![]() |
|
Verwijderd
|
Voor de eerdere topics:
Bandstoernoei 1e ronde Bandstoernooi Bandstoernooi 2e ronde Bandstoernooi 3e ronde Zie daar ook voor uitleg over het stemmen e.d. Bandstoernooi 4e ronde 1. The Smashing Pumpkins - Blur 2. Queens of the Stone Age - Opeth 3. The Doors - Radiohead 4. The Foo Fighters - Thursday Wie gaan er door naar de halve finale? De loting is spannend: Queens of the Stone Age en Opeth zijn gewaagd aan elkaar, Radiohead moet het opnemen tegen een 'oudgediende', Thursday tegen een veel bekendere band en kunnen de Smashing Pumpkins op tegen het britpopgehalte van Blur? Morgenavond 20.00 weten we meer! En stemt allen! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En waarom geen Opeth ![]() Niet dat Queen of the Stone Age slecht is maar Opeth is Beter ![]() Laatst gewijzigd op 10-04-2003 om 19:21. |
![]() |
||
Citaat:
1. ze waren eerder 2. ze hebben tien x meer bands beinvloed dan blur 3. had een interview met ze zanger gezien op MTV, en die man was zo ontzettend slim/goed/stoer/whatever! 4. blur heeft alleen maar een paar goede nummertjes 5. tja, omdat ik het zeg ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. De hele Britse muziekscene leunt zo'n beetje op Blur. 3. In Blur zitten 4 slimme leden. Helaas is de gitarist genokt, maar ze zijn allemaal wel smart thinkers en ze hebben humor/ 4. Blur kent weinig slechte nrs. 5. En omdat Britse muziek beter is. |
![]() |
|
![]() |
1. The Smashing Pumpkins
2. Opeth 3. Radiohead 4. The Foo Fighters Ik zou misschien eerst iets moeten downloaden van Thursday, maar Dave Grohl verdient het voordeel van de twijfel...wat maakt Thursday eigenlijk voor muziek?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
toch wel weer grappig dat de gevestigde waarden overblijven en dat er absoluut geen moeite wordt gedaan om nieuwe/onbekende bands uberhaupt te luisteren voordat men tot een oordeel overgaat. Dat nekt dit soort competities, terwijl het heel interessant kan zijn om alle aangedragen bands eerst te luisteren. Misschien een ideetje voor een volgende editie?
||
Citaat:
dat droeg ik in het vorige topic al aan
|
Wat? Ik ben even niet online en The Beatles, Cave-In, Soilwork, Bobt Dylan en Spinvis liggen er al uit. Homeaux!
1. The Smashing Pumpkins 2. Queens of the Stone Age 3. Radiohead 4. The Foo Fighters
||
Citaat:
Overigens, ik had ergens gelezen dat KMFDM voor Kein Mehrheit für die Mitlied stond, en niet Kein Mitleid für die Mehrheit (hoewel dat laatste logischer zou zijn). Lopen er hier toevallig KMFDM kenners rond die dit kunnen bevestigen?
||
Citaat:
1. Blur 2. Opeth 3. Radiohead 4. Foo Fighters
||
Citaat:
||
Citaat:
Zie o.a. http://www.kmfdm.net/history.html http://www.kmfdmfaq.com/faq.htm What does KMFDM mean? Kein Mehrheit Für Die Mitleid (which loosely translated means: no pity for the majority) And yes, it is proper German to say "Kein Mitleid Für Die Mehrheit", but the question refers to KMFDM, not proper German. ![]()
|
|