Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2003, 16:01
BELLEKE
BELLEKE is offline
Mensen hebben bij t horen van 'mollig' of 'dik' dikwijls het gevoel; 'ik ben lelijk' maar ik ben ervan overtuigd dat dit helemaal niet zo is...

1) maar heel eerlijk dan.. zou je t kunnen een relatie aangaan met iemand die wat meer 'pak' geeft...?

2) Stel, je hebt een vriend of vriendin en die krijgt plots een periode waarin ze veel verdikt en je ziet het wel aan haar/hem... zal je er op spreken, vlakaf zeggen of s hintjes geven en hopen dat zij of hij er iets gaat aan doen?

Ikzelf hoe van n jongen waar wat meer pak aan is... om s goed lekker, teder vast te pakken...
Oud 11-04-2003, 16:03
Verwijderd
Citaat:
BELLEKE schreef op 11-04-2003 @ 17:01:
Ikzelf hou van n jongen waar wat meer pak aan is... om s goed lekker, teder vast te pakken...
ja vind ik ook
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 16:06
Fantôme
Fantôme is offline
toen ik de topictitel las dacht ik gelijk; Ja, natuurlijk kan dat!!
Het gaat mij echt om het innerlijk (waarschijnlijk geloven velen dit niet, omdat hetl NOOIT wordt geloofd als ik dat zeg...) Maargoed, ben een tijdje fliefd geweest op iemand die niet bepaald dun was, maar wel mega-aardig. Helaas, iemand anders was me voor, het is niks geworden. Dat was alweer een tijdje geleden. Nu heb ik een andere lieve vriend (bijna 10 mnd) ook op hem ben ik gevallen om zijn karakter, niet om uiterlijk. Hij is dan niet dik, ziet er best goed uit, maar het is niet waar het me om ging!
Oud 11-04-2003, 16:07
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Hmm ik val eigenlijk op eerder magere jongens...
Maar als ik echt verliefd zou zijn zou ik het niet belangrijk vinden, tenzij het echt papperig dik is. En als hij er zichzelf slecht ij zou voelen.

Bij meisjes zie ik trouwens liever wat rondingen i.p.v. mager.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 16:07
Quiana
Quiana is offline
1) maar heel eerlijk dan.. zou je t kunnen een relatie aangaan met iemand die wat meer 'pak' geeft...?
Hangt af van die persoon.
Uiterlijk heeft wel invloed, maar als diegene
niet super opvallend dik/mollig is,
waarom niet?

2) Stel, je hebt een vriend of vriendin en die krijgt plots een periode waarin ze veel verdikt en je ziet het wel aan haar/hem... zal je er op spreken, vlakaf zeggen of s hintjes geven en hopen dat zij of hij er iets gaat aan doen?
Hangt een beetje van de reden af.
Als het is omdat diegene gewoon teveel bier zuipt ed,
en de hele dag lui voor de tv zit, ja, dan zeg ik er wel wat van..
(beetje subtiel; 'zullen we samen gaan sporten?' )
Hangt er ook wel vanaf hoe het staat,
soms kan iets meer er helemaal niet slecht uit zien..
Oud 11-04-2003, 16:09
Verwijderd
Het maakt mij echt niet uit of iemand dik is, of mollig... Ik hou meer van een beetje mollig dan van botjes... Maar goed, zelfs al zou mijn vriend een zichtbaar pakje ribben zijn, dan nog zou ik een relatie met hem hebben...
Uiterlijk doet me werkelijk niet veel - misschien bij echte extremen dat het wat mee gaat tellen, maar dan nog....
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 16:11
Verwijderd
Ik vind echt niet alle mensen die iets dikker zijn lelijk hoor!!! Ik zou daar ook best een relatie mee aan kunnen gaan, net zo goed als met iemand anders lijkt me zo; je kunt immers niet bepalen op wie je verliefd wordt dus dat kan net zo goed op een mollig iemand zijn!

En ja een iets molligere/ dikkere jongen; lekker zacht om te knuffelen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 16:19
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
zolang ze haar niet terugrollen in zee wanneer ze op 't strand ligt te zonnen heb ik er geen problemen mee, als 't tenminste niet TE dik is maar gwoon beetje een buikje of iets boeit me niet.

van die skelletjes da's oowk nie al te lekker om naar te kijken trouwens
dan kun je toch beter wat meer vet hebben
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 16:38
Verwijderd
ik ben mollig en ja, ik heb n vriend... jaja, het wonder is geschiet
en als mijn vriend aankomt? maakt niet uit hor.. vind helemaal niet erg. hij wil juist wat aankomen..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 17:01
Loezzel
Loezzel is offline
Mijn vriend is ook niet bepaald dun. Soms baal ik ervan, hij is nooit dun geweest, maar toen ik hem leerde kennen was ie lang niet zo als nu. Hij heeft een bierbuikje, ik zeg er af en toe wel wat van, geef hem hints als: zullen we samen sporten... Maar hij reageert daar niet echt op. Ik vind het niet heel erg. Als ie gewoon kleren aan heeft zie je het bijna niet, en het is erg lekker om vast te pakken. Ik bedoel: ik heb lekker iets vast, wat hij voelt weet ik niet, maar ik zou nooit een vriend willen hebben die net zo dun is als ik
Maar goed, ik zou dus op molligere jongens kunnen vallen, heb zelf dus ook een mollig vriendje, al zou ik wel willen dat ie wat ging afvallen. Niet omdat ik hem anders lelijk vind, maar het is gewoon puur een bierbuik en dat vind ik niet mooi....
Oud 11-04-2003, 17:11
Gothic
Gothic is offline
dik... nee, dat kan ik niet aantrekkelijk vinden... (tot nu toe niet iig)

mollig, ja opzich wel, wel eens gehad
Oud 11-04-2003, 17:21
Qamra
Qamra is offline
1. ja en al gehad ook
Oud 11-04-2003, 18:07
Verwijderd
Ik val er niet op... dikker dan 'normaal' is gewoon niet mijn type.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Mensen hebben bij t horen van 'mollig' of 'dik' dikwijls het gevoel; 'ik ben lelijk' maar ik ben ervan overtuigd dat dit helemaal niet zo is...
nouja... dat is persoonlijke smaak... ik vind dik helemaal niet mooi, sorry...

Citaat:
nee, dat zou ik niet kunnen... Niet omdat ik bang ben voor kritiek uit mijn omgeving, maar meer omdat ik het niet aantrekkelijk vind

Citaat:
maar dat zou ik weer niet gaan doen... want dat zijn altijd heel gevoelige onderwerpen...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 11-04-2003 @ 18:21:
1. ja en al gehad ook
net zo...maar vind het zo lullig staan om het neer te zetten

Ik val op een persoon, niet op de 'verpakking' waar hij in zit.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 18:29
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-04-2003 @ 19:27:
net zo...maar vind het zo lullig staan om het neer te zetten
Waarom zou het lullig zijn? Tis niet zo dat je twijfelt of hij wel of niet op een goed BMI zit, maar dat je gewoon kan zien dat hij te dik is. Bij mij iig wel Gelukkig was hij er ook zeker van bewust en zou het hem aan z'n reet roesten wat voor gewicht hij had
Oud 11-04-2003, 20:01
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 11-04-2003 @ 19:29:
Waarom zou het lullig zijn? Tis niet zo dat je twijfelt of hij wel of niet op een goed BMI zit, maar dat je gewoon kan zien dat hij te dik is. Bij mij iig wel Gelukkig was hij er ook zeker van bewust en zou het hem aan z'n reet roesten wat voor gewicht hij had
sommige mensen hebben mensen gehad die ook op het forum zitten/zaten...
Oud 11-04-2003, 20:23
Verwijderd
Tuurlijk, waarom niet. Als ze een lekker goedgevuld figuur heeft met mooie volle borsten en een mooie bolle kont, niks mis mee toch?

Hangt van het totaalbeeld af...iemand die echt 'dik' is, dus niet mollig maar echt erg dik, zou ik denk ik niet zo snel aantrekkelijk vinden.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 20:33
DarkRaven
DarkRaven is offline
Als ze maar lekker is (is een breed begrip ik weet)

Maar niet te skinny, daar houd ik niet van. Maar ook niet zo'n dikke vette meisje met zo'n opgeblazen lichaam, nee dank je!

Kijk, zolang ze maar niet TE dik is (is voor iedereen anders maargoed) Ze mag best een beetje dik zijn,maar ik trek wel ergens een grens
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 22:35
Iduna
Iduna is offline
1) Ligt eraan hoe dik en hoe hij zich erbij voelt.
Sommigen zijn wat dikkig (mollig) maar vinden dat helemaal niet erg maar hebben geen 'eetprobleem' oid.
Verder zijn er ook mannen die er wel iets aan (willen) doen, voor zichzelf (zeggen ze ).
Anderen klagen alsmaar over hun gewicht en doen er niks aan. Kijk, dat vind ik nou wel vervelend (sommige meiden hebben dit overigens ook hoor ).

Ik ga toch wel voor de jongen met 'meer vlees' dan iemand waarbij je de ribben kan tellen. Maar in principe moet dat weinig uitmaken (zeker na verloop van tijd).

2) Ik ga sowieso niet de hele dag aan zn kop zeuren over zn gewicht ofzo. Als hij in korte tijd extreem veel aankomt, zal ik wel zeggen dat ik me een beetje zorgen maakt om zijn gezondheid of iets in die geest. Maar wanneer hij een beetje aankomt en er geen problemen mee heeft, heb ik er ook geen problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 12:27
Piccola
Piccola is offline
Ik heb een relatie gehad met iemand die dik is.
Ik zou niet weten waarom ik nix met zo iemand zou beginnen als ie heel lief enzo is.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 11-04-2003 @ 19:29:
Hmm, maar idd wat Gothic zegt:

Citaat:
Gothic schreef op 11-04-2003 @ 21:01:
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 13:03
king112
king112 is offline
Citaat:

Ikzelf hoe van n jongen waar wat meer pak aan is... om s goed lekker, teder vast te pakken...
Ligt er met net aan wat je met dik bedoelt!
Ik bedoel dat ze iets dikker is dan normaal daar is niks mis mee!
Maar waarbij we het echt hebben over een echte dikzak!
Moet ik eerlijk zeggen daar kan ik niks mee hebben!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:53
Verwijderd
Citaat:

1. sterker nog, ik heb er een.
2. Ik denk dat m'n vriend dat op een gegeven moment zelf wel doorheeft. Ik zal hem erop wijzen als ik denk dat z'n gezondheid in gevaar komt. Aan de andere kant: volgens mij zou hij het wel leuk vinden als ik dikker was.

Dik, dun whatever. Het heeft allebei z'n voor en nadelen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 15:08
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-04-2003 @ 21:01:
Ow van mij mag me ex het echt wel lezen

Maar ja gelukkig is hij het zich gewoon bewust en interesseert het hem niet zoveel, behalve dan dat hij ongezond leeft.
Oud 12-04-2003, 15:10
Dminor
Dminor is offline
Ja tuurlijk, zolang het maar niet té is.
Oud 12-04-2003, 15:18
Another Way
Another Way is offline
Nee, ik zou nooit een relatie aangaan met een dik persoon
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 15:29
Roos
Roos is offline
Nee niet met een dik persoon dat vind ik gewoon echt niet mooi. Maar een beetje mollig is niet erg.
Oud 12-04-2003, 16:06
wissie
wissie is offline
Ja, zolang iemand niet té dik is, vind ik het best. Ik zou niet weten waarom niet, lijkt mij knuffelbaar
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 19:18
gizmo
gizmo is offline
Ja

Ligt eraan hoe mollig.. niet zo´n tonnetje maar een beetje vet mag wel hoor, beter dan éen botjesgeval!
Oud 12-04-2003, 19:20
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Kan mij nix schelen, vind het juist leuker. Beter te dik dan te dun denk ik dan, maarja super vet is ook nix.
Oud 12-04-2003, 19:23
goddezzz
goddezzz is offline
ik val alleen maar op lelijke jonges ....dus je ziet...het gaat me écht nie om 't uiterlijk en dikke/mollige/whatever.... boeit me dus oowk nie
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 20:17
snoopy
snoopy is offline
mja... mollig wel. Maar hij moet wel een beetje een sportief figuur hebben. Dus een jongen met een grotere cup dan ik, hoeft voor mij neit.
Oud 12-04-2003, 20:22
Verwijderd
Bij een eerste indruk zou ik eerder op iemand afstappen die wat dunner is, denk ik - omdat het dan toch meer om het uiterlijk gaat. Hoewel gewicht niet bijster boeiend is, er zijn dingen die zwaarder meetellen zoals uitstraling, lengte, haar.. Enzooo. Maar ik beschouw mezelf pas echt verliefd als ik iemand onvoorwaardelijk accepteer, en dan draait het toch wel overwegend om het innerlijk. Dus uiteindelijk maakt het toch geen ruk uit.

Edit: Maar dat neemt overigens niet weg dat ik mijn vriend(in) er op zou aanspreken als hij/zij de menselijke vorm begint te verliezen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 20:24
miro
miro is offline
Ik mag blij zijn dat er jongens zijn die op molligere types vallen. Zelf val ik altijd meer op slankere jongens. Maar aangezien ik meer naar verzorging kijk dan echt naar uiterlijk zou ik best op een molliger typ kunnen vallen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 12-04-2003 @ 21:22:
Bij een eerste indruk zou ik eerder op iemand afstappen die wat dunner is, denk ik - omdat het dan toch meer om het uiterlijk gaat. Hoewel gewicht niet bijster boeiend is, er zijn dingen die zwaarder meetellen zoals uitstraling, lengte, haar.. Enzooo. Maar ik beschouw mezelf pas echt verliefd als ik iemand onvoorwaardelijk accepteer, en dan draait het toch wel overwegend om het innerlijk. Dus uiteindelijk maakt het toch geen ruk uit.

Edit: Maar dat neemt overigens niet weg dat ik mijn vriend(in) er op zou aanspreken als hij/zij de menselijke vorm begint te verliezen.
In jouw geval draait het meer om uiterlijk, lengte haar, enzo
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 20:57
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
Weet je het moeilijke hieraan is dat "dik" en "mollig" als begrippen erg relatief zijn. Wat de ene als mollig beschouwt, beschouwt de ander als dik. Ik heb het bijvoorveeld best vaak dat enkele van mijn mannelijke klasgenoten naar een meid kijken en zeggen van "nee joh man die is echt dik, of die is mollig" . terwijl ik dan denk over die meid dat ze waarschijnlijk (bij wijze van spreken dan :-) ) door het sleutelgat past.
Oud 12-04-2003, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 12-04-2003 @ 21:26:
In jouw geval draait het meer om uiterlijk, lengte haar, enzo
Haa, ik wou het er nog bij zetten.. "Ja, ik geil op lang haar bij jongetjes. Laat me." Maar dat heb ik toch maar niet gedaan.. Had ik toch moeten doen.

Ik kan er ook niets aan doen dat ik een zwak heb voor lang haar. En voor wipneusjes. Daar mag je me niet mee pesten, da's gemeen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 14:58
*** is offline
hangt een beetje van de reden af waarom diegene dik is... Als diegene er echt niks aan kan doen, so be it, maar als 't niets met lichamelijke afwijkingen te maken heeft, denk ik dat 't ook wel wat over 't karakter van diegene zegt...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 15:16
misssarcasmm
misssarcasmm is offline
Mijn vriend is absoluut niet dik, maar zijn buikspieren zijn wel een beetje verslapt omdat ie niet meer sport. Ik heb er helemaal geen problemen mee, het is zooo lekker om vast te pakken, knuffelbaar inderdaad.

Hele dunne jongens vind ik zelfs niet eens aantrekkelijk, een ex van mij was wel zo heel dun, maar das echt niets, om de hele tijd botten te moeten voelen.
Oud 13-04-2003, 15:26
Verwijderd
Mee eens. Je bent 't mooist als je een gewicht hebt dat bij je bouw past, en veel mensen staat het beter als ze 'mollig' zijn, net zoals het veel mensen beter staat om slank te zijn.

Maar heel eerlijk dan.. zou je t kunnen een relatie aangaan met iemand die wat meer 'pak' geeft...?
Natuurlijk. Mijn klasgenoten vinden mijn vriend dik, maar ik vind van niet, hij is gewoon een klein beetje stevig. Breedgebouwd, en dan ziet het er heel raar uit om dun te zijn. Bovendien knuffelt dit veel beter. Hoe kun je ooit lekker tegen iemand aanliggen als diegene alleen uit botten en spieren bestaat?

Stel, je hebt een vriend of vriendin en die krijgt plots een periode waarin ze veel verdikt en je ziet het wel aan haar/hem... zal je er op spreken, vlakaf zeggen of s hintjes geven en hopen dat zij of hij er iets gaat aan doen?
Dat ligt eraan. Als het zo ver gaat dat het ongezond wordt, dan zeg ik er wel wat van. Ik zou niet willen dat iemand om wie ik geef gezondheidsrisico's loopt als dat te vermijden is.

Precies
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 15:30
poesiefox
poesiefox is offline
Geen probleem toch, mits de persoon in kwestie niet blijft doorrollen (of -lillen) als je hem een zetje geeft.

Mijn vriend is wat dikker geworden, ik ook, dan toen we net wat hadden. En het scheelt in de blauwe plekken die we in bed oplopen. Die hebben we nu alleen nog maar als we ergens vanaf donderen.
Oud 13-04-2003, 19:17
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Mijn eerste reactie hierbij is: ik val op een persoon, niet op een lichaam. Maar als ik wat minder oppervlakkig denk, kom ik erachter dat ik voornamelijk op héle magere jongens val. Vind ik gewoon mooier ofzo. Maar als ik tegen zo'n magere jongen aan lig, leg ik er wel een kussentje tussen zodat ik niet heel die ribbenkast voel. Als ik op een magere jongen lig, dan voel ik me wel erg dik

Misschien komt het wel doordat ik zelf mollig ben, dat ik niet zo snel op een mollige jongen zou vallen. Máár ik zou heus wel een relatie met een mollige jongen kunnen aangaan, als ik me aangetrokken zou voelen tot hem. Dat dat tot nu toe nog niet is gebeurd, wil niet zeggen dat het nooit gebeurt. Alles kan.

Citaat:
Nee ik zou er niets van zeggen. Waarschijnlijk heb ik het zelf niet eens door, omdat ik hem zo vaak zie dat het mij niet opvalt. Ik zou er niets van zeggen, omdat ik het ook niet fijn zou vinden als m'n partner commentaar zou hebben op mijn gewicht. Hij weet zelf vast ook wel dat ie aangekomen is, als ie daar iets aan zou willen doen, dan moet ie dat doen omdat ie dat zelf wil, niet omdat ik het wil.
Oud 13-04-2003, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 12-04-2003 @ 22:43:
Haa, ik wou het er nog bij zetten.. "Ja, ik geil op lang haar bij jongetjes. Laat me." Maar dat heb ik toch maar niet gedaan.. Had ik toch moeten doen.

Ik kan er ook niets aan doen dat ik een zwak heb voor lang haar. En voor wipneusjes. Daar mag je me niet mee pesten, da's gemeen.
Ik geil juist op grotere neuzen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 21:00
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
1: Ja hoor, hangt wel beetje van situatie af. Als t iemand is die mollig is vind ik t mss wel extra aantrekkelijk. Heeft iemand echt overgewicht en is dat gevaarlijk voor zijn/haar gezondheid en vind hij/zij dat allemaal prima dan vind ik t wat minder prima. Wil hij/zij in dat geval afvallen en probeert hij/zij dat ook echt, dan is t ok.
2: Ik zou het vragen of er wat aan de hand is dat ik t idee heb dat hij.zij meer aankomt ed, en als t heel ernstig is vragen of we daar niet es wat aan gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 10:27
Unexplained
Unexplained is offline
Beetje stevig vind ik absoluut niet erg, maar als de BMI boven de 30 uitkomt zakt mijn interesse vrij snel.
Oud 14-04-2003, 12:52
MatriX
MatriX is offline
Citaat:
toen ik de topictitel las dacht ik gelijk; Ja, natuurlijk kan dat!!
Helemaal mee eens.
Het innerlijk van iemand is het belangrijkste; hoe iemand eruit ziet is natuurlijk wel belangrijk, maar misschien maar 30 van de 100% voor het uiterlijk als we het eens eventjes procentueel weer zouden geven .
Oud 14-04-2003, 13:06
Verwijderd
mollig kan best lief zijn
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 13:43
sientjuh
sientjuh is offline
Mijn vriend is ook niet echt superdun, hou ook helemaal niet van die magere jongetjes.
Maar t speelt wel mee dat t erg onwaarschijnlijk is dat hij echt dik zal worden, aangezien we steeds meer uren per week gaan trainen voor dansen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 18:45
blupie
blupie is offline
ja. mijn ex was ene sprietje, en dat vond ik niet echt fijn, maar zoiets weerhoud mij er niet van iets te beginnen met diegene. ik zou ook zeker gene hints geven zovan heeeeeeej moet jij niet eens op dieet? want dat is gigantisch irritant. Hij deed het wel bij mij, kan ik het helpen dat ik een beetje mollig ben? en nog niet eens echt heel erg ofzo.... maarja, hij was dus heeeeel dun en zei dat mijn billen drilden als ik liep (was in het zwembad)....
en ik was heeeeeeeeeeeeel erg teleurgesteld.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten