Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind dat de rol van de overheid wel goed is zo, wat meer voorlichting over drugs zou idd betert zijn ![]() ![]() De prijs van sigaretten zijn wel goed zo, duur genoeg! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nog een puntje: rokers mogen van mij gediscrimineerd worden. Rokers in bedrijven niet aannemen, ómdat ze roken, rokers niet binnenlaten in openbare gelegenheden, enzovoort. Roken moet niet stoer of cool zijn, roken moet 'dom' zijn en 'doodzonde'. Harde maatregelen.
|
![]() |
Nog een puntje: rokers mogen van mij gediscrimineerd worden. Rokers in bedrijven niet aannemen, ómdat ze roken, rokers niet binnenlaten in openbare gelegenheden, enzovoort. Roken moet niet stoer of cool zijn, roken moet 'dom' zijn en 'doodzonde'. Harde maatregelen. [/B][/QUOTE]
Dit kan dus niet, je kan toch geen mensen discrimeren omdat ze wat 'doms' doen? En nee dan rook ik nog geen eens zelf! Het is tegenwoordig al duidelijk dat roken niet stoer meer is. Het moet misschien meer ontmoedigt worden om te roken en meer controle, maar niet helemaal afschaffen. Alcohol zou dan ook moeten verboden worden want das ook schadelijk voor mensen, maar daar denken mensen dan niet over na omdat ze er zelf voordeel van hebben. Ik vind ook dat drugs niet moeten worden afgeschaft omdat mensen anders te snel in aanraking komen met en criminele circuit. |
![]() |
||
Citaat:
En de politie heeft geen tijd meer voor moordzaken en andere belangrijke dingen, omdat oom agent persee alle burgers moet controleren op roken...
Laatst gewijzigd op 16-04-2003 om 09:24. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ja, dat van die verkeersongelukken dat weten we nu wel. Ik heb al uitgelegd dat een auto nodig is en drugs niet. Niet in herhaling vallen.
Als er in Amsterdam geen drugs was, zou het er ook gezellig zijn. Dan zoeken mensen andere dingen om zich mee te vermaken. Pizza, daar word ik heel vrolijk van bijvoorbeeld.
||
Citaat:
1. nu dan eens uit wat de positieve uitwerking is van het verbieden van softdrugs? 2. Waarom alcohol (harddrugs) wel toegelaten wordt en softdrugs niet? 3. Wat er zo erg aan als nederland een reputatie heeft van ruimdenkendheid...
||
Citaat:
2. Alcohol zit helemaal ingeburgerd. Het liefst zou ik dat ook verbieden, maar dat gaat nou eenmaal niet, omdat tegenwoordig bijna iedereen al aan het bier is. Drugs is niet ingeburgerd. Dat doen alleen de wat asocialere of zwakkere lui (er zijn uitzonderingen...). Roken is wel ingeburgerd, maar van roken hebben heel veel andere mensen last. Van alcohol is dat alleen indirect. 3. Domme vraag. Dat is geen ruimdenkendheid, dat is een 8-jaar lang d'66 beleid. Kortzichtig dus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
FUCK OFF JONGE |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
asocialere of zwakkere lui ? ....... Wat een dom vooroodeel, als je dit forum goed had doorgenomen had je kunnen weten dat het niet alleen asociale of zwakkelingen zijn.... dat ben jij om iemand op zoiets te discrimineren Citaat:
![]() En net als hem, praat je over dingen waar je zelf niet veel van weet volgens mij.... (of waar je geen/te verwaarlozen ervaring mee hebt)
Laatst gewijzigd op 17-04-2003 om 21:18. |
![]() |
|
Gedogen of verbieden? Verplichten, als iedereen het doet heeft niemand er last van.
ik vind dat de voorlichting al eerder moet beginnen, voordat kinderen echt in aanraking komen met drugs. Ook staat er nu in veel folders dat je bijvoorbeeld gaat hallucineren van wiet, nouja, het kan aan mij liggen, maar dat heb k nooit gemerkt. Realistischere (is dit een woord..) voorlichting dus ook. Er moet ook meer voorlichting komen over rijden onder invloed, mensen denken 'dat dat wel kan', duidelijk niet dus.
||
Citaat:
Jij bent gewoon een beetje een agressief mannetje. Er wordt hier om mijn mening gevraagd, die geef ik en dat is deze. Leg je er nou maar lekker bij neer, ik weet echt wel waar ik het over heb hoor.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 18-04-2003 om 16:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 19-04-2003 om 12:29. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Huren huis vrijgeven? hookee | 42 | 27-05-2008 06:18 | |
Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag? Gatara | 230 | 21-11-2006 00:05 | |
Psychologie |
De Riffaap (Parasitus Islamicus Maghrebinensis) Nestor | 15 | 12-12-2004 00:29 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Protectionisme Jordi | 16 | 26-01-2004 14:30 | |
[Prinsjesdag] De Troonrede Anne | 51 | 18-09-2003 12:56 | |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 |