Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik moet zeggen... Als het lekker weer is, en ik rijd met open dak, en al die sletjes kijken je vol bewondering aan... Niet dat ik daar wat om geef, maar ok ik heb iig hun aandacht.
![]()
||
Citaat:
![]() 'k hoop dat de zon nog steeds elke dag voor je schijnt. take care wat mij blij maakt... *glimlachende mensen *mensen die je laten weten dat ze om je geven *leuke kleding
|
het kado dat ik voor mijn verjaardag kreeg van mijn verre neefje van 5. Hij gaf mij zijn lievelings autotje met een tekening erbij.
Na een aantal maanden was hij weer eens op bezoek en zag "zijn" autotje staan.... die ogen.... Toen was hij jarig en heb ik het hem weer terug gegeven..... die ogen.... Geweldig om te zien als iemand gewoon blij is....
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
waar ik echt superblij van kan worden is de lente: alle bloemen die open gaan, lammetjes in de wei enzow.. iedereen weer vrolijk, lekker weer... maar waar ik ook onwijs gelukkig van wordt is een volle maan, een strandwandeling wanneer de zon ondergaat.. de zon die opkomt..
een bloem van iemand om wie je heel veel geeft.. als je onverwacht een lief boeketje van iemand krijgt met een kaartje dat ze/hij aan je denkt.. ![]() Charlotte |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wakker worden door de warme velle stralen van het licht/zon.
Een terasje pakken en dan genieten van het leven. Als ik een goed cijfer heb gehaald maar ik wen er nu een beetje aan, jaja mensen mbo is gewoon te makkelijk. Als ik een lieve gebaar van mijn vriendin krijg. Als ik lekker aan het dansen ben met een vriend/vrienden zoals op qlimax. Bankdrukken tot je niet meer kan. Lekker uiteten met je vriendin *zaterdag ![]() Wakker worden naast je vriendin. Shoppen en dan later complimentjes krijgen. Een mooie brief schrijven. Ach er zijn zoveel dingen die het leven waard maken. |
![]() |
|
![]() |
Heb ik eigenlijk nog niet gereageerd...
![]()
|
![]() |
mooi topic
![]() ![]() ![]() ik kan genieten van een goei gitaar riff die ik heb bedacht, spelen met mijn band, een goed nummer, dansen op relaxte techno als ik stoned ben, een goeie joint, de zee, vogels die fluiten, de wolken die varen, mijn geiten die mekkeren
|
Dit is precies het topic dat ik zocht
![]() Ik kan van veel kleine dingen genieten, dingen die anderen misschien vanzelfsprekend vinden, maar die ik wel wat vind betekenen. Zoals nu, ik kijk naar buiten en ik zie een prachtige lucht. Roze met blauw en een witte vliegtuigstreep erdoor. Daar geniet ik nou van ![]() Vooral zijn het 'kleine' dingen buiten die me blij maken, waar sommigen overheen kijken maar die mij juist opvallen. Een mooie steen die ik zomaar tegenkom, een vogeltje dat toevallig met me mee vliegt, dat soort dingen. |
![]() |
|
![]() |
van.....
*zomer en lente *iemand die opbelt en iets leuks te melden heeft *lieve mensen *nieuwe kleren ( nou ja een klein beetje.. niet echt genieten maare wel leuk) *lachende mensen * merken dat je toch iets voor mensen betekent *een verdrietige vriend/vriendin toch aam het lachen kunnen maken en nog veel meer...... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 |