Advertentie | |
|
![]() |
|
www.cheatplanet.com
staan ze in het engels |
![]() |
|
www.gamecopyworld.com staan ze ook in engels..
waarom zou je uberhaubt cheaten ? zo moeilijk is het niet in anno om je stad beetje levend te houden hoor edit: kzie het al, je bent een vrouw ![]() ![]()
||
Citaat:
http://gathering.tweakers.net/forum/...essages/550384 Moet even het topic doorlezen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Toch vind ik de game erg oud aan doen, er is qua engine geen of nauwelijks vooruitgang ten opzichte van Anno 1603 (de voorganger). Wel jammer, maar natuurlijk gaat het bij dit spel niet om de graphics.
Ik heb de campaign gedaan, ik vind het maar erg moeilijk eigenlijk. Als ik teveel bouw, heb ik geen tools meer, en dan is het spel gewoon afgelopen, want ik kan niks meer bouwen. Beetje vreemd. *shrug* ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Nou ik vind van wel. Ik heb anno 1602 een behoorlijk tijdje gespeeld en ik laatst de demo van anno 1503 gespeeld ik moet zeggen dat het grafisch beter uitziet. Mij is ook opgevallen dat de mensen nu niet meteen beginnen te zeuren als er iets nieuws is wat ze mee willen (je kunt even op je gemak sparen voor zoiets). Het is ook niet dat ze meteen hun voedsel kwijt zijn maar dat het even duurt voordat het op is. Dus niet meteen vol en een paar sec later mee weer leeg. Alleen een nadeel is (vind ik) dat het moeilijk is om winst te maken. Als ik jouw was zou ik een keer de demo downloaden of het spel een keer lenen en een eigen conclusies uit halen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
*Dit is MIJN mening over het spel*
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
ik ben sinds vandaag dit spel aan het spelen en zit nu al vast
![]() @Enlightenment sorry maar ik dacht dat dit topic een heel ander onderwerp had dus had ik maar een nieuwe geopend. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Spellen zonder schieten, doden, plunderen, kapen, opblazen Verwijderd | 62 | 19-07-2005 16:47 | |
Games |
anno 1503 knarel | 6 | 11-05-2004 18:42 | |
Games |
anno 1503 LamMuH_EiKoL | 2 | 26-05-2003 03:34 | |
Games |
even een vraagje monet | 5 | 10-05-2003 18:59 | |
Games |
PCgames release data op een rijtje Nyrvana | 17 | 03-05-2003 20:58 | |
Games |
Anno 1503 sexylexy | 4 | 23-02-2003 11:30 |