Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2003, 07:42
Love: a passion
Love: a passion is offline
Hallo,
Kan iemand mij vertellen waar ik cheats van dit spel kan krijgen, in het nederlands? Ik heb al heel veel gezocht, maar kan tot nu toe alleen nog maar iets in het Duits vinden, en aangezien ik geen Duits kan spreken, lezen, schrijven etc.... Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2003, 09:24
Stephanus
Stephanus is offline
bij google: "anno 1503 cheats" en dan zoeken bij alleen nederlandse sites
Oud 18-04-2003, 10:07
Citaat:
Stephanus schreef op 18-04-2003 @ 10:24:
bij google: "anno 1503 cheats" en dan zoeken bij alleen nederlandse sites
Dat heb ik dus ook al lang gedaan.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 11:58
VoRaZ
VoRaZ is offline
Als anno 1503 voor duits en niet-duits een aparte versie heeft heeft het waarschijnlijk geen zin, maar anders kan je iemand vragen die cheats te vertalen tog?
Oud 18-04-2003, 13:16
reuffneck32
reuffneck32 is offline
www.cheatplanet.com
staan ze in het engels
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 16:02
CryptapiX
CryptapiX is offline
www.gamecopyworld.com staan ze ook in engels..

waarom zou je uberhaubt cheaten ?
zo moeilijk is het niet in anno om je stad beetje levend te houden hoor

edit:
kzie het al, je bent een vrouw niet dat dat erg is maar die spelen omdat ze het leuk vinden wat je in het spel moet doen, maar niet wat de bedoeling van het spel is
Oud 18-04-2003, 16:28
eXcess
eXcess is offline
Over anno, is de multiplayer weggehaalt ?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 16:40
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
eXcess schreef op 18-04-2003 @ 17:28:
Over anno, is de multiplayer weggehaalt ?
Nee niet helemaal ik mee dat je het hier terug kon lezen hoe het moest aan zetten.
http://gathering.tweakers.net/forum/...essages/550384

Moet even het topic doorlezen.
Oud 19-04-2003, 08:16
Citaat:
CryptapiX schreef op 18-04-2003 @ 17:02:
www.gamecopyworld.com staan ze ook in engels..

waarom zou je uberhaubt cheaten ?
zo moeilijk is het niet in anno om je stad beetje levend te houden hoor

edit:
kzie het al, je bent een vrouw niet dat dat erg is maar die spelen omdat ze het leuk vinden wat je in het spel moet doen, maar niet wat de bedoeling van het spel is
Dat zal het zijn joh, ik ben een vrouw. Tja, als je nix anders kunt bedenken he. Leuk grapje hoor. Jij hebt wel echte humor hoor.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 09:40
Hellracer
Hellracer is offline
ach je hebt mensen met humor en je hebt mensen met een verstanden van een koe
Oud 19-04-2003, 13:39
eXcess
eXcess is offline
Citaat:
Hellracer schreef op 19-04-2003 @ 10:40:
ach je hebt mensen met humor en je hebt mensen met een verstanden van een koe
Komt er geen multi patch ofzow een keer uit dan ? Want anders moet ik nu ook nog de duitse versie downen
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 13:44
Enlightenment
Enlightenment is offline
Is Anno 1503 nou hetzelfde als 1503 A.D.?
Oud 19-04-2003, 13:56
eXcess
eXcess is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 19-04-2003 @ 14:44:
Jup
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 14:34
Marcade
Marcade is offline
.. *wil hem graag proberen* .. *downloads op DC gaan te traag* .. *zucht*
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 16:29
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
eXcess schreef op 19-04-2003 @ 14:39:
Komt er geen multi patch ofzow een keer uit dan ? Want anders moet ik nu ook nog de duitse versie downen
Dat weet ik niet. Dat is voor zo ver ik weet de eenigste manier om de multiplayer optie aan de gang te krijgen.
Oud 19-04-2003, 19:07
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
eXcess schreef op 19-04-2003 @ 14:39:
tis ook zooooo moeilijk om op www.anno1503.com ff in de faq te lezen dat ze bezig zijn met MP patch he ?

Citaat:
Enlightenment schreef op 19-04-2003 @ 14:44:
jah anno1503 is europese versie, 1503 ad is de amerikaanse versie
Oud 20-04-2003, 08:35
WolterB
WolterB is offline
k heb laatst de demo cd gehaald, is het waard om t te gaan proberen, want ik heb er al mindere dingen over gehoord
Oud 20-04-2003, 09:27
Marcade
Marcade is offline
Ik had verwacht dat de boompjes mooi zouden bewegen a la settlers en stronghold. Maar nee hoor; 't zijn gewoon stilstaande plaatjes .. *heel erg teleurgesteld* ..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 19:23
VoRaZ
VoRaZ is offline
Dat had ik je meteen wel kunnen vertellen. Voor graphics moet je niet bij anno zijn
Oud 21-04-2003, 20:26
Enlightenment
Enlightenment is offline
Toch vind ik de game erg oud aan doen, er is qua engine geen of nauwelijks vooruitgang ten opzichte van Anno 1603 (de voorganger). Wel jammer, maar natuurlijk gaat het bij dit spel niet om de graphics.

Ik heb de campaign gedaan, ik vind het maar erg moeilijk eigenlijk. Als ik teveel bouw, heb ik geen tools meer, en dan is het spel gewoon afgelopen, want ik kan niks meer bouwen. Beetje vreemd. *shrug*
Oud 22-04-2003, 12:18
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 21-04-2003 @ 21:26:
Toch vind ik de game erg oud aan doen, er is qua engine geen of nauwelijks vooruitgang ten opzichte van Anno 1603 (de voorganger). Wel jammer, maar natuurlijk gaat het bij dit spel niet om de graphics.

Ik heb de campaign gedaan, ik vind het maar erg moeilijk eigenlijk. Als ik teveel bouw, heb ik geen tools meer, en dan is het spel gewoon afgelopen, want ik kan niks meer bouwen. Beetje vreemd. *shrug*
Moet je die tools kopen bij de handelaars die zo af en toe langskomen. Gewoon bij je warenhuis te koop zetten. komen ze vanzelf binnen.
Oud 22-04-2003, 21:07
marlies
marlies is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 18-04-2003 @ 17:02:

Ik had met je 19 jaar toch wel een volwassenere opmerking verwacht
Oud 23-04-2003, 07:56
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Hellracer schreef op 22-04-2003 @ 13:18:
Moet je die tools kopen bij de handelaars die zo af en toe langskomen. Gewoon bij je warenhuis te koop zetten. komen ze vanzelf binnen.
Thanks! Dat ga ik eens proberen.
Oud 23-04-2003, 12:24
marlies
marlies is offline
Wat is er allemaal anders ivt Anno 1602? Dus als je die al hebt is het dan de moeite waard om Anno 1503 te kopen?
Oud 23-04-2003, 13:34
Hellracer
Hellracer is offline
Nou ik vind van wel. Ik heb anno 1602 een behoorlijk tijdje gespeeld en ik laatst de demo van anno 1503 gespeeld ik moet zeggen dat het grafisch beter uitziet. Mij is ook opgevallen dat de mensen nu niet meteen beginnen te zeuren als er iets nieuws is wat ze mee willen (je kunt even op je gemak sparen voor zoiets). Het is ook niet dat ze meteen hun voedsel kwijt zijn maar dat het even duurt voordat het op is. Dus niet meteen vol en een paar sec later mee weer leeg. Alleen een nadeel is (vind ik) dat het moeilijk is om winst te maken. Als ik jouw was zou ik een keer de demo downloaden of het spel een keer lenen en een eigen conclusies uit halen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

*Dit is MIJN mening over het spel*
Oud 23-04-2003, 21:04
Tox
Tox is offline
Citaat:
Love: a passion schreef op 18-04-2003 @ 08:42:
Hallo,
Kan iemand mij vertellen waar ik cheats van dit spel kan krijgen, in het nederlands? Ik heb al heel veel gezocht, maar kan tot nu toe alleen nog maar iets in het Duits vinden, en aangezien ik geen Duits kan spreken, lezen, schrijven etc.... Alvast bedankt.
cheaten is weak
Oud 25-04-2003, 15:00
marlies
marlies is offline
Citaat:
Hellracer schreef op 23-04-2003 @ 14:34:
Nou ik vind van wel. Ik heb anno 1602 een behoorlijk tijdje gespeeld en ik laatst de demo van anno 1503 gespeeld ik moet zeggen dat het grafisch beter uitziet. Mij is ook opgevallen dat de mensen nu niet meteen beginnen te zeuren als er iets nieuws is wat ze mee willen (je kunt even op je gemak sparen voor zoiets). Het is ook niet dat ze meteen hun voedsel kwijt zijn maar dat het even duurt voordat het op is. Dus niet meteen vol en een paar sec later mee weer leeg. Alleen een nadeel is (vind ik) dat het moeilijk is om winst te maken. Als ik jouw was zou ik een keer de demo downloaden of het spel een keer lenen en een eigen conclusies uit halen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

*Dit is MIJN mening over het spel*
Ja ik heb de demo hier, maar ik ben een beetje teleurgesteld er is niet echt veel vernieuwd. Het enige voordeel vind ik dat het onder XP werkt en dat het mooier is maar echt veel verbeterd en nieuw vind ik het niet. Ik weet ook nog niet of ik hem ga kopen
Oud 26-05-2003, 13:21
LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
ik ben sinds vandaag dit spel aan het spelen en zit nu al vast. ik speel de campaign en nu moet ik een vrouw van een eiland gaan halen, maar hoe moet ik dat doen? watn als ik naar het eiland vaar en dat vent met ezeltje naar die vrouw schop dan gaat ze nog niet mee het schip in. duss hoe kan ik haar het schip in krijgen?

@Enlightenment

sorry maar ik dacht dat dit topic een heel ander onderwerp had dus had ik maar een nieuwe geopend.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten