Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2003, 07:41
Verwijderd
hey iedereen die dit leest ...,

Zoals jullie mss in een vorig berichtje van mij hebben gelezen ben ik dus van plan om naar amsterdam te gaan. Ik woon aan de andere kant van de wereld en heb nederlands geleerd omdat ik ooit nog wel is in belgie wil gaan wonen. Ik heb mijn hart daar verlooren toen ik daar 2 jaar geleden op vakantie ging.

Nu smoor ik hier wel super veel weed eigenlijk, maar smoren doen ze hier anders. Nu zou ik niet graag in amsterdam aankomen, zo een coffeshop binnenstappen en niet weten wat kopen of vragen ... als ik al zo'n shop vind.
Dus kunnen jullie mij wat meer info geven ?! en ook zo wat prijzen aub. ben maar een arm amerikaantje.

Dank je

CP
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2003, 08:53
ook harrie
ook harrie is offline
loop een coffeeshop binnen en bestel 12 euro white widow, zit je zeker goed
Oud 21-04-2003, 09:36
Needle_damage
Needle_damage is offline
Skunkmix - 2,50
Skunk - 3,25
K2 - 4,50
white wid- 5,00
Silver haze - 5,40 << dit is mijn favorite
Santa maria - 5,40
Super santa - 5,40

dit zijn niet alle soorte, maar dan heb je een idee van hoeveel het ongeveer kost, misschien kun je op internet kijken voor coffeeshops
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 10:52
Thought Alive
Thought Alive is offline
Needle_damage: Is dat per gram !? Want hier is het ongeveer 2 keer zo duur...

CutiePie: Maar ik vroeg me af, waar woon je, en hoe roken ze daar dan? Want voor zo ver ik weet is het principe overal wel ongeveer hetzelfde, hier haal je de wiet alleen in een soort winkel

Je loopt dus een coffeeshop binnen, als je een beetje goeie uitzoekt (green house of dampkring bijvoorbeeld) heb je een menu met alle soorten wiet en hasj die ze verkopen en vaak nog wat extra nuttige info erbij, nou daar kies je dus wat van uit, en dat stop je in een joint of pijpje en dan kan je t oproken
Alleen de joints worden misschien over het algemeen wat anders gedraaid hier, maar je kan altijd nog zelf bepalen hoe je dat doet...
Oud 21-04-2003, 20:52
Psychedelic
Psychedelic is offline
wees niet bang om een praatje te maken met de man achter de bar van de shop. de barmannen praten net zo graag over wiet als de mensen op dit forum.

een coffeeshop is makkelijk te vinden in Amsterdam. Als je het in het stadscentrum loopt hoef je alleen maar je neus achterna te lopen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 07:01
Needle_damage
Needle_damage is offline
de prijs van de wiet is ook afhankelijk van de soort coffeshop, je kan bijv. echt een coffeshop hebben waar je wiet koopt gewoon om het daar gezellig opteroken zegmaar (inde shop), maar je kan ook naar een coffeshop gaan die eigelijk voornamelijk wiet/hash verkoopt en waar je weer meteen wegloopt

Hash

Double diamond - 2,50
Afghaan - 4,50
Polm *6 - 7,50

het zal er op neerkomen, dat de prijs ligt rond de 5/6 euro, nu heeft CutiePie een beetje het idee, hoeveel wiet in nederland kost
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 09:48
drama
drama is offline
Citaat:
Needle_damage schreef op 22-04-2003 @ 08:01:
de prijs van de wiet is ook afhankelijk van de soort coffeshop, je kan bijv. echt een coffeshop hebben waar je wiet koopt gewoon om het daar gezellig opteroken zegmaar (inde shop), maar je kan ook naar een coffeshop gaan die eigelijk voornamelijk wiet/hash verkoopt en waar je weer meteen wegloopt

Hash

Double diamond - 2,50
Afghaan - 4,50
Polm *6 - 7,50

het zal er op neerkomen, dat de prijs ligt rond de 5/6 euro, nu heeft CutiePie een beetje het idee, hoeveel wiet in nederland kost
Waar haal je dat dan in godsnaam...de gemiddelde prijzen in Amsterdam zijn dus echt wel even hoger. 3 gram wiet of hasj (gewoon lekker, niet super, niet slecht) voor 11,50 is een van de meest goedkope aanbiedingen in het deel van Amsterdam waar ik geregeld koop.
Oud 22-04-2003, 09:51
drama
drama is offline
Mijn tip is: ga zo snel mogelijk het centrum uit want daar wordt je veel sneller genaaid.

Uhm, in de Gerard Doustraat in de Pijp (straat parallel aan de Albert Cuyp) zit de Holiday en die is wel ok.
Reageren

Regels voor berichten