Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2003, 12:24
Purgatori
Purgatori is offline
Hey peeps,

Kheb dus ffetjes een behoorlijk probleem.. Kheb een vriendin die een eindje weg woont.. Das opzich niet zo erg.. Maar ik kan haar echt HEEL weinig zien, omdat haar ouders het zo wille.. De redenen van de ouders ga ik niet vernoeme, dat is wat te persoonlijk.. Anyway, ik mag haar dus slechts 1x in de 4 weke zien.. Dat is echt heel erg weinig.. Ik hou ontzettend veel van haar, en heb et er erg moeilijk mee.. Wat moet ik hiermee? Zei zelf kan er nix aan verandere.. En zegt me, et gaat niet anders.. Das owk wel zo.. Maarja.. Hoe moek dit nou doen.. De gene waar ik het meest van hou.. Nog meer as me familie volgesmij.. De gene waar et meeste mee wil doen, et meeste aan wil geve.. Waark alles voor over heb.. Kan ik zo weinig zien.. Heeft iemand dit ook zo? En hoe ga jij/u hier mee om? Zijn er andere met tips? Alsjeblieft.. Geef ze..

Alvast heel erg bedankt,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2003, 12:26
Gothic
Gothic is offline
Ik zou het niet kunnen. Ik vind 1x per week net te doen, 1x in de 2 weken vind ik al vreselijk... Ik zou proberen met die ouders te praten en anders uitmaken, je wordt er dan alleen maar ongelukkiger van...
Oud 22-04-2003, 12:41
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-04-2003 @ 13:26:
Ik zou het niet kunnen. Ik vind 1x per week net te doen, 1x in de 2 weken vind ik al vreselijk... Ik zou proberen met die ouders te praten en anders uitmaken, je wordt er dan alleen maar ongelukkiger van...
Kan niet met die ouders over prate, et staat vast.. Men ma heeft al met die ouders over gebeld.. Ze wille da zo.. En ik kan et niej uitmake.. Daarvoor hou ik teveel van haar..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:46
Verwijderd
Ik denk dat het heel erg moeilijk is om een goede relatie met iemand op te bouwen die je maar 1 keer in de 4 weken ziet. Een vriendschapsrelatie zal wel kunnen, omdat je haar waarschijnlijk wel kunt bellen of mailen, maar juist de leuke dingen van een relatie (leuke dingen samen doen, nouja, vul zelf maar in ) is dus erg lastig voor jullie.

Als je zeker weet dat het gedrag van de ouders niet zal veranderen, zou ik er mee stoppen nu het nog niet een erg frustrerende en deprimerende situatie is. Op den duur zul je er ruzie over krijgen en word je er ongelukkig van, hoeveel je nu ook van haar houdt. Pijnlijk, maar denk wel waar.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:46
Verwijderd
Aangezien je 't niet uit wil maken, zit er niets anders op dan elkaar gewoon 1 keer per maand te zien... 't Is moeilijk, maar 't kan wel...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 22-04-2003 @ 13:46:
Aangezien je 't niet uit wil maken, zit er niets anders op dan elkaar gewoon 1 keer per maand te zien... 't Is moeilijk, maar 't kan wel...
hm klopt. Misschien was mijn stukje wat te negatief...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:53
Purgatori
Purgatori is offline
Dat uitmake begin ik echt niet aan.. Als ik dat zou doen, kan ik net zo goed voor de trein springe ofzo.. Da zalk mezelf niej vergeve.. Maarja, kweet gewoon niej goed wak moet al die tyd.. Kmag der wel maile en belle enzo.. Maar der is nog wa.. Want ze gamed owk erg graag.. En ze is nu net weg om te gaan gamuh, terwijl ik haar erg hard nodig heb nu.. Dan begrijp ik et soms owk niej meer.. Wil ze nou liever gamuh? Of liever met mij prate op msn of belle enzo..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Purgatori schreef op 22-04-2003 @ 13:53:
Dat uitmake begin ik echt niet aan.. Als ik dat zou doen, kan ik net zo goed voor de trein springe ofzo.. Da zalk mezelf niej vergeve.. Maarja, kweet gewoon niej goed wak moet al die tyd.. Kmag der wel maile en belle enzo.. Maar der is nog wa.. Want ze gamed owk erg graag.. En ze is nu net weg om te gaan gamuh, terwijl ik haar erg hard nodig heb nu.. Dan begrijp ik et soms owk niej meer.. Wil ze nou liever gamuh? Of liever met mij prate op msn of belle enzo..
hm lastig... Ook al lijkt de situatie nu heel hopeloos, uiteindelijk overleef je het wel, echt. Doe dus geen domme dingen!
Weet zij hoe erg je dit vindt? Praat anders eens met haar, kijk of je samen een oplossing kan vinden.
als zij dit allemaal niet zo'n ramp vindt, dan is het misschien voor haar niet zo serieus, en kun je het misschien helemaal het beste uitmaken... pijnlijk, maar denk wel waar... (hm dat had ik al eens gezegd)
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:58
Verwijderd
Gun d'r ook wat tijd naast je, zelf heb ik ook heel lang in zo'n situatie gezeten... 'k Dacht altijd maar aan m'n vriend die ik niet kon zien, 't beste is dan gewoon leuk naar de tijd samen toewerken door wat te gaan doen waardoor je even vergeet dat je alleen bent... Dat raad ik jou dus ook aan Ga lekker iets doen wat je leuk vindt, wees niet zo met elkaar bezig wanneer het toch niet werkt... 't Klinkt misschien vaag...

Zelf hadden mijn vriend en ik ook een veel te strak schema; we belden élke avond, terwijl ik er soms gewoon even genoeg van had, en we waren ook continu met elkaar bezig... 't Is veel beter om te bellen wanneer je echt zin hebt en tot die tijd gewoon lekker bezig te zijn... Je kan niet van d'r verwachten dat ze niets meer doet nu ze jou heeft....
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 14:16
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-04-2003 @ 13:58:
Gun d'r ook wat tijd naast je, zelf heb ik ook heel lang in zo'n situatie gezeten... 'k Dacht altijd maar aan m'n vriend die ik niet kon zien, 't beste is dan gewoon leuk naar de tijd samen toewerken door wat te gaan doen waardoor je even vergeet dat je alleen bent... Dat raad ik jou dus ook aan Ga lekker iets doen wat je leuk vindt, wees niet zo met elkaar bezig wanneer het toch niet werkt... 't Klinkt misschien vaag...

Zelf hadden mijn vriend en ik ook een veel te strak schema; we belden élke avond, terwijl ik er soms gewoon even genoeg van had, en we waren ook continu met elkaar bezig... 't Is veel beter om te bellen wanneer je echt zin hebt en tot die tijd gewoon lekker bezig te zijn... Je kan niet van d'r verwachten dat ze niets meer doet nu ze jou heeft....
Kdenk idd alleen maar aan haar.. En wanneer ik der weeris mag zien.. Kwil best wat leuks doen.. Maark heb owk nog school, en dan verveel ik me.. En zit ik weer te denke enzo.. Ik mis haar gewoon ontzettend.. Kweet niet of zei et erg vind.. Misschien wel.. Maar ze blijft er erg nugter bij.. Ze is gewoon happy enzo (nie da da niej mag.. Et liefst da ze altyd happy is) maar toch.. Kweet et ammel echt niej meer.. Tis gewoon lastig nu.. En ff voor de poster voor jou.. Kkan denk ik niej echt met haar over prate, dat hebk al geprobeerd.. Maar ze blijft zegge van, et gaat toch niej anders.. (Dus eigelijk beetje van, tgaat toch niej anders, dus hou der nou is over op)
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 14:28
Verwijderd
Hoe oud is ze dan? En kun je niet gaan verhuizen zodra je je opleiding af hebt en je uit huis gaat?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 14:31
Verwijderd
't Is ook écht niet makkelijk, en de een gaat er anders mee om dan de ander.
Maar als je echt serieus met je hart en je hoofd zegt dat je haar niet kwijt wil, dan moet je gewoon doorzetten en níet twijfelen. Twijfelen is namelijk érg destructief bij zo'n moeilijke situatie.. 't is belangrijk dat je heel zeker van je zaak bent...

Zelf heb ik het 2 jaar volgehouden (we wonen nu samen) en mijn zus heeft een relatie met iemand die 3 jaar lang in Canada woonde, ze zagen elkaar dus eigenlijk nooit... Het kán, als je maar écht doorzet...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 14:37
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
perseus schreef op 22-04-2003 @ 15:28:
Hoe oud is ze dan? En kun je niet gaan verhuizen zodra je je opleiding af hebt en je uit huis gaat?
Ze is 14, en ik ben 17.. Kzit pas in de 3e van middelbaar omdak nie echt zow leerwonder ben (tis de zin)

Citaat:
Andijvie schreef op 22-04-2003 @ 15:31:
't Is ook écht niet makkelijk, en de een gaat er anders mee om dan de ander.
Maar als je echt serieus met je hart en je hoofd zegt dat je haar niet kwijt wil, dan moet je gewoon doorzetten en níet twijfelen. Twijfelen is namelijk érg destructief bij zo'n moeilijke situatie.. 't is belangrijk dat je heel zeker van je zaak bent...

Zelf heb ik het 2 jaar volgehouden (we wonen nu samen) en mijn zus heeft een relatie met iemand die 3 jaar lang in Canada woonde, ze zagen elkaar dus eigenlijk nooit... Het kán, als je maar écht doorzet...
Wat bedoel je met destructief? Ik ben gewoon erg bang.. Kweet niet of et stand houd.. Vanuit mij wel.. Ik hou zo veel van der.. Das er met nix uit te slaan.. Maar ze is nog jong... Ze kan ook nog genoeg andere jonges tege kome.. Die veel leuker, liever, knapper enzo zijn.. En ben bang, as je mekaar zo weinig ziet.. Dat er zoiets snel kan gebeure..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Purgatori schreef op 22-04-2003 @ 15:37:
Ze is 14, en ik ben 17.. Kzit pas in de 3e van middelbaar omdak nie echt zow leerwonder ben (tis de zin)

Misschien zijn haar ouders bang dat ze teveel beinvloed wordt door jou, of ze willen zeker weten dat ze geen seks met je heeft.

Citaat:

Wat bedoel je met destructief? Ik ben gewoon erg bang.. Kweet niet of et stand houd.. Vanuit mij wel.. Ik hou zo veel van der.. Das er met nix uit te slaan.. Maar ze is nog jong... Ze kan ook nog genoeg andere jonges tege kome.. Die veel leuker, liever, knapper enzo zijn.. En ben bang, as je mekaar zo weinig ziet.. Dat er zoiets snel kan gebeure..
Met destructief bedoelt ze dat twijfelen je relatie kapot kan maken.
Misschien gebeurt dat wel, maar anders gebeurt waarschijnlijk ook wel, zo'n verschil is het nu ook weer niet.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Purgatori schreef op 22-04-2003 @ 15:37:

Dat bedoel ik dus Maak je niet druk, geloof in je relatie, anders ga je ongelofelijk aan alles twijfelen en dat is echt niet goed... Zet door...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 14:48
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
perseus schreef op 22-04-2003 @ 15:40:
[B]Misschien zijn haar ouders bang dat ze teveel beinvloed wordt door jou, of ze willen zeker weten dat ze geen seks met je heeft.

Met destructief bedoelt ze dat twijfelen je relatie kapot kan maken.
Misschien gebeurt dat wel, maar anders gebeurt waarschijnlijk ook wel, zo'n verschil is het nu ook weer niet.
Wat bedoel je met 'maar anders gebeurd waarschijnlijk ook wel'. Ist zo zeker dat et geen stand houd?

Citaat:
Andijvie schreef op 22-04-2003 @ 15:42:
Dat bedoel ik dus Maak je niet druk, geloof in je relatie, anders ga je ongelofelijk aan alles twijfelen en dat is echt niet goed... Zet door...
Ik geloof er wel in.. Maar toch, ik kan nix wete wa zei doet, en zei nix van mij.. Ik vertrouw haar 200%, maar toch dat gevoel..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Purgatori schreef op 22-04-2003 @ 13:24:
Hey peeps,

Kheb dus ffetjes een behoorlijk probleem.. Kheb een vriendin die een eindje weg woont.. Das opzich niet zo erg.. Maar ik kan haar echt HEEL weinig zien, omdat haar ouders het zo wille.. De redenen van de ouders ga ik niet vernoeme, dat is wat te persoonlijk.. Anyway, ik mag haar dus slechts 1x in de 4 weke zien.. Dat is echt heel erg weinig.. Ik hou ontzettend veel van haar, en heb et er erg moeilijk mee.. Wat moet ik hiermee? Zei zelf kan er nix aan verandere.. En zegt me, et gaat niet anders.. Das owk wel zo.. Maarja.. Hoe moek dit nou doen.. De gene waar ik het meest van hou.. Nog meer as me familie volgesmij.. De gene waar et meeste mee wil doen, et meeste aan wil geve.. Waark alles voor over heb.. Kan ik zo weinig zien.. Heeft iemand dit ook zo? En hoe ga jij/u hier mee om? Zijn er andere met tips? Alsjeblieft.. Geef ze..

Alvast heel erg bedankt,
ach wees blij dat je haar nog een keer in de maand ziet.. bij mij en me vriend was het heel vaak 2 maanden..
maar er komt vanzelf verandering in.. hadden wij ook wel na anderhalf jaar

sterkte ermee.. blijf erin geloven.. deed ik ook.. en nu ben ik ook heel gelukkig
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 15:09
Purgatori
Purgatori is offline
Ik zal et probere.. Allemaal erge thnx voor de reacties.. Kblijf zo af en toe hier wel poste, van hoe et gaat..

(edit: Nog een probleem Nu zit ik met haar te chatte, en doet ze ineens afstandelijk.. Beetje bozig, en ineens heel anders pratend as normaal.. Ik word hier echt gek, nou hebk haar zo nodig.. En ik kan gewoon geen gesprek beginne met der.. Wat moet ik nou toch.. )

Laatst gewijzigd op 22-04-2003 om 15:24.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Purgatori schreef op 22-04-2003 @ 15:48:
Wat bedoel je met 'maar anders gebeurd waarschijnlijk ook wel'. Ist zo zeker dat et geen stand houd?
Nee, ik bedoel dat als haar oog op een andere jongen valt dat niet komt doordat jullie elkaar maar 1 keer in de 4 weken zien.

Citaat:

Ik geloof er wel in.. Maar toch, ik kan nix wete wa zei doet, en zei nix van mij.. Ik vertrouw haar 200%, maar toch dat gevoel..
Tja, dat is jaloersheid denk ik
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 15:45
Purgatori
Purgatori is offline
Maar ze doet nu ineens heel afstandelijk Ze doet niej meer uit zichzelf love icoon, niej meer zegge bij et weg gaan, loveyou4life.. ofzo.. Der is iets.. Maar wat
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Purgatori schreef op 22-04-2003 @ 16:45:
Maar ze doet nu ineens heel afstandelijk Ze doet niej meer uit zichzelf love icoon, niej meer zegge bij et weg gaan, loveyou4life.. ofzo.. Der is iets.. Maar wat

Kun je niet vragen wat er is oid?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 16:04
Verwijderd
Ik zou er mee stoppen als ik jou was.. Je ziet toch zelf ook wel dat het niet gaat werken zo? Al was het maar alleen, omdat jij veel te afhankelijk bent van haar.

En dat ze anders doet lijkt me ook eigenlijk wel logisch. Een meisje van 14 gaat echt niet een maand zitten kniezen totdat ze haar vriendje weer ziet, terwijl ze in de buurt (op school misschien) genoeg jongens kan krijgen die veel dichterbij zijn en die niet meteen zo raar reageren als ze iets voor haar zelf wil doen.

Ik denk dat je nog niet toe bent aan een relatie. In ieder geval niet als je de ander zo weinig ziet. Dus mijn advies: Maak het uit en begin een relatie met iemand die dichterbij woont of die je vaker ziet.

Sorry van mijn negatieve reactie, maar wees realistisch!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 16:10
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
perseus schreef op 22-04-2003 @ 16:45:

Kun je niet vragen wat er is oid?
Dan zegt ze datter nix is..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 17:20
Sleepingpill
Sleepingpill is offline
mm mijn vriend woont ook een heel eind van me vandaan, en ik zie hem alleen in de vakanties ...aan het begin vond ik het echt heel erg maar nu ben ik er gewoon aan gewend en de weken dat ik niet bij ´m ben verheug ik me gewoon elke dag weer op de vakantie, dat vind is ook een fijn gevoel, want dan is het wel weer een soort van speciaal als ik hem weer zie....Maar toch wil ik als ik deze school af heb bij ´m in de buurt gaan studeren, aangezien het toch al mn bedoeling was die kant op te gaan
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 22-04-2003 @ 13:26:
ik zou het ook niet kunnen...

ik zou die relatie opgeven...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2003, 18:17
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
bertbart schreef op 22-04-2003 @ 19:02:
ik zou het ook niet kunnen...

ik zou die relatie opgeven...
Ik kan et niet.. Ik hou teveel van der..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:50
Purgatori
Purgatori is offline
...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:51
Verwijderd
Dan ga je door?
Als er echt iets mis is, zoals jij al vermoedt, dan merk je dat vanzelf wel..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 20:26
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
perseus schreef op 22-04-2003 @ 20:51:
Dan ga je door?
Als er echt iets mis is, zoals jij al vermoedt, dan merk je dat vanzelf wel..
Ze wil nadenke.. Wat voor teke is da? Goed of slecht?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 21:23
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 22-04-2003 @ 21:26:
Meestal slecht, als het uit de mond van een meisje komt... Ziet er naar uit dat jij de keuze niet meer hoeft te maken
Oud 22-04-2003, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Purgatori schreef op 22-04-2003 @ 21:26:
Nadenken over jullie relatie? Over het algemeen is daar weinig over te zeggen, het kan positief uitvallen en negatief. Iig blijft het een meisje van 14 dat nog veel moet ontdekken op het gebied van jongens en dit soort relaties (en dat is niet denigrerend bedoeld, ik ben zelf ook maar 15 en erken dat ik nauwelijks ervaring heb ).
Laat haar iig rustig nadenken en dring jezelf niet teveel op, je merkt vanzelf wel wat het wordt.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 06:59
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
perseus schreef op 22-04-2003 @ 22:24:
Nadenken over jullie relatie? Over het algemeen is daar weinig over te zeggen, het kan positief uitvallen en negatief. Iig blijft het een meisje van 14 dat nog veel moet ontdekken op het gebied van jongens en dit soort relaties (en dat is niet denigrerend bedoeld, ik ben zelf ook maar 15 en erken dat ik nauwelijks ervaring heb ).
Laat haar iig rustig nadenken en dring jezelf niet teveel op, je merkt vanzelf wel wat het wordt.
Kwil best afwachte.. Maark ben zo ongelooflijk bang dak haar kwijt raak.. As da gebeurd.. Weetk me geen raad meer.. Kzit nu al zo met men hande int haar.. Da kank echt niej derbij hebbe
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 09:02
Verwijderd
Citaat:
ik ben T@M@R@ schreef op 22-04-2003 @ 17:04:
Ik denk dat je nog niet toe bent aan een relatie. In ieder geval niet als je de ander zo weinig ziet. Dus mijn advies: Maak het uit en begin een relatie met iemand die dichterbij woont of die je vaker ziet.
Hij is nog niet klaar voor een relatie? Nou, nee, eerder andersom.. Dat kind waar hij iets mee heeft is veertien, toe nou. Als ik aan mezelf terugdenk op mijn veertiende dan heb ik medelijden met de jongen waar ik toendertijd iets mee had. Echt, een gemiddeld veertienjarig meisje zoekt helemaal geen serieuze relatie, ze zoekt enkel iemand waarmee ze in de schoolgangen kan zoenen en waarover ze kan opscheppen tegen haar vriendinnen. En een relatie waar aan gewerkt moet worden, 'n relatie die jij nu hebt dus, zoeken ze meestal al helemaal niet.

Dus, topicstarter. Jammer, en het is ook niet jouw schuld, maar bereid je er maar op voor dat 't binnenkort wel uit zal gaan. En als dat niet van jouw kant komt, dan zal het wel van haar kant komen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 12:00
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 23-04-2003 @ 10:02:
Hij is nog niet klaar voor een relatie? Nou, nee, eerder andersom.. Dat kind waar hij iets mee heeft is veertien, toe nou. Als ik aan mezelf terugdenk op mijn veertiende dan heb ik medelijden met de jongen waar ik toendertijd iets mee had. Echt, een gemiddeld veertienjarig meisje zoekt helemaal geen serieuze relatie, ze zoekt enkel iemand waarmee ze in de schoolgangen kan zoenen en waarover ze kan opscheppen tegen haar vriendinnen. En een relatie waar aan gewerkt moet worden, 'n relatie die jij nu hebt dus, zoeken ze meestal al helemaal niet.

Dus, topicstarter. Jammer, en het is ook niet jouw schuld, maar bereid je er maar op voor dat 't binnenkort wel uit zal gaan. En als dat niet van jouw kant komt, dan zal het wel van haar kant komen.
Als zei et uitmaakt, ben ik ten einde raad.. Dan hebk voor mezelf nog maar 1 oplossing, en die vind iedereen zwak.. Maark kan et niej anders
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Purgatori schreef op 23-04-2003 @ 13:00:
Als zei et uitmaakt, ben ik ten einde raad.. Dan hebk voor mezelf nog maar 1 oplossing, en die vind iedereen zwak.. Maark kan et niej anders

Kom nou, jij bent ook nog maar 17, er zijn nog genoeg andere meisjes in de wereld..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 15:01
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
perseus schreef op 23-04-2003 @ 15:46:
Kom nou, jij bent ook nog maar 17, er zijn nog genoeg andere meisjes in de wereld..
Dis echt de ware voor mij..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Purgatori schreef op 23-04-2003 @ 16:01:
Dis echt de ware voor mij..
Dat heb ik ook al eens ged8 , en dat denk ik nog steeds, maar ooit zal ik ook wel iemand anders tegenkomen.

En als je vriendin nog niet klaar is voor een relatie dan kijk je over 3/4 jaar toch nog een keer?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 15:40
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
perseus schreef op 23-04-2003 @ 16:09:
Dat heb ik ook al eens ged8 , en dat denk ik nog steeds, maar ooit zal ik ook wel iemand anders tegenkomen.

En als je vriendin nog niet klaar is voor een relatie dan kijk je over 3/4 jaar toch nog een keer?
3 a 4 jaar verder? Dan kan ze toch allang veel leukere andere jonges hebbe gevonde ofzo.. Kben zo bang
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 16:11
Orion16
Orion16 is offline
Hoeveel kilometer wonen jullie nu van elkaar? Idee -> zo snel mogelijk je rijbewijs halen, misschien is het met de auto wel te doen??
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 16:13
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 23-04-2003 @ 17:11:
Hoeveel kilometer wonen jullie nu van elkaar? Idee -> zo snel mogelijk je rijbewijs halen, misschien is het met de auto wel te doen??
Uurtje van elkaar af, met de trein.. Met de auto volgesmij ook zo ongeveer..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Purgatori schreef op 23-04-2003 @ 16:40:
3 a 4 jaar verder? Dan kan ze toch allang veel leukere andere jonges hebbe gevonde ofzo.. Kben zo bang
Hmz, wat ik bedoel is dat je misschien moet w88 tot ze wel klaar is voor een relatie, dat hoeft niet per se 3 of 4 jaar te duren, dat was slechts een voorbeeld. En als ze al leukere jongens tegenkomt gebeurt dat ook wel als de verkering nu aan blijft, dat houd je niet tegen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Purgatori schreef op 23-04-2003 @ 17:13:
Uurtje van elkaar af, met de trein.. Met de auto volgesmij ook zo ongeveer..
Stom idee misschien; kunnen jullie niet in het geheim met elkaar afspreken? Wanneer jij eerder vrij bent dan haar, stap je in de trein en spreek je eventjes wat af.

Mijn vriend en ik woonden 4 uur heen en 4 uur terug van elkaar af, ik kon nooit zomaar in de trein stappen omdat ik dan gewoon 8 uur onderweg zou zijn, en tja, 8 uur op een dag is moeilijk om spontaan te doen... Maar 2 uur lijkt me best gaan...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 17:19
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-04-2003 @ 17:18:
Stom idee misschien; kunnen jullie niet in het geheim met elkaar afspreken? Wanneer jij eerder vrij bent dan haar, stap je in de trein en spreek je eventjes wat af.

Mijn vriend en ik woonden 4 uur heen en 4 uur terug van elkaar af, ik kon nooit zomaar in de trein stappen omdat ik dan gewoon 8 uur onderweg zou zijn, en tja, 8 uur op een dag is moeilijk om spontaan te doen... Maar 2 uur lijkt me best gaan...
Dat wil ik best doen.. Maark denk niej da zei da doet.. En dat kank zeker begrijpe.. Da durfk zelf owk niej sow goed.. Want as onze ouders der achter kome.. oei oei oei
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 17:58
Purgatori
Purgatori is offline
Tis uit

wat moet ik nou nog!!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 18:03
Verwijderd
. Waarschijnlijk is ze er nog niet klaar voor.
Nou, in ieder geval niet wat je van plan was als ik goed heb wat je van plan was! Je komt heus wel iemand anders tegen!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 18:25
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
perseus schreef op 23-04-2003 @ 19:03:
. Waarschijnlijk is ze er nog niet klaar voor.
Nou, in ieder geval niet wat je van plan was als ik goed heb wat je van plan was! Je komt heus wel iemand anders tegen!
Ik kom niemand anders tege.. Ik wil echt alleen haar..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 18:56
Verwijderd
Ik zei het toch.

Sterkte.

*lacht stiekem @ AtHell*

[edit] Mja, en toen was zijn post weg. Achja.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 19:09
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Heeyy...

Sterkte ermee *knuffel*
-Renske
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 19:22
Loezzel
Loezzel is offline
Zie het niet al te negatief in. Je was zelf doodongelukkig in je relatie als ik dit zo allemaal lees. Probeer het positieve van het leven in te zien (lees de topics van andere forummers met liefdesverdriet). Over een tijdje gaat het wel weer beter, je bent pas 17 ten slotte...
Oud 23-04-2003, 19:56
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 23-04-2003 @ 20:22:
Zie het niet al te negatief in. Je was zelf doodongelukkig in je relatie als ik dit zo allemaal lees. Probeer het positieve van het leven in te zien (lees de topics van andere forummers met liefdesverdriet). Over een tijdje gaat het wel weer beter, je bent pas 17 ten slotte...
Kweet et gewoon niej meer.. Men leve is nu echt kapot
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten