Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat het heel erg moeilijk is om een goede relatie met iemand op te bouwen die je maar 1 keer in de 4 weken ziet. Een vriendschapsrelatie zal wel kunnen, omdat je haar waarschijnlijk wel kunt bellen of mailen, maar juist de leuke dingen van een relatie (leuke dingen samen doen, nouja, vul zelf maar in
![]() Als je zeker weet dat het gedrag van de ouders niet zal veranderen, zou ik er mee stoppen nu het nog niet een erg frustrerende en deprimerende situatie is. Op den duur zul je er ruzie over krijgen en word je er ongelukkig van, hoeveel je nu ook van haar houdt. Pijnlijk, maar denk wel waar. |
![]() |
|
![]() |
Dat uitmake begin ik echt niet aan.. Als ik dat zou doen, kan ik net zo goed voor de trein springe ofzo.. Da zalk mezelf niej vergeve.. Maarja, kweet gewoon niej goed wak moet al die tyd.. Kmag der wel maile en belle enzo.. Maar der is nog wa.. Want ze gamed owk erg graag.. En ze is nu net weg om te gaan gamuh, terwijl ik haar erg hard nodig heb nu.. Dan begrijp ik et soms owk niej meer.. Wil ze nou liever gamuh? Of liever met mij prate op msn of belle enzo..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Weet zij hoe erg je dit vindt? Praat anders eens met haar, kijk of je samen een oplossing kan vinden. als zij dit allemaal niet zo'n ramp vindt, dan is het misschien voor haar niet zo serieus, en kun je het misschien helemaal het beste uitmaken... pijnlijk, maar denk wel waar... (hm dat had ik al eens gezegd) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gun d'r ook wat tijd naast je, zelf heb ik ook heel lang in zo'n situatie gezeten... 'k Dacht altijd maar aan m'n vriend die ik niet kon zien, 't beste is dan gewoon leuk naar de tijd samen toewerken door wat te gaan doen waardoor je even vergeet dat je alleen bent... Dat raad ik jou dus ook aan
![]() Zelf hadden mijn vriend en ik ook een veel te strak schema; we belden élke avond, terwijl ik er soms gewoon even genoeg van had, en we waren ook continu met elkaar bezig... 't Is veel beter om te bellen wanneer je echt zin hebt en tot die tijd gewoon lekker bezig te zijn... Je kan niet van d'r verwachten dat ze niets meer doet nu ze jou heeft.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
't Is ook écht niet makkelijk, en de een gaat er anders mee om dan de ander.
Maar als je echt serieus met je hart en je hoofd zegt dat je haar niet kwijt wil, dan moet je gewoon doorzetten en níet twijfelen. Twijfelen is namelijk érg destructief bij zo'n moeilijke situatie.. 't is belangrijk dat je heel zeker van je zaak bent... Zelf heb ik het 2 jaar volgehouden (we wonen nu samen) en mijn zus heeft een relatie met iemand die 3 jaar lang in Canada woonde, ze zagen elkaar dus eigenlijk nooit... Het kán, als je maar écht doorzet... |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Misschien gebeurt dat wel, maar anders gebeurt waarschijnlijk ook wel, zo'n verschil is het nu ook weer niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar er komt vanzelf verandering in.. hadden wij ook wel na anderhalf jaar sterkte ermee.. blijf erin geloven.. deed ik ook.. en nu ben ik ook heel gelukkig |
![]() |
|
![]() |
Ik zal et probere.. Allemaal erge thnx voor de reacties.. Kblijf zo af en toe hier wel poste, van hoe et gaat..
(edit: Nog een probleem ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 22-04-2003 om 15:24. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou er mee stoppen als ik jou was.. Je ziet toch zelf ook wel dat het niet gaat werken zo? Al was het maar alleen, omdat jij veel te afhankelijk bent van haar.
En dat ze anders doet lijkt me ook eigenlijk wel logisch. Een meisje van 14 gaat echt niet een maand zitten kniezen totdat ze haar vriendje weer ziet, terwijl ze in de buurt (op school misschien) genoeg jongens kan krijgen die veel dichterbij zijn en die niet meteen zo raar reageren als ze iets voor haar zelf wil doen. Ik denk dat je nog niet toe bent aan een relatie. In ieder geval niet als je de ander zo weinig ziet. Dus mijn advies: Maak het uit en begin een relatie met iemand die dichterbij woont of die je vaker ziet. Sorry van mijn negatieve reactie, maar wees realistisch! |
![]() |
|
mm mijn vriend woont ook een heel eind van me vandaan, en ik zie hem alleen in de vakanties
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zou die relatie opgeven... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laat haar iig rustig nadenken en dring jezelf niet teveel op, je merkt vanzelf wel wat het wordt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus, topicstarter. Jammer, en het is ook niet jouw schuld, maar bereid je er maar op voor dat 't binnenkort wel uit zal gaan. En als dat niet van jouw kant komt, dan zal het wel van haar kant komen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kom nou, jij bent ook nog maar 17, er zijn nog genoeg andere meisjes in de wereld.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als je vriendin nog niet klaar is voor een relatie dan kijk je over 3/4 jaar toch nog een keer? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vriend en ik woonden 4 uur heen en 4 uur terug van elkaar af, ik kon nooit zomaar in de trein stappen omdat ik dan gewoon 8 uur onderweg zou zijn, en tja, 8 uur op een dag is moeilijk om spontaan te doen... Maar 2 uur lijkt me best gaan... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zie het niet al te negatief in. Je was zelf doodongelukkig in je relatie als ik dit zo allemaal lees. Probeer het positieve van het leven in te zien (lees de topics van andere forummers met liefdesverdriet). Over een tijdje gaat het wel weer beter, je bent pas 17 ten slotte...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |