Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2003, 12:55
born2dance
born2dance is offline
Heeft er nog iemand wat tips om sneller bruin te worden en langer bruin te blijven aangezien dit weer over een week afgelopen is.

En wat voor cremes kun je toepassen om nog na een paar weken bruine tint te behouden ??
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 12:58
Verwijderd
ik hoorde van een vriend dat als je olijfolie op je houd smeert dat je dan heeeel bruin wordt
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 13:17
Korsakoff
Korsakoff is offline
wat dacht je van een zonnebank. kun je t hele jaar bruin zijn.

maar ff donder zollen. ga gewoon een keertje varen als de zon schijnt. krijg je 2 maal zoveel zon op je huid.
(je verbrand ook 2x zosnel maarja moet je gewoon goed smeren)
Oud 24-04-2003, 13:23
qghp
qghp is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-04-2003 @ 13:58:
ik hoorde van een vriend dat als je olijfolie op je houd smeert dat je dan heeeel bruin wordt

dat hebben we ook een keer gedaan en dat gaat fikkuh!!!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 14:04
lief mutsje
lief mutsje is offline
Een mengsel van 3/5 olijfolie en 2/5 citroensap maken. Dat op je lichaam smeren en dan lekker de zon in. Na het zonnen het liefst zo snwel mogelijk een douche nemen en je huid goed scrubben. Vervolgens ALTIJD insmeren met after sun, ook als je niet verbrand bent.

Dit werkt bij mij in ieder geval heel erg goed. Had nog steeds de afscheiding van mn bikinibroekje van afgelopen zomer!!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 14:04
Verwijderd
Scrubben voordat je gaat zonnebaden, dan dringt het uv-licht beter door. Verhoogt wel het risico op huidkanker een heel klein beetje.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 14:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je blijft smeren met aftersun als je bruin bent blijft het bruin langer zitten. En bij mij is het zo sinds in vorig jaar naar Italie ben geweest wordt ik veel sneller bruin, blijkbaar heb ik een soort onderlaagje opgebouwd in Italie ofzow, was bij een vriendin ook, was naar Tunesie geweest en sindsdien verbrand ze niet meer. Ik weet ook niet hoe dat kan
Oud 24-04-2003, 20:15
Verwijderd
Volgens mij werkt het ook goed om niet alleen te zonnen als de zon fel is, maar om gewoon al te zorgen dat je bij wat zonniger weer veel buiten bent. Ik ben thuis veel buiten aan het werk en merk gewoon dat ik veel sneller bruin word, doordat ik in het voorjaar ook al veel buiten ben geweest toen de zon nog wat minder fel is.
Het lijkt wel dat je als je al wat bruiner bent, ook makkelijker bruin wordt.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je in de zon beweegt, bijvoorbeeld door buiten te gaan sporten of gaat tuinieren ofzow wordt je ook sneller en egaler bruin dan wanneer je in een tuinstoel in de zon gaat liggen -> dus mensen, kom in actie!!!!!!
Oud 25-04-2003, 09:48
bullshitt
bullshitt is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 24-04-2003 @ 21:28:
Als je in de zon beweegt, bijvoorbeeld door buiten te gaan sporten of gaat tuinieren ofzow wordt je ook sneller en egaler bruin dan wanneer je in een tuinstoel in de zon gaat liggen -> dus mensen, kom in actie!!!!!!
ja joh das mij ook opgevalle

maar het komt denk ik door het feit dat als je ergens mee bezig bent de tijd sneller gaat dan als je op een bankje ligt.
Bij mij is het wel zo in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 11:52
Marshall
Marshall is offline
cremes blijven sowieso maar een week zitten.. omdat bruiningscremes alleen de oppervlakte van je huid (bovenste cellen) bruin maken en deze laag na ongeveer een week vernieuwd is.. je moet dus.. of regelmatig blijven zonnen of regelmatig cremes blijven smeren..

T licht uiteindelijk toch aan je huidtype hoe goed de crem pakt of hoe lang je huid de bruine teint van de zon blijft houden..
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 13:07
Another Way
Another Way is offline
ik snap niet dat mensen bruin willen worden, ik ben zelf van nature bruin en vind het alleen maar lelijk
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 13:25
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Another Way schreef op 25-04-2003 @ 14:07:
ik snap niet dat mensen bruin willen worden, ik ben zelf van nature bruin en vind het alleen maar lelijk
je bent de 1ste die ik dat hoor zeggen. maar ok.. bruin is eigenlijk uit ..
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 18:21
Lievkleinmeisje
Lievkleinmeisje is offline
Werkt dat olijfolie gedoe ook onder de zonnebank?als ik in de zon lig verbrand ik altijd,ongeacht of ik me insmeer en hoelang ik in de zon zit. Als ik onder de zonnebank ga niet.

Regels voor berichten