Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2003, 06:46
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Ik, en ik vond de muziek echt slecht, echt slecht...

maar de sfeer was top
Oud 27-04-2003, 10:18
Verwijderd
Eeh Blackbird, Ilsje en Sven (van dit forum ) waren er iig, maar k heb ze nog niet gesproken, dus weet niet hoe ze het hebben gehad.
Oud 27-04-2003, 10:57
TECHNique
TECHNique is offline
Citaat:
duyvel schreef op 27-04-2003 @ 07:46:
Ik, en ik vond de muziek echt slecht, echt slecht...

maar de sfeer was top
Ik ben er nu net weer en vond het minstends net zo wijs als vorig jaar. Rush draaide op bepaalde momenten zo enorm hard he, en ging mooi door tot half8
Het geluid/decor in de UPS was om te huilen,daarintegen was de ICT weer top (Ik was toch amper in de UPS)
Oud 27-04-2003, 10:58
Blenderhead
Blenderhead is offline
k zag wel allemaal vage mensen in zwart wit...... was dat de bedoeling?
Oud 27-04-2003, 11:13
italianboy
italianboy is offline
Moi,

lekker feestej; we zijn gegaan, omdat we vrijkaarten hadden.

Het leuke vond ik ter vergelijking met 2 jaar geleden; normale meisjes en veel meisjes; niet alleen maar stuiterende pillenslikkers met alleen een broek aan.

Muziek was goed, veel toegankelijker dan aantal jaar terug.
Oud 27-04-2003, 11:44
Thomas
Thomas is offline
Nee, ben niet zo´n fan van Shockers.
Oud 27-04-2003, 13:18
Blitzkrieg Bop
Citaat:
TECHNique schreef op 27-04-2003 @ 11:57:
Ik ben er nu net weer en vond het minstends net zo wijs als vorig jaar. Rush draaide op bepaalde momenten zo enorm hard he, en ging mooi door tot half8
Het geluid/decor in de UPS was om te huilen,daarintegen was de ICT weer top (Ik was toch amper in de UPS)
Rush draaide zeker lekker, terwijl ik niet zo van techno houd, ging meer voor de hardstyle eigenlijk. Dana draaide echt meesterlijk kut, was jammer.. die dj voor haar, ben zn naam ff kwijt, draaide af en toe wel lekker hard!
Oud 27-04-2003, 16:14
GinnyPig
GinnyPig is offline
Ik was zo rond kwart voor 10 aangekomen bij het complex, 10 minuten lopen vanaf mijn huis. Duurde ongeveer 10 minuten voordat we echt binnen waren en we de boel een beetje konden verkennen. Na een korte blik op de ICT, die overigens zeer fraai was opgezet, en een snelle loop door de UPS, die wat saaier eruit zag, spurtten we ons richting de Main. Alhoewel de Main er gelukkig niet meer uit zag als vorig jaar, wat echt een ramp was, was het decor nog steeds niet bepaald super. Alleen de lichten die boven het podium hingen konden er nog meer door

Maar goed, aangekomen in de Main oftewel de CPU was daar meteen voor mij de eerste dj van de avond: Montana. Laatste half uurtje van zijn set was heerlijk en het was ook meteen duidelijk dat het geluid in de CPU toch best goed was, zeker in vergelijking met voorgaande jaren.

Na Montana gingen we richting ICT, waar K.Cee net 20 minuten bezig was. Hij leverde echt een hevige set af. Super . Het geluid in de ICT was overigens ook subliem. Ik bleef nog net lang genoeg om het eerste kwartier van Takkyu Ishino te horen. Hij kon mij helaas niet genoeg boeien

Na een korte pauze, om wat vrienden te ontmoeten, was ik toch ff te vinden in de UPS waar Jimmy the Sound bezig was. UPS was wel een stuk drukker dan de ICT en de CPU, terwijl het geluid juist een stuk belabberder was. Ook de aankleding vond ik maar niks. Dus ik was uiteindelijk weer, en rond 2 uur stond ik weer in de ICT was Surgeon net begonnen was. Die DJ was zeker goed bezig! Ik denk niet dat er een betere vervanger voor Jay Denham kon worden gevonden.

Zo rond half 3 alweer ging ik toch richting CPU, waar om 2:40 Speedy J zou beginnen. Heel erg jammer dat die gedeeltelijk rond dezelfde tijd draaide als Surgeon. Had toch zeker wel de hele set van Surgeon willen meemaken. Maar goed, toen Speedy J eenmaal was begonnen bleek al gauw dat ik niet verkeerd zat in de Main. Speedy J zette een zeer energierijke set neer, waarbij onder andere Krekc en Bugmod voorbij kwamen. Het geluid in de CPU was al wat harder gezet, waardoor de set nog beter tot zijn recht kwam. Wederom: Super .

Hierna was het tijd voor een echte break. Zo rond kwart voor 5 ben ik toch nog maar ff naar de ICT gegaan waar Marco Carola de laatste minuten van zijn set aan het draaien was. Dat klonk zeker niet verkeerd, en ook het eerste half uurtje van Oliver Ho was prettig om naar te luisteren . Het bleef ook vooral bij luisteren, want ik was inmiddels al kapot en de voetjes wouden daardoor niet echt meer van de vloer (ik sport te weinig, ik weet het ). Uiteindelijk toch maar richting DJ Rush gegaan, in de hoop dat hij me nog wakker kon houden . En damn! Dat kon hij zeker! Het geluid in de CPU stond nu echt hard! En Rush draaide daarbij ook gewoon als een gek. Vooral de laatste 20 minuten heb ik werkelijk alles gegeven wat ik nog in me had, waardoor ik nu ook totaal kapot ben.

En terwijl Rush om 7:00 zijn allerlaatste nummertje opzette begaf ik me toch maar richting de uitgang. Daar was het helaas wel wat druk, maar om 7:20 stond ik toch buiten. 7:40 was ik thuis en ging ik, met de piep nog in me oren, meteen naar bed. Al met al een zeer goed feest dus.

Pro's:
-ICT!
-De muziek, zo ongeveer iedere (techno) DJ draaide goed
-Het publiek (wat nog best een beetje techno-minded was )
-Rush die ging zingen ('Get up, get up, get up...')

Con's
-Aankleding van de Main
-UPS..
-WC's (ongelooflijk goor)
-éénrichtingsverkeer
Oud 27-04-2003, 17:07
razkal
razkal is offline
Was present. Heb me zeker goed vermaakt.
Oud 27-04-2003, 17:42
Basia
Basia is offline
ik was er ook
heb me zeeeeeker wel vermaakt

wat me opviel: 90% ofzo van de jongens liep in een gsus shirtje
Oud 27-04-2003, 17:49
Sarsefras
Sarsefras is offline
Ik was er ook en vond het ook heel leuk.
Leuke sfeer, behalve 1 keer in de gang want er was toen een opstopping door een gevecht ofzo waarschijnlijk..
Wat ik wel heel irritant vond was dat er zoooooooooveel troep op de grond lag, ging steeds bijna op mn bek

maar voor de rest was het wel echt heel geweldig, ook leuke jongens maar heb niemand kunnen regelen... was te afstotelijk en te verlegen...

maar goed, heb wel lekker gedanst
Oud 27-04-2003, 18:01
Blitzkrieg Bop
Citaat:
Sarsefras schreef op 27-04-2003 @ 18:49:
Ik was er ook en vond het ook heel leuk.
Leuke sfeer, behalve 1 keer in de gang want er was toen een opstopping door een gevecht ofzo waarschijnlijk..
Wat ik wel heel irritant vond was dat er zoooooooooveel troep op de grond lag, ging steeds bijna op mn bek

maar voor de rest was het wel echt heel geweldig, ook leuke jongens maar heb niemand kunnen regelen... was te afstotelijk en te verlegen...

maar goed, heb wel lekker gedanst
Troep op de grond viel me nog mee, is meestal veel erger (Ik herinner me hardhouse generation waar ze op het briljante idee waren gekomen om glazen te serveren )

ach, op zo'n mega event moet je niet voor de jongens gaan, maar gewoon lekker uit ja dak gaan!
Hoewel een leuke jongen/meisje altijd een welkome aanvulling is natuurlijk
Oud 27-04-2003, 20:15
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
GinnyPig schreef op 27-04-2003 @ 17:14:

Con's
--éénrichtingsverkeer
das standaard geloof ik, ben er eens goed van in de war geraakt
Oud 27-04-2003, 22:34
TECHNique
TECHNique is offline
We kwamen om een uur of 12 binnen, om direct naar de eerste de "beste" zaal te gaan: de UPS. Jimmy the Sound was aan het draaien en wat me direct opviel was dat het geluid niet hard was, ontzettend onzuiver en weinig decoratie.

Daarna gingen we naar de Main waar Vanguard bezig was met zijn Liveset. Het geluid was hier al heel wat beter en de decoratie was ook mooier als in de UPS.

Toen kwam Cristian Varela die echt een ontzettend goede set weggaf in mijn ogen. Ik heb me daar zeker wel vermaakt en het was niet al te druk gelukkig. Toen Speedy J begon was ik kapot en we hebben er een half uur van meegemaakt toen we even een break gingen nemen.

Opzoek naar een stand met Herbals, heb ik de 12" gekocht en toen gingen we naar de ICT waar Marco Carola ook errug goed bezig was. De herbals heb ik overigens niet gevonden.

Rond een uur of kwart voor 5 gingen we terug naar de CPU voor mijn grootste verwachting van de avond: DJ Rush. Om kwart over 5 begon hij te draaien en direct het eerste nummer was al gruwelijk hard. ZOals Ginnypig al zei was het geluid harder en Rush beukte door tot half 8(!). TOen gingen we met een bevredigd gevoel naar huis. Om 12uur was ik thuis.
Oud 28-04-2003, 22:14
razkal
razkal is offline
Citaat:
Basia schreef op 27-04-2003 @ 18:42:
ik was er ook
heb me zeeeeeker wel vermaakt

wat me opviel: 90% ofzo van de jongens liep in een gsus shirtje
Leek wel Trance Energy . Hoorde gelukkig bij die andere 10%.
Oud 29-04-2003, 14:56
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 27-04-2003 @ 11:18:
Eeh Blackbird, Ilsje en Sven (van dit forum ) waren er iig, maar k heb ze nog niet gesproken, dus weet niet hoe ze het hebben gehad.
ik was er dus met maartje en sven. en later kwamen richard (pinko???) en niels en nog wat en t was super!!!
Oud 29-04-2003, 15:12
pinhead
pinhead is offline
ik was er ook, maar ik vond het (net als vorig jaar) weer tegenvallen de hardstyle zaal was weer veel te druk en het geluid was ook matig... alleen vooraan klonk het goed.
gelukkig maakte Mondello n hoop goed! die gast draait echt top altijd

de main klonk ook wel goed, en daar had je tenminste lekker de ruimte + dat je ff snel een drankje kon halen (iets wat onmogelijk was in de h'style en de andere technozaal)

dat eenrichtingsverkeer is juist goed...anders komen er JUIST opstoppingen in de gangen

dit was wel de laatste keer shockers voor mij, alhoewel t erg gezellig was

gsus
Oud 29-04-2003, 17:22
Basia
Basia is offline
ik vind gsus opzich niet heel maar je was er daar nou niet bepaald origineel mee ofzo..
Oud 29-04-2003, 21:58
GinnyPig
GinnyPig is offline
Ik had maar een compleet zwart shirt aangetrokken
Oud 30-04-2003, 16:36
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
ik vond luna alleen the man van et feest
Oud 02-05-2003, 18:40
GinnyPig
GinnyPig is offline
Eerste sets zijn binnen

Cristian Varela Live @ Shockers 2003, ID-T Radio [26-04-2003].mp3
Luna Live @ Shockers 2003, ID-T Radio [26-04-2003].mp3
Marco Carola Live @ Shockers 2003, ID-T Radio [26-04-2003].mp3
Marco V live @ Shockers 2003, ID-T Radio [26-04-2003].mp3
Montana Live @ Shockers 2003, ID-T Radio [26-04-2003].mp3
Speedy J Live @ Shockers 2003, ID-T Radio [26-04-2003].mp3

Klinken behoorlijk goed! !
Oud 02-05-2003, 20:49
cup a soup
cup a soup is offline
Citaat:
Basia schreef op 29-04-2003 @ 18:22:
ik vind gsus opzich niet heel maar je was er daar nou niet bepaald origineel mee ofzo..
k vind gsus gewoon mooie kleren maken, maar twordt nu wel beetje heel erg massaal. er zijn echt veel mensen die nx anders in hun kast hebben hangen...

maare...shockers was toch techno en hardstyle bij elkaar? of dat nou zo'n goed idee is. oh ja ut was toch alleen omdat ze dachten dat een techno-feest niet genoeg commercie zou trekken? techno is geen goede muziek!!
Oud 07-05-2003, 11:27
TECHNique
TECHNique is offline
Citaat:
cup a soup schreef op 02-05-2003 @ 21:49:
k vind gsus gewoon mooie kleren maken, maar twordt nu wel beetje heel erg massaal. er zijn echt veel mensen die nx anders in hun kast hebben hangen...

maare...shockers was toch techno en hardstyle bij elkaar? of dat nou zo'n goed idee is. oh ja ut was toch alleen omdat ze dachten dat een techno-feest niet genoeg commercie zou trekken? techno is geen goede muziek!!
Dat is JOUW mening, ik vind hardstyle domme hersenloze muziek. Maja dan krijg je die eeuwige discussie weer..
Oud 07-05-2003, 11:58
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 07-05-2003 @ 12:27:
Dat is JOUW mening, ik vind hardstyle domme hersenloze muziek. Maja dan krijg je die eeuwige discussie weer..
vertel mij es met argumenten waarom zou die muziek hersenloos zijn ?
Oud 08-05-2003, 08:34
TECHNique
TECHNique is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 07-05-2003 @ 12:58:
vertel mij es met argumenten waarom zou die muziek hersenloos zijn ?
Weet je het zeker? word toch weer een dikke discussie waar geen eind aan komt.
MIJN negatieve ervaringen aan hardstyle muziek/feesten.
-Je hebt 1 monotone bass waar bij elk ander nummer een ander piepje/krasje overheen is gegooid en voila: je hebt een hardstyle nummer.
-Op ELK hardstyle feest draaien DANA/LUNA/SMM en die anderen wel. M.a.w elk feest is hetzelfde.
-Elke boer uit Erica kent de termen hardstyle/dana en danst mooi mee op de klompen.

Techno daaintegen...
Oud 08-05-2003, 11:48
Basia
Basia is offline
ochja ieder zn eigen mening....

net of techno liefhebbers een stuk intelligenter zijn ofzo....

respecteer gewoon ieder zn muziekkeuze en maak er verder geen woorden aan vuil !!

Regels voor berichten