Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Na 2 woorden begin je met een Nieuwe zin Nieuwe zin Nieuwe zin en dat echoot nog na, en dan vergeet je dat je aan het lezen was en verbaas je je over je handen waar he.... ooh ja...... chaos.
zo gaat dat ongeveer, dus denk maar niet dat je tijdens een trip erg goed in lezen bent
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Toen ik voor de eerste keer paddo's ging proberen heb ik dus helemaal niets gevoeld, terwijl ik toch een flinke portie gehad had.
Weet iemand of het misschien komt doordat ik de afgelopen 4 jaar bijna dagelijks geblowed heb en daardoor een hogere tolerantiegrens heb? Met andere woorden, had ik meer moeten nemen?
|
Ok, here's the deal: we zitten hier met 70 gram niet gedroogde psilo's en eigenlijk weet de gangbangleader niet zo goed wat ie 'r mee aanmoet. Thee zetten of kauwen?
En hoeveel eigenlijk, want het hele gedroogde en niet-gedroogde gedoe is verwarrend en bovendien is de bijsluiter niet echt duidelijk. Gaarne snel advies.
|
Vers zijn ze lekkerder dan gedroogd, vind ik.
Je kan er idd thee van zetten, is wel lekker...maar je kan ze ook gewoon zo opeten. De dosis kan je het beste variëren van 5 tot 20 stuks psilo, 20 stuks is wel een heel heftige trip...dat zou ik nog niet doen als het je eerste keer is. 70 gram, lees ik dat goed? Dat is wel ontzettend veel hehe...per persoon zou ik ongeveer twee tot drie gram nemen, dat is meer dan genoeg. Verder raad ik je trouwens aan van te voren een paar uur niet te eten, dan werkt het beter en wordt je minder snel misselijk. Zorg ook dat je met relaxte mensen bent, en een relaxte omgeving zoals al is gezegd, dat is echt heel erg belangrijk. Ook had ik de behoefte om af en toe alleen te zijn. Zet van te voren muziek klaar en als het kan heel licht-op-de-maag hapjes (rijstwafel ofzo), en vruchtensap...dat is erg lekker voor als de trip begint te minderen. Kortom, bereidt het heel goed voor is mijn advies, daar heb ikzelf ook heel veel aan gehad. Voor meer informatie en tips is deze site echt heel erg informatief: http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/psilocybe.htm
|
Phreshness is Benjamin en ik ben jij en dus is Hypo Phreshness.
De vergelijking Phil = Phreshness = Hans (Teeuwen) = God Volgens Ben is dat snel te deduceren. Volgens Philip, das juist fijn want Phil is god. Dat lees je net zelf. samenvatting (dus in fases... wij zijn blij dat wij dit kunnen vastleggen voor het nageslacht) Ben zegt: Wij schrijven een tripreport bijdeze 1- Ik (Phil) zie blauw overal 2- Het kleed zweeft 3- De tekenfilmleader 4- Seropositieve tonijn 5- Phil is god (terwijl Ben op de grond lag) 6- Ben jij jij? Of ik ik? Jij? 7- Brood is dood 8- Tijdloos (perceptie) 9- Ik (Ben) heb drugsgebruikt 9.5- Ik kom uit de trip omdat jij aan de dextro zit 10 - De fasefase (Pizza) En dan vergeten we nog heel veel PERCEPTIE Romeo must die
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben me nog steeds hele vette dingen aan het herinneren die we hebben gezegd en gezien die ik eerst was vergeten, als je begrijpt wat ik bedoel (vast wel ![]() Het duurde volgens de gangbare norm alleen wel wat kort. Een uur of drie. Maar ja, dat maakt eigenlijk ook niet uit als je het gevoel hebt dat alles eeuwig duurt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik doe het slechts sporadisch, dwz om de 3 maanden ofzo. Het gebeurt meestal vrij impulsief, niet dat we perse rekening houden met hoeveel tijd er al verstreken is sinds de laatste keer. Maar een vriend van me zal ook geen nee zeggen als het lekker weer is en hij een week ervoor ook al heeft genomen. Dan is het een kwestie van een middagje paddoen in het zonnetje en voor het eten weer terug naar huis
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik gebruik eens per jaar, de laatste keer was zondag een week geleden, en daar heb ik nu nog last van, dus ik ga het messchien nooit meer doen, ik heb echt een klote week achter de rug
![]() maaaaar ja het zal wel los lopen ![]() altijd hoop houden he ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Bijnemen bij truffels (en aanverwante vragen) pj eilander | 3 | 17-10-2013 15:39 | |
Drugs & Alcohol |
Magic Mushrooms! steffanx3 | 15 | 02-10-2012 21:15 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #56 Missy | 500 | 21-02-2007 17:29 |