Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2003, 11:03
Bendzj
Bendzj is offline
Ik ga morgen met een stel vrienden voor de eerste keer paddo's gebruiken. Sommigen van hen hebben het overigens al wel een keer gedaan.

Ik heb zelf al heel wat gelezen en gehoord, maar ik vroeg me af of jullie misschien nog waardevolle en nuttige tips hebben.

Het kan best zijn dat ik alles wat er te weten valt wel zo ongeveer weet, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere en daarom vraag ik het hier maar nog een keertje

Alvast bedankt.
Oud 30-04-2003, 12:34
Verwijderd
MassMasturbationMagicMushroomConfederation.nl voor meer informatie.
Oud 30-04-2003, 12:45
blackfairy
blackfairy is offline
zorg dat je in een vertrouwde omgeving bent in het begin ..later maakt dat niet zo veel uit.

als je t zelf wilt is het handig als er een nuchter persoon bij is. maar dat moet je willen want het kan ook de sfeer beinvloeden.

zorg dat je dextro bij je hebt...als t dan lichtelijk fout gaat moet je dat opeten. t heeft hier wel geholpen.

en verder moet je zorgen dat je t naar je zin hebt en niet te moeilijk doet.
Oud 30-04-2003, 13:12
Verwijderd
Ben, volgens mij ga ik nu al fout
WHEEHEHEHEHEHEHEHEHEHHE MOOOPMOPMOOOOOOPMOOPO
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Oud 30-04-2003, 13:18
Bendzj
Bendzj is offline
Ga weg Phil, je bent mn topic aan het verkloten!!

Niet dat er zoveel is om te verkloten, maar goed

@ blackfairy: bedankt voor je reactie

Iemand anders nog iets nuttigs te melden? (Phil, hou je bek dicht! )
Oud 30-04-2003, 20:41
Verwijderd
Doe je best,

vergeet de rest,

en alles komt op zijn pootjes terecht.

Oftewel; niet te druk maken om alle eventuele gevolgen en risico's, als je er téveel op gaat letten kan dat je trip belemmeren omdat je je er tijdens te trip misschien te veel op gaat focussen.

Ik weet niet wat voor soort je gaat gebruiken, maar mijn eerste keer waren Mexicaanse, en afhankelijk van hoe stevig je in je schoenen staat als persoon, bepalen of je eerst een halve portie neemt of een hele. Ik heb toen voor een hele gekozen, en ik heb er geen spijt van gehad. Onthou dat je ongetwijfeld wel enkele momenten van 'bad-trip'gevoel zult meemaken (het is immers nooit helemaal goed of slecht, volgens mij wisselt het elkaar bij iedereen wel af, enigszins), maar hou dan in je achterhoofd dat jíj het bent die de trip meemaakt en dus in bepaalde mate kan sturen. Je zult minder makkelijk kunnen relativeren tijdens de trip, je zal conclusies trekken over allerlei levensvragen die achteraf gezien nérgens over gaan, je druk maken om dingen die eigenlijk nérgens toe doen. Laat je in ieder geval niet afschrikken door negatieve kanten van de trip, hoe meer ervaren je raakt op het gebied, hoe meer je de trip kunt sturen, en hoe leuker je het in het vervolg voor jezelf kunt maken.

Tot slot; geniet ervan, want volgens veel mensen, (en ik sluit me er helemaal bij aan) is de eerste paddotrip de meest indrukwekkende, aangezien het een totaal onbekende beleving is van de werkelijkheid. Latere trips zijn ook leuk, maar ze halen het uiteindelijk toch niet bij die allereerste keer (in mijn geval).
Oud 01-05-2003, 11:08
Bendzj
Bendzj is offline
@ peperkorrel: bedankt, ik zal die 'bad-trip gevoelens' zoals jij ze noemt in de gaten houden, maar ik vertrouw erop dat ik het helemaal onder controle heb.

Ik weet genoeg mensen, en als er nu nog iemand reageert is het waarschijnlijk toch al te laat
Oud 01-05-2003, 11:40
hippie jesse
hippie jesse is offline
Zorg er voor dat je in de komende uren ook na de trip niet bij mensen in de buurt komen die niet mogen merken dat jij pado's hebt gegeten, daar zou je nogal paranoa van kunnen worden. Hou er rekening mee dar er na de hand wel eens iets geks zou kunnen gebeuren. Ik heb namelijk nu (vier dagen na trip) nog steeds een concentratie probleem. Maar dat is wel een beetje een uitzondering.

Veel plezier
Oud 01-05-2003, 11:41
hippie jesse
hippie jesse is offline
probeer het bovenstaande bericht niet te lezen als je al aan het trippen bent want het lukt je niet
Oud 01-05-2003, 11:44
Bendzj
Bendzj is offline
Je was nog op tijd . Was trouwens ook wat overdreven om te zeggen dat je waarschijnlijk te laat zou zijn, we beginnen vanavond pas.
Oud 01-05-2003, 11:46
Bendzj
Bendzj is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 01-05-2003 @ 12:41:
probeer het bovenstaande bericht niet te lezen als je al aan het trippen bent want het lukt je niet
Je maakt een grapje hoop ik. Je kan toch zeker nog wel lezen?
Oud 01-05-2003, 11:55
Mark87
Mark87 is offline
Citaat:
Hypochondriac schreef op 01-05-2003 @ 12:46:
Je maakt een grapje hoop ik. Je kan toch zeker nog wel lezen?
Nee maar je logisch denk vermogen verlies je voor een groot gedeelte. Je kan je dus niet goed concentreren op de tekst en je bent na 1 zin alweer vergeten waar het over ging.
Oud 01-05-2003, 12:02
hippie jesse
hippie jesse is offline
Na 2 woorden begin je met een Nieuwe zin Nieuwe zin Nieuwe zin en dat echoot nog na, en dan vergeet je dat je aan het lezen was en verbaas je je over je handen waar he.... ooh ja...... chaos.

zo gaat dat ongeveer, dus denk maar niet dat je tijdens een trip erg goed in lezen bent
Oud 01-05-2003, 12:14
Bendzj
Bendzj is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 01-05-2003 @ 13:02:
Na 2 woorden begin je met een Nieuwe zin Nieuwe zin Nieuwe zin en dat echoot nog na, en dan vergeet je dat je aan het lezen was en verbaas je je over je handen waar he.... ooh ja...... chaos.

zo gaat dat ongeveer, dus denk maar niet dat je tijdens een trip erg goed in lezen bent
Klinkt wel leuk!
Oud 01-05-2003, 14:50
Verwijderd
Toen ik tijdens de eerste trip op een computer scherm keek was het een brij van letters in een lange gang van vensters. Mja.
Oud 01-05-2003, 15:21
GiTkuA
GiTkuA is offline
Toen ik voor de eerste keer paddo's ging proberen heb ik dus helemaal niets gevoeld, terwijl ik toch een flinke portie gehad had.

Weet iemand of het misschien komt doordat ik de afgelopen 4 jaar bijna dagelijks geblowed heb en daardoor een hogere tolerantiegrens heb? Met andere woorden, had ik meer moeten nemen?
Oud 01-05-2003, 16:32
Bendzj
Bendzj is offline
Ok, here's the deal: we zitten hier met 70 gram niet gedroogde psilo's en eigenlijk weet de gangbangleader niet zo goed wat ie 'r mee aanmoet. Thee zetten of kauwen?
En hoeveel eigenlijk, want het hele gedroogde en niet-gedroogde gedoe is verwarrend en bovendien is de bijsluiter niet echt duidelijk. Gaarne snel advies.
Oud 01-05-2003, 16:49
kaaskont
kaaskont is offline
alles in 1 keer opeten
Oud 01-05-2003, 16:52
Bendzj
Bendzj is offline
Citaat:
kaaskont schreef op 01-05-2003 @ 17:49:
alles in 1 keer opeten
Hmm
Iemand anders nog ideeen?
Oud 01-05-2003, 19:21
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Vers zijn ze lekkerder dan gedroogd, vind ik.
Je kan er idd thee van zetten, is wel lekker...maar je kan ze ook gewoon zo opeten.
De dosis kan je het beste variëren van 5 tot 20 stuks psilo, 20 stuks is wel een heel heftige trip...dat zou ik nog niet doen als het je eerste keer is.
70 gram, lees ik dat goed? Dat is wel ontzettend veel hehe...per persoon zou ik ongeveer twee tot drie gram nemen, dat is meer dan genoeg.

Verder raad ik je trouwens aan van te voren een paar uur niet te eten, dan werkt het beter en wordt je minder snel misselijk.
Zorg ook dat je met relaxte mensen bent, en een relaxte omgeving zoals al is gezegd, dat is echt heel erg belangrijk.
Ook had ik de behoefte om af en toe alleen te zijn.
Zet van te voren muziek klaar en als het kan heel licht-op-de-maag hapjes (rijstwafel ofzo), en vruchtensap...dat is erg lekker voor als de trip begint te minderen. Kortom, bereidt het heel goed voor is mijn advies, daar heb ikzelf ook heel veel aan gehad.

Voor meer informatie en tips is deze site echt heel erg informatief: http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/psilocybe.htm
Oud 01-05-2003, 19:30
hippie jesse
hippie jesse is offline
heb je ze al op?
was het leuk?

offtopic:ik heb ook zin in lowlands
Oud 01-05-2003, 20:03
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 01-05-2003 @ 20:30:
heb je ze al op?
was het leuk?

offtopic:ik heb ook zin in lowlands
Hehe oke dan
Oud 01-05-2003, 22:08
Bendzj
Bendzj is offline
Phreshness is Benjamin en ik ben jij en dus is Hypo Phreshness.
De vergelijking Phil = Phreshness = Hans (Teeuwen) = God Volgens Ben is dat snel te deduceren.
Volgens Philip, das juist fijn want Phil is god. Dat lees je net zelf.
samenvatting (dus in fases... wij zijn blij dat wij dit kunnen vastleggen voor het nageslacht)
Ben zegt: Wij schrijven een tripreport
bijdeze

1- Ik (Phil) zie blauw overal
2- Het kleed zweeft
3- De tekenfilmleader
4- Seropositieve tonijn
5- Phil is god (terwijl Ben op de grond lag)
6- Ben jij jij? Of ik ik? Jij?
7- Brood is dood
8- Tijdloos (perceptie)
9- Ik (Ben) heb drugsgebruikt
9.5- Ik kom uit de trip omdat jij aan de dextro zit
10 - De fasefase (Pizza)

En dan vergeten we nog heel veel

PERCEPTIE Romeo must die
Oud 02-05-2003, 00:50
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Hehe...dat klinkt goed tripze, lieverd
Oud 02-05-2003, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Inf Mushroom schreef op 02-05-2003 @ 01:50:
Hehe...dat klinkt goed tripze, lieverd
We zitten nu alweer een tijdje in de nuchtere "sarcasme is zo passé-fase", schatje
Advertentie
Oud 02-05-2003, 11:14
hippie jesse
hippie jesse is offline
zo dus je hebt je wel vermaakt
Oud 02-05-2003, 12:51
Bendzj
Bendzj is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 02-05-2003 @ 12:14:
zo dus je hebt je wel vermaakt
Zeker wel voor herhaling vatbaar

Ik ben me nog steeds hele vette dingen aan het herinneren die we hebben gezegd en gezien die ik eerst was vergeten, als je begrijpt wat ik bedoel (vast wel )

Het duurde volgens de gangbare norm alleen wel wat kort. Een uur of drie. Maar ja, dat maakt eigenlijk ook niet uit als je het gevoel hebt dat alles eeuwig duurt
Oud 03-05-2003, 20:53
Bendzj
Bendzj is offline
Nog even een vraagje aan meermalige paddogebruikers. Hoe vaak gebruiken jullie? En wat is een beetje een verantwoorde tijdsduur tussen trips?
Oud 03-05-2003, 20:58
Mark87
Mark87 is offline
Citaat:
Hypochondriac schreef op 03-05-2003 @ 21:53:
Nog even een vraagje aan meermalige paddogebruikers. Hoe vaak gebruiken jullie? En wat is een beetje een verantwoorde tijdsduur tussen trips?
1 maand er tussen is toch wel het minimum, maar je kunt het beter heel weinig gebruiken en wachten op een de chillste dag van het jaar en dan gezellig met vrienden dat gaan doen. Het zijn namelijk wel behoorlijk sterke ervaringen en je moet niet je hele hoofd daar mee volproppen, anders word je gek...
Oud 04-05-2003, 12:24
Verwijderd
Ik doe het slechts sporadisch, dwz om de 3 maanden ofzo. Het gebeurt meestal vrij impulsief, niet dat we perse rekening houden met hoeveel tijd er al verstreken is sinds de laatste keer. Maar een vriend van me zal ook geen nee zeggen als het lekker weer is en hij een week ervoor ook al heeft genomen. Dan is het een kwestie van een middagje paddoen in het zonnetje en voor het eten weer terug naar huis Maar dat is wel verstandig als je het al iets beter onder controle hebt en dus ook minder last zal hebben van een eventuele nasleep oid.
Oud 04-05-2003, 12:24
hippie jesse
hippie jesse is offline
ik gebruik eens per jaar, de laatste keer was zondag een week geleden, en daar heb ik nu nog last van, dus ik ga het messchien nooit meer doen, ik heb echt een klote week achter de rug
maaaaar ja het zal wel los lopen
altijd hoop houden he
Oud 05-05-2003, 09:56
Blenderhead
Blenderhead is offline
als ik ga trippen heb k heel wat andere leuke dingen te doen ipv hier op t forum zitten
Oud 05-05-2003, 13:13
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 05-05-2003 @ 10:56:
als ik ga trippen heb k heel wat andere leuke dingen te doen ipv hier op t forum zitten
Good for you. Maar wij hebben geen schapen in de buurt.
En al had ik ze willen neuken: ik ben allergisch voor die beesten.
Oud 05-05-2003, 14:54
Bendzj
Bendzj is offline
Citaat:
birthmark schreef op 05-05-2003 @ 10:56:
Het enige probleem met deze 'rake' opmerking is, is dat we al lang KLAAR waren met trippen toen we hier gingen posten. Ik zou het internet niet eens opgestart krijgen als ik aan het trippen ben, denk ik
Oud 18-09-2003, 17:52
Verwijderd
Intussen is het al de tweede keer gezamelijk trippen voor Ben & Phil morgen. We'll keep you updated.. of ook niet.
Oud 18-09-2003, 18:08
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
nou relaxt!

geniet er van!!
Oud 18-09-2003, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Zero-Zero schreef op 18-09-2003 @ 19:08:
nou relaxt!

geniet er van!!
Juh, zal wel lukken.
Oud 18-09-2003, 18:56
zeehond23
zeehond23 is offline
niet alles gelezen, maar neem suiker(houdendedingen) mee, voor ALS het fout gaat
Oud 18-09-2003, 19:57
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 18-09-2003 @ 19:56:
niet alles gelezen, maar neem suiker(houdendedingen) mee, voor ALS het fout gaat
Juh, we zijn al ervaren, or
Oud 18-09-2003, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Phreshness schreef op 18-09-2003 @ 20:57:
Zozo toe maar, je heb al ervaring
Oud 18-09-2003, 20:11
Verwijderd
Citaat:
omajunk schreef op 18-09-2003 @ 21:01:
Zozo toe maar, je heb al ervaring
heul erg ervaren zelfs
Oud 18-09-2003, 20:51
Verwijderd
ehm... hmm.. ja en? Of moet ik als fb nu vol van enthousiasme hierop storten... het interessantheidsgehalte van de mededeling ontgaat me een beetje en daardoor ook de up...
Oud 18-09-2003, 21:06
Günther
Günther is offline
oe ik heb al helemaal weer zin in mn volgende trip, it has been to long already

*zwijmelt weg bij de heerlijke tripgedachtes*
Oud 19-09-2003, 09:38
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
black angel schreef op 18-09-2003 @ 22:06:
oe ik heb al helemaal weer zin in mn volgende trip, it has been to long already

*zwijmelt weg bij de heerlijke tripgedachtes*
Ik heb presies hetzelfde... alleen de mensen in mijn omgeving hebben de laatste tijd niet erg zin in paddo's.... en om het nou alleen te doen... tja..
Oud 19-09-2003, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 18-09-2003 @ 21:51:
ehm... hmm.. ja en? Of moet ik als fb nu vol van enthousiasme hierop storten... het interessantheidsgehalte van de mededeling ontgaat me een beetje en daardoor ook de up...
Juh nouja ik vind 't wel weer hip om een tripreport hier neer te ketsen Of 't interessant is weet ik niet
Oud 19-09-2003, 13:43
Verwijderd
jawel tripreports zjijn altijd interessant
Oud 19-09-2003, 13:51
Verwijderd
Zul je zien dat 't vanavond echt fout gaat
Oud 19-09-2003, 14:49
Bendzj
Bendzj is offline
Citaat:
Phreshness schreef op 19-09-2003 @ 14:51:
Zul je zien dat 't vanavond echt fout gaat
AAAAAAHHHHHHHHH

Nuh, komt wel goed
Oud 19-09-2003, 18:04
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Phreshness schreef op 18-09-2003 @ 20:57:

grote jongen!
Oud 20-09-2003, 01:19
Phypochondiness
Phypochondiness is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 19-09-2003 @ 19:04:
grote jongen!
Uhuh, oud en volwassen en weer een tripje rijker.

Regels voor berichten