Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2003, 22:13
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
We zijn bijna einde seizoen, dus wordt het eens tijd om te kijken wie er overal kampioen 02-03 is geworden.
  • In Belgie werd dit weekend Club Brugge kampioen.
  • In Nederland kunnen er nog 3 ploegen (de grote 3) kampioen worden.
  • Na het verlies van Arsenel is Manchester United in Engeland kampioen.
  • Bayern München is in Duitsland al een tijdje de kampioen.
  • In Frankrijk is het weeral spannend op het einde van het seizoen. In principe kunnen er nog 6 ploegen kampioen worden, al zal voor Bordeaux, Aurerre en Sochaux er wel een mirakel moeten gebeuren. Lyon heeft het in eigen handen, en Marseille en Monaco kunnen alleen maar hopen op punten verlies van de leider.
  • In principe is Juventus in Italie kampioen, of Inter Milan moet op de valreep toch nog eerste woroden.
  • In Spanje zijn ze later begonnen aan de competitie dit jaar, vandaar dat er nog 6 weken gespeeld moet worden. Daar dus nog veel kandidaten, maar voor Real Madrid, Deportivo La Coruna en Real Sociadad ziet het er beste uit, om de hoogste plaatst te bemachtigen.
  • In Portugal is Porto al een tijdje kampioen.
  • In Schotland gaat het zoals "altijd" tussen de Rangers en Celtic. De Rangers staan 3 punten voor maar hebben 1 wedsqtrijd meer gespeeld.
  • In Turkije gaat het tussen Bestiktas en natuurlijk tussen Galatasaray, al staat die eerste er het beste voor.

Staan de juiste ploegen bovenaan? Is het de ploeg die jij verwacht had? (we hebben in het verleden gegokt op wat het ging worden).
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2003, 22:15
Thomas
Thomas is offline
De beste zal wel gewonnen hebben. In Nederland had ik het eerlijk gezegd niet verwacht want ik dacht dat Ajax voor de tweede keer landskamioen zou worden. De buitenlandse competities volg ik niet echt bijzonder goed.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 22:19
R-J-N
Avatar van R-J-N
R-J-N is offline
Van ManU had ik het eigenlijk halverwege niet meer verwacht, wel gehoopt uiteraard Arsenal stond op hun best 8 punten voor!!!

En tis idd jammer en onverwacht van Ajax (hoewel het nog kan ) door blijven hopen

En de rest van de competities volg ik niet zo, hoewel Real Madrid van mij lekker alles nog mag verliezen (competitie en Chamopions League), ze mogen lekker onderuit gaan met hun 'wereldelftal', dus gun ik het zeker Sociedad, knap seizoen geweest voor hun...
__________________
4ward ever, backwards never, prepare 4 whatever & always stay clever, in any endeavor intelligence is better & be on guard 4 false prophets in leather
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 12:11
toaoaoe
Avatar van toaoaoe
toaoaoe is offline
In Frankrijk had ik zeker verwacht dat PSG mee zou doen om de landstitel en RC Lens.... De rest is niet zo opvallend, behalve in Spanje had ik aan het begin van het seizoen echt gedacht dat Barcelona ook wel kanshebber was voor de titel...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 19:38
pepijn 14
Avatar van pepijn 14
pepijn 14 is offline
-ik had in spanje meer van valencia verwacht maar ze verspelen laatste tijd heel veel punten.

-in belgie is het verdiend voor brugge

-engeland had ik het leuk gevonden als everton of newcastle iets hoger had kunnen komen, is weer eens wat anders dan arsenal en manchester, chelsea was erg slap.

-italie, als 1e vind ik het heel goed wat lazio roma dit jaar heeft laten zien, winnen bij juventus 1-2, 2-0 omzetten in 2-3, dat had ik niet verwacht omdat lazio vorig jaar 8e stond de hele tijd, ik had het dus leuk gevonden als lazio roma kampioen was geworden.

-portugal boeit me niet

-in duitsland had ik niet verwacht dat leverkusen het zo slecht zou doen, erik gerets heeft zijn kaiserslautern weer op de goede been gebracht dat vond ik erg knap, kampioen had ik liever hertha bsc zien worden met huub stevens (komt van schalke 04)

-in nl ben ik voor feyenoord dus hoopte ik natuurlijk op de titel voor hun maar ik had het zeker niet verdiend gevonden, aangezien die nipte zeges na de 90 minuten. ajax vind ik beter voor de titel dan psv. het liefst zie ik feyenoord en ajax op 1 en 2 eindigen omdat ik psv in europa niet zo denderent vin

-turkije volg ik niet zo
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 12:30
Verwijderd
Het wordt nu toch wel spannend in Spanje. Zelf hoop ik dat Real Sociedad het gaat halen. Dat zou toch wat zijn: het ene seizoen vecht je voor lijfsbehoudt in de primera division en het volgende seizoen sta je twee wedstrijden voor het einde op nummer 1! Dat lijkt me echt prachtig.

Dit is de stand op dit moment:



Programma Sociedad:
zo 15/6 Celta de Vigo - Real Sociedad
zo 22/6 Real Sociedad - Atlético Madrid

Programma Real Madrid:
zo 15/6 Atlético Madrid - Real Madrid
zo 22/6 Real Madrid - Ath. Bilbao

Programma Deportivo:
zo 15/6 Ath. Bilbao - Deportivo
zo 22/6 Deportivo - Espanyol

Als ik het programma zie dan geef ik Real meer kans. Atletico speelt eigenlijk niet meer serieus om europees voetbal, terwijl ook nog mogelijk is dat real en atletico het op een accoortje gooien. Sociedad zie ik nog niet zo gauw bij celta winnen. Maar als ze winnen, dan zijn ze bijna zeker kampioen.
Hoewel Deportivo nog kampioen kan worden, acht ik de achterstand op sociedad toch te groot.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 14:18
El Dar
El Dar is offline
Sociedad word dus duidelijk kampioen. Atletico wil namelijk niet dat Real kampioen word dus tegen hun lopen ze het vuur uit de sloffen. Een week later laten ze dan Sociedad winnen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 15:50
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Sociedad zou wel leuk zijn een echte grote verrassing en ook omdat de ego's van Real al zo veel prijzen hebben gehaald de laatste jaren. Maja Celta uit is lastig als ik naar het programma kijk... maar Atletico Madrid en Real Madrid zijn ook bepaald geen vrienden van elkaar dus zal ook Real het de komende speeldag nog lastig krijgen. Voor Deportivo schat ik de kansen laag in, maja stel: Sociedad en Real spelen gelijk de eerste wedstrijd en Deportivo wint van Bilbao dan doen ze weer volop mee. Deportivo is dus van anderen afhankelijk en heeft het niet in eigen hand.
Van de andere kant, wat moet zo''n relatief kleine club als Sociedad op papier volgend seizoen in Europa gaan doen? Maja, als Sociedad de komende jaren toch in de (sub)top blijft meedraaien kun je toch wel zeggen dat van een kleine club geen sprake meer is. Maar goed, ik gun het Sociedad en Sander Westerveld toch wel
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 17:33
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ik hoop echt dat Sociedad kampioen wordt, zou zeer mooi zijn. Westerveld kampioen van spanje, bewijst ie meteen het ongelijk van Houllier, dat ie wel degelijk een goede keeper is, nu alleen nog hopen dat advocaat wakker wordt
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 18:00
Verwijderd
Real gaat het heel moeilijk krijgen tegen Atletico Madrid natuurlijk, maar diezelfde dag speelt Sociedad tegen Celta.
Ik gok dat Madrid gelijk speelt en dat Sociedad verliest en dat ze beide hun laatste wedstrijd winnen. In dat geval Sociedad kampioen op onderling resultaat.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 22:09
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Verdomme Real Madrid met 0-4 gewonnen van Atletico en Sociedad met 3-2 verloren van Celta, Real nu koploper met 2 punten voorsprong. Het ziet er slecht uit voor sociedad
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 23:01
Verwijderd
Ik hoop nog op een stuntje. Wat nog mogelijk is. Athletic de Bilbao liet vandaag zien dat sterker zijn Depor. En aangezien Real al wel vaker punten heeft verspeeld in eigen stadion, is er toch nog een leuke kans dat sociedad er met de titel vandoor gaat. Hoop doet leven!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:14
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Bosdwerg dat is ook weer waar, ik blijf hopen op een stunt. Voor de erkenning hoeft Sociedad het niet te doen, maar staat toch mooier Kampioen dan 2e.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:51
Bram
Bram is offline
ik hoop zo dat dat kl***real geen prijs pakt dit jaar!!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:57
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Bram schreef op 16-06-2003 @ 13:51:
ik hoop zo dat dat kl***real geen prijs pakt dit jaar!!
Welke van de 2
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 13:15
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 16-06-2003 @ 13:57:
Welke van de 2

welke van de 6 ofzow
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 13:41
Bram
Bram is offline
Citaat:
Bram schreef op 16-06-2003 @ 13:51:
ik hoop zo dat dat kl***real geen prijs pakt dit jaar!!
ik heb het over DAT kl***real, kan maar 1 ploeg betekenen.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 13:44
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Bram schreef op 16-06-2003 @ 14:41:
ik heb het over DAT kl***real, kan maar 1 ploeg betekenen.
nee

> Real Betis Sevilla - Spanje (Spa)
> Real Madrid - Spanje (Spa)
> Real Mallorca - Spanje (Spa)
> Real Oviedo - Spanje (Spa)
> Real Sociedad - Spanje (Spa)
> Real Valladolid - Spanje (Spa)

__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-06-2003, 14:03
eelkovd
eelkovd is offline
Niet te bijdehand worden he.........!!!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 16:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Shiiiiiiiit gaat Sociedad het nog uit handen geven!!!!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 13:04
Verwijderd
Argh, een stuntje zat er dan toch niet in... Die Ronaldo

Maar ja, toch een goede prestatie de tweede plaats, zeker voor een ploeg als sociedad.

En het is nu ook zeker dat Makaay de gouden schoen heeft gewonnen. Puike prestatie hoor! Ben benieuwd waar hij volgend jaar speelt...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 13:12
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik hoop voor ze bij sociedad dat ze volgend jaar niet tegen degradatie moeten vechten... (Wat wel gebeurde bij Alaves na een super jaar 2 jaar terug)
Ik verwacht in ieder geval niet dat ze de prestatie van dit jaar kunnen herhalen...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 17:16
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ik hoop dat Sociedad volgend jaar ongeveer middenmoot speelt, zo'n seizoen als dit jaar zal moeilijk te evenaren zijn. Toch leuk om te zien dat 2 oud Vitessenaren het goed hebben gedaan in Spanje dit seizoen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 09:05
Underdogg
Avatar van Underdogg
Underdogg is offline
CHAMPIONSera!!!!
OZPAKIZUNAREN!!!! ARGAZKIAK!!!!

Volgend jaar zal Sociedad in de Champions League meespelen!!!

DAMN, het team dat ik altijd gesuppord heb, dat kan je toch niet dromen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21.