Advertentie | |
|
![]() |
|
Het bestaat niet doordat er altijd beperkingen zijn.
Vroeger kwam men niet verder dan de platenspeler. Dadelijk krijgen we een nieuwere DVD-media-toestand. Dit houdt in dat de games beperkt moeten zijn in data, tenzij jij graag 200.000 DVD's in je pc wilt stoppen, waarschijnlijk heb je dan pas zo'n levensecht spel...en zelfs dan heb je nog bepaalde dingen die niet kunnen... Een spel is ook op de eerste plaats niet bedoeld als een 'vervanger' in het echte leven te kunnen nabootsen lijkt me. ![]()
|
![]() |
Er is zo'n chat waarbij dat kan, complete omgevingen maken. Ik ken er 2:
Een is nieuw. Mooie graphics. Weet alleen de naam niet meer, begon dacht ik met Virtual. Ten tweede heb je The Palace. Wat ouder, niet meer in development, maar je kunt wel alles bouwen ed. Tenslotte heb je nog vele MUDs. Text, maar ok. En je hebt MUD-like spelletjes zoals AD&D, Warhammer, Morrowind, Sim City versie xyz. Met Blender kun je jouw idee vast zelf maken. Veel plezier ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Borrelhapjes Skilly | 22 | 02-01-2008 19:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Meisjes doden lastige man infrasoft | 329 | 24-08-2007 18:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe, waarom en wanmeer ontstond verschil in sekse? Diary of Dreams | 44 | 26-09-2006 21:35 | |
Psychologie |
Wat wil je op dit moment het liefste? #23 Stefanie | 494 | 03-06-2006 06:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ... Verwijderd | 18 | 30-01-2004 16:16 | |
Games |
waarom bestaat dit niet IloveTECHNO | 10 | 05-12-2003 22:49 |