Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2003, 19:28
Dreamwave
Dreamwave is offline
Er zijn al veel topics over HOE je voor de eerste keer moet zoenen, maar hoe was jullie eerste keer eigenlijk? En waar?

Die van mij was bij mijn vriendin thuis, we keken elkaar lief aan en begonnen elkaar op de mond te kussen en later ging onze tong in elkaars mond...

En bij jullie?
Oud 06-05-2003, 19:31
l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
Ik was bij afscheidsfeest in de 2e klas en een jongen waar ik al mijn hele leven verliefd op was liet merken dat ie me wel zag zitten Toen vroeg die of ik even een stukje mee wilde gaan lopen, hij sloeg ze armen om me heen en keek me heeeeeel lang diep in me ogen En toen...tja Ik had niets met em, kreeg ook niets met em maar het was wel een zoen om nooit te vergeten
Oud 06-05-2003, 19:31
sweet dreams
sweet dreams is offline
Hmm..
Vaag, een hele knappe jongen kwam naast me zitten en keek voordurend naar me.. hij wou armpje drukken, als hij won mocht ie me kussen, ik was nogal overdonderd, zei ja..
Njah hij won... dus, ja, zon kronkelde tong in je giecheltje
Toen vond ik er nix aan, maar met me vriend... HALLELUJA

Liefs Angela

p.s: Was een een bestaria, een drukke, op koninginnedag..
Oud 06-05-2003, 19:32
Verwijderd
Zoek

Mijn eerste zoen was niet leuk als ik hem vergelijk met andere zoenen. Hij was net een op hol geval geslagen wasmachine
Oud 06-05-2003, 19:36
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Mn eerste zoen was buiten op straat (was gelukkig wel aardig donker) en het was erg leuk
Oud 06-05-2003, 19:39
x-->lianne<--x
x-->lianne<--x is offline
mijn eerste zoen was gewoon GOOR! hij was het voorbeeld van een staafmixer blegh!
maar met alle andere jongens was het tot nu toe errug fijn
Oud 06-05-2003, 19:41
Mark
Mark is offline
de eerste was heel spannend vooral. Maar wel lekker daardoor. En wijs dat ik het vond daarna. Mja, ik was toen 8 ofzo.
Oud 06-05-2003, 19:48
robbie-fan
robbie-fan is offline
mijn eerste zoen was in de bios, de film was al afgelopen maar we waren een beetje langer blijven zitten, waarom weet ik nog steeds niet haha nou en ik ging recht staan om te vertrekken maar dat ging dus mooi nie door. hij ging ook staan, pakte me vast rond mijn middel en begon me te zoenen, ik kon geen kant op! (niet dat ik dat wilde hoor )
terwijl we bezig waren kwam er al een schoonmaakster binnen en werden we dus zogezegd betrapt hihi
de eerste zoen zalk nooit vergeten
Oud 06-05-2003, 19:55
Verwijderd
heel romantisch *zwijmel*
Oud 06-05-2003, 19:59
je zuster
je zuster is offline
mijn eerste zoen was bij een vriendin thuis, hij gaf de hint dat zij even weg moest gaan we kletsten wat en op een gegeven moment zoenden we gewoon.. ik vond het niet superlekker ofzo maar later ging het veel beter en werd het wel heel lekker
Oud 06-05-2003, 20:16
charly not
charly not is offline
was op een hockeytoernooi met een jongen met wie ik heel gezellig heb gepraat. en op een gegeven moment ging ik slapen en stonden we even voor m'n tentje te praten.. en toen zoende hij mij. Naja, het was niet geweldig en ik vond het ook echt niet lekker.. (lees: wasmachine )
hehe, ach ja.. ik heb er geen spijt van gehad iig.
Oud 06-05-2003, 20:26
123456me
123456me is offline
mijn eerste zoen, was in hongarije, op reis met mijn vakantieliefje.
ik was 13 hij 16... Ja, hoe gaat dat? Het was donker, op straat, een doodlopend straatje, ik moest eigenlijk naar binnen en ineens waren wij aan het kussen. Echt vet was het niet, maar dat heb ik dus pas later ontdekt... ;-)
Oud 06-05-2003, 20:34
ZHAzha
ZHAzha is offline
Het was op vakantie in Drente.. ik was al een paar nachten sneaky met een jongen van ... 17? ( ik was 14) de tent uitgesneakt en de laatste avond weer.
Ik voelde al dat het ging gebeuren en ik vond het doodeng.
Wij een stukje lopen bij een afgelegen stukje en we gingen zitten op een bankje.
En toen sloeg hij zijn arme om me heen en hij zoende in me nek/ wang/ mond.. en toen met zijn tong erbij!
Ik vond het dood eng.. !!! maar achteraf wel lachen als ik eraan terug denk.. ik zo jong en onervaren

Ben een jaar later nog eens terug geweest naar die plek.

van die jongen heb ik niks meer gehoord
Oud 06-05-2003, 20:40
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Was bij mijn eerste vriendje, thuis. Leek me niet zo verstandig om als 2 jongens meteen midden op de straat te gaan zoenen . Ik geloof alleen dat ik het de eerste keer nogal vies vond...moest er aan wennen om een tong van een ander in je mond te hebben
Oud 06-05-2003, 20:40
Verwijderd
Was 15 en we waren aan het uitgaan. Ging nog heerlijk schattig *grijns* "Heej, die jongen daar vindt je leuk! Wat vind je van hem?" Morgan, heel droog: "Leuk."
Na geduw en getrek van vrienden en vriendinnen werden wij naar buiten gestuurd, waar ik bekende dat ik nog nooit eerder had gezoend en hij zei dat hij dat ook niet had gedaan. Maakten allebei duidelijk dat we verlegen waren, liepen een rondje, stonden stil bij een boom en zoenden dan toch echt. Duurde wel 30 seconden ofzo (wow ) en Morgan was de volgende dag uitermate hyper.
Oud 06-05-2003, 20:44
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
Dreamwave schreef op 06-05-2003 @ 20:28:
Er zijn al veel topics over HOE je voor de eerste keer moet zoenen, maar hoe was jullie eerste keer eigenlijk? En waar?
Mijn eerste keer was ongeveer een maand geleden. Mijn ouders waren niet thuis en mijn vriend en ik waren een beetje een het stoeien op de bank. Je kent het wel, kietelen, dan handen vasthouden en een kusje geven. In ieder geval kwam ik na een poosje op mijn rug terecht met mijn hoofd op de leuning. Hij keek me heel diep aan, begon me kleine kusjes te geven en toen kreeg ik mijn eerste zoen.

Ik vond het best lekker alleen een heel apart gevoel. Ondertussen ben ik wel eraan gewent, en niet zo'n beetje ook....

Zo goed?
Oud 06-05-2003, 20:44
Mark
Mark is offline
Citaat:
ZHAzha schreef op 06-05-2003 @ 21:34:
Het was op vakantie in Drente.. ik was al een paar nachten sneaky met een jongen van ... 17? ( ik was 14) de tent uitgesneakt en de laatste avond weer.
Ik voelde al dat het ging gebeuren en ik vond het doodeng.
Wij een stukje lopen bij een afgelegen stukje en we gingen zitten op een bankje.
En toen sloeg hij zijn arme om me heen en hij zoende in me nek/ wang/ mond.. en toen met zijn tong erbij!
Ik vond het dood eng.. !!! maar achteraf wel lachen als ik eraan terug denk.. ik zo jong en onervaren

Ben een jaar later nog eens terug geweest naar die plek.

van die jongen heb ik niks meer gehoord
die jongen was ik
Oud 06-05-2003, 20:49
Dreamwave
Dreamwave is offline
Citaat:
Orpa schreef op 06-05-2003 @ 21:44:

Zo goed?
Je bent geweldig
Oud 06-05-2003, 20:52
Esmée
Esmée is offline
Ik was 13 en had mijn eerste vriendje (hij was 14). Hij had al twee keer gezoend, maar ik nog nooit. En ik durfde het ook eigenlijk niet Maar al zijn vriendjes zaten hem daar heel erg mee te klieren en daar had ie het wel vrij moeilijk mee
Op een avond waren we met zijn grote zus van 17 mee naar een studentenkroeg (nou ja, wij waren aanhangsel van zus want ze moest op ons letten). Zaten we daar met z'n tweetjes in een hoekje aan een tafeltje.. en toen ineens gaf hij me een kus op m'n wang en toen zomaar op m'n mond! En toen stak hij z'n tong er ook nog in! En ik weet nog dat ik echt dacht van help, wat moet ik doen met die van mij Al die vrienden van die zus natuurlijk helemaal vertederd door ons... Het was wel allemaal heel schattig maar qua zoenen op zich vond ik het toen echt vreselijk
Oud 06-05-2003, 21:00
Poohbear
Poohbear is offline
Nou... Het duurde 40 minuten :$, was ergens in een bos op een hardlooptoestel en het was niet eens zo heel vreselijk, hoewel ik nu een hekel aan die jongen heb
Ik zoende hem terwijl ik niet echt verliefd was en heb hem dat duidelijk gemaakt maar hij bleef maar achter me aanlopen (sms'en, mailen enz) en ik werd totaal gestoord van hem
Gelukkig was een vriend van mij zo lief om tegen hem te zeggen dattie nu iets met mij had en sindsdien had hij door dat het echt niks ging en kon worden
Oud 06-05-2003, 21:04
Verwijderd
ik weet niet meer hoe oud ik was.. 13 ofzo? (iig altijd weer ouder dan mn zusje...al heb ik daar nu minder moeite mee dan eerst) en het was op vakantie en ik was niet echt verliefd en toen op een avond nam die jongen me mee naar zo'n paadje vlakbij een feest ofzo en toen zoende ie me en ik vond t echt vies en ik wou het ook niet, maar ik durfde niets te zeggen en hij zei dat ik heel goed zoende, maar ik vond t maar niets.. wel grappig als ik er aan terugdenk nu, maar wel jammer dat t zo gegaan is..
Oud 06-05-2003, 21:05
Gothic
Gothic is offline
Ik was 12 of 13 zat in groep 8, andere vriendin had al gezoend en ze vonden het tijd dat wij ook gingen zoenen. We waren in een parkje, waar we altijd 'rondhingen' en er was middenin een soort struik/bos ding. Zij zouden weggaan en gingen aan de andere kant staan, zodat we het nog net zouden zien.
Stonden we daar voor elkaar. "Wil jij het?". Vroegen we elkaar. Uiteindelijk zoende we elkaar en het eerste dat hij zei was: Gatver . Maar bedoelde hij niet zo. Ik vond het spannend, heel spannend en heel raar. Ik vroeg me altijd af of die 2 tongen wel in een mond paste ... Maar het paste
Oud 06-05-2003, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 06-05-2003 @ 22:05:
Ik vroeg me altijd af of die 2 tongen wel in een mond paste ... Maar het paste

Ik was oud (bij mijn eerste 'echte' zoen) en ik vond het niet echt smakelijk, om het heel zacht uit te drukken. Verder wil ik niet in details treden.
Oud 06-05-2003, 22:12
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Dat was bij een feestje van een vriendin van mij met een jongen die ik nu nog geregeld spreek. Tsja, hoe was het? Ik vond het kei eng maar voelde me daarna ook wel een beetje stoer enzo Mjah, het was wel leuk eigenlijk en de jongen in kwestie is heel lief, dus het is wel leuk dat hij de eerste was. Maar het zoenen opzich... het wordt met de jaren beter laten we het zo zeggen
Oud 06-05-2003, 22:14
Verwijderd
Geil. Beter dan ik had verwacht.
Advertentie
Oud 06-05-2003, 22:26
Qimm
Qimm is offline
De eerste echte Ik was jong nog maar 19 jaartjes () We hadden beide nog nooit gezoent, dus het was op zijn lichtst gezegd wat... vreemd. Maar niet geheel onprettig Zeer voor herhaling vatbaar
Oud 06-05-2003, 22:29
Verwijderd
Nat.
Oud 06-05-2003, 22:51
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
We hebben goed gelachen
Oud 06-05-2003, 22:55
vrijgezel
vrijgezel is offline
ik vond het vies

mjah was 12 en het gebeurde tijdens een spelletje

en ik weet nog dat ik toen dacht van nooooooooit en noooit weer

maar ja als ik dat nu aan vriendinnen vertel lachen ze zich rot.
Oud 06-05-2003, 22:58
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
MEt de jongen waar ik toen op verliefd was,ik was 14 jaar geloof ik. en we waren in een bos, daar hingen we altijd en ineens keek hij me aan en begon dan te zoenen, maar ik vond het net een washand die een beetje ronddraaide, vond er niets aan, NU WEL!
Oud 06-05-2003, 23:30
king112
king112 is offline
Mijn eerste zoen was toen ik 17 was(erg laat).
Ik wist bij mezelf toen ik het deed dat het het mooiste was wat ooit in mijn leven gebeurden.
Waarschijnlijk was ik voor haar nr128.
Maar voor mij betekende het heel veel.
ik denk er nog veel aan.
Oud 07-05-2003, 00:10
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
in één woord: GEWELDIG!
Oud 07-05-2003, 00:15
king112
king112 is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef op 07-05-2003 @ 01:10:
in één woord: GEWELDIG!
dat is het juiste woord
Oud 07-05-2003, 00:23
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 07-05-2003 @ 00:30:
Mijn eerste zoen was toen ik 17 was(erg laat).
Ik wist bij mezelf toen ik het deed dat het het mooiste was wat ooit in mijn leven gebeurden.
Waarschijnlijk was ik voor haar nr128.
Maar voor mij betekende het heel veel.
ik denk er nog veel aan.
17 vind ik niet erg laat hoor..
Oud 07-05-2003, 00:37
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-05-2003 @ 01:23:
17 vind ik niet erg laat hoor..
ik was ook 17.......
Oud 07-05-2003, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Super Vegeta schreef op 07-05-2003 @ 01:37:
ik was ook 17.......
daarom.. er zijn er wel meer en ook mensen die op latere leeftijd pas voor het eerst zoenen..
Oud 07-05-2003, 03:03
Firefly
Firefly is offline
NÀT

ik vond het niet echt wat
Oud 07-05-2003, 07:21
miro
miro is offline
Ik geloof dat ik 12 was ofzo het was echt heel erg, bij die jongen thuis op de bank. Zn tanden schraapte langs mijn tanden en toen vielen we ook nog van de bank af. T was echt verschrikkelijk.
Oud 07-05-2003, 07:26
Hawahaai
Hawahaai is offline
16 jaar, eerste vriendje... en wel nieuwsgierig 'hoe het zou zijn'...
Jech, wat vond ik het vreemd en 'vies' toen...
Oud 07-05-2003, 08:37
Verwijderd
Citaat:
snowboarder schreef op 06-05-2003 @ 20:41:
de eerste was heel spannend vooral. Maar wel lekker daardoor. En wijs dat ik het vond daarna. Mja, ik was toen 8 ofzo.
Mijn eerste zoen was wel heel spannend, maar lekker
NOT! Ik vond het heel vies, al dat spuug in je mond enzo
En het ging ook vrij.. hetzelfde.. weinig afwisseling enzo.
Het was buiten bij mijn huis. Op mijn 16e (best oud eigenlijk.. ben nu nog maar 17 )
Oud 07-05-2003, 08:42
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef op 07-05-2003 @ 00:37:
ik was ook 17.......
19
Oud 07-05-2003, 09:13
Bruut
Bruut is offline
18 hier

ook laat maar ik vond het geweldig, ik was zo fucking zenuwachtig, maar toen het dan eindelijk gebeurde, moet ik t zegge dat ik het zeer aangenaam vond
Oud 07-05-2003, 09:43
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 06-05-2003 @ 21:44:
die jongen was ik

Waarom heb je nooit meer gebeld

Wat was ik verliefd zeg echt dom.
Oud 07-05-2003, 10:07
poesiefox
poesiefox is offline
Wildvreemde knul, op kamp, ik vond hem niet eens leuk, maar ja, ik was\wel niewsgierig, dus liet ik toe dat hij steeds dichter tegen me aan kwam hangen en toen op me ging liggen en ik heb hem geloof ik nog een kusje gegeven en hij ramt er heel subtiel een pond ongekookte ossetong in.

Ik had mijn mond zo vol dat ik nauwelijks nog verstaanbaar nee kon zeggen, maar ik bleef het steeds zeggen.

Het was zo goor!

Och die arme jongen. Wat een afgang.
Oud 07-05-2003, 10:12
Rioto
Anders dan ik verwacht had maar zeker niet verkeerd !
Oud 07-05-2003, 10:22
Hukkie
Hukkie is offline
Heel onverwachts, oud en nieuw toen ik 16 was geloof ik. Ik was vreselijk moe en werd de dansvloer opgesleurd, dus ik hang tegen die jongen aan, kon bijna niet op mn benen staan. Opeens voelde ik een kus, dat beviel me wel, dus ik deed mee. Ik heb me goed geamuseerd die nacht, het was heerlijk

Jammer dat het zo'n kneus is.
Oud 07-05-2003, 10:28
Nas-t Zeekoe
Nas-t Zeekoe is offline
ik was dertien... ik had een 'fuif' en verkering met een jongen. toen kwam een meisje met dropveters aanzetten en wij moesten naar elkaar toe eten... mensenmensen... ik schrok me kapot... na die avond niet meer met hem gezoend...

en ik werd erg misselijk van die dropveters....
Oud 07-05-2003, 10:29
Verwijderd
rommelig
Oud 07-05-2003, 10:38
deesmees
deesmees is offline
Mijn eerste zoen,toen ik net 15 was.
Jongen waarmee ik al 4 jaar op school had gezeten en 's avonds tijdens uitgaan tegenkwam.
Begon met beetje dansen daarna wandelingetje buiten.
Op gegeven moment pakte hij me vast en begon met als een gek te zoenen als een wasmachine en tot overmaat van ramp stonden we ook nog midden op de weg,toen er een taxibusje doormoest die als een bezetene om 2 uur 's nachts stond te toeteren
Maar toch zal ik die zoen niet meer vergeten(ondanks dat de jongen een hufter 1e klas is )
Oud 07-05-2003, 10:50
Fringe
Fringe is offline
Eerste keer was met een meisje. Ik was 8, zij tien jaar ouder én de toenmalige vriendin van m'n vader. (Ja, klinkt was heel bizar.. ). Het had verder niets te betekenen; ik was gewoon nieuwsgierig en zij moest het van mij laten zien. Voelde er verder niks bij. Ze is nog steeds een goeie vriendin van me.

M'n eerste échte zoen was toen ik 12 of 13 was met een goeie vriend in het bos bij zonsondergang (toen we dachten verliefd op elkaar te zijn ). Niet echt bijzonder, maar ook niet vies.

Met mijn vriendinnetje nu is het ronduit geweldig.

Regels voor berichten