Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoek
Mijn eerste zoen was niet leuk als ik hem vergelijk met andere zoenen. Hij was net een op hol geval geslagen wasmachine ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik was 13 en had mijn eerste vriendje (hij was 14). Hij had al twee keer gezoend, maar ik nog nooit. En ik durfde het ook eigenlijk niet
![]() ![]() Op een avond waren we met zijn grote zus van 17 mee naar een studentenkroeg (nou ja, wij waren aanhangsel van zus want ze moest op ons letten). Zaten we daar met z'n tweetjes in een hoekje aan een tafeltje.. en toen ineens gaf hij me een kus op m'n wang en toen zomaar op m'n mond! En toen stak hij z'n tong er ook nog in! En ik weet nog dat ik echt dacht van help, wat moet ik doen met die van mij ![]() ![]()
|
Nou... Het duurde 40 minuten :$, was ergens in een bos op een hardlooptoestel en het was niet eens zo heel vreselijk, hoewel ik nu een hekel aan die jongen heb
Ik zoende hem terwijl ik niet echt verliefd was en heb hem dat duidelijk gemaakt maar hij bleef maar achter me aanlopen (sms'en, mailen enz) en ik werd totaal gestoord van hem Gelukkig was een vriend van mij zo lief om tegen hem te zeggen dattie nu iets met mij had en sindsdien had hij door dat het echt niks ging en kon worden
|
Verwijderd
|
ik weet niet meer hoe oud ik was.. 13 ofzo? (iig altijd weer ouder dan mn zusje...al heb ik daar nu minder moeite mee dan eerst) en het was op vakantie en ik was niet echt verliefd en toen op een avond nam die jongen me mee naar zo'n paadje vlakbij een feest ofzo en toen zoende ie me en ik vond t echt vies en ik wou het ook niet, maar ik durfde niets te zeggen en hij zei dat ik heel goed zoende, maar ik vond t maar niets.. wel grappig als ik er aan terugdenk nu, maar wel jammer dat t zo gegaan is..
![]() |
![]() |
|
Ik was 12 of 13 zat in groep 8, andere vriendin had al gezoend en ze vonden het tijd dat wij ook gingen zoenen. We waren in een parkje, waar we altijd 'rondhingen' en er was middenin een soort struik/bos ding. Zij zouden weggaan
![]() Stonden we daar voor elkaar. "Wil jij het?". Vroegen we elkaar. Uiteindelijk zoende we elkaar en het eerste dat hij zei was: Gatver ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik was oud (bij mijn eerste 'echte' zoen) en ik vond het niet echt smakelijk, om het heel zacht uit te drukken. Verder wil ik niet in details treden. ![]() |
![]() |
|
Dat was bij een feestje van een vriendin van mij met een jongen die ik nu nog geregeld spreek. Tsja, hoe was het? Ik vond het kei eng
![]() ![]() ![]()
|
De eerste echte Ik was jong nog maar 19 jaartjes (
![]() ![]() ![]()
|
ik vond het vies
mjah was 12 en het gebeurde tijdens een spelletje en ik weet nog dat ik toen dacht van nooooooooit en noooit weer maar ja als ik dat nu aan vriendinnen vertel lachen ze zich rot.
|
![]() |
MEt de jongen waar ik toen op verliefd was,ik was 14 jaar geloof ik. en we waren in een bos, daar hingen we altijd en ineens keek hij me aan en begon dan te zoenen, maar ik vond het net een washand die een beetje ronddraaide, vond er niets aan, NU WEL!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() NOT! Ik vond het heel vies, al dat spuug in je mond enzo ![]() En het ging ook vrij.. hetzelfde.. weinig afwisseling enzo. Het was buiten bij mijn huis. Op mijn 16e (best oud eigenlijk.. ben nu nog maar 17 ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wildvreemde knul, op kamp, ik vond hem niet eens leuk, maar ja, ik was\wel niewsgierig, dus liet ik toe dat hij steeds dichter tegen me aan kwam hangen en toen op me ging liggen en ik heb hem geloof ik nog een kusje gegeven en hij ramt er heel subtiel een pond ongekookte ossetong in.
Ik had mijn mond zo vol dat ik nauwelijks nog verstaanbaar nee kon zeggen, maar ik bleef het steeds zeggen. Het was zo goor! Och die arme jongen. Wat een afgang.
|
Heel onverwachts, oud en nieuw toen ik 16 was geloof ik. Ik was vreselijk moe en werd de dansvloer opgesleurd, dus ik hang tegen die jongen aan, kon bijna niet op mn benen staan. Opeens voelde ik een kus, dat beviel me wel, dus ik deed mee. Ik heb me goed geamuseerd die nacht, het was heerlijk
![]() Jammer dat het zo'n kneus is.
|
ik was dertien... ik had een 'fuif' en verkering met een jongen. toen kwam een meisje met dropveters aanzetten en wij moesten naar elkaar toe eten... mensenmensen... ik schrok me kapot... na die avond niet meer met hem gezoend...
en ik werd erg misselijk van die dropveters....
|
Mijn eerste zoen,toen ik net 15 was.
Jongen waarmee ik al 4 jaar op school had gezeten en 's avonds tijdens uitgaan tegenkwam. Begon met beetje dansen daarna wandelingetje buiten. Op gegeven moment pakte hij me vast en begon met als een gek te zoenen als een wasmachine ![]() ![]() Maar toch zal ik die zoen niet meer vergeten(ondanks dat de jongen een hufter 1e klas is ![]()
|
Eerste keer was met een meisje. Ik was 8, zij tien jaar ouder én de toenmalige vriendin van m'n vader. (Ja, klinkt was heel bizar..
![]() ![]() M'n eerste échte zoen was toen ik 12 of 13 was met een goeie vriend in het bos bij zonsondergang (toen we dachten verliefd op elkaar te zijn ![]() Met mijn vriendinnetje nu is het ronduit geweldig. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zoenen H~G | 3 | 21-11-2016 15:39 | |
Liefde & Relatie |
eerste zoen LizardKing | 29 | 14-11-2010 01:14 | |
Liefde & Relatie |