Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En waarom niet?? ik bedoel so what?! jullie leeftijdsverschil is 2 jaar en als jullie goed bij elkaar passen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*mutserig kijkt* thnx voor al t advies voelt zich al beter ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Maakt niks uit; ik weet uit ervaring dat je er spijt van krijgt als je hem door leeftijdsverschil laat vallen; Als jullie verliefd op elkaar bent maakt leeftijdsverschil toch niks meer uit (k wou dat ik deze wijze woorden een half jaar geleden van iemand had gehoord; want ik trok me er dus wel iets van aan wat anderen vonden en daar heb ik heel lang spijt van gehad)
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() enne best wel volwassen istie kan heel goe met m ![]()
|
Een goede formule bij dit soort vragen is je eigen leeftijd delen door 2 + 7.
Dus 17 / 2 + 7 = 15.5 Je kan het natuurlijk beter zelf beoordelen, omdat karakter eigenschappen ook een grote rol spelen. Hij kan best al wel heel volwassen zijn. Het is dan ook een beetje onzinnig om dit op een anoniem forum te vragen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, niet gek. Ten eerste hoef je helemaal niet precies even volwassen te zijn om een relatie te hebben, en ten tweede zijn er zat jongens van 15 met het niveau van een 17jarige. Dat meisjes 'ouder zijn' dan jongens van dezelfde leeftijd betekent dat ze gemiddeld twee jaar eerder dingen ontwikkelen als verantwoordelijkheidsgevoel enzo... maargoed, wat is er mis met een relatie waarin de ene verantwoordelijker is dan de andere?
|
![]() |
|
ik ben 16(meisje) en mijn vriend is (14) (iedereen zegt dusj: vriendje) maar ik ben egt heel gek op um... we zitten wel allebei in de 3e klas, ik ben blijven zitten, hij is een vroege leerling..
dusj... we zeggen maar steeds: we zitten in hetzelfde jaar.. maar mensen kijken wel raar op hoor... |
![]() |
|
Als je er zelf gelukkig mee bent, is het toch prima?
Ook al zou iedereen het gek vinden.. boeien. Het is jullie leven en trek je niet te veel van andere mensen aan ![]()
|
Ik was 18 en had een vriendje van 15
Wat ik dr van geleerd heb: hij had een grote *censuur* ![]() Neej effe serieus... hij was veels te kinderlijk.. ik vind t niet samengaan... k weet iig zeker dat ik ieamdn wil die ouder is!
||
Citaat:
maar mn vriendje word woensdag 16, en ik ben 17..... anderhalfjaar verschil maar iedereen denkt dat hij ouder is :/
|
![]() |
mijn vriend is ook 15, maar de helft van de mensen denkt dat hij ouder is dan ik, en bovendien ben ik helemaal gek op m *zucht* dus dat gaat prima!!
![]()
|
Ik ben ook ouder dan mijn vriend, alleen is hij groter en hariger
![]() Mijn oma vroeg een keer aan 'm: En jongen, wanneer ga jij nou eens rijexamen doen ![]() Hij was 15 toen ![]() Als mensen het horen dan kijken ze meestal wel een beetje raar op, maar ik denk niet dat je je daar iets vana an moet trekken. Het gaat toch om jullie twee en ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet mee zit dat hij jonger is, of dat ik er wat van merk. Hij is denk ik best volwassen voor zijn leeftijd, en ik misschien wel een beetje kinderachtig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, ze is langer dan hij, en ze wil een relatie met hem! whahaahahahaaa, wat een giller!!! ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
te lieve broer, verlatingsangst vleesstreepje40 | 6 | 12-10-2011 20:53 | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |