Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
One more night vind ik eigenlijk ook niet zo'n leuk liedje, maar beter dan dat van Michelle. Ik zit me trouwens nog steeds te ergeren aan dat liedje van vorig jaar. Ik weet niet meer van welk land, maar ze zongen heel de tijd: Be Happy!! en op het laatst gingen ze allemaal met vlaggetjes zwaaien van alle landen (hoe Happy!) ![]()
|
![]() |
Ik vind dat dus echt zo'n verschrikkelijk slecht programma, maar op de een of andere manier kijk ik wel ieder jaar weer naar. De resultaten zullen alweer voorspelbaar zijn waardoor het alijd ontzettend lachwekkend is om de resultaten en de puntenverdelingen weer eens te zien.
Eurovisiesongfestival, altijd lachen. Trouwens: doet Nederland nog wel mee? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben geen liefhebber, maar ik zap altijd wel even langs om heel snel aan te horen wat voor vreselijke nummers ze nu weer hebben verzonnen.
Ik denk zelf dat T.A.T.U. uit Rusland een goeie kans maakt om te winnen. Ze zijn immers de bekendste act die meedoet. En als een transeksueel uit Israël kan winnen, waarom zouden twee 'lesbische' dames uit Rusland dan niet kunnen winnen?? Ik heb Nederlands nummer inmiddels één keer gehoord en vind het een typisch Songfestival nummer, dus waarom zou nederland niet hoog kunnen eindigen? Niet dat 't me iets doet.....
|
Ik ga wel kijken, als mijn huisgenoten dat ook goed vinden, vind het altijd wel leuk en ach dr is toch niets boeienders op tv op zaterdagavond!
|
t.A.T.u winnen? denk het niet... het songfestival-publiek is toch iets anders dan het top 40-publiek, zeker degenen die ook nog eens echt gaan stemmen.
bovendien wordt er verwacht dat t.A.T.u met een verrassende act komt, als die voor de organisatie onacceptabel is, worden ze gediskwalificeerd, dikke pech voor ze ![]()
|
Ik heb voorgaande jaren wel gekeken geloof ik alleen vond ik het Nederlandse commentaar altijd zo irri. Daarom keek ik t liever op de BBC (daar kon je ook songtexten onder zetten
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
doet T.A.T.U mee?? haha wist ik helemaal nie,..maja ik hoop dat ik het kan zien, zit nu namelijk in Canada en ze kunnen hier wel de BBC ontvangen maar ik weet nie of het BBC 1 of 2 is,...of gewoon door elkaar
![]() maja dat zien we zaterdag dan wel,...en dan moet ik ook nog werken ook nog,..damn...ik denk nie dat er veel terecht komt van dat eurovisie songfestival voor mij ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ratings |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
dus dat ze in de ratings op 1 staan, zegt helemaal niets.
||
Citaat:
||
Citaat:
en hoezo geen bekende mensen? Gordon heeft het dit jaar toch echt geprobeerd...niet dat ie erg goed was...maar toch... Carlo Boszhard heeft geprobeerd mee te doen, zelfs Hind (Idols) heeft een liedje ingezonden...maar ze waren niet goed genoeg... en Esther Hart is vrij bekend in Engeland...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (ik volg het ESF ook niet trouwens)
|
Opschudding over TATU!!
De Songfestival-organisatie weet niet goed wat ze aanmoeten met TATU, ze zijn bang dat de twee meisjes gaan tongzoenen tijdens hun optreden! De meisjes zijn 1 grote hype, het kan bijna niet anders dat ze wel zullen winnen vanavond. ![]()
|
tatu is dan wel hype, maar songfestivalpubliek heeft meestal andere smaak dan het gemiddelde top 40 publiek zoals eerder gezegd.
en het is dus al gemeld dat ze niet gaan kussen, want dt mochten ze niet van de organisatie. ze zeggen zelf wel een leuke act te hebben.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() en tATu wint niet... ik hoop dat ze heel laag eindigen... als ze iets flikken worden ze er toch meteen uitgesmeten. normaliter zijn er video's van de dress rehearsels die de organisatie kan inzetten als er onregelmatigheden zijn. maar bij de eerste dress rehearsel deden de meiden vrij weinig (alleen vals zingen) en bij de tweede dress rehearsel werd één van de meiden van tevoren afgevoerd naar het ziekenhuis. er is dus geen video, en dus kan tATu doen wat ze wil... maar ipv een video in te zetten, worden ze gewoon van het podium gehaald als het te ver gaat ![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic: stiekem vond ik NL zo slecht nog niet en denk ik dat ze wel een beetje hoog eindigt.. en Tatu was ruk, vond het echt niet bij het ESF passen ![]() Na NL ben ik gestopt met kijken btw |
![]() |
|
ze deden niets.
nummer 16 ofzow zo'n gast achter de piano zong FALS!!! niet dat ik kan zinge ofzow.. maar dat was echt nie mooi voor alle slimmerds die me willen vertellen dat fals met een V moet --> Da weet ik wel hoor nederland heeft wel een grappig liedje. vrolijk. weet alleen niet wat de rest doet. want ik volg het ESF ook nie helemaal. k heb nu eerst WIE IS DE MOL!! (leuk leuk) gekeken ![]() we zien wel. tegen ehhh 12 uur ofzow pas...
|
Verwijderd
|
Tatu vond ik wel leuk eigenlijk, 't geluid was slecht, maar ik vind Russisch erg leuk en die zangeres met dat langere haar trok me wel... oef... die is best knap
![]() ![]() Mja, Nederland vond ik echt slecht.... mja... Verder vooral kunnen genieten van de Oekraïne, *kuch* ![]() Ben wel nieuwsgierig naar de winnaar ![]() |
![]() |
|
Muwhaha! Die laatste in die roze pakjes.. echt afschuwelijk!! En waarom draagt iedereen daar wit en een fake-smile? Echt afschuwelijk. Heb het vanaf NL tot 26 gezien en er zat nix leux tussen. VOnd dat van Belgie de eerste 30 seconden wel leuk, maar echt on-Belgisch. Maar goed.. heeft TATU nog wat spannends gedaan?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Eurovisie Songfestival 2006 Verwijderd | 427 | 26-05-2006 01:08 | |
Muziek |
Lordi grote winnaars Eurovisie songfestival 2006! Shadow-sword | 4 | 21-05-2006 13:06 | |
Films, TV & Radio |
Het Eurovisie Songfestival 2005 Love_Fulfilled | 290 | 04-06-2005 13:41 | |
Muziek |
Eurovisie Songfestival.. Shadina | 44 | 13-05-2004 08:16 | |
Muziek |
Enquete: Eurovisie Songfestival 2004 Love_Fulfilled | 23 | 25-04-2004 15:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Eurovisie songfestival 2e rangs evenement? Tox | 40 | 04-06-2002 14:49 |