Advertentie | |
|
![]() |
|
SU vond ik makkelijk, had ik amper voor geleerd en wist ik allemaal wel, ze vroegen weinig feiten (een paar)
NL vond ik irritant, ff doorgekeken gauw tijdens et "leren" en ik snapte er niet zoveel van bij sommige vragen. De helft hiervan wist ik wel ![]() Dat betoog over Kozchozen en Sovchozen vond ik moeilijk ![]() ![]()
||
Citaat:
Nee joh, rustig ![]() Ik had het idd over havo, maar iedereen zat zo in de paniek van "het betoog over kolchozen en sovchozen" of die "Verschillen tussen Stalin en Brezjnev/Lenin", terwijl we iets compleets anders kregen. Dat vond ik mooi, want ik had die verschillen niet geleerd, omdat ze je tóch altijd naaien als je denkt dat je weet waar het over zal gaan ![]()
||
![]() |
Citaat:
En nog ff tussendoor; mis Angel in jou rijtje.. ; ![]()
|
![]() |
ik vond t egt super dom!
je kon er nix voor leren terwijl ik dat wel egt super goed had gedaan ik was na een uur en een kwartier pleitte en dan die stomme brief waar je 13 punten mee kon krijgen.... zonde van mn tijd geweest!
||
Verwijderd
|
Citaat:
allemaal klachten in gaan dienen ![]() niet relevant met de leerstof |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
of schat je dat gewoon zelf in? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
>vwo<
1 woord: HEL op zich de vragen waren wel te doen, maar ik had echt tijd te kort. schrijven jullie allemaal zo weinig of zo snel??? Ik heb meer dan 10 kantjes volgeschreven... en die opdracht 10 was uitgebreid, daar alleen al 3 kantjes voor volgeschreven... en al die bronnen en dan moest je weer argumenten of verklaringen geven zat ik weer een kwartier te schrijven. ik heb t maar net afgekregen.... nou ja een 3.2 zal ik toch wel hebben, maar hopelijk wel iets hoger... kga maar even op inet kijken... |
![]() |
|
![]() |
ik vond geschiedenis echt zwaaaar moeilijk.... vond het ook teveel :$ was i.e..g niet klaar en wel meerdere bij ons in de klas niet...
en ik vind het zonde van de tijd die ik erin heb gestopt, zoveel letterlijk vroegen ze niet..had ik beter aan ak of eco kunnen gesteden ![]() ik hoop nog wel een op 5,4 want anders ben ik al bijna gezakt (voor bio heb ik zowiezo onvoldoende) |
![]() |
|
Ik doe vwo, en ik weet niet wat ik er van moet denken
![]() Wat is iedereen trouwens ongelofelijk snel klaar! Ik had die drie uren echt nodig! Heb al met al zo'n 45 minuten aan het opstel besteed! ![]()
|
![]() |
dan moet je op www.examen.nl nl kijken dan kun je je punt berekenen..maarja..ik kan me ech niet voor stellen dat ik het wel beter heb als n 3 want ik wist ech bijna nix!
![]() |
![]() |
|
het was opzich wel te doen, ik baal er alleen van dat ik NL niet iets beter had geleerd...
en dat opstel over die 2 bronnen was echt klote vond ik, wel te doen, maar stom en saai... en ik hoor van iedereen heeeel andere dingen dan ik heb haha, mja das meestal...ik moet een 4,4 halen, kweet niet of k die heb, khoop van wel ![]() ik ga t strax wel ff een beetje nakijken, mja je rekent voor jezelf vaak veelste streng idd, dus ik hoop dat ik dat bij alle vakken heb gedaan ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik vond geschiedenis vwo niet echt makkelijk, maar ook weer niet super moeilijk.. het verschilde een beetje per vraag..
Alleen sommige vragen vond ik wel lang, dat je per bron iets moest doen enzo.. maarja, ik moet een 4.1 hebben en denk toch wel dat dat er in zit.
|
(VWO)
Ik zag er heel erg tegenop, had ook echt het gevoel dat ik het niet kende (had ook niet zo suuupergoed geleerd). Maar ik vond het wel heel erg meevallen, alleen keek ik net naar de antwoorden en dan denk ik toch van hmmm... ![]() ![]() Anneeee ik hoop HEEL HARD dat je gelijk hebt ![]()
||
Citaat:
maarja ik was dan ook vanochtend om 4 uur al begonnen met leren ![]()
|
![]() |
nou ik weet het niet hoor!
het was niet supermoeilijk maar ook niet echt makkelijk! ik moet een 5.6 halen! ik denk niet dat ik dat gehaald heb! ik was om 11.00 uur klaar! heb zo lang geleerd, op tijd begonnen enz ik kan het vak gewoon niet!!!!! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
*havo*
het was geen leuk examen nee.... ik heb ff gekeken naar de antwoorden en ik hoop dat de voorspellingen streng gerekend zijn!ik heb nu tussen de 5,4 en de 5,7 volgens hunnie. hoop dat t zo is, dan heb ik t gehaald. econmie ga ik niet redden dat weet ik nu al zeker. ga voor de 5. maar dan moet dit wel een 6 worden!!! ik wil niet herkansen!!!!!! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |