Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ey, zullen we ff weddenschap houwe ik weet ckers dat die cv er niet in komt. ![]() en die cv leren kost mij wel te veel moeite. elke minuut die ik er aan besteed is te veel ![]()
|
![]() |
Mensen, er komt helemaal geen cv in.
Hoe komen jullie daarbij. Wij hebben in dit hele jaar nog nooit een engelse cv gehad. Op dit topic blijkt dat de 1 wel zegt cv en de ander niet. Niet eerlijk dus.......dus wat doen we dan......jep naar et laks bellen ![]() sterkte met je engels morgen
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
jah nogal.. en zeer vermoeiend 2 uur op zo'n irritante harde stoel :/
maar ik denk dat engels wel een makkie wordt.. nahjah voor mij dan... maar ze kunnen niet zeggen of we cv of shit krijgen, want de enveloppe wordt pas open gemaakt in de zaal als je examen begint.. dus wat wij krijgen weten zij ook niet... kunnen t alleen ongeveer raden uit voorgaande examens ![]() |
![]() |
|
kzat best tegen engels op dat gedoe in de examenbundel vond ik ook best moeilijk! maar kheb nu een (driekwart) examen van vorig jaar gemaakt en dat ging best lekker
![]() Nederlands ging ook goed vandaag!! Aan het begin kon ik alleen niet echt in de teksten komen. Er hing ook een hele erge spanning bij ons in de gymzaal.. zullen we hier het-dagelijks-bespreken-van-de-vmbo-examens-forum van maken???
|
Verwijderd
|
goed... de helft zeg dus dat er een cv in zit en de andere helft niet..
maar wat ik nou niet begrijp he... iedereen hier zegt : we krijge of een soll.brief of een zakelijke brief.... dus mense.. bij een sollicitatiebrief moet je altijd een cv bijsluiten.. dus de kans dat je een cv krijgt is 50 % |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zit je op mavo -d of vmbo-t want iedereen op het vmbo moet een brief schrijve.. of je het nou wil of nie |
![]() |
||
Citaat:
Maar toch heb ik uhm al gehad. En verder is mij er niks van verteld dus ja... nou ik zie het wel.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hmm kvond em soms wel pittig vooral die tekst over die man die op een mijn stapte..heb 23 punten zonder de brief..voldoende dus denk ik wel ![]() Ku$$ie$.. |
![]() |
|
Ik vond het wel te doen. Alleen bij die laatste paar tekstjes heb ik het een beetje verkloot volgens mij omdat ik het helemaal had gehad met die teksten. Ik kan gewoon niet anderhalf uur lang lezen en vragen maken dan op een gegeven moment verlies ik mijn concentratie...
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
(VMBO) Examen niet gehaald... Deelcertificaat joeriebbie | 3 | 12-07-2014 22:23 | |
Studeren |
Engels desperadoz | 8 | 06-07-2007 20:35 | |
Algemene schoolzaken |
Van VMBO-t naar Havo 2-talig? mocha1 | 20 | 03-12-2006 10:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
VMBO examens afschaffen? Verwijderd | 122 | 11-03-2005 13:09 | |
Eindexamens 2004 |
Belangrijke links. Ieke | 51 | 15-06-2004 11:13 | |
Algemene schoolzaken |
Van het Vmbo-t naar de Havo Squidward | 12 | 10-06-2004 10:06 |