Advertentie | |
|
![]() |
|
Hij is lief, zorgzaam, grappig, serieus en gek op de momenten dat het nodig is, hij houdt van dezelfde kleding en muziek als ik. Hij is mn beste vriend en tegelijkertijd nog veel meer. Ik voel me bij hem volledig op me gemak, ik schaam me bij hem nergens voor. We ondernemen leuke dingen, hij luistert naar me, is er voor me als ik hem nodig heb, respecteert mijn mening .. en zo kan ik nog wel even doorgaan
![]()
|
Verwijderd
|
heel goed eigenschap:
ik voel me bij hem heel veilig en dat heb ik echt nodig.. bij hem kan ik lekker mezelf zijn en even weg van mn soms toch wel boze wereldje.. jammer dat we zo ver weg wonen.. vertrouw m blind en voel me veilig.. en hij maakt me lachen en mn zorgjes eventjes vergeten (terwijl we er ook over kunnen praten) okeej, ik zal nu ophouden, want anders worden jullie jaloers ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
vanwege d'r tieten
![]() [edit] Ik zal ff serieus reageren. [/edit] ze is grappig, intelligent en origineel. We hebben altijd plezier als we samen zijn, en de seks is goed. Ehm, we kunnen goed praten en we hebben vaak dezelfde smaak, en het zoenen is heel lekker. Dat was het wel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
omdat hij op msn altijd heel lief was
en hij steunde me heel erg toen ik het moeilijk had hij zag er op foto heel erg leuk uit ik kon goed met hem prate nou en toen kwam ie in het echt langs en toen was het liefde op eerste gezicht zeg maar.. dusja ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik val nou eenmaal op lange jongens
![]() En toen bleek ie ook nog prachtige handen te hebben ![]() ![]() En qua innerlijk: Toen ik m ontmoette hadden we gelijk een goed gesprek Hij deed moeite voor me Hij was spontaan geinteresseerd Dat is waar ik in eerste instantie op gevallen ben. Daarna bleek ie nog heel veel andere goede eigenschappen te hebben ![]() |
![]() |
|
-zijn (soms zwarte) humor
-zijn creativiteit -zijn intelligentie en gevatheid -zijn eindeloze fantasie -hoe hij danst rrr -hij is de relaxtheid zelve -hij leeft volgens zijn idealen, heeft heel mooie principes -hij's heel lief voor mij en zou alles voor me doen -omgekeerd ook ![]() -we kunnen uren aan een stuk met elkaar praten -hij is mijn ideale 'minnaar' ![]() -we maken elkaar gelukkig -we verdragen veel van elkaar |
![]() |
|
Goede vraag... Eerst was hij totaal niet interessant voor me, maar sinds ik -erg veel- met hem ging MSN-nen, begon ik hem steeds aardiger en leuker te vinden, het waren altijd leuke gesprekken...
Tja... hij is lief, schattig, leuk, kan goed luisteren... Die standaard dingetjes... En verder... ik zou het eigenlijk niet weten, ik weet wel dat ik nog nooit zo verliefd ben geweest ![]() ![]() |
![]() |
||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Meestal gaat het verlangen stuk als je dichterbij komt. En één keer gaat het niet kapot. Dat was bij Tom zo. Ik bedoel, als je twee jaar lang al iemand bewonderd, en als je hem dan eindelijk leert kennen kan het eigenlijk alleen maar goed zitten.
![]()
|
Verwijderd
|
Hij was er voor me toen ik boos was (klinkt vreemd maar okay) We hebben ons samen zorgen gemaakt om dezelfde vriend. Hij is wat ik niet ben, hij laat me altijd weer zien dat je uit alle situaties meestal wel iets goeds kunt maken. En mjah, meer nog hij is van mij, hij's dol op me, en ik ben gek op hem, ik hoor z'n stem graag.
En ik hou van zijn geur, natuurlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik gloei. Van dat. |
![]() |
|
-Ze is heel lief
-Ze heeft laten zien dat ze betrouwbaar (te vertrouwen) is -Ze luisterd als ik iets te vertellen heb -Ze weet alles zo lief te vertellen -Dat enorm schattige limburgse accent (dat is een bonuspunt, geen vereiste) -Ze is mooi (dat is een bonuspunt, geen vereiste) -Had ik al gezegd dat ze gewoon heel erg lief is? En ze heeft gewoon dat ene dat je niet uit kunt leggen. Die klik. Dat speciale waardoor ze meer is dan gewoon een hele goede vriendin.... (want mijn beste vriendin zou voor mij ook een perfecte vriendin zijn geweest maar daar heb ik het niet bij ![]() Dus tja, onverklaarbaar ![]() Ik weet alleen dat ze alleen al met haar lach mijn hele dag, nee mijn hele week goed maakt ![]()
|
-hij is lief
-hij heeft gewoon iets super schattigs.. die lach .. ooeh ![]() ![]() -hij heeft begrip voor mijn situatie en laat me soms dan ook even gewoon met rust - hij is niet zo´n patsertje maar juist rustig - je kan goed met hem praten, over allerlei dingen¨ - hij houd van echt dezelfde muziek (oke oke.. niet de reden maar is wel super!! ![]() - we zitten gewoon op 1 lijn lijkt het zo.. ook al is er een leeftijdsverschil van 5 jaar. (ik 17, hij 22) Weet alleen niet of het nog lang gaat duren ![]()
|
Verwijderd
|
- Niet origineel: hij is lief
![]() - Hij is stil - Hij denkt op een filosofische manier - Hij luistert niet alleen naar muziek, maar voelt, proeft, ziet die muziek ook (net als ik, en ook dezelfde muzie) - Ik kan erg goed met hem praten - Hij is erg betrouwbaar - Hij voelt zich megaschuldig als-ie per ongeluk op een mier trapt, begraaft de mier en blijft een uur boos op zichzelf omdat-ie een levend wezen heeft vermoord - Hij houdt van regen - Hij lach leuk (hij lacht zoals prins Willen-Alexander, eigenlijk ![]() ![]() - Hij is 11 dagen jonger dan ik, dus ik ben de baas ![]() - Hij is intelligenter dan de gemiddelde VWO'er - Hij kan zo heerlijk genieten van iets - Hij is attent - Hij maakt allerlei kromme gedachtensprongetjes die alleen ik en zijn broers begrijpen, en hij is een van de weinigen die mijn kromme gedachtensprongetjes begrijpt - Hij ruikt lekker - Hij heeft de allermeest fantastische heldergroene ogen met volle, bijna-zwarte, ontzettend lange, naar-beneden-hangende wimpers - Hij heeft dezelfde humor als ik - Hij heeft ontzettend veel fantasie, en kan ook echt in zijn fantasie geloven - Hij houdt van sex ![]() - Hij steunt me in wat ik vind, ook als hij het niet met me eens is - Hij steunt me in wat ik doe, ook als het iets is dat hij zelf nooit zou doen - Hij is lekker zacht - Hij is niet opdringerig - Hij laat merken dat hij om me geeft, ook zonder het te zeggen - We kunnen zo leuk bijna-vechten ![]() - Hij heeft een heel voorraadje van de meest leuke en bijzondere gezichtsuitdrukkingen - Hij is niet bang om een discussie aan te gaan, en laat een discussie geen ruzie worden - Hij is knuffelig - Hij houdt van dezelfde films en series als ik - Hij vindt de meeste mensen maar dom en vervelend, ik ook - Hij kan goed advies geven als iemand problemen heeft, niet alleen aan mij maar bijvoorbeeld ook aan vriend(inn)en - Hij is niet preuts - Hij is vrij open minded - Hij is politiek links - Hij is milieuvriendelijk ...moet ik nog even doorgaan? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ze is heeeeeel lief
Ze is heeeeel spontaan Ze is absoluut geen profiteur Ze heeft lef Ze is heeel knap Ze geeft aandacht Ze kan leuk vertellen Ze heeft dingen voor me over Ze vergeeft het me als ik een afscheidszoen plotseling moet afbreken, doordat de trein teruggaat... Ze is mijn type...en ik heb nu al zin in zondag!!!!! ![]() |
![]() |
|
zijn goede eigenschappen hebben zijn slechte niet meer kunnen overschaduwen, dat, en het feit dat mijn roze bril aan duigen is, doet mij NIETS meer herinneren
jah, hij wilde nog wleens bloemen meenemen...jippie ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik kan het fout hebben... |
![]() |
||
Citaat:
maar daarbuiten gaat alles prima, ik compenseer dingen zullen we maar zeggen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Muziek |