Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2003, 14:29
suuska
suuska is offline
Hallo,
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik ben nog maagd en ben heel bang voor de eerste keer! Wel heb ik al een paar relaties gehad, maar die liepen steeds stuk voordat we bij het onderwerp seks aankwamen. Aan de ene kant wil ik heel graag en aan de andere kant durf ik niet. Wat moet ik doen en hoe kom ik van mijn angst af?

kus
Oud 20-05-2003, 14:32
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
De enige manier om van angst af te komen is door eroverheen te stappen. Een keer slikken (nee niet doordenken), ogen dicht en doen. Je zult er geen spijt van hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 14:32
Qimm
Qimm is offline
Mja, je moet gewoon de gene waar je sex mee gaat hebben helemaal vertrouwen. Neem een lang voorspel, er naar toe werken zeg maar. SPreek gewoon met hem af dat het rustig moet en mocht het niet gaan dat je dan stopt ofzo... het hoeft niet meteen de eerste keer helemaal goed te gaan. Volgens mij ging het bij heel weinig mensen direct helemaal goed

Veel succes!
Oud 20-05-2003, 14:33
jeffo
jeffo is offline
je moet veel gesprekken voeren met je vriend zodat jullie beide vertouwen hebben in elkaar, dan gaat het al gemakkelijker
Oud 20-05-2003, 14:36
poesiefox
poesiefox is offline
Laat het vanzelf gebeuren, leg jezelf geen dwang op. Ga eerst maar eens een tijdje zoenen en voelen en rommelen, en pas als julie helemaal vertrouwd zijn met elkaar, en jullie heben elkaar al wederzijds gemasturbeerd en ook orale sex gehad, ga je eens een keer verder. Laat dat moment spontaan gebeuren, als jullie allebei supergeil zijn en het opeens WILLEN! NU!
Oud 20-05-2003, 14:36
suuska
suuska is offline
Okay ik vind het echt een drama hoor, dan nog iets, ik ben 18, maar ben verder een vrij trendy persoon, niet zo'n kerkelijk trutje dat niks durft. Denk ook dat niemand achter mij zoekt dat ik nog maagd ben. Ik schaam me daar eigenlijk een beetje voor.
Oud 20-05-2003, 14:38
poesiefox
poesiefox is offline
Lieverd, het halve forum hier was niet bepaald een kind toen ze het voor het eerst deden, en veel van de mensen die het wel jonger deden, vinden dat achteraf eigenlijk best wel erg jong.

Maagdelijkheid is geen schande hoor.
Oud 20-05-2003, 14:38
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
suuska schreef op 20-05-2003 @ 14:36:
Okay ik vind het echt een drama hoor, dan nog iets, ik ben 18, maar ben verder een vrij trendy persoon, niet zo'n kerkelijk trutje dat niks durft. Denk ook dat niemand achter mij zoekt dat ik nog maagd ben. Ik schaam me daar eigenlijk een beetje voor.
Waarom schamen!? ik ben 19 en nog maagd en ik kan het in principe morgen al kwijt zijn als ik dat zou willen. Maar ik wil egwoon wachten tot ik echt niet meer kan Ja... zelfmarteling ja. Ik weet het, maar ik wil niet dat het iets is van.. mja.. laten we dat es proberen, ik wil het echte originele 'neem me nu' gevoel erbij hebben.

Het is geen schande om maagd te zijn!

[edit] Kijkt boos naar Poesiefox, dat wou ik zeggen! [/edit]
Oud 20-05-2003, 14:41
suuska
suuska is offline
ik vind het echt geweldig hoe lief jullie allemaal zijn hier. Haha. Ik weet ook wel dat het geen schande is maar je hoort gewoon tegenwoordig steeds vaker dat meiden op hun 12de al liggen te neuken, even plat gezegd dan.
Oud 20-05-2003, 14:42
poesiefox
poesiefox is offline
Die liegen dat ze barsten.
Oud 20-05-2003, 14:42
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
suuska schreef op 20-05-2003 @ 14:41:
ik vind het echt geweldig hoe lief jullie allemaal zijn hier. Haha. Ik weet ook wel dat het geen schande is maar je hoort gewoon tegenwoordig steeds vaker dat meiden op hun 12de al liggen te neuken, even plat gezegd dan.
Daar wil jij je mee identificeren? Die meiden? Doe niets waar je niet aan toe bent. Wacht op het juiste moment met de juiste persoon!
Oud 20-05-2003, 14:44
poesiefox
poesiefox is offline
En steek in de tussentijd je licht hier op het forum op voor goeie tips met hoe het moet.
Oud 20-05-2003, 14:45
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Allemaal helemaal waar

Ik heb hier dus nx meer aan toe te voegen...
Oud 20-05-2003, 14:46
suuska
suuska is offline
okay dan, jullie hebben me moed ingepraat. Ik zal het doen en bedankt voor jullie tips
kuzzie
Oud 20-05-2003, 14:46
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 20-05-2003 @ 14:44:
En steek in de tussentijd je licht hier op het forum op voor goeie tips met hoe het moet.
Offtopic: Idd
Oud 20-05-2003, 14:47
suuska
suuska is offline
Nog 1 vraagje, meer voor de mannen als voor de vrouwen. Als je een nieuwe vriendin hebt, vind je het dan rot om erachter te komen dat ze nog maagd is? Eerlijk zeggen!
Oud 20-05-2003, 14:48
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
suuska schreef op 20-05-2003 @ 14:47:
Nog 1 vraagje, meer voor de mannen als voor de vrouwen. Als je een nieuwe vriendin hebt, vind je het dan rot om erachter te komen dat ze nog maagd is? Eerlijk zeggen!
Ik wist van te voren dat hij maagd was... uh is maar ik vin het eigenlijk wel leuk. Ook geen drukte om SOA's
Oud 20-05-2003, 14:50
poesiefox
poesiefox is offline
Rot? Rot? Ik denk dat ze de hemel op hun blote knietjes danken dat zij de eer mogen hebben.

Ik heb nog nooit een jongen kunnen ontknapen, maar ik zou het enig gevonden hebben, en ook best wel speciaal.

En als je dus een vriendje treft dat duidelijk baalt dat je nog een onervaren meissie bent, dan zou ik hem die eer zeker niet gunnen, want dan gaat het hem waarschijnlijk alleen maar om de sex.
Oud 20-05-2003, 21:45
sopsgloss
sopsgloss is offline
ik heb juist gehoord dat jongens vet vereerd waren als ze een meissie mogen ontmaagden en als hij van je houd dan maakt het helemaaaaaal nix uit lijkt me
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 23:11
Somebody Special
Somebody Special is offline
Als je er zo bang voor bent, ben ik bang dat je er nog niet voor de volle 100% achter staat wat toch wel belangrijk is.
Wachten dus!
Oud 20-05-2003, 23:52
jeffo
jeffo is offline
als een meisje maagd, is dat totaal geen probleem. kan je tenminste samen beetje lol hebben.....kon ik die eerste keer van mij maar herinneren
Oud 21-05-2003, 22:47
Jochem86
Jochem86 is offline
Nou, zoals hier al gezegd word je moet elkaar 100% vertrouwen en het SPONTAAN komen want iemand zei net nog dat je het moet afspreken dat is nog wel het domste wat je ken doen volgensmij want dan zit je helemaal naar het moment te wachten en echt compleet zenuwachtig ben je dan volgensmij, en dan ga je helemaal w8en op de pijn die je tegen ken komen.... pfff lijkt me niks hoor! (als meissie dan)
Niet dat ik nog maagd ben maar die gene was toen ook nog maagd waar ik het mee deed en we hadden niks afgesproken we haddne het p/b/t/p verhaal al gehad en we vonden dat we wel verder konden naja goed op een avond komt het ervan en allebei geen spijt.
en ook geen pijn omdat ik het rustig aan deed en flinke voorspel daarvoor gaande was

veel succes,
Greetz
Oud 21-05-2003, 22:53
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 20-05-2003 @ 15:38:
Lieverd, het halve forum hier was niet bepaald een kind toen ze het voor het eerst deden, en veel van de mensen die het wel jonger deden, vinden dat achteraf eigenlijk best wel erg jong.

Maagdelijkheid is geen schande hoor.
zo jammer dat mensen zich daarvoor schamen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten