![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Rot? Rot? Ik denk dat ze de hemel op hun blote knietjes danken dat zij de eer mogen hebben.
Ik heb nog nooit een jongen kunnen ontknapen, maar ik zou het enig gevonden hebben, en ook best wel speciaal. En als je dus een vriendje treft dat duidelijk baalt dat je nog een onervaren meissie bent, dan zou ik hem die eer zeker niet gunnen, want dan gaat het hem waarschijnlijk alleen maar om de sex.
|
![]() |
Nou, zoals hier al gezegd word je moet elkaar 100% vertrouwen en het SPONTAAN komen want iemand zei net nog dat je het moet afspreken
![]() ![]() Niet dat ik nog maagd ben maar die gene was toen ook nog maagd waar ik het mee deed en we hadden niks afgesproken we haddne het p/b/t/p verhaal al gehad en we vonden dat we wel verder konden naja goed op een avond komt het ervan en allebei geen spijt. en ook geen pijn omdat ik het rustig aan deed en flinke voorspel daarvoor gaande was ![]() veel succes, Greetz
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Seksualiteit |
De eerste keer met je huidge partner Thee Muts | 47 | 26-08-2006 22:24 | |
Seksualiteit |
De eerste keer... John_doe | 35 | 18-08-2004 13:07 | |
Seksualiteit |
eerste keer olifant | 12 | 01-04-2004 22:17 | |
Seksualiteit |
klaarkomen bij eerste keer/keren seks? sui | 34 | 13-08-2003 14:00 | |
Seksualiteit |
De eerste keer doemt te mislukken? kainie | 19 | 02-08-2003 14:34 |