Advertentie | |
|
![]() |
|
aangezien ik m'n vriend 2 keer per week zie vind ik het leuk als hij plotseling langs komt met de mededeling dat hij dit weekend vrij is en dat hij me ergens mee naar toe neemt. Iets speciaals.
Vind ik leuker dan een cadeautje als verrassing. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
juist.. dat ie onverwacht op school staat ofzo of je dus ergens mee naartoe neemt.. goh... deed ie t maar ns.. *droomdroom* [edit ffies] naja 1 keer dat ie kwam was heel speciaal. Ik was jarig en hij was echt heel erg ziek. Ik had tegen m gezegd dat ie dan maar thuis moest blijven (en vooral niet gezegd dat ik t heel erg moeilijk had)... ik had t er nogal moeilijk mee omdat het mn eerste verjaardag zonder mn vader was en hij (de belangrijkste man in mn leventje) er ook niet was... en toen belde ie dat hij toch wel zou komen omdat hij zich toch al ietsjepietsje beter voelde.. ik was zo blij toen ik m kon vasthouden! en 's avonds moest ik afdansen en hij ging gewoon mee.. dat vond ik zo lief! ondanks dat ie heel ziek was... dus was hele verrassing dat ie toch kwam. ![]() Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 09:22. |
![]() |
||
Citaat:
www.kaartenhuis.nl, hebben ze vast wel een kaart met rozen.. ![]() maar waarom online? t zal veel duurder zijn en kan tog ook de plaatselijke bloemenzaak bellen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm we waren ff wat ophalen bij de future shop (cd/pc/tv-winkel) dus ja hij zo wil je nog bij de cd's kijken... ik zo euh ja okay, zegtie, als je 'n leuke vind mischien koop ik em dan voor je. Vond ik wel lief.
Ah en we liepen door het winkelcentrum heen vlak voor we naar de film gingen, en d'r komt een verkoper op ons af, 4 bezoeken aan een spa, je-weet-wel ![]() ![]() ![]() Hmmmmzz ja dus zo word ik het liefst verrast ![]() Laatst gewijzigd op 23-05-2003 om 20:45. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik houd niet van cadeautjes enzo dat maakt het allemaal veel te verplicht en te duur maar gewoon es een keertje een lief kaartje of spontaan bij me langskomen (mijn vriend en ik wonen nog al een eind uit elkaar dus zien we elkaar maar een keer per weer
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() alle dingen wat jij zegt is lief !! Citaat:
![]() Ik hoef niet speciaal een kadootje. Als hij onverwachts iets heeft gepland om iets leuks samen te gaan doen, bijv uit eten, strand, of dagje weg, en dat hoeft niet eens duur of ver weg te zijn.. Of een lief kaartje, een roos, gewoon iets liefs! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |