Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2003, 18:14
Some
Some is offline
Zie titel.
Bijvoorbeeld als je vriend je opeens een weekendje mee neemt naar disney ofzo, of een dagje uit, een etentje, of krijg je liever iets van hem (ring/ketting) of dat je opeens in een kamer staat vol met kaarsjes (romantische avond)

Tell me!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2003, 18:15
Miss Helena
Miss Helena is offline
wat jij opnoemt spreek mij allemaal wel aan eigk
maar t hoeft niet per se duur te zijn ofzo... gwoon n dagje weg, naar t strand ofzo, is ook leuk
Oud 21-05-2003, 18:19
pure_evil
pure_evil is offline
of wat dacht je van een roos met kaartje (met aanwijzingen) op je bureau vinden? (moet je wel ff medewerking van een van de familieleden hebben) *zucht* *hijs zooooo lief!*
Oud 21-05-2003, 18:25
Ceiridwen
Ceiridwen is offline
Gedicht of een tekening. Moet je wel goed kunnen dichten of tekenen natuurlijk . Mijn ex kon dat wel goed, en das echt lief om te krijgen.

Of een klein liefdesbriefje. Zo'n geel plakdingbriefje waar op staat dat hij van je houdt.
Oud 21-05-2003, 18:42
Verwijderd
*denkt even na*
gewoon een bos rode *detail!!* rozen en een liefug kaartje eraan voor een romantisch afspraakje op het strand ofzo..bij zonsondergang *zwijmelt*
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 18:43
Gwinnie
Gwinnie is offline
als hij bijvoorbeeld als je t totaal niet verwacht ineens bij je op school je staat op te wachten. das fantastisch.(lijkt me)

bos rozen langsbrengen = (bij sommige meisjes dan)

wat je allemaal opnoemt is allemaal leuk, maar dan moet je idd wel de medewerking v/d familieleden hebben.

of een kaartje sturen. dat is altijd leuk, offie nou 1 straat verder woont of in nieuw zeeland dat verwacht je namelijk niet.

Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 22:04.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 18:45
Punkygirl
Punkygirl is offline
Geweldiiggg!!!!
I love suprise's

Serieus als hij ineens op school zoiu staan of me spontaan een cadeau geeft of ineens me ergens naar toe zou meenemen..
Geweldig!! en ik zou hem naderhand uitgebreid bedanken
Oud 21-05-2003, 18:46
Some
Some is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 21-05-2003 @ 19:45:
Geweldiiggg!!!!
I love suprise's

Serieus als hij ineens op school zoiu staan of me spontaan een cadeau geeft of ineens me ergens naar toe zou meenemen..
Geweldig!! en ik zou hem naderhand uitgebreid bedanken
wow ga gauw iets verzienen nu!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 19:18
Bijoux
Bijoux is offline
Als hij onverwachts plannen maakt om iets leuks samen te gaan doen, bv uit eten, strand. Cadeautjes krijgen is ook altijd leuk.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 19:52
Firefly182
Firefly182 is offline
aangezien ik m'n vriend 2 keer per week zie vind ik het leuk als hij plotseling langs komt met de mededeling dat hij dit weekend vrij is en dat hij me ergens mee naar toe neemt. Iets speciaals.

Vind ik leuker dan een cadeautje als verrassing.
Oud 21-05-2003, 20:00
punkyfun
punkyfun is offline
ik vind het niet fijn..dat klinkt vast raar ..maar ik weet niet...ik voel me dan gewoon niet lekker en kweet ook niet hoe ik er op moet reageren..
Oud 21-05-2003, 20:19
snoopy
snoopy is offline
bijna alles wat een verrassing is, is leuk.
Oud 21-05-2003, 20:34
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Gewoon iets spontaans... maakt totaal niet uit wat het is, als er maar duidelijk door wordt dat het lief bedoeld is
Hoeft dus echt niet duur te zijn, vaak zijn kleine gebaren het leukst!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:20
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Ceiridwen schreef op 21-05-2003 @ 19:25:
Gedicht of een tekening. Moet je wel goed kunnen dichten of tekenen natuurlijk . Mijn ex kon dat wel goed, en das echt lief om te krijgen.

Of een klein liefdesbriefje. Zo'n geel plakdingbriefje waar op staat dat hij van je houdt.
Eens
Oud 21-05-2003, 21:24
Verwijderd
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 21-05-2003 @ 20:52:
aangezien ik m'n vriend 2 keer per week zie vind ik het leuk als hij plotseling langs komt met de mededeling dat hij dit weekend vrij is en dat hij me ergens mee naar toe neemt. Iets speciaals.

Vind ik leuker dan een cadeautje als verrassing.

juist.. dat ie onverwacht op school staat ofzo of je dus ergens mee naartoe neemt..
goh... deed ie t maar ns.. *droomdroom*

[edit ffies]

naja 1 keer dat ie kwam was heel speciaal.
Ik was jarig en hij was echt heel erg ziek. Ik had tegen m gezegd dat ie dan maar thuis moest blijven (en vooral niet gezegd dat ik t heel erg moeilijk had)...
ik had t er nogal moeilijk mee omdat het mn eerste verjaardag zonder mn vader was en hij (de belangrijkste man in mn leventje) er ook niet was...
en toen belde ie dat hij toch wel zou komen omdat hij zich toch al ietsjepietsje beter voelde..
ik was zo blij toen ik m kon vasthouden!
en 's avonds moest ik afdansen en hij ging gewoon mee.. dat vond ik zo lief! ondanks dat ie heel ziek was...

dus was hele verrassing dat ie toch kwam.

Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 09:22.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:36
Verwijderd
ja als hij zomaar spontaan voor me neus zou staan.. en we iets zouden gaan doen.. dat zou leuk zijn
of romantisch avondje waar ik al me hele leve van droom maar die ik nooit zal krijge..

is ook leuk
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 18:04
Some
Some is offline
Weet iemand waar ik online rozen kan sturen naar me vriendin?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 17:19
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Some schreef op 22-05-2003 @ 19:04:

www.kaartenhuis.nl, hebben ze vast wel een kaart met rozen..

maar waarom online? t zal veel duurder zijn en kan tog ook de plaatselijke bloemenzaak bellen?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 17:24
Verwijderd
cadeautjes NEEEEEEE vreselijk, vooral omdat ze mijn smaak nooit snappen en dan ben je verplicht die dingen om te doen of te gebruiken of mooi te vinden neemt niet weg dat t lief is!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Some schreef op 22-05-2003 @ 19:04:
http://www.bloemen-aquarelle.com/
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 17:26
Verwijderd
Op een manier die ik nóóóit verwacht had. Dat kan ik hier dus niet zeggen, want ik kan alleen maar dingen verzinnen die ik wel zou kunnen verwachten.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 20:42
Verwijderd
Hmm we waren ff wat ophalen bij de future shop (cd/pc/tv-winkel) dus ja hij zo wil je nog bij de cd's kijken... ik zo euh ja okay, zegtie, als je 'n leuke vind mischien koop ik em dan voor je. Vond ik wel lief.
Ah en we liepen door het winkelcentrum heen vlak voor we naar de film gingen, en d'r komt een verkoper op ons af, 4 bezoeken aan een spa, je-weet-wel , dus mijn vriend trekt z'n portomonee Niet echt zulke verassingen maar wel spontaan en ook lief. En aan de telefoon laatst vertelde hij me dat hij iets voor me had, dus ik vroeg "oh,,, wat?" en toen vertelde hij me dat z'n moeder al een tijd een giftkaart had rondliggen die hij d'r es gekocht had voor een lingeriezaak, zij wou hem weg doen maar hij heeft em van d'r gesnaaid (zij raar kijken, want ze wist nog niet van ons) en kwam hij d'r bij mij aanzetten. Ik vond het allemaal wel spontane lieve gebaartjes (alhoewel twee daarvan wel kostbaar) of dat hij me opbelt en zegt wil je wat doen vanavond en dan een half uur later voor de deur staat en zegt ik heb je gemist
Hmmmmzz ja dus zo word ik het liefst verrast

Laatst gewijzigd op 23-05-2003 om 20:45.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 13:40
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
gewoon als hij iets leuks voor je heeft of ergens mee naartoe neemt!
Oud 24-05-2003, 16:08
dieselken
dieselken is offline
mmmmm, als die dingen die jij opgenoemd hebt zie ik wel zitten ... maar een dagje erop uitgaan of een weekendje aan de zee is ook al superromantisch! ge maakt mij feitelijk nie echt uit, zolang dak em veel bij me heb ist goe

kusjes,
xxxxxxxx
Oud 24-05-2003, 18:59
nogmaals
nogmaals is offline
ik hou niet zo van verrassingen...
alleen als ik weet wat het is...
mja... dan is het zo juist geen verassing meer ... dus sja...
moeilijk moeilijk..

maar...ach ja... ummm gewoon met een bezoekje..
Oud 24-05-2003, 19:08
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Some schreef op 21-05-2003 @ 19:14:
Zie titel.
Bijvoorbeeld als je vriend je opeens een weekendje mee neemt naar disney ofzo, of een dagje uit, een etentje, of krijg je liever iets van hem (ring/ketting) of dat je opeens in een kamer staat vol met kaarsjes (romantische avond)

Tell me!
Oh, dat je die dingen alleen al bedénkt zegt al genoeg! Het is allemaal even lief! Ik wil ook zo'n vriendje..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 22:16
Piccola
Piccola is offline
een roos, een lief kaartje, doos chocolaatjes, etentje, een ring.. dat soort dingetjes! maar de leukste verrassing die ik heb gekregen van m'n (nu ex)vriend is 3 dagen Engeland met hem
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 23:46
Verwijderd
Niet, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 09:37
Verwijderd
Ik houd niet van cadeautjes enzo dat maakt het allemaal veel te verplicht en te duur maar gewoon es een keertje een lief kaartje of spontaan bij me langskomen (mijn vriend en ik wonen nog al een eind uit elkaar dus zien we elkaar maar een keer per weer ) zou ik echt fantastisch vinden. Helemaal nu ik ziek ben al een hele tijd - geweldig. Voor mij is het belangrijkste wel er zijn en af en toe es een roos of een kaartje of mijn hele kamer vol met kaarsjes - maar niet te vaak, dat schept van die verwachtingen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 10:25
Verwijderd
Citaat:
hmmmmmmm....
alle dingen wat jij zegt is lief !!

Citaat:
Bellenblaas schreef op 21-05-2003 @ 21:34:
Gewoon iets spontaans... maakt totaal niet uit wat het is, als er maar duidelijk door wordt dat het lief bedoeld is
Hoeft dus echt niet duur te zijn, vaak zijn kleine gebaren het leukst!
ben ik het helemaal mee eens!
Ik hoef niet speciaal een kadootje. Als hij onverwachts iets heeft gepland om iets leuks samen te gaan doen, bijv uit eten, strand, of dagje weg, en dat hoeft niet eens duur of ver weg te zijn.. Of een lief kaartje, een roos, gewoon iets liefs!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten