Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Normaliter scroll ik altijd door als het een poster betreft, die jonger dan 15 is.
|
Verwijderd
|
ik lees best posts van jongere mensen, neem ze alleen niet altijd serieus.. kijk als iemand van 11 post, help ik heb nog nooit gezoend, nu wil ik dood.. dan neem ik em niet serieus, maar vaak kan je zelf meteen zien of een post zinnig is of niet..
sommige mensen kunnen heel volwassen zijn voor hun leeftijd terwijl er ook zat oudere mensen zijn die zich weer heel kinderachtig gedragen.. ik vind neit dat je iemand op leeftijd meot afkeuren Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 07:42. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar goed, ik lees alle posts. Of iemand nou 11, 29 of 38 is. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik lees sowieso nooit op A&N of F&L en op onzin komen meestal gaan 12-jarigen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar zodra ik een post lees, en het valt me op ofzo, dan kijk ik wel naar de leeftijd.. Maar dat doe ik meestal pas later.. En als ik mensen quote kijk ik ook even.. Terror Koe is 17 ![]()
||
Citaat:
![]() En ja ik lees meestal wel posts van jongere mensen. Maar als ik een 14 jarige zie posten over relatieproblemen dan stop ik toch vaak wel. maar ok ![]()
|
ik lees noooooit posts van jongere mensen, want die heb ik hier nog niet gezien
![]() ![]() ![]() maar ik vind het wel fijn als ik een beetje serieus genomen wordt. het hangt denk ik ook helemaal van de persoon af, en ik denk dat je eerst moet lezen en dan pas een oordeel vellen over de post. ik lees trouwens ook vaak posts van mensen van 17 ofzo en dan denk ik echt najahh............. (vaag)
|
Ik lees een post wanneer deze interessant is, en niet wanneer de poster boven de 16 is ofzo. Ik vind dit namelijk de rijnste onzin om hierop te gaan selecteren, je mist dan een flink deel van het forum wat eigenlijk nergens voor nodig is.
Vaak lees ik juist posts van jongen forummers. Hun onbezonne manier van posten, het gewoon zeggen wat ze vinden vind ik prettig. Ik hoor graag gewoon wat men vind en niet achteraf wat ze allemaal wel niet dachten. Daar kan ik namelijk niet zo goed tegen. Leeftijd selecteer ik niet op . . . ik selecteer vooral op: - leesbaarheid van de posts - taalgebruik (schelden) - vriendelijkheid Deze punten zijn voor mij veel eccentieler als leeftijd. René
|
Als ik een topic lees dan lees ik alle posts daarin tenzij het een heel lange post is en ik er halverwege achterkom dat het me helemaal niet boeit, leeftijd maakt me niet zoveel uit maar ik twijfel soms wel aan de geloofwaardigheid.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik lees veel posts, bij sommige reacties ben ik wel benieuwd hoe oud de poster is, dus dan kijk ik er eens naar... maar in principe vallen alleen nicknaam, avatar en post me op. |
![]() |
|
Ik lees eerst posts. Ik kijk pas naar een leeftijd als de inhoud ervan mij op de een of andere manier 'raakt'. Oftewel: óf de persoon in kwestie heeft een erg domme opmerking gemaakt, wat te verklaren zou kunnen zijn door zijn/haar leeftijd, óf de persoon heeft net een erg intelligente opmerking gemaakt, met dezelfde reden.
|
Hmz, ik selecteer op leesbaarheid en ook wel op leeftijd. Als ik tijd heb, lees ik alles, behalve BreAZaaHhhHHhHhh, maar anders sla ik sowieso 13 over. Eigenlijk onder de 17, tenzij ik ze ken...
|
Ik moet met mijn 14 jaar natuurlijk niet praten, maar ik sluit me aan bij wat eerder is gezegd: Leeftijd doet er over het algemeen minder toe dan dingen als taalgebruik (BrEeZaH-TaAl waar je helemaal gek van wordt) etc.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
sexueel fantaseren mag dat? hakblauwezak | 25 | 24-07-2015 18:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gehoorschade Onder Jongeren thomasvandeberg | 67 | 28-12-2011 14:10 | |
Seksualiteit |
Een vraag over seks johnnyruk | 72 | 09-03-2010 07:17 | |
Liefde & Relatie |
Gevoel dat je nooit een relatie zal hebben, hoe er mee om gaan Another Way | 191 | 17-08-2003 15:03 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op getrouwd iemand Noortje_S | 121 | 20-08-2002 12:06 |