Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2003, 16:18
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
http://nu.nl/news.jsp?n=151709&c=23

Eindelijk!!!
Advertentie
Oud 23-05-2003, 16:19
Verwijderd
Mmm, ik moet het nog zien...
Oud 23-05-2003, 16:21
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Helaas zal het niet werken.

De Hamas-terroristen hebben al gezegd de Road Map niet te zullen accepteren.

Dat betekent dat de terreur doorgaat.

Zowel Israël als Palestina gaan akkoord, nu de terroristen nog.

Helaas zullen de terroristen niet akkoord gaan.
Oud 23-05-2003, 16:21
Verwijderd
Dat is in ieder geval iets, hoewel ik nogal verontrust ben door de reportage die ik gisteravond in Netwerk zag. Het ging over de in Amerika enorm invloedrijke conservatieve achterban van Bush. Fundamentalistische, rechtse christenen en Zionistische joden. Die hebben nu hun krachten gebundeld (zo'n 40 miljoen man) om president Bush de routekaart naar de vrede uit het hoofd te praten.

Als je die bijeenkomst ook zag...walgelijk, ik ging bijna over m'n nek.
Oud 23-05-2003, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 23-05-2003 @ 17:21:
Helaas zal het niet werken.

De Hamas-terroristen hebben al gezegd de Road Map niet te zullen accepteren.

Dat betekent dat de terreur doorgaat.

Zowel Israël als Palestina gaan akkoord, nu de terroristen nog.

Helaas zullen de terroristen niet akkoord gaan.
Alsof die ultra-orthodoxe joden en kolonisten het wél zullen accepteren.
Oud 23-05-2003, 16:22
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Overigens moet het nog door het Israëlische kabinet worden goedgekeurd.

Maar wanneer Sharon akkoord gaat, en de Palestijnen zijn al akkoord, is de kans groot dat dat zal gebeuren.
Oud 23-05-2003, 16:25
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 23-05-2003 @ 17:21:
Dat is in ieder geval iets, hoewel ik nogal verontrust ben door de reportage die ik gisteravond in Netwerk zag. Het ging over de in Amerika enorm invloedrijke conservatieve achterban van Bush. Fundamentalistische, rechtse christenen en Zionistische joden. Die hebben nu hun krachten gebundeld (zo'n 40 miljoen man) om president Bush de routekaart naar de vrede uit het hoofd te praten.

Die heb ik ook gezien, die ene vent stond echt te trippen Het lijkt erop dat de extremisten aan beide zijden weer mooi bezig zijn alles te verpesten. Kunnen we die extremisten geen eigen staatje op West-Samoa geven of zo?
Oud 23-05-2003, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 23-05-2003 @ 17:22:
Overigens moet het nog door het Israëlische kabinet worden goedgekeurd.

Maar wanneer Sharon akkoord gaat, en de Palestijnen zijn al akkoord, is de kans groot dat dat zal gebeuren.
Dat zegt dan nog niks over al die mafketels met hun hoedjes en Bob Marley-dreadlocks die een beetje tegen de Klaagmuur staan te wauwelen, dat ultra-rechtse, extremistische orthodoxe tuig, wat het liefst alle vijf miljoen Palestijnen zou uitroeien.
Oud 23-05-2003, 16:42
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-05-2003 @ 17:28:
Dat zegt dan nog niks over al die mafketels met hun hoedjes en Bob Marley-dreadlocks die een beetje tegen de Klaagmuur staan te wauwelen, dat ultra-rechtse, extremistische orthodoxe tuig, wat het liefst alle vijf miljoen Palestijnen zou uitroeien.
Er zijn heel wat meer Palestijnse dan Israëlische terroristen.

Israëlische terroristen moeten ook worden aangepakt, en dat gebeurt ook.
Vorige week is een jongeman opgepakt die met explosieven onderweg was naar een Palestijnse basisschool.

En hoe vaak worden er terroristsche aanslagen door Israëliers gepleegd, tegen Palestijnse doelen?
Oud 23-05-2003, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 23-05-2003 @ 17:42:
Er zijn heel wat meer Palestijnse dan Israëlische terroristen.
Het aantal maakt niet uit. Ééntje is genoeg om het vredesproces weer terug naar af te sturen.

Citaat:
Israëlische terroristen moeten ook worden aangepakt, en dat gebeurt ook.
Vorige week is een jongeman opgepakt die met explosieven onderweg was naar een Palestijnse basisschool.

Er worden ook wel eens Palestijnse terroristen gepakt. Een tijdje geleden werden een aantal Palestijnen veroordeeld wegens het voorbereiden van aanslagen. Dat werd door Israel als 'schijnproces' afgedaan. Hoezo toenadering?

Citaat:
En hoe vaak worden er terroristsche aanslagen door Israëliers gepleegd, tegen Palestijnse doelen?
Lulopmerking natuurlijk, zij worden niet onderdrukt. Bovendien is het voor de Israeli's niet nodig om zelfmoordaanslagen te plegen: zij kunnen het lekker comfortabel doen vanuit hun Amerikaanse tanks, met als enige tegenstand een paar stenengooiende jochies.
Oud 23-05-2003, 16:45
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:

Heb je die schreeuwerd gezien?

Wat mij vooral angst aanjoeg: in plaats van dat er een getralied busje die zaal kwam binnenrijden, krreg die gek een applaus!
Oud 23-05-2003, 16:49
Martian
Martian is offline
Citaat:

Bluh dat had ik ook wel willen zien

Ontopic: Mooi zo, hopen dat er nou ook werkelijk iets van terechtkomt. Ik heb d'r nog niet veel vertrouwen in, maar dit is alvast een begin.
Oud 23-05-2003, 17:02
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Ik denk persoonlijk dat sharon hem enkel heeft geaccepteerd om zijn amerikaanse vriendjes een plezier te doen. Hij zal door de knesset waarschijnlijk met een flinke meerderheid van de tafel worden geveegd, die klote... eh road map.
Oud 23-05-2003, 18:09
Gatara
Gatara is offline
Er is al een Israel Palestina topic

Regels voor berichten