Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Overigens, FA, ligt Afghanistan niet in het Midden-Oosten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook de strijd in Afghanistan is écht niet gevoerd omdat Bush zo begaan was met de mensenrechtentoestand daar. Als 11 september niet was voorgevallen zou je in Kabul nog steeds opgehangen worden als je lachte. En voor wat betreft de situatie in Israel: zonder Bush zou het nog steeds een oorlogsgebied zijn. Dat is het nu al en dat blijft het de komende tijd ook wel. Elke actie die Bush onderneemt in het kader van het Israel/Palestina-conflict komt voort uit eigenbelang, dus doe niet alsof hij uit eigen beweging allerlei humane beleidsoverwegingen heeft gemaakt./ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Veel plezier, kameraad |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind niet dat je kunt zeggen dat zonder Bush Israel een oorlogsgebied geweest was.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Fleet Admiral schreef op 23-05-2003 @ 17:51:
(Ik heb het eerste deel van je post aangepast, dikgedrukt de wijzigingen) Voorlopig durf ik te zeggen dat het Midden-Oosten er onder de Amerikanen slecht uit ziet. Zonder Amerikanen: -was Saddam Hussein nooit aan de macht gekomen cq. had hij zijn macht consolideren. -zouden in de VS niet nog steeds dagelijks mensen verminkt worden. -mochten in Kabul meisjes al jaren naar school, omdat de Taliban zonder de Amerikanen nooit zo groot had kunnen worden. De Amerikanen hebben de Taliban gevoed, al dan niet bewust. -word je nog steeds opgehangen als je in Kabul lachte. -was Israël al lang geen oorlogsgebied meer. Wat ik bedoel is dat de Amerikanen voorlopig niets anders doen dan hun eigen rotzooi opruimen. En daarbij veroorzaken ze (soms) nog meer rotzooi. Wat betreft Irak moeten we nog zien hoe de nieuwe regering tot stand komt, maar ik heb er alle vertrouwen in dat zowel Afghanistan als Irak zich goed zullen ontwikkelen. Waar is die hoop op gebaseerd? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Als bush succes gaat krijgen in het midden oosten dan wordt ie denk ik een van de meest succesvolle presidenten ooit qua buitenlandse politiek. Geen woorden maar daden is zijn mentaliteit en zoals het er nu uit ziet gaat het em nog lukken ook in tegenstelling tot zijn voorganger clinton die alleen maar lulde over de problemen maar niet met de oplossing kwam.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bush waarschuwt voor Derde Wereldoorlog Clemenzia | 63 | 23-10-2007 23:44 | |
Israel vs Hezbollah; Libanon wordt aangevallen Gatara | 500 | 21-07-2006 21:54 | |
11 september fraude Isa | 62 | 26-09-2003 13:25 | |
Links steunt nationalisme? Rabbi Daniel | 2 | 23-05-2003 10:10 | |
Beweegredenen VS Thomas | 32 | 25-02-2003 17:23 | |
discussie: is de VS echt zo verrot als ik en andere mensen op dit forum denken? Silent Enigma | 107 | 27-03-2002 19:48 |