![]() |
|
![]() |
We hebben er hier op dit forum uitgebreid over gediscussieerd en nu is het eindelijk zover: whY, het kleine zusje van Psychologie Magazine, ligt in de winkel! We zijn heel benieuwd naar jullie (ongecensureerde) meningen, tips en suggesties. Een klein tipje van de sluier vind je alvast op www.whyonline.nl
Groeten en veel leesplezier! Heleen, Suzanne en Peggy, redactie whY
Laatst gewijzigd op 28-05-2003 om 12:32. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm, op zich zou ik het wel willen lezen,
maar het doet me idd aan de fancy oid denken.. Kweenie, het trekt me nu niet zo, zou een paar dingen in de winkel wel ff lezen, maar 'm niet halen denk ik.. ![]() [edit]Hangt er ook wel vanaf hoe dik het is ed, en welke dingen er nog meer in staan.. [/edit]
Laatst gewijzigd op 27-05-2003 om 14:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hmm..als je ziet "alles over je psyche" , zou je toch meer psychologie verwachten, en minder make up en flirten enzo. De voorkant vind ik erg op Yes lijken, vooral ook door de Y.
Maar het lijkt me wel een boeiend blad, als ik het zo zie, vooral het stuk over anorexiakliniek ![]() Ik zal hem morgen eens door bladeren en waarsch wel kopen. Voor welke doelgroep is het eig bedoeld? Meiden van rond de 16 jaar ofzo? *pfft* ik wil echt bij ooit bij een tijdschrift gaan werken. het moet! ![]() |
![]() |
|
Wordt dit een maandelijks blad? Wow, ik dacht eerst dat het slechts één enkele jongereneditie van PM zou worden.
Ik ben als twintigjarige jongen natuurlijk niet de doelgroep, maar een titel als 'flirten doe je zo' past volgens mij inderdaad beter in een meidenblad a la Viva. Wat ik van een soort Psychologie Magazine voor jongeren had verwacht was juist 'waarom flirt je? zo gaat dat'. Ik zal het blad morgen kopen als ik het zie liggen.
|
Wow, dit is wel errug roze...
En is het nu voor jongeren of voor meisjes (of staat dat bij de makers van dit blad gelijk?) want het is nogal errug op meiden gericht wat ik er nu van zie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Inderdaad, whY wordt een maandblad! Maar alleen als het ook echt bevalt, natuurlijk, en met dit eerste nummer proberen we daarachter te komen. Over de uitstraling lijken jullie het redelijk eens te zijn, nu eens horen wat jullie van de inhoud vinden...
Groeten, Heleen, Suzanne & Peggy
|
Verwijderd
|
Eerste indruk;
Ik heb het blad nu dus snel doorgebladerd en bekeken, 't ziet er érg leuk uit moet ik zeggen, lekker natuurlijk... dat spreekt me aan, niet zo glitterig enzo ![]() Daarnaast staan er, voor zover ik heb gezien, een aantal vrij serieuze zaken in (eetstoornissen bv) maar ook leuke dingetjes (onderhandeltips bv). Tot nu toe vind ik het dus érg mooi en leuk, geen minpuntjes gevonden bij m'n eerste indruk ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoe is hij voor de rest btw?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het blad zelf vind ik erg leuk, in het begin staan er een paar van de 'weetjes' zoals ook in het Psychologie Magazine, die lees ik altijd graag.. het zijn er alleen niet zoveel, maar ze zijn wel leuk. Verder helemaal niets over werk, dat zit me nog wel eens dwars bij het PM, omdat ik me daar gewoon niet in herken als 18-jarige... 't Gaat wel veel om gevoelskwesties, soms lijkt het meer alsof de lezers gerustgesteld moeten worden ipv ze te informeren. Maar ja, dat kan je misschien ook niet vermijden bij het maken van een blad. Ik vind het blad zeker geslaagd ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond er eigenlijk weinig aan...ik vind het weinig toevoegen aan de tijdschriften die er al zijn...ik geloof dat ik de Viva en de Flair nog leuker ed vind...maar goed, das misschien persoonlijk. Misschien ben ik wel gewoon te oud oid. Ik ben iig blij dat ik een combi-pakket had, waar ook PM in zat.
![]() Laatst gewijzigd op 28-05-2003 om 17:41. |
![]() |
|
ik heb hem dus gekocht vandaag. Op zich vind ik het een leuk blad met leuke onderwerpen, maar naar mijn idee had het ook wel iets minder "meisjesachtig"gemogen. De onderwerpen uit de gewone psychologie magazine zijn vaak ook wel aantrekkelijk voor jongeren heb ik het idee, maar wel moeilijk verwoord en niet echt flitsend aangekleed.
Ik vind de whY leuk maar niet super, ik denk persoonlijk dat ik de psychologie magazine leuker en interesanter vind. Als de redactie tips wil over hoe het anders kan of iemand zoekt om een column te schrijven, ben ik uiteraard van de partij!!!! Lijkt me geweldig om een eigen column te hebben in een tijdschrift! Inspiratie zat lijkt mij!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
't Is wel meisjesachtig, maar ik vind de Fancy veeeel erger... Mja, zelf ga ik als ik moet kiezen wel voor het PM, maar dit blad mag er ook zijn ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Om wat 'duidelijker' te reageren. De aankondiging in PM van whY: "[...]Kortom: aansprekende, populaire onderwerpen, maar dan met de diepgang die je van ons mag verwachten.[/...]. Ik mis die diepgang dus, alle artikelen zijn (vind ik) vrij oppervlakkig en hebben niet meer diepgang dan soortgelijke artikelen in de Flair, de Viva, de Yes, de Fancy, de Libelle, de Margriet (oké, de laatste twee zijn wel voor 'volwassenen', maar veel 'jongeren' lezen ze toch ook wel). En volgens mij staan ook in One wel dat soort dingen (maar die lees ik nooit, dus dat weet ik niet) en misschien zijn er nog wel één of twee van dat soort bladen. Er zijn dus al zoveel van dat soort bladen, dat bedoel ik dus met dat het weinig toevoegt aan wat er al is. Ik miste de diepgang die ik verwacht had en die ik van PM (over het algemeen) gewend ben.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh..ik vind het best wel gemeen dat er mensen zomaar gequote zijn
![]() ![]() Ik heb em gelezen nu leuk blad ![]() Alleen dus te hoog Fancy gehalte, te weinig psychologie. Ik vind het vooral geweldig vormgegeven, met die tekeningetjes en fototjes..geweldig. Ik lag dubbel om dat meisje dat ging testen hoe mensen reageerden op bepaalde situaties, als ze bijv dicht bij iemand ging staan enzo ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar 't is wel echt een meisjesblad hoor... alleen iets minder glitter, vind ik zelf. Als ik hem weer tegenkom, zal ik hem wel kopen, maar niet doelgericht naar de winkel om hem elke maand te halen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kheb er in ieder geval geen bezwaar tegen. Kheb em verder nog niet gezien en dus ook niet gelezen, kga vandaag eventjes in de winkel kijken ![]() |
![]() |
|
|