Advertentie | |
|
![]() |
|
http://members.lycos.nl/animeftp/site/index.html
Mijn eigen siteje, waarop ik mijn stuff beetje bijhoud. Ik volg momenteel Onegai Teacher.. little echhi, maar wel leuk. Zeker een tip. Heb al wel aardig wat gezien. De leukste blijft toch I My Me Strawberry Eggs. Heb een leuk muziek cdeetje gefikt met wat animesongs en telkens wanneer ik OP song hoor van I My Me moet ik steeds terugdenken aan de laatste scene uit de serie. Zeer leuk, maar ook droevig. Mijn nummertje 1 ![]() |
![]() |
|
Voor de geinteresseerden, lijst van series, films en OVA's die ik helemaal gezien heb + commentaar per geval.. houd daarnaast nog lijst bij van series die ik aan het volgen ben, maar nog niet af zijn en dus niet hierbij staan (Hunter x hunter, Inu Yasha, One Piece, Wolf's Rain, Scrapped Princess, Azumanga Daioh..iek, teveel om op te noemen... moet nog zoveeel zien =( )
http://www.animenfo.com/myanimedb.php?userid=3215
||
Citaat:
Heb net Onegai Teacher compleet gezien.. inclusief 13, en ben bezig met Ebichu die wel heel vaag is. Full Metal Panic wil ik wel zien.. aangezien ik die nu compleet heb ^_^ aanvulling op je lijstje: Excel Saga 2003-03-28 Fantastische serie vol droge humor en parodie! Must-see! Was het niet zo dat Excel Sage veel grappen bevat die spinoffs zijn naar andere series.. Als je de andere series niet hebt gezien zul je een stuk minder kunnen lachen van excel sage. Although I Heard. Laatst gewijzigd op 29-05-2003 om 22:46. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat ik ook wel veel gebruik is Direct Connect http://www.neo-modus.com/?page=Download Prob is alleen dat je vaak veel moet sharen (10 gieg of meer) wil je een anime hub kunnen joinen en specifiekere series niet te vinden zijn. Wel ideaal voor de bekerendere series als Trigun, Cowboy Bebop, Vision of Escaflowne etc. Kgebruik zelf voor de nieuwste series vaak bittorentsites, zoals http://anime.mircx.com/ . Dit is echter alleen handig/ideaal als je helemaal in anime zit en het nieuwste van het nieuwste wilt blijven volgen, zoals Naruto, Gad Guard, Scrapped Princess etc. Dan is er nog mIRC, maar eigenlijk ook alleen geschikt voor de nieuwere series ![]()
|
Je bent waarschijnlijk dus niet bekend met irc. Might gonna be a little problem. Ik download de laatste tijd weer es veel met irc, aangezien ik meeste leuke series die in bittorent file al weer verkrijgbaar zijn.
Paar tips: KaZaA - Onegai Teacher - Hack//Sign - Chobits - Full Metal Panic - Love Hina Again meer series in GOEDE kwalitiet heb ik niet gevonden. *note: de series die ik dus opnoem zijn op kazaa in goede kwaliteit te krijgen. Voor bittorent... Ik raad je mijn forum even aan: http://members.lycos.nl/animeftp/index.html en klik op de link. Heb ik wat uitgelegd over bittorent + een aantal leuke links staan tussen die verkrijgbaar zijn via ftp's. Waar ik ook vaak spul vandaan haal. Maar MIRC is nu weer de laatste tijd mijn bron van inkomen. enne NecroDopey mirc is ook prima geschikt om in 1x complete series binnen te halen... mits je de juiste channels weet te vinden ^_^ 3e en laatste edit: Een leuke faq over hoe je mirc moet gebruiken is gemaakt door een medeforummer van een ander forum: http://www.xs4all.nl/~mbeerman/Guides/guide1/ Laatst gewijzigd op 29-05-2003 om 23:33. |
![]() |
|
Excel Saga is meesterlijk....en Puni Puni Poemi is ook geweldig.....de overtreffende trap is Azumanga Daioh...DAT is humor....
Cowboy bebop was vermakelijk, maar niet zo meesterlijk als iedereen roept....het gebrek aan een degelijk verhaal is het grootste nadeel.... Als je je suf wil lachen om een slechte dub (die is ZO slecht dat ie grappig is) dan moet je Golden Boy kijken....erg pervers, maar erg comisch. .hack//sign is zo goed dat ik em op DVD heb (eerste 15 eps...limited edition nog wel ![]()
||
Citaat:
Azumanga Daioh kijk ik in de pauzes op school met nog een paar anderen. Zijn niet echte kenners, alhoewel 1tje dan nog... maar ze vinden Azumanga zeer cool. Btw. wat je eens moet proberen is Jungle Wa Itsumo Hale Nochi Guu. Jaja, uit mijn hoofd... dat is ook echt geweldig. Golden Boy vind ik nu net 200 mb eps van in irc... naast 6 ova's van bastard.. dus comp blijft nog langer aanstaan dan gepland (3 dagen gelee) Hack//Sign ben ik ff mee gekapt na episode 17... ik kwam I My Me Strawberry eggs tegen... I Love I My Me Strawberry Eggs |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Heb een aantal Studio Ghibli films gezien, Dragonball Z een tijdje gevolgd
![]() ![]()
|
![]() |
|
Ik denk dat ik me eigenlijks best moet schamen...
heb Trigun, Berserk en Cowboy Bebop nooit gezien. Bebop.. lijkt me niet echt leuk.. Om nou 30 euro uit te geven voor 1 Trigun DVD is ook weer zoiets. Ik probeer alle series illegaal te krijgen, bevalt een serie mij... dan haal ik de dvd's. Ik wacht btw nog op mijn I My Me Strawberry Eggs import ![]() |
![]() |
|
Ik heb eergister Azumanga Daioh afgekeken, en toen kreeg ik toch zo'n raar gevoel...ik had het ook na Love Hina Again.....Tis een soort gevoel van leegte....hebben jullie ook zowiets, en weten jullie waardoor et komt? Bij andere Anime heb ik er geen last van...zelfs niet bij de anime die ik op dit moment het meeste respecteer...(.hack//sign)
Ik ben nu begonnen aan Naruto, en et ziet er cool uit....nog meer suggesties? Ik heb al gezien: Azumanga Daioh Azumanga Daioh Movie DB DBZ DBGT Love Hina Love Hina Again Ranma 1/2 FFU Trigun The Guyver .hack//Sign .hack//Liminality .hack//Dusk Golden Boy Akira Gundam Wing Gundam Wing Endless Waltz Excel Saga Puni Puni Poemi Cowboy Bebop Chobits Vampire Hunter D: Bloodlust Rurouni Kenshin (serie) Rurouni Kenshin OVA Rurouni Kenshin Seisouhen
|
Verwijderd
|
Jaaaa, Anime is
![]() I my me Strawberry eggs is echt super, alleen was het einde wel een beetje zielig. Verder heb ik Fruits Basket gezien, beetje vreemd verhaal, maar soms best wel grappig. Tales of Eternia heb ik bijna allemaal gezien (moet alleen de laatste 2 nog) Card Captor Sakura heb ik helemaal gezien (ja ja, ik weet het, 't is een kiddy anime, maar wel leuk) Tiny Snow fairy Suger ben ik aan begonnen, maar het ik na aflevering 2 niet meer kunnen downen (heb 5 weken op aflevering 3 gewacht en toen de moed maar opgegeven) Hmm, kan me zo ff verder niet herinneren wat ik nog meer heb gezien. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oeeh Trigun is cool.
Neon Genesis Evangelion is ook top! Heb vandaag net de 2 alternatieve episode 25 en 26 afgekeken. In 3 dagen(dag dat ik hele dag moest werken/naar school en dus niks keek niet meegerekend) heb ik de hele serie gekeken. Erg leuke humor de eerste pakweg 20 eps. Mooie actie(al krijgt het af en toe een routine gevoel zo van Hoppa weer een Angel die voor problemen zorgt en doden die hap maar). Alleen op het einde wordt het opeens goed zwaar zeg. Vooral de originele eps 25 en 26 zijn zware kost voor mij door de manier waarop ze zijn gemaakt en zo diep als ze gaan. De alternatieve versies hebben daarentegen eerst ultra violence en daarna gaat deel 26 ook opeens erg diep. Iets te diep, al snap ik nu gelukkig het einde min of meer. Wat is dat toch met Anime dat ze eerst vol met actie en humor zitten en dan opeens erg diep gaan. Ik noem Akira(zit vol diepte, maar tegen het einde is het dieptepunt bereikt(woordspeling voor de mensen die snel aanvallen ![]() Toch wel jammer, want dan vermaak ik me net ff iets minder. Gundam Wing heb ik ook al een maand of 2 gedownload, maar nog steeds niet gekeken ![]() @Rufus Lee: Is FF unlimited leuk? Hoe staat de verhouding serieus/diep/actie/humor daar? |
![]() |
|
op kazaa probeer ik kenshin te downloaden, maar om een of andere vage reden kan ik de series nooit openen
![]() wel kan ik allemaal van die stomme videoclips downlaoden, maar ja... en weet iemand nog een goede site misschien waar je de manga van Rurouni Kenshin kan downloaden??? ik bedoel... zoek best veel over internet ofzo... naar scans enzo, maar veel daarvan zijn maar half ofzo...
||
Citaat:
![]() Ik let er zelf niet zo op van verhoudingen van serieus/diep/actie/humor, maar laat ik het zo zeggen: Elke aflevering heeft best wel wat humor en actie ![]() Het wordt alleen een beetje herhaaldelijk op een gegeven moment... Maar ondanks de herhaaldelijkheid van Kaze die steeds de summons gebruikt om de vijandjes te verslaan is deze serie naar mijn mening zeer zeker wel het downloaden waard ![]() Maar het is idd wel zo dat het in het begin allemaal humoristisch en leuk is en dat er later toch ook wel een beetje een serieuze kant in zit. Maar dat kan voor mij niet de pret weg nemen ![]() En Crux is zoooooow KAWAII ^_^ Degenen die FF Uunlimited hebben gezien, begrijpen uiteraard wel wat ik bedoel als ik Kukuriyuu zeg ![]() Dus Rufus Lee's oordeel over de serie is: Kukuriyuu ![]() ![]() ![]() ![]() Alleen het einde van de serie is...... vaagjes en te open
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Het einde vind ik idd vrij zwak...maar niet slecht. Dr schijnt een andere FF Anime uit te zijn, maar ik kan em nerges vinden...een titel is mij ook onbekend.. Naruto is absoluut een aanrader....geweldig...
|
![]() |
M`n broer studeert Japanologie en is helemaal gek van japanse films. Een paar jaar geleden waren het anime-films. Ik heb er veel "moeten" zienn en ik vond 99% van films echt verschrikkelijk ( sorry
![]() Maar "gewone" japanse films vind ik wel cool. Zoals bv Shark skin man and peach hip girl, Battle royal, dead or alive 1/2/3. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kukuriyuu ![]() Hm... als er een andere FF Anime uit is, zal ik toch ook es internet af gaan speuren, want ik ben na FF Unlimited hongerig naar meer!! ![]()
|
Ik heb net Chobits afgekeken, maar in tegenstelling tot iedereen die ik er over hoor vind ik het einde vrij slecht...[MINI SPOILER]véél te voorspelbaar.. [/MINI SPOILER]
Ik blijf nogsteeds met een hoop vragen zitten, die de serie niet beantwoordt.. De serie begon zeer sterk, en tot op zo'n 4 eps van et einde bleef ie ook sterk...maar die laatste 4 zorde toch voor een enorme teleurstelling...vooral de laatste 5 minuten van ep 26 waren voor mij de anti-climax...al waren die laatste 4 eps IMO al slecht....Ik had gehoopt dat ze er in de laatste paar minuten wat van zouden bakken, maar dat was dus niet zo.... /me is teleurgesteld ![]() *gaat nu iene miene mutte doen om een volgende Anime uit te zoeken...om de laatste eps maar te vergeten* Ik heb gister ook nog Tales Of Eternia afgekeken, en dat einde is niet zoals Chobits een teleurstelling, dat einde is gewoonweg schandalig slecht.....al volgt de anime de psx game maar weinig, het minst wat ze konden doen was et een proper einde geven... *zucht...dit is zeker de week van de waardeloze eindes.... ![]() ![]() [EDIT]Chrono Trigger is nu binnen (de Anime ja) ff kijken of dat wat is....hopelijk kan deze anime mijn bad-ending-sprea eindigen...cuz I hate bad endings..[/EDIT] [EDIT2] En ook CT is slecht...geen Crono...of wie dan ook van de main characters uit de game...alleen 2 mafkezen die denken dat ze grappig zijn...de 'OVA' duurt maar 15 minuten, en is zeer lame...nieteens aan beginnen dus....[/EDIT2]
Laatst gewijzigd op 19-06-2003 om 02:12. |
![]() |
||
Citaat:
Angel Sanctuary lijkt me ook wel leuk btw, had k een paar(hele mooie)plaatjes van gezien, misschien dat k dat binnenkort ns ga downloaden..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tenmisnte zo ervaarde ik het, want Trigun was een stuk makkelijker te begrijpen. |
![]() |
|
hmm..k vind niet dat 'ingewikkeld' meteen 'diep' betekend..k vind Trigun zo mooi omdat het zo'n geheel is: als je op kleine dingen let is word er vanaf de eerste aflevering al naar het einde toegewerkt zeg maar..en hoe de personages spelletjes met elkaar spelen, dat kat en muis spel tussen legato en vash..dat vind k mooi om te zien. mooier dan een verhaal waar je geen touw aan vast kan knopen
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Als je een geheel wilt kun je ook dragonball, Z en Gt kijken.
In dragonball veranderd die hoofdpersoon voor het eerst in een reusachtige aap. Dat zorgt er voor dat hij in GT het allersterkste wezen van het heelal wordt. En veel characters zitten er de hele tijd in ![]() ![]() Sorry, dit slaat natuurlijk nergens op, maar ik MOEST gewoon ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Animetopic #9 Type | 500 | 04-09-2005 11:40 | |
Films, TV & Radio |
Anime Topic #4 Oni Shikio | 500 | 30-01-2005 21:54 | |
Films, TV & Radio |
Nieuw Nieuw Anime Topic.. AJMouse | 500 | 04-11-2004 23:52 | |
Films, TV & Radio |
Dragonball serie eric wright | 3 | 26-10-2004 12:50 | |
Films, TV & Radio |
Nieuw Anime Topic.. Ninpo Otaku | 500 | 11-06-2004 19:52 | |
Films, TV & Radio |
[ Anime ] Welk(e) Animetitel(s) spaar je atm ? Hornyboy | 12 | 14-10-2003 17:27 |