Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
(Ja, ik heb lokaal ook vBulletin draaien om ermee te spelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Tja, dan is 't wachten op vrije tijd van Jon. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Een combinatie van username en IP is opzich wel mogelijk. Zo wordt het natuurlijk wel erg lastig om te frauderen. Ik weet niet of dit moeilijk te implementeren is.
|
Codewoord : Jon
Dat is de enigste die beslist of dat al dan niet zou mogelijk worden voor leden. Mail, PM, bel, schrijf,.. hem, zolang je hem maar laat leven. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
PM -> Volgens 2 maanden geleden al geprobeerd ![]() Bel -> is ook een mogelijkheid, heb het nummer van kantoor wel gevonden ![]() Schrijf -> Dat is iets te intiem ![]() En in leven laat ik hem zeker wel ![]() Ik zal het wel eens proberen via MSN ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je per se een mooie poll wilt is het echt niet zo groot probleem om zo'n standaar poll in elkaar te flansen die je overal hier tegen komt. Wil je dan toch écht een mooie poll, er is vast wel een welwillende forumbaas, beheerder of medewerker die er eentje voor je wil openen, mits deze van zeker niveau is.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Als je echt een poll wilt kun je ook een fb even PM'men met de informatie die je erin wilt verwerken. Als ik zo'n verzoekje krijg doe ik dat gewoonlijk wel (als het een reële poll is). Met de naam van degene die he vroeg erbij natuurlijk. Of vind je dat nog steeds niet goed genoeg?
![]()
||
Citaat:
*vraagt zich af hoe ze haar ip moet vernieuwen* *vraagt zich niet af hoe ze 100 nieuwe nicknames moet aanmaken*. ok, het kan ook via proxy's etc, maar ik vind een nick aanmaken niet zo heel veel moeite eigenlijk.
||
Citaat:
Maar idd, er zit misschien wel iets in het PM-systeem... |
![]() |
|
Aankomende tien dagen is het voor leden mogelijk polls te plaatsen. Dit is een testfase, om te kijken of het wenselijk is dat jullie deze vrijheid hebben.
Dus: use it wisely! Ik hoop er op dat deze extra mogelijkheid tot een nog mooier, beter forum leidt. Wordt in deze testfase een vervelende hoeveelheid polls aangemaakt, waarvan de grote meerderheid geen meerwaarde oplevert, dan zal de poll weer een exclusieve forumbaas-zaak worden. Twintig oktober gaat de functie in ieder geval tijdelijk weer uit en volgt op Beleidszaken en Admin (forumbazenforum) een evaluatie.
|
Kan onzin niet uitgesloten worden van de POLL optie?
Het verlaagt de drempel om een poll te maken en je hebt er dus al gauw een stuk of op een pagina. Dit vind ik lelijk en zeer vervelend. ik heb liever zo af en to een lijlijk tweakesr.net plaatje dan een gigantische hoeveelheid polls op één pagina met het normale s.com uiterlijk. Op andere sub-fora zullen mensen niet zo snel polls openen omdat die dan al gouw vol staan met onzin en dat mag niet. Maar op Onzin werkt het me nu al heeeeeeel erg op mijn zenuwen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Is het niet mogelijk om het zo in te stellen dat leden niet de uitkomst kunnen beïnvloeden? Dat zou al een hoop schelen.
En verder tot en met 5 minuten na het openen van de poll de mogelijkheid hebben iets te veranderen. Je maakt nog wel eens een spelfout of vergeet een optie. ? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
stel er zijn twee opties: ja en nee jij wil dan dus de vraag of de antwoordmogelijkheden nog kunnen veranderen (en niet het aantal keer dat er op ja of nee geklikt is)? klinkt leuk, maar als je dan het antwoord 'nee' in 'ja' verandert en andersom, verander je dus alsnog de uitkomst. Of als je de vraag iets anders formuleert kan je ook de uitkomst op die manier manipuleren. Ik denk dus niet echt dat het mogelijk is...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar misschien voor leden wel de mogelijkheid nog iets aan te passen in de poll, net zoals je 5 minuten hebt om je titel aan te passen. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dubbele Penesaaitie #1746 fizzle-fluffy | 500 | 01-12-2012 16:38 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #63, deel 2 Lorelei | 420 | 05-11-2009 19:35 |