Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zal maar niks zeggen.. De X-Box verkoopt nu zo'n beetje evengoed als de Dolphin (ooh, die heette de GameCube), en waar zijn jullie dan met je uitspraken dat hij te groot was, of te veel op een PC leek? De mensen die aan True Crime werken zeggen dat hij beter wordt dan VC (maar dat horen we dus van elke publisher) Qua hardware is de Xbox beter, maar volgens mij komen er op de PS2 wat meer avontuur/platform spellen uit en de Xbox actie.. ofzo.. Stop een dikke kaart in je PC en download bleem voor de PS2 en een emulator voor de Xbox (niet doen want het is illegaal ![]() Het makkelijkste is gewoon elke console die op de markt is kopen, kun je alles spelen
|
geen enkele ps2 of xbox emulator werkt. Is allemaal neppe rotzooi.
![]() En nu de ps2 gezakt is naar E199 zou ik zeker voor de ps2 gaan. Veel grotere en betere aanbod van spellen dan xbox. Gamecube heeft ook veel aardige spellen moet ik zeggen. Xbox is op papier grafisch sterker dan ps2, maar dat zie je niet in veel spellen terug vind ik. Meestal zijn de verschillen miniem. En tegenwoordig worden de meeste spellen gepoort dus zijn ze vaak identiek op elke systeem. Laatst gewijzigd op 02-06-2003 om 12:57. |
![]() |
|
![]() |
Ik ga meestal eigenlijk ook voor de exclusiviteit, als zo'n beetje elke game voor die console ook voor de PC / PS2 / Xbox uitkomt, zou ik een andere kopen, de PS2 wordt ook nog weleens gekocht door die Square / Enix liefhebbers, aangezien Final Fantasy en Kingdom Hearts (jawel) enzo hiervoor uitkomen.
Online was de Xbox ook wat sterker dacht ik?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
2. Game Boy Advance: 35,400 3. GameCube: 11,700 dit zijn cijfers uit japan. ik zou toch willen zeggen dat de playstation niet dood is. http://gamecube.insidegamer.nl/ShowC...ContentID=9891
||
Verwijderd
|
Citaat:
PS2 heeft zeg maar 300 spellen waarvan 30 must-haves en 100 "leuk om te huren" spellen X-Box zit eerder aan de 120 spellen waarvan 60 must-haves en 40 "leuk om te huren" spellen komt bij dat als je in je X-box een goede HDD bouwt dat je er dan al je mp3's / divx's / emulator/ROMS etc kan opslaan. Voor mij absoluut de X-Box Daarna de Dream Cast Daarna de Cube Daarna de PS 2 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Panzer Dragoon Ortha Hunter: The Reckoning Baldur's Gate etc etc |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Te lage specs? Onzin (sub-topic die bij jouw gedrag past trouwnes)! Je hebt nu wel vier (!) spellen genoemd, als je dit vergelijkt met de spellen van de PS2 die dit jaar uitgekomen zijn en hoger dan een 7 hebben gekregen, kom je toch echt op een hoger aantal op hoor.. Maar eigenlijk is deze topic gedoemd om indergespamt te worden door flamers
|
gewoon een ps2 kopen. de opvolger van GTA: Vice City is namelijk ook weer Ps2/PC ecxlucief. dit dankzij een contract dat Rockstar heeft getekend waarin staat dat de grote titels t/m 2005 alleen op sony zijn consoletje uitkomt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Te lage specs onzin?? schrik: 333mhz 32mbram videokaart geen/?? en trouwes er zijn wel meer dan die 4 spellen, maar dat waren de spellen die ik ZELF heb gespeeld en dus kan beoordelen
|
Koop dan liever een goeie pc, met goede videokaart, en als je zo nodig wilt...koop er een gamepad bij. Dan heb je gewoon 1 apparaat voor alles wat je wilt. Als ie niet meer goed genoeg is voor games, verkoop je ehm (of bijv. upgraden met nieuwe videokaart) en dan koop je weer wat nieuwers. Ook omdat er steeds nieuwe console's uitkomen, moet je telkens weer een nieuwe kopen. Ook kan je een pc makkelijker verkopen dan een console.
Alles wat ik hier zeg, zal en gaat hopelijk niet tegen mij gebruikt worden ![]()
||
Citaat:
![]() hoe rijk denk je dat de meeste mensen zij? niet rijk genoeg om elk half jaa de pc een upgrade te geven omdat anders de nieuwste spellen het niet meer doen. een console koop je en daar heb je dan een jaar of vier plezier van voordat er een betere versie uit komt. bovendien is de prijs van een console stukken lager dan de prijs van een pc. op de console kan je gewoon 4 jaar lang de nieuwste games spelen. bij een pc van 4 jaar oud hoef je dat niet te proberen. consolegames zijn ook meestal instant fun. je hoeft nix te installeren. geen gekloot met instellingen. gewoon schijfje erin en spelen maar.
|
Elk half jaar nieuwe PC kopen is onzin, de economische levensduur is 3 jaar, niet veel minder dan dat van een console, om de 3/4 jaar komt toch echt de opvolger uit.
Een goede PC heb je voor €500 excl. monitor, want een TV krijg je natuurlijk ook niet bij je console. Dus zeg maar hooguit 2 keer zo duur als een console. Deze kan flink wat betere graphics leveren en daarnaast zijn er tal van andere mogelijkheden zoals internetten, online gamen (!) en CDs branden, om maar wat te noemen. Nadelen zijn er ook, meer problemen of meer moeite. Console is cardridge/CD erin en spelen, bij PC kan dat wat lastiger of minder makkelijk gaan. Verder kun je een PC niet zomaar meenemen, console wel. Als je gaat logeren of weet ik het. ![]() Ook kun je het argument voeren dat voor console vaak heel ander soort spellen gemaakt worden, die alleen maar op een console goed tot hun recht komen. Omgekeerd geldt het natuurlijk ook, C&C Generals op een gamecube spelen zie ik niet snel gebeuren, alhoewel het wel eens is geprobeerd met Red Alert.
||
Citaat:
de mogenlijkheden van internetten en onlinegamen kan sinds kort ook op consoles. op de PS2 en op de X-box. in nederland is het nog niet zo groot, maar in Japan en de USA loopt het als een trein. dus dat voordeel valt ook al weg. cd'tjes branden kan niet op een console, maar (bijna) iedereen heeft wel vrienden die een brandertje hebben en wel ff een copietje voor je willen maken (wel t origineel zelf hebben!!!!)
||
Citaat:
daar kan niemand wat aan doe en zker bill nie met zijn dome groene doos die nie in mijn tv meubel past hahahahaha en nu nie meer klagen over argumenten dit si gewoon mijn mening en die gaat ik nie onderbouwen dus lekker pech Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 13:05. |
![]() |
|
Ik zou gewoon bij de PC blijven, maar als ik zou kiezen tussen xbox en PS2, dan koos ik voor de xbox. Gewoonweg omdat de specs en de dvd kwaliteit vele beter zijn dan de PS2.
e prijzen van de games zijn ongeveer hetzelfde, van PC liggen natuurlijk lager (één van de redenen om bij de PC te blijven) |
![]() |
|
Ik heb gekozen voor de PS2, die heb ik dus ook zelf.. omdat de xbox een heel ander soort slag spellen heeft, waar k persoonlijk niet voor zou kiezen, en de ps2 heeft meer mogelijkheden. Als ik nog een spel computer zou kopen dan zou dat de gamecube zijn.. omdat ik die mario spelletjes wel leuk vind en die niet te koop zijn voor de ps2..
|
Ik zou zeker gaan voor de Xbox.
De PS2 is i.v.m. de Xbox al veroudert, de specs van de Xbox zijn beter. Verder is het een persoonlijke keus, want je moet natuurlijk ook naar de spellen kijken. Maar daarop scoort Microsoft volgens mij ook hoog, met bijvoorbeeld Halo (ik noem maar wat). Veel spellen zijn multi-platform, dus spellen als NBA Street, True Crime en Mortal Kombat hoef je niet te missen op de Xbox. Succes, je hebt mijn advies ![]() |
![]() |
|
het valt mij op dat xbox bezitters altijd Halo of splintercell naar voren brengen als ze een goed spel moeten opnoemen. Is dat de enige?
![]() mijn broer heeft een xbox, hij heeft wel veel leuke extras, maar echt veel goeie games ontbreken gewoon, mijn broer speelt er nauwelijks nog op. zelf heb ik een ps2 en ik heb er meer pret mee dan een xbox. Maar xbox heeft wel veel potentie, alleen moet men gewoon de kracht van de box goed benutten en niet lopen poorten. |
![]() |
|
![]() |
ps2 333mhz
xbox 733mhz en voor de rest zijn er gewoon meer spellen op de ps2, maar dat komt omdat hij ook eerder uitkwam (ongeveer anderhalf jaar). als je een pc hebt en je hebt een hekel aan pixelspellen, koop de xbox. en voor veel spellen de ps2. ut is gewoon een keuze die je maakt. luister naar herz de wijze. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
[VRAAG] Xbox of Ps2? Bosserini | 22 | 22-12-2003 12:15 | |
Games |