Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Tja, als ik twijfel neem ik meestal de spelling van de meest geloofwaardige persoon boven me, dus ja.. Ben slecht in spelling en grammatica. Wat je al door had ws. ![]()
|
Verwijderd
|
We bbqen niet zo vaak (teovallig wel met hemelvaart bij mijn vriendje), als we het doen, doen we er vanalles op. Hamburgers. worstjes, sate etc etc. al het vlees kan op de BBQ.
Daarnaast gaat op de BBQ aardappels in folie --> gepofte aardappels krijg je dan ![]() En aan het einde marsmellows, tot ze een beetje zacht zijn ![]() Verder hoort erbij de BBQ, sausjes, salades, stokbrood, (kruiden)boter, naturel chips ![]() |
![]() |
|
we hebben gisteren nog ge-bbqed. Was erg lekker. Wel onwijs duur joh. Maar ja, dan hadden we ook wel 1800gr vlees voor 3 personen. Verder ook geen garni erbij. Volgende keer ga ik dat dus echt wel anders aanpakken. Beetje minder vlees, maar dan wel lekkere salades, gepofte aardappels e.d erbij!
||
Citaat:
![]()
|
mijn huisgenoten zijn barbecue-verslaafd, zeker 1x in de week als het een beetje mooi weer is..
van de bbq zelf eet ik groeteburgers, courgette, paprika, ananasschijven en aardappels daarnaast natuurlijk salade met stokbrood (met kruidenboter of satesaus)
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Spareribs, die horen er gewoon bij. Mijn oma maakt altijd een speciale marinade, maar daar weet ik het recept niet van.
Maiskolven natuurlijk, eerst koken, en dan kan je ze zo op de bbq leggen. En verder saté's, meestal kip dacht ik. En vaak ook wel karbonades of t-bones. ![]() |
![]() |
|
Wij bbq'en echt vaak, met zonnig weer zo'n 4x per week. Om 't dan tenminste nog een beetje varierend te maken halen we speciale dingen uit frankrijk. als mn ouders naar frankrijk gaan zorgen ze voor een hele lading merguez worstjes die dan de diepvries in verdwijnen. Zo hebben we thuis dan dus franse worstjes, franse slasaus, bbq-saus enz.
't is gewoon mega lekker ![]()
|
Knakworstjes erop.
![]() ![]() Banaan met chocola idd, maar dat heeft Daantje al helemaal gezegd. Niet echt orginele dingen, eigenlijk.... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mensen de dood in jagen Noeleke | 56 | 04-09-2010 22:49 | |
Liefde & Relatie |
Zal ik haar uitnodigen voor de BBQ? De Zwartkijker | 99 | 22-07-2005 21:34 |