Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2003, 00:54
Verwijderd
Of hebben jullie bijna direct iets gekregen nadat jullie elkaar hadden leren kennen? Zo nee, hoe zag je hem/haar? Als een goede vriend(in)? Als een klasgenoot/collega/enz?
Ik ben er ff benieuwd naar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2003, 08:09
Soezen
Soezen is offline
Ik zag mijn vriend als een gewone vriend. Beetje zoiets als een homovriend.. heel klef doen enzo..Ik vond hem niet zo knap, niet echt grappig maar wel aardig.

Nu vind ik hem knap, heel grappig, en meer dan aardig...

Gelukkig is ie geen homo..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 08:42
Qimm
Qimm is offline
Potentieel intressant boyfriendmaterial jah Ik vond het echt heel aardig en leuke enzo. En er leek wederzijdse intresse te zijn.
Oud 08-06-2003, 09:04
trildo
trildo is offline
Hmm, dat is nog eens een goede vraag. Ik zag mijn vriendin in het begin als een aantrekkelijke en lieve klasgenoot, ze was grappig..
Gelukkig was dit wederzijds, met als gevolg dat we nu ''relatie'' hebben..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 09:52
gizmo
gizmo is offline
Ik zag hem voor het eerst tijden shet uitgaan en hij trok al gelijk mijn aandacht.. beide toch wel verlegen hebben we allebei met een vriend(in) van ons gepraat. Dus hij met mijn vriendin en ik met een vriend van hem...
LAter tijdens carnaval kwamen we elkaar weer tegen en toen voor het eerst gekust.
Oud 08-06-2003, 10:01
hajo
hajo is offline
ik zat al 2 jaar met haar in de klas, en heb nooit iets tegen haar durven zeggen omdat ik dacht dat ze "far out of league" was. Bij het eerste gesprek bleek dat wederzijds, en toen besloten we ook maar gelijk te gaan trouwen.
Oud 08-06-2003, 10:06
Quiana
Quiana is offline
Als een goede vriend waar ik best wel meer
mee zou willen hebben..
Oud 08-06-2003, 10:21
Phileine
Phileine is offline
Ik vond hem super interessant en ik kreeg de kriebels van hem. Twee jaar lang.
Oud 08-06-2003, 11:09
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 08-06-2003 @ 01:54:
Of hebben jullie bijna direct iets gekregen nadat jullie elkaar hadden leren kennen? Zo nee, hoe zag je hem/haar? Als een goede vriend(in)? Als een klasgenoot/collega/enz?
Ik ben er ff benieuwd naar
naja, ik kende m eerst via msn en daar vond ik m echt heel erg aardig en waren we echt goede vrienden (voor mijn gevoel) en toen zag ik m en toen vond ik m er wel leuk uit zien en aardig enzo, maar was niet verliefd.. en toen weer msnen en werd steeds leuker en we begonnen te zeggen: Kussiez en Likkiez en schat en lieverd en weet ik wat allemaal en toen zag ik m de tweede keer en toen was t patsboem verliefd en kriebels
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 11:38
;-)cow:-)boeh
;-)cow:-)boeh is offline
eerst als klasgenoot en ook wel een beetje een vriend en na drie jaar als een hele goeie vriend en ietsjes meer
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 11:41
poesiefox
poesiefox is offline
Dat stadium heeft bij ons maar een paar uur geduurd. Ehm, ik vond hem meteen heel leuk en gezellig en aardig en lief verlegen. Sympathiek, dat is het woord. Meteen iemand om je bij op je gemak te voelen.
Oud 08-06-2003, 11:58
howshesings
howshesings is offline
de eerste paar keer dat ik m zag leek het me echt een klootzak... maar dat bleek allemaal heel erg mee te vallen, toen werd ik verliefd en zag ik hem als onbereikbare liefde.
Oud 08-06-2003, 12:20
bLoeSeMs
bLoeSeMs is offline
Ik heb 2 jaar bij m in de klas gezete...1 jaar naast m gezete...
k was toen een tijd heel verliefd op m...ma dacht da hij niet op mij kon zijn!
En nu Eindelijk een jaar later hebben we een vaste 'relatie' en geef k m nie meer weg!!

( ik hoorde laatst van hem da hij mij in die tijd ook leuk vond!!!!...bale da we toen nix hadde )

Maja om je vraag te beantwoorde...we ware altijd heel goeie vrienden en konden lekker gek doen met elkaar... kunne we nog steeds
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 13:02
skatefamke
skatefamke is offline
ik kende hem al een jaar via een gemeenschappelijke vriend van ons en kwam hem regelmatig tegen bij concerten. soms chatten we ook wel, maar niet vaak in de zin van altijd ofzo. ik vond hem er leuk uit zien en hij was aardig/vrolijk/spontaan, maar ik heb hem nooit gezien als 'eventueel vriendje ooit'.
ik verdraaide mijn knie tijdens het rondspringen met uitgaan en moest 3 weken rust nemen van de huisarts. hij was zo vriendelijk bij mij op bezoek te willen komen, tegen de verveling... toen pas kwamen we erachter dat we supercoole gesprekken konden hebben. ik had dat niet echt verwacht, juist omdat ik hem nooit als eventueel vriendje had gezien.
is die knie verdraaien toch nog ergens goed voor geweest !
Oud 08-06-2003, 13:18
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Ik zag hem als een vriend van mijn broer die waarschijnlijk onbereikbaar was. Maar dat was hij zeker niet
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 13:37
Verwijderd
als goede vriend uit mn vriendengroep.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 13:43
Fntx
Fntx is offline
ik zag haar als de vriendin van een vriend van me

maar toen waren we al erg close enzo..
vandaar dat het uitgegaan is tussen hun...

en ik nu met haar ga

grtz fntx
Oud 08-06-2003, 14:14
Verwijderd
Ik kende hem niet echt. Het was de danspartner van een vriendin van mij. Zo zag ik hem dus ook. Een leuke jongen, waar je leuk mee kon praten (op msn vooral, verder zag ik hem weinig), maar die ik verder niet echt kende.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 14:45
DisNaks
DisNaks is offline
mm we kennen elkaar nu 2 jaar en we zagen elkaar als hele goede vrienden, we konden over alles praten...maarja sinds een half jaar kreeg ik toch wel hele erge kriebels als ik bij hem was, en andersom
Oud 08-06-2003, 14:48
Gwinnie
Gwinnie is offline
vond m beetje raar.. we msn-den net met elkaar en hij wou al gaan shoppen met me in utrecht, en hij stuurde elke dag een smsje enzo.

toen bij 1e date stapte hij uit de trein en dacht ik alleen maar: 'WOW!!' NOU, verloop v/d avond ging ongeveer zo:
lekker ding, gezellig jongen, niet dom, lief, aantrekkelijk, ik wil m zoenen!!!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 14:52
Verwijderd
Nou, ik ken mn vriend via scouting. In he begin vond ik hem echt helemaal niets...Overdreven en zelfs een beetje verwijfd! Tot we een DWEKs-dag hadden (een regionale ontmoeting). En daar sloeg, mede dankzij een welp van onze groep, de vlam over. Ik ben toen 1,5 maand verliefd geweest en toen bleek dat wederzijds, na vele smsjes gestuurd te hebben...

Lang leve de gsm's...Nu wil ik hem nooit meer kwijt, en ik ben erg dankbaar voor gsm's...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 16:47
Verwijderd
Als iemand die me niet echt opviel eerlijk gezegd

Tot die avond dan
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 16:52
Verwijderd
Nou, ik heb em twee keer gezien voor we iets kregen, had em wel al in mn msn staan en daarvoor had ik em hier op het forum rond zien spoken..

Ik zag em eerst als die ene gozer van het forum, toen die gezellige gozer op msn, toen die mooie jongen op Mecha die ik probeerde te stalke en die ik een kusje ging geven.. Toen vond hij mij ineens leuk en zag ik em als de jongen die mij leuk vond maar dat kon toch niet? Toen op Medusa, de 2e keer dat ik hem echt zag dacht ik " woah, dat klikt"
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 17:06
miro
miro is offline
Als potentiële vriend
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 20:28
Verwijderd
Ik zag hem als msn jongen zeg maar. met hem sprak ik op msn en hij zat ook op het forum.
Maar na een tijdje chatten zag ik al iets meer in hem, een leuke jongen met veel gevoelens die van muziek houdt. We chatten toen over heel veel onderwerpen en gevoelens enzo, en tja, dan krijg je toch wel een band die iets verder gaat dan zomaar een msn buddy.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2003, 21:01
Fly-girl
Fly-girl is offline
als mn beste maatje in de klas altijd grootste lol op school en vervolgens uren chatten achter MSN stiekem roosjes aan elkaar geven omdat een kusje niet kon wegens de spanning ongeveer een jaar lang en toen moesten we gewoon wat krijgen (hadden elkaar erg gemist in de zomervakantie)! Toen ik op vakantie was smsten we elke dag en bezocht ik zoveel mogelijk internet café's voor hem we hadden twee keer een film bij elkaar gezien zonder dat er iets was gebeurd waarna we hadden afgesproken in een kroeg omdat we elkaar toch wel errug leuk vonden om te zoenen dus eigenlijk whiii *mooie tijden*
Oud 08-06-2003, 21:02
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
als die jongen die altijd lief naar mij lachte met een lieve verdwaasde verliefde blik in z'n ogen

Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 21:48
Imke_BF
Imke_BF is offline
Als een goede vriend van mij... die wel knap was en waar ik best meer mee zou willen...
Oud 08-06-2003, 23:05
Verwijderd
Als een (meer dan) hele goede vriend die ik nooit, maar dan ook nooit meer kwijt wilde raken enz.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 08:40
Verwijderd
Als een heel aardig meisje dat humor heeft. Ik moest direct lachen toen ik voor de eerste keer een post op het forum van haar las
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 10:55
Verwijderd
Altijd op zoek naar mede buurtgenoten op dit forum kwam ik een meisje uit Eelde tegen en we gingen wat chatten. Toen vroeg ik of ze nog leuke vriendinnetjes had voor in me msn en toen kreeg ik het mailadres van smilie me en gingen we wat chatten. Na heel wat gechat besloot ik te zeggen: 'zaterdag gaan we naar de stad'. Daaruit vloeide een meeting voort wat heel gezellig was. Toen zouden smilie me en ik nog weer eens iets afspreken maar ik was te schijterig, maar week later kwam ik toch bij haar vriendin en zij was d'r natuurlijk ook. Nog een tijdje later, de 3de keer dat we elkaar zagen gingen we zoenen en poolen. En nu hebben we alweer bijna 9 maanden verkering. :>
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 09:35
checko
checko is offline
eigenlijk direct nadat we elkaar leerden kennen...we kennen elkaar van hier...scholieren.com!!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 09:37
ieneminie
ieneminie is offline
als een vage gast
Oud 10-06-2003, 09:43
Krez
Krez is offline
ik zag hem voor het eerst met uitgaan...

toen begon ik te gillen tegen een vriendin..... en hard ook...

ik vond hem dus best wel leuk op zich
Oud 10-06-2003, 12:18
Verwijderd
ik zag hem eerst met zijn toenmalige vriendin, in een cafe, toen heb ik niet zo op hem gelet, bij de tweede ontmoeting begon ik hem toch al leuker te vinden en begon ik wat verliefd te worden en nadat hij mij naar huis had gebracht en ik een kusje op mijn wang kreeg was ik verkocht!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 13:08
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zag hem als de broer van mijn beste vriendin...
2 vriendinnen van mij waren ooit 'verliefd' op hem, maar ik kon dat maar niet begrijpen, snapte niet wat ze in hem zagen.
Op een gegeven moment begonnen we te MSN-en, en toen ontdekte ik dat ik ontzettend leuke gesprekken met hem kon hebben... And so on...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 14:44
Fa Sai
Fa Sai is offline
Ik had een week na de eerste ontmoeting (in de 1e introweek) al iets met hem (in de 2e introweek).
In die week zag ik hem als vrolijk type die me meteen aanstond, en waar ik wel meer van wilde weten.
Later bleek dat hij mij toen zag als 'popi jopi', iets wat ik dus echt niet ben , en dat vond ik best erg!
Maar zijn mening is in de laatste 10 maanden toch wel bijgesteld...
Oud 10-06-2003, 14:55
HeartandSoul
HeartandSoul is offline
ik zag hem eerst gewoon als een vriend van een vriend..
ik d8 dat het een playertje was..
later werd hij verliefd op mij..
maar ik had nog geen gevoelens..
ik d8 ook dat zegt ie vast tegen elk meisje..
maar dat bleek dus niet zo te zijn..
hij was mega verliefd (aahw cute )
tijdje later kreeg ik ook gevoelens voor hem..
en nou ben ik nog steeds super verliefd
Oud 10-06-2003, 14:59
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Ik vond hem eerst nogal eng en ik dacht dat hij net zo'n type was als de rest van de kerels waar hij (en ik ook) mee omging.(=vrouwonvriendelijk, dom en een player). Ook qua kleding dacht ik dat hij mijn type niet was, voornamelijk omdat 'ie sportschoenen en een zegelring droeg. Die was hij overigens verloren op de eerste avond dat we samen uitgingen.

De avond waarop we iets kregen samen kwam ik erachter dat hij eigenlijk heel lief en bezorgd was, en dat hij meer in mij zag dan een leuk speeltje voor het weekend. Op die avond werd ik dan ook verliefd op hem en dat duurt nog steeds voort.

Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 15:01.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 15:13
sinsere
sinsere is offline
Ik zag mijn vriend voordat we wat kregen als een uitdaging
Hij was lief en vrolijk, en ik zag wel wat in hem. Dus ik wilde wel graag dat hij mijn vriendje zou worden
Maar dat liet ik natuurlijk niet zo duidelijk merken, want ik wacht meestal eerst even af. Toen hij me aan het eind van de avond zoende, wist ik genoeg.
Oud 10-06-2003, 15:32
miro
miro is offline
Citaat:
miro schreef op 08-06-2003 @ 18:06:
Als potentiële vriend
O ja en als stoorzender in mn relatie (die ik toen dus had)
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 15:50
Verwijderd
Leuk leuk leuk

Ik zag mijn vriend als... een patser, iemand die dacht iedereen te kunnen krijgen (maar eigenlijk niemand kreeg), iemand die net iets te zeker over zichzelf was... Maar toch vond ik dat allemaal interessant Later bleek veel daarvan een façade.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 16:10
ieneminie
ieneminie is offline
Citaat:
Fntx schreef op 08-06-2003 @ 14:43:
ik zag haar als de vriendin van een vriend van me

maar toen waren we al erg close enzo..
vandaar dat het uitgegaan is tussen hun...

en ik nu met haar ga

grtz fntx
sukkel
Oud 10-06-2003, 17:38
Esmée
Esmée is offline
Het is echt heel snel gegaan nu (pas zaterdag voor het eerst gezoend en nu hebben we 'echt' iets) maar ik had al wel zo'n gevoel toen ik m voor het eerst zag een paar weken terug. Hij kwam mee (met uitgaan) met een vriend van hem die ik ook ken. Zo hebben we elkaar leren kennen. Ik vond hem niet direct helemaal geweldig of zo, hij probeerde mij wel meteen te versieren Maar naarmate ik hem meer zag en sprak moest ik toch wel steeds aan hem denken als hij er niet was en nadat we voor het eerst gezoend hadden was het voor mij wel duidelijk, en voor hem ook gelukkig
Oud 10-06-2003, 17:58
Verwijderd
ik zag mijn vriendinnetje meteen als potentiële kandidaat! hahaha
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 18:17
Buffy
Buffy is offline
ehm... mijn huidige vriend kende ik al bijna 3 jaar als de buurjongen van mijn toenmalige vriend *jep, klinkt heel fout*. ik kende hem verder niet echt goed, wist bij wijze van alleen zijn naam.

in maart dit jaar zagen we elkaar tijdens het uitgaan, we ( ik en mijn beste vriendin) stonden op een taxi-busje te wachten, en hij ook samen met 2 vrienden. het wachten duurde en duurde maar en we raakten met elkaar in gesprek. sinds die avond ben ik verliefd op hem. een week later stuurde ik een smsje naar hem (zijn nummer had ik via via ontfutseld). een week lang hebben we elke dag gesmst en 5 april haden we weer in diezelfde discotheek afgesproken. sindsdien is het aan
Oud 10-06-2003, 19:07
droomkoningin
droomkoningin is offline
Nou... Ik zag sprak de eerste keer met hem en hij begon meteen over mn vriend en me te versieren.. Ik vond hem eigenlijk kei leuk maar had een vriend. En hij maar smsjes sturen en bellen en irritant zijn, maar hij was zooo lief . Ik heb na een paar maanden geen contact meer met hem gehad (ik was echt boos op hem, of ja, meer op mezelf, maar ik moest toch iemand de schuld geven). En nu (ongeveer een dik jaar later) is die ontzettende klojo mijn vriendje...

Is het een beetje duidelijk?!?
Oud 10-06-2003, 19:17
the exploding boy
the exploding boy is offline
Als beste vriend van een vriend van me, dus ik had er verder nooit over nagedacht wat ik van hem vond. Tot ik met hem in gesprek raakte en bleek dat hij dat precies zo met mij had. En toen gewoon heel veel gepraat en erachter komen dat ie toch wel leuk was
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 19:53
horsepills
horsepills is offline
Als stil en introvert, zeg maar het tegenovergestelde van mij enz. Zij dacht dat ook en dat heeft ons z'on beetje bij elkander gebracht. Want het bleek niet zo te zijn, maar dat we allebei erg goed bij elkander aansloten! en daar ben ik maar wat blij mee, dus na 1 jaar verkeerd beeld te hebben gehad toch gelukkig
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 21:06
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Eerst als een leuk meisje van t forum
- leuk lollig meisje van msn
- tijdje niks
eerste keer irl (uitgegaan zonder al te veel communicatie): best wel stoer lief meisje waar ik misschien wel goede vriendjes mee zou kunnen worden
- meisje van msn en lj waar ik toch best wel geïnteresseerd in was
- meisje waar ik beginnend flieft op werd
tweede keer irl (uitgegaan met heel veel boel communicatie): meisje waar ik strontflieft op werd *whoaaa, wat was ze stoer*
derde keer irl: dikke mik
Reageren

Regels voor berichten