Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb 2 jaar bij m in de klas gezete...1 jaar naast m gezete...
k was toen een tijd heel verliefd op m...ma dacht da hij niet op mij kon zijn! En nu Eindelijk een jaar later hebben we een vaste 'relatie' en geef k m nie meer weg!! ![]() ( ik hoorde laatst van hem da hij mij in die tijd ook leuk vond!!!!...bale da we toen nix hadde ![]() Maja om je vraag te beantwoorde...we ware altijd heel goeie vrienden en konden lekker gek doen met elkaar... kunne we nog steeds ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik kende hem al een jaar via een gemeenschappelijke vriend van ons en kwam hem regelmatig tegen bij concerten. soms chatten we ook wel, maar niet vaak in de zin van altijd ofzo. ik vond hem er leuk uit zien en hij was aardig/vrolijk/spontaan, maar ik heb hem nooit gezien als 'eventueel vriendje ooit'.
ik verdraaide mijn knie tijdens het rondspringen met uitgaan en moest 3 weken rust nemen van de huisarts. hij was zo vriendelijk bij mij op bezoek te willen komen, tegen de verveling... toen pas kwamen we erachter dat we supercoole gesprekken konden hebben. ik had dat niet echt verwacht, juist omdat ik hem nooit als eventueel vriendje had gezien. is die knie verdraaien toch nog ergens goed voor geweest ![]()
|
vond m beetje raar.. we msn-den net met elkaar en hij wou al gaan shoppen met me in utrecht, en hij stuurde elke dag een smsje enzo.
toen bij 1e date stapte hij uit de trein en dacht ik alleen maar: 'WOW!!' NOU, verloop v/d avond ging ongeveer zo: lekker ding, gezellig jongen, niet dom, lief, aantrekkelijk, ik wil m zoenen!!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, ik ken mn vriend via scouting. In he begin vond ik hem echt helemaal niets...Overdreven en zelfs een beetje verwijfd! Tot we een DWEKs-dag hadden (een regionale ontmoeting). En daar sloeg, mede dankzij een welp van onze groep, de vlam over. Ik ben toen 1,5 maand verliefd geweest en toen bleek dat wederzijds, na vele smsjes gestuurd te hebben...
Lang leve de gsm's...Nu wil ik hem nooit meer kwijt, en ik ben erg dankbaar voor gsm's... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, ik heb em twee keer gezien voor we iets kregen, had em wel al in mn msn staan en daarvoor had ik em hier op het forum rond zien spoken..
Ik zag em eerst als die ene gozer van het forum, toen die gezellige gozer op msn, toen die mooie jongen op Mecha die ik probeerde te stalke en die ik een kusje ging geven.. Toen vond hij mij ineens leuk en zag ik em als de jongen die mij leuk vond maar dat kon toch niet? Toen op Medusa, de 2e keer dat ik hem echt zag dacht ik " woah, dat klikt" |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zag hem als msn jongen zeg maar. met hem sprak ik op msn en hij zat ook op het forum.
Maar na een tijdje chatten zag ik al iets meer in hem, een leuke jongen met veel gevoelens die van muziek houdt. We chatten toen over heel veel onderwerpen en gevoelens enzo, en tja, dan krijg je toch wel een band die iets verder gaat dan zomaar een msn buddy. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
als mn beste maatje in de klas
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Altijd op zoek naar mede buurtgenoten op dit forum kwam ik een meisje uit Eelde tegen en we gingen wat chatten. Toen vroeg ik of ze nog leuke vriendinnetjes had voor in me msn en toen kreeg ik het mailadres van smilie me en gingen we wat chatten. Na heel wat gechat besloot ik te zeggen: 'zaterdag gaan we naar de stad'. Daaruit vloeide een meeting voort wat heel gezellig was. Toen zouden smilie me en ik nog weer eens iets afspreken maar ik was te schijterig, maar week later kwam ik toch bij haar vriendin en zij was d'r natuurlijk ook. Nog een tijdje later, de 3de keer dat we elkaar zagen gingen we zoenen en poolen.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zag hem eerst met zijn toenmalige vriendin, in een cafe, toen heb ik niet zo op hem gelet, bij de tweede ontmoeting begon ik hem toch al leuker te vinden en begon ik wat verliefd te worden en nadat hij mij naar huis had gebracht en ik een kusje op mijn wang kreeg was ik verkocht!
|
![]() |
|
Ik zag hem als de broer van mijn beste vriendin...
2 vriendinnen van mij waren ooit 'verliefd' op hem, maar ik kon dat maar niet begrijpen, snapte niet wat ze in hem zagen. Op een gegeven moment begonnen we te MSN-en, en toen ontdekte ik dat ik ontzettend leuke gesprekken met hem kon hebben... And so on... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik had een week na de eerste ontmoeting (in de 1e introweek) al iets met hem (in de 2e introweek).
In die week zag ik hem als vrolijk type die me meteen aanstond, en waar ik wel meer van wilde weten. Later bleek dat hij mij toen zag als 'popi jopi', iets wat ik dus echt niet ben ![]() Maar zijn mening is in de laatste 10 maanden toch wel bijgesteld...
|
ik zag hem eerst gewoon als een vriend van een vriend..
ik d8 dat het een playertje was.. later werd hij verliefd op mij.. maar ik had nog geen gevoelens.. ik d8 ook dat zegt ie vast tegen elk meisje.. maar dat bleek dus niet zo te zijn.. hij was mega verliefd (aahw cute ![]() tijdje later kreeg ik ook gevoelens voor hem.. en nou ben ik nog steeds super verliefd ![]()
|
Ik vond hem eerst nogal eng en ik dacht dat hij net zo'n type was als de rest van de kerels waar hij (en ik ook) mee omging.(=vrouwonvriendelijk, dom en een player). Ook qua kleding dacht ik dat hij mijn type niet was, voornamelijk omdat 'ie sportschoenen en een zegelring droeg. Die was hij overigens verloren op de eerste avond dat we samen uitgingen.
![]() ![]() De avond waarop we iets kregen samen kwam ik erachter dat hij eigenlijk heel lief en bezorgd was, en dat hij meer in mij zag dan een leuk speeltje voor het weekend. Op die avond werd ik dan ook verliefd op hem en dat duurt nog steeds voort. ![]()
Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 15:01. |
![]() |
|
Ik zag mijn vriend voordat we wat kregen als een uitdaging
![]() Hij was lief en vrolijk, en ik zag wel wat in hem. Dus ik wilde wel graag dat hij mijn vriendje zou worden ![]() Maar dat liet ik natuurlijk niet zo duidelijk merken, want ik wacht meestal eerst even af. Toen hij me aan het eind van de avond zoende, wist ik genoeg.
||
![]() |
Citaat:
|
Het is echt heel snel gegaan nu (pas zaterdag voor het eerst gezoend en nu hebben we 'echt' iets) maar ik had al wel zo'n gevoel toen ik m voor het eerst zag een paar weken terug. Hij kwam mee (met uitgaan) met een vriend van hem die ik ook ken. Zo hebben we elkaar leren kennen. Ik vond hem niet direct helemaal geweldig of zo, hij probeerde mij wel meteen te versieren
![]() ![]()
|
![]() |
ehm... mijn huidige vriend kende ik al bijna 3 jaar als de buurjongen van mijn toenmalige vriend *jep, klinkt heel fout*. ik kende hem verder niet echt goed, wist bij wijze van alleen zijn naam.
in maart dit jaar zagen we elkaar tijdens het uitgaan, we ( ik en mijn beste vriendin) stonden op een taxi-busje te wachten, en hij ook samen met 2 vrienden. het wachten duurde en duurde maar en we raakten met elkaar in gesprek. sinds die avond ben ik verliefd op hem. een week later stuurde ik een smsje naar hem (zijn nummer had ik via via ontfutseld). een week lang hebben we elke dag gesmst en 5 april haden we weer in diezelfde discotheek afgesproken. sindsdien is het aan ![]()
|
Nou... Ik zag sprak de eerste keer met hem en hij begon meteen over mn vriend en me te versieren.. Ik vond hem eigenlijk kei leuk
![]() ![]() ![]() Is het een beetje duidelijk?!?
|
![]() |
Als stil en introvert, zeg maar het tegenovergestelde van mij enz. Zij dacht dat ook en dat heeft ons z'on beetje bij elkander gebracht. Want het bleek niet zo te zijn, maar dat we allebei erg goed bij elkander aansloten! en daar ben ik maar wat blij mee, dus na 1 jaar verkeerd beeld te hebben gehad toch gelukkig
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Eerst als een leuk meisje van t forum
- leuk lollig meisje van msn - tijdje niks eerste keer irl (uitgegaan zonder al te veel communicatie): best wel stoer lief meisje waar ik misschien wel goede vriendjes mee zou kunnen worden - meisje van msn en lj waar ik toch best wel geïnteresseerd in was - meisje waar ik beginnend flieft op werd tweede keer irl (uitgegaan met heel veel boel communicatie): meisje waar ik strontflieft op werd *whoaaa, wat was ze stoer* derde keer irl: dikke mik ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal + illustraties] De machtige dagen van Jerzy Narovski ®Observer | 3 | 04-07-2005 23:00 | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
Vuur (verhaal) | 4 | 09-07-2001 16:34 |