![]() |
|
Ik heb dit gedicht al ergens anders staan verscholen in een ander topic.. Ik heb dit zelf nooit meegemaakt (zelfmoord).. Najah alleen een vriendin van me moeder.. maar zouden jullie erna willen luisteren.. Ik weet 100% zeker sat je er wat aan hebt..
http://home.wanadoo.nl/bert.vandoorn/morgen.mp3
|
![]() |
||
Citaat:
Kan je het uittypen? Denk sowieso niet dat ik er goed tegen kan, maar luisteren is ècht teveel voor me denk ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat staat daar? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ontastbaar,Ongrijpbaar
Het Leven Mijn leven in jouw handen, mijn laatste woorden in jouw oren Laat me niet gaan, blijf nog even bij me Ik wil nog zoveel van je horen Mijn leven vandaag, voor mij geen morgen Dood is wat het brengt en wegneemt al mijn zorgen Blijf niet zoeken, alsjeblieft, heus, je bent een ander Ik was jouw niet waard, had jouw toch niks kunnen geven Morgen is het over, heb jij weer een normaal leven Een deze morgens, zouden niet slecht zijn, alleen... Je zult me zoeken, ik ben weg Mijn laatste woorden zijn gekomen, het bloed stijgt langzaam naar mijn hoofd Ik heb spijt van het vernielen van jouw dromen, het niet nakomen van wat ik heb beloofd Het is mijn eigen schuld, ik wil dit niet Ik doe het voor jouw, weet je waarom schat? Omdat ik van je hou Ik ben weg Waarom sterf je in mijn handen? Waarom blijf je niet bij mij? Als ik jou zag begon mijn hart te branden Dat gevoel is nu voorbij Ik haat je om deze laffe daad We kwamen er samen heus doorheen Ik weet dat het leven verder gaat, waarom laat je mij alleen? Een van deze morgens, zijn ook niet slecht alleen maar toch zal ik haar blijven zoeken, zij is weg Dit is volgens mij de tekst, heb de sample stukken weggelaten ![]() maaruh super gedicht ![]()
Laatst gewijzigd op 08-06-2003 om 12:45. |
![]() |
||
Citaat:
Zelf gemaakt en ingesproken..
||
Citaat:
Btw. ik ben van plan een bundeltje samen te gaan stellen.. dat gaat heten: "Outside myself"
|
![]() Het is mooi... Denk ik... Maar ik weet het niet... ![]() Ik wilde toen ik een jaar of 14 was ook zelfmoord plegen, maar dat heb ik niet gedaan. Toen die jongen stierf kwam dat plotseling allemaal weer naar boven. Ik had allang geen zelfmoordneigingen meer, maar ik voelde die pijn weer. En nu ook... Ik heb het nooit aan iemand verteld ofzo... Ik weet niet of ik dit nu moet laten staan... Mensen moeten geen einde maken aan hun eigen leven. Ze moeten juist proberen er het beste van te maken en met onoverkomelijkheden te leren leven, hoe moeilijk dat ook is. Als je dat niet kan... Ik weet het niet... Ik zit nu gewoon te janken achter de computer, ik weet niet eens zeker waarom. Sorry...
||
Citaat:
*troost* huil maar lekker.. Ik zie dat als een groot compliment.. Dus dankjewel!
||
Citaat:
||
Citaat:
Waar denk je dat in te kunnen lezen? Dat het een aanmoediging is?
||
Citaat:
Doch kunnen bepaalde mensen, ik ook, het gedicht hetzelfde lezen, maar er heel anders tegenaan kijken. De gedachte van mensen die nablijven als jij sterft en daarom treuren is voor mij vaak een 'mooie' gedachte. Een gedachte die de schoonheid van de dood groter maakt en het verlangen naar deze handeling niet uit de weg zet, maar juist versterkt.
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat het verdriet betrefd, het gaat niet om de gedachte anderen verdriet te zien hebben, het gaat om een bewijs dat anderen toch om jouw geven en daarom verdriet hebben.
||
Citaat:
Anders snap ik niet.. dat dit gedicht zovelen tot een steun is geweest!
|
![]() |
kvindt het een heel mooi gedicht
vond het wel heel moeilijk om te lezen, kheb zelf nog steeds zelf moord gedachtes maar ik doe er niks mee omdat ik ook mensen om mij heen ken die zelfmoord willen plegen en hoe moeilijk ik het daar mee heb ik vind dat ik niet het recht om mensen zo'n pijn te doen, bij mij gaat ieder ander voor mezelf...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kzit hier half te huilen en te trillen om dit gehele topic ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het is niet makkelijk om jezelf in dit soort dingen te herkennen... ik heb het er vaak vooral moeilijk mee als ik een goed moment heb dan vraag ik me vaak af waar ik toch mee bezig ben waarom ik mezelf zo kapot maak(maar ook waar ik en alle andere al het verdriet aan verdienen), en ondanks dat ik me dat afvraag blijft zelfmoord toch door mijn hoofd spoken ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() echt supermooi wilco, kheb al een jaar niet kunnen huilen en jij hebt het voor elkaar!!! liefs loetje ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
In het gedicht heb ik een vrouw in me armen liggen.. Die vrouw heeft er een einde aan gemaakt en sterft in mijn handen.. De vrouw geeft vlak voor haar dood.. als het al te laat is aan dat ze het niet wilt.. Maar doet voor anderen omdat ze denkt dat de wereld zonder haar beter is.. Na haar dood hoor je uit de mond van de man dat ze wel had mogen blijven en dat dit niks meer was dan een laffe daad.. Toch blijft de man van haar houden!
||
Citaat:
||
Citaat:
Toen vond ik het al een TOP gedicht en nu nog steeds!! ![]() Zeg je wel ff wanneer je bundel(tje) uit komt? Dan wil ik uhm zeker weten hebben!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Achtergrond muziekje Moby - these mornings
|
![]() |