Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
bananepijper. Luister. JE hebt een schuurmachine nodig. Weet je wel, zo'n elektrische. Goed. die zet je op het podium. Op het moment dat je je gitaar kapot wil slaan, ga je KEI (maar dan echt kei)hard met je elleboog erlangs schuren. Ik verzeker je dat ik dan in het optreden sta om wat slaolie in je gapende wond te strooien. Allejezus wat een fucking idioot ben jij. Uit welke Schapenanus ben jij getrokken? Jij bent zo dom dat je zelf niet eens meer weet hoe dom je bent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
oja achter je rug tillen, voor groter draaipunt |
![]() |
|
De Instrumentenboer geeft er nog wel wat euro's voor..
Koop van dat geld een giftig gas o.i.d. en gooi dat rond in je publiek. Dan krijg je wel een eville reputatie, als dat is wat je wilt bereiken. Gitaren kapot slaan was 20 jaar geleden misschien stoer, nu slaapverwekkend. Het moet trouwens wel de gitaar zijn waar je het hele concert op hebt gespeeld, anders ist toch gay. Veel succes ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind dit de beste topic sinds tijden ![]()
|
onze band noemt UNCERTAINTY
ik speel lead gitaar + backing vocals Jos speelt bass + lead zanger Maarten is rythem gitarist en Marco is drummer het is geen vrij podium ofzo meer we worden al betaald 50 euro per persoon niet veel maarja ![]() ik kan ook mijn gitaar in het publiek gooien wat denken jullie ? stukslaan ( lekker stoer ) of weggooien ( reputatie ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit is al zo'n uitgekauwd concept, geloof me. Het publiek zal kijken alsof ze de was aan het doen zijn.
Het niveau wat jij weerspiegelt door dat ding kapot te gooien, is dusdanig laag dat zelfs Slipknot zijn neus er voor ophaalt, dergerlijke strapatsen moet je niet bij een beetje publiek (wat reeds pikhaar heeft) proberen. Verder is het bekijken hoe iemand zijn gitaar stukgaat even interessant als een drie uur durende documentaire over het liefdesleven van een oost-chinese dwergsprinkhaan. nee, was het maar zo Eerder als een 24-delige encylopedie over de opkomst van de vingerhoedjes in de 17e eeuw. Laatst gewijzigd op 11-06-2003 om 20:31. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Gratis boxers van de Saaiman #742 Martiño | 500 | 09-11-2009 19:53 | |
Muziek |
Concert Muse Gaea | 60 | 03-06-2004 21:54 | |
Muziek |
Di-rect Nieuwe single - SHE ostenberg | 10 | 19-06-2003 18:56 | |
Muziek |
Blokfluit Upke | 28 | 03-05-2003 17:49 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |