Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik vond hun optreden wel gaaf.
waarom vond iedereen dat eigenlijk kut? ja, oke, de zanger donderde bijna van t podium af, meerdere malen zelfs. maar toch. het geluid viel best mee. ik heb hun album gekocht, horse of the dog. die is wel goed. verder heb ik me niet in ze verdiept ofzo. het kan me ook weinig schelen. ik vind de muziek wel leuk. punt uit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
op cd zijn ze best ok, maar toen ik die heroine-junk over het podium zag strompelen (op Pinkpop) kreeg ik sterk de indruk dat het ook HEEL VEEL moeite heeft gekost om het album zo netjes op te nemen. en noem het image of niet, maar die zanger was een verdomd slechte Ozzy-wannabe. dat ie gespoten had was wel duidelijk, maar hij vond het volgens mij ook wel stoer om eerst half kotzend op de grond te zakken en dan weer "op zijn laatste krachten" aan de microfoon te hangen maar goed, de bevolkingsdichtheid van de 3fm-tent in de loop van het optreden zei genoeg... ps. wie heeft er nog meer mee gedaan met de ere-haag-polonaise links voor het podium? dat was het enige leuke dat ik tijdens het optreden heb beleefd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() hij deed zo zn best om over te komen als een ouwe rockheld - maar als je die gast 5 minuten bezig ziet, prik je zo door zn imago-offensief heen nogmaals: cd's en misschien ook wel de videoclips (niet gezien) zijn ok, maar live zoog het echt BIGTIME |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dingen die buiten de tmf-doelgroep vallen kunnen zeker wel gehyped worden... |
![]() |
|
![]() |
wat lul je nou allemaal?
ik ben heel trots dat jij leuke mp3-tjes kunt downloaden, maar ik vind de band gewoon NIET-origineel en die zanger WEL een showpik - mijn ervaring; ga jij maar weer lekker je mp3's luisteren *the fact that you're paranoia, doesn't mean that they're not after you* |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
wie ben jij om mij te vertellen welk topic ik moet verneuken? dat kan ik goed zelf bepalen
dit is een DISCUSSIE-forum - jij vindt de band goed; ik niet = voila een discussie (jeej!) als de essentie van dit topic is dat we allemaal ja moeten knikken en jouw endeldarm moeten uitlikken dan weet ik misschien nog een leuk adres voor je, maar doe dat dan niet hier |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik hou dat allemaal niet bij. ik had ze op pinkpop gezien en toen de cd gekocht omdat ik ze wel koel vond.. damn.. ![]() |
![]() |
|
O-oh, niet origineel of underground genoeg voor de alto-gestapo.
![]() Gewoon relaxte muziek, verstand op nul en inhaken. Natuurlijk is het een act. En ze spelen pas een paar jaar. Was één van de zes mensen die z'n petje door ze heeft laten signeren. Zat tijd voor een praatje dus. Erg aardige gasten. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
The ________s geen punt. | 80 | 18-10-2004 17:00 | |
Muziek |
Lowlands/Pukkelpop/Terremoto Part 2 IEMOW-KOR | 236 | 11-08-2003 22:48 | |
Muziek |
Pukkelpop 2003 Verwijderd | 161 | 08-08-2003 11:21 | |
Muziek |
Lowlands/Terremoto/Pukkelpop Verwijderd | 227 | 08-07-2003 21:44 | |
Muziek |
[garage/punk/whatever] The Eighties Matchbox B-Line Disaster (4 mei & 8 juni in NL) Rollo Tomasi | 19 | 06-05-2003 18:33 | |
Muziek |
Pinkpop 2003 angel_undercover | 176 | 01-04-2003 14:02 |