Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nouw, ben niet zo extreem ofsow, alleen mn broeken hangen eh wat lager dan gemiddeld, en daar krijg ik veel reacties op, mensen vinden zichzelf altijd weer grappig en dan roepen ze"hee, je broek zakt af" jaja, hoog niveau..ach, ga dr verder nie op in..hoewel, soms laat ik mn broek dan echt zakken..
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik word niet zo heel vaak raar aangekeken maar als het gebeurt, in negatieve zin, kan ik alleen maar medelijden hebben met die mensen dat ze zo bekrompen zijn om alles wat 'anders' is af te keuren. ![]() |
![]() |
|
Hmm.. dat heb ik eigenlijk nooit.
Jah soms roepen ze iets na als "hey, zitten jullie op hockey?", maar daar kan ik wel om lachen. Als je zo nodig apart wilt zijn, moet je ook maar accepteren dat je nageroepen word. Ga dan niet zeiken "oh, ze lachen me uit". Dat kan je toch verwachten.
|
Er zijn (vooral mavo) mutsen die echt gigantisch arrogant kunnen kijken met hun strakke broekjes en 30 blousjes. Ik kan even arrogant kijken hoor ookal heb ik wijde broek aan
![]() Als iets me eigenlijk niet kan boeien zijn het wel die kortzichtige mensen die gaan oordelen op KLEDING ![]()
||
Citaat:
![]() Moet je me toch eens uitleggen..
||
Citaat:
I want to know...
|
Ik ben zelf nog nooit nageroepen of uitgelachen op straat, maar kan me voorstellen dat het niet echt leuk is
![]() Opzich kun je het verwachten want er zijn genoeg mensen die zo kortzichtig zijn en die jouw stijl blijkbaar zo raar vinden dat ze je uitlachen... Best trieste mensen dus waarom zou je er druk over maken? |
![]() |
|
Over t algemeen nergens last van... jah ik woon hier in het oosten waar nogal veel boeren zitten
![]() Er is hier best vaak ruzie moet ik zeggen, tussen de 'kakkers' en de 'boeren', vorige week nog, toen knalde ik per ongeluk met uitgaan tegen een 'boer' op en hoppa het was weer raak...dan gaat het meteen van uuuh gore hockeyslet blablabla en ja dan krijgen ze ook echt wel een grote mond terug...en als vervolgens van beide kanten de hele groep zich er mee gaat bemoeien wordt het altijd vette ruzie en dat is echt niet tof ![]() Dus ja kortom ik lok het zelf nooit uit, maar mensen moeten ook niet altijd denken dat ze alles kunnen maken... Poeh lang verhaal ![]()
Laatst gewijzigd op 11-04-2002 om 18:51. |
![]() |
|
Oke, niet een te beste foto, maar het eerste wat ik vond. Omgeslagen spijkerbroeken, dieselgympjes, oililysjaal, of een andere sjaal, strak shirtje, nonchi knotje, lichte make-up, bodywarmer, streepjes shirt. Ik zoek we even een betere..
||
Citaat:
|
http://www.geocities.com/pollux2mc1/domartje.jpg
Dit lijkt me wel duidelijk, evil-cherry.. toch? Het is geocities, dus de link kopieren en dan plakken in een nieuw venster.
||
Citaat:
Pff.. zucht.. Esmée, help eens ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
kakkers> die zien er zo uit skaters> die zien er anders uit: wijde broek, maar dan vaak wel met een polo'tje ofzo. Je ziet (tenminste bij ons op de club) haast geen leren heupriemen etc.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Jenna [Verhaal] KleinePrinses | 20 | 20-03-2012 16:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wraak! Ieke | 0 | 08-12-2003 20:07 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Lifestyle |
Meiden die zich jongensachtig kleden. Severus | 57 | 27-04-2002 11:06 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |