![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ogen: 8
neus: 6 oren: 7 lippen: 7 tanden: 8 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): euhm, 7,5 ofzow? borsten / borstkas: 6 buik: 5 armen: 5 algeheel cijfer middendeel: 5 (bleh..) bovenbenen: 4 onderbenen: 4 billen: 3 (te dik!) voeten: 4 (vreemde tenen, o.a. 2 nagels op 1 teen.. ![]() algeheel cijfer onderdeel: euhm, 3,8 ofzow... naja, ik ben niet tevreden met mezelf, amar dat was al bekend geloof ik... |
![]() |
|
ogen: 7,5
neus: 7,5 oren: 6 (te groot) lippen: 8,5 tanden: 8 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): 7,5 borsten: 8 buik: 5 (moet strakker) armen: 7 algeheel cijfer middendeel: 6,7 bovenbenen: 2 (te dik) onderbenen: 7 billen: 6,5 voeten: 6 (op zich mooi, maar te groot ![]() algeheel cijfer onderdeel: 5,4 |
![]() |
|
![]() |
ogen: 7
neus:7 oren:6,5 lippen:7 tanden:8 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): gemiddeld= 7,1. Cijfer voor het mooi zijn van mijn hoofd: 8,5 borsten / borstkas: 9 buik: 5- armen: zomers 9, 's winters 6,5 algeheel cijfer middendeel: gemiddeld: tussen de 6,75 en de 7,6. Cijfer voor het mooi zijn van mijn middendeel: 6,75 bovenbenen:6 onderbenen:6 billen:6 voeten:6,5 algeheel cijfer onderdeel: gemiddeld: 6,125 Cijfer voor het mooi zijn van mijn onderdeel: 7 Uitleg van de schommelingen tussen de gemiddeldes en de 'cijfers voor het mooi zijn van....': Ieder deel apart kan lelijk zijn, maar samen met de rest weer mooi dus....
|
neus: 6 oren: 7,5 lippen: 8 tanden: 7,5 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): 7,5 borsten / borstkas: 7 buik: 7,5 armen: 8 algeheel cijfer middendeel: 7,5 bovenbenen: 6,5 onderbenen: 7 billen: 7,5 voeten: 6 algeheel cijfer onderdeel: 6,75
||
Citaat:
|
![]() |
neus: 6 oren: 7.5 lippen: 7.5 tanden: 7 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): 7 borsten / borstkas: 7.5 buik: 7.5 armen: 8 algeheel cijfer middendeel: 7.7 bovenbenen: 7 onderbenen: 7.5 billen: 8 voeten: 6.5 algeheel cijfer onderdeel: 7.3 EDIT: hmm, et lijkt dat ik de hoogste getallen had. Da kan nie kloppen, dus et is veranderd Laatst gewijzigd op 15-06-2003 om 20:49. |
![]() |
|
ogen: 8,5
neus: 7 oren: 3 lippen: 8 tanden: 5 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): 7 borsten / borstkas: 9 buik: 7 armen: 6,5 algeheel cijfer middendeel: 7 bovenbenen: 6 onderbenen: 7 billen: 8 voeten: 7,5 algeheel cijfer onderdeel: 7.3
|
![]() |
neus: 8 oren: 5,5 lippen: 8 tanden: 6 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): 7.1 borsten / borstkas: 7,5 buik: 7 armen: 8 algeheel cijfer middendeel: 7,5 bovenbenen: 8,5 onderbenen: 8,5 billen: 9 voeten: 7 algeheel cijfer onderdeel: 8,3 Ach, ben niet ontevreden met mijzelf. Ik heb een beetje grote oren en mijn tanden zijn niet helemaal recht en wit. Voor de rest vind ik het goed. |
![]() |
|
neus: 7 oren: weet ik veel, 7 lippen: 8 tanden: 8 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): 8 (nee ik ben niet arrogant maar tevreden ![]() borsten / borstkas: 7.5 buik: 5.5 armen: 7 algeheel cijfer middendeel: 7.5 bovenbenen: 6.5 onderbenen: 6.5 (hockeykuitjes...) billen: 7 voeten: 7.5 algeheel cijfer onderdeel: 7
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ogen:9
neus:8 (hijs mooi recht, neit te klein neit te groot, geene chte wipneus.. ) oren:7 (niks mis mee) lippen:6 tanden:7 (mooi recht enzo) algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling):7 borsten / borstkas: 5 (te klein in verhouding emt lichaam) buik:4 armen:5 algeheel cijfer middendeel:4 bovenbenen:3 (te dik) onderbenen:8 billen:6 voeten:7 algeheel cijfer onderdeel: 5.5 |
![]() |
|
neus: 7 oren: 8 lippen: 7 tanden: 6 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): 7.5 borsten / borstkas: 7 buik: 6 armen: 7 algeheel cijfer middendeel: 6.5 bovenbenen: 6 onderbenen: 7 billen: 6 voeten: 7 algeheel cijfer onderdeel: 7.0
|
neus: 7 oren: 7 lippen: 8 tanden: 6 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): 7.2 borsten / borstkas: 7 buik: 6 armen: 6 algeheel cijfer middendeel: 6.3 bovenbenen: 2 onderbenen: 3 billen: 5 voeten: 6 algeheel cijfer onderdeel: 4
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ogen: 7.5
neus: 7 oren: 5.5 lippen: 6.5 tanden: 6.5 algeheel cijfer voor je hoofd: 6.6 (uitstraling: haha nou, zo'n 2.5) borsten / borstkas: 7 buik: 1 armen: 6.5 algeheel cijfer middendeel: 4.8 bovenbenen: 1 onderbenen: 6 billen: 5.5 voeten: 6 algeheel cijfer onderdeel: 4.63
||
Citaat:
ben vooral tevreden met mn hoofd ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
neus: 8 oren: 7,5 lippen: 7 tanden: 7 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): 7,3 borsten / borstkas: 8 buik: 7 armen: 8 algeheel cijfer middendeel: 7,7 bovenbenen: 8 onderbenen: 8 billen: 6 voeten: 5 algeheel cijfer onderdeel: 6,8 Ben met alles wel tevreden, behalve met m'n voeten, die zijn gewoon misvormd ![]() |
![]() |
|
![]() |
ogen: 6.5
neus: 6 oren: 7,5 lippen: 7 tanden: 7.5 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): 6,9 borsten / borstkas: 7 buik:5,5 armen: 5 algeheel cijfer middendeel: 5.8 bovenbenen: 5 onderbenen: 7,5 billen: 5 voeten: 7.5 algeheel cijfer onderdeel:6.2 6.3 over alles
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 15:17. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
ogen:8.5
neus:7 (wipneus ![]() oren: 4 lippen: 6 tanden: 8 (want ze staan kaarsrecht ![]() algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): 6.7 borsten / borstkas: 8 buik: 7 armen:6 algeheel cijfer middendeel: 7 bovenbenen: 5 onderbenen:7 billen:6 voeten:7 algeheel cijfer onderdeel: 6.3 |
![]() |
|
![]() |
neus: 7 oren: 7 lippen: 7,5 tanden: 7 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): 7,1 borsten / borstkas: 8 buik: 8 armen: 8 algeheel cijfer middendeel: 8 bovenbenen:7 onderbenen: 7,5 billen: 7 voeten: 7,5 algeheel cijfer onderdeel: 7,3 Ben een tevreden jongen.
|
|