![]() |
|
ik ben ook rond 1.70cm en rond 60kg en heb ook al heel lang last van,is begonnen met periode van vreetbuien en veel aankomen en vervolgens nie meer van die striae afkomen
![]() Ik heb op me heupen en binnenkant bovenbenen klein beetje,maar na verloop van tijd worde die streepjes lichter en vallen ze bijna niet meer op ![]() Mijn vriend weet het en sinds kort vind ik het ook niet meer erg als ie eraan zit,omdat ie zegt dat ie me toch mooi vindt en dat het hem niet was opgevallen zelfs ![]()
|
ik ben striae beginnen krijgen rond mn 11 à 12 ongeveer, toen ik groeischeut kreeg. nu heb ik nog altijd op de zijkant van mn billen echt er veel last van. ik kreeg geen nieuwe strepen meer bij,maar ze zijn echt wel een tien cm lang,en valt echt wel op
![]()
|
niet te druk om maken!
Bij mij waren ze eerst ook heel rood en heel lelijk en ik heb ook echt paar die echt groot zijn. Ze worden na paar jaar echt lichter en valt bijna niet meer op ![]() Je kunt er niks aan doen,die cremes enzo werken denk ik ook niet,want zijn scheuren in je huid,dus wat doet zon creme daar dan aan ![]() Gewoon afwachten,komt vanzelf goed ![]()
|
Stiae hebbik niet...
Cellulitis wel.. maar dat heeft gewoon iedere vrouw! de een wat meer dan de ander.. K ben dr zelf ook niet blij mee... maar jah.. dr valt niet veel aan te doen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik heb ook striae en heb dit sinds ik de pil slik. ben in die tijd blijkbaar in 1 keer wat aangekomen waardoor dit is ontstaan. en ik kom er ook niet meer vanaf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Heey
Same problem over here. Door de pil ben ik ook flink wat aangekomen, ben ook niet dik. Maar als ik mijn billen zie, kan ik vaker wel janken. Heb striae op mijn billen, en ook zo'n lekker sinaasappelhuidje ![]() xxx Shazz |
![]() |
|
![]() |
Het heeft volgens mij niets met je gewicht te maken op dít moment. Het zijn gewoon groeistrepen die je krijgt als je in een korte tijd snel groeit. Dat kan dus zijn van 90 kg naar 100 kg, maar ook van bijvoorbeeld misschien in jouw geval, van 45 naar 60 kg.
![]() ![]() ![]()
|
cellulitis, zijn da zo van die kleine bobeltjes zo onder je billen, daar heb ik nameijl last van, en aangezien ik vrij behaard ben, zou ik het daar ook moeten scheren maar dan scheer ik alle bobbeltjes open
![]() dus ja, wat ik wou vargen is dat cellullitis, en zo ja weet iem hie ik toch effecrief dat haar kwijt jkan ![]()
|
De cremes die ik nu gebruik (zie 2e post in deze topic) helpen tot nog toe niet. Ik zie iig geen verschil. en ik heb al heel lang striae op dijen, maar ze worden bij mij niet echt lichter. Het zijn lange witte strepen van zo'n 5 a 10 cm lang of soms langer. En er komen er wat meer bij . Helaas ben ik niet gezegend met een vriend die het allemaal niks uitmaakt
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb ook beiden. Striae onderaan m'n borsten en cellulites op m'n bovenbenen. Zeer vervelend. Maar idd je krijgt striae niet helemaal weg, maar het begint bij mij nu wel lichter te worden. Het enige wat ik erover kan zeggen is echt goed masseren. Ik zweer het je, als je dat maar lang genoeg volhoudt is het over 'n tijdje al een stuk minder! Crèmetjes helpen bij mij ook niet. Behalve 1tje. Die is van "Therme" Der staat body countour (afslank) op, en daaronder anti- cellulite complex. Het is een soort wittige bodylotion met een groene masseerdop eraan. Echt heel handig. Onder de douche neem ik eerst de tijd om mezelf te scrubben met scrubgel en zo'n scrubdoekje. Zo'n ruw doekje weetjewel. En dan als ik daarmee klaar ben dan droog ik me af en masseer ik m'n bovenbenen met die Therme. Je moet er wel de tijd voor nemen, maar goed, rustig masseren is op zich een goeie optie om het te verminderen.
Tsja, en als die striae zo verschrikkelijk opvalt dan smeer je er toch een laag poeder op ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|