Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb bijna een jaar terug een droom gehad, waarvan ik nu weet dat die echt gebeurt is.
De exacte datum van die droom weet ik niet meer, maar ik weet wel dat het dicht in de buurt van die gebeurtenis ligt, en de kans is er dus dat het wel eens de zelfde datum geweest kan zijn. Al die tijd ben ik die droom niet vergeten, hoewel ik echte details me niet meer kan herinneren. (Het is bijna een jaar terug). En ik ben er deze week achter gekomen dat die droom uitgekomen is. (Of dat de gebeurtenis en de droom op dezelfde tijd plaatsvonden). Het is jammer dat ik toen nog geen nachtboek bij hield. |
![]() |
|
![]() |
aii dit heb ik zelf volgens mij gehad..
ik weet het niet zeker maar het is zeker wel toevallig en raar. ik was dus nog een klein kotertje (nu nog qua gedrag ![]() maar goed toen ik sliep had ik iets getekent.. een vliegtuig die in flat gebouwen storten.. ik weet niet hoe ik aan die rare ideen kwam vroeger maar goed.. ik weet zelf ook niet meer dat ik dat getekent had.. dus ik zal het wel half slapend getekent hebben ofzo. maar goed de volgende dag bleek dus dat de bijlmerramp gebeurd was... en precies in die nacht had ik zo'n tekening gemaakt met dat vliegtuig in flat's storten.. ok het kan toeval wezen.. maar dan vraag ik me toch af waarom ik het zelf niet meer wist.. en hoe ik aan het idee kwam om een vliegtuig te tekenen die in flatgebouwen storte.. grtz fntx
|
Hey ieder1,
Geloof het of niet maar ik heb iets akeligs meegemaakt. In mijn droom zag ik in de n8 van donderdag op vrijdag mijn overgrootmoeder sterven. 's Morgens gaat de tel. , tante hangt aan de lijn. Overgrootmoeder = echt dood. Heel akelig. :-(
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
dromen niet echt, maar wel dat dingen gebeuren waar ik net aan zat te denken. Zo dacht ik laatst dat op een bepaald kruispunt
dat ik mn mentor tegen zou kunnen komen..wie reed me bijna overoop? mn mentor..en nog meer van dat soort dingen
|
Dat ken ik wel ergens van ja. Meestal als ik ergens ben en ik denk aan iemand, dan komt ie langs, maar dat zijn meestal mensen waarmee ik iets heel speciaals heb (gehad). Anderen niet zozeer. Maar bv, ik loop door de winkelstraat, ik denk: goh, zou typisch iets zijn voor m'n ex, en wie besluipt me van achteren? Ja hoor, m'n ex... Alsof je ze voelt aankomen. Dat soort dingen, maar heeft weinig met voorspellende dromen te maken om het beesje maar zo te noemen.
|
![]() |
Dat kan. Iedereen heeft een alter ego in zich dat niet per definitie in het fysieke lichaam aanwezig hoeft te zijn, maar wel daarmee in contact kan staan. Ziel 1 droomt dus onder invloed van ziel 2 en 3 die op dat moment misschien wel de andere kant van de wereld ontdekken. Reis je geest achterna en ga waarnaar je voorheen niet kon gaan, sta er open voor, ga!
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vreselijke dromen over vriendje lief justmexi | 13 | 27-06-2012 17:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Lucide Dromen Dave2006 | 23 | 01-07-2007 23:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Droom van de vrijheid xxesther | 20 | 07-06-2004 19:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Droom van de vrijheid Ieke | 0 | 09-04-2004 14:44 | |
Psychologie |
dromen biskuitje | 26 | 21-01-2004 14:17 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal: droom of werkelijkheid? alu_aapi | 0 | 20-11-2003 21:23 |