Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2003, 20:26
Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Wie kan mij helpen? Ik (18) ben op zoek naar een kamer in (de plaats) Utrecht, voor per direct of anders zo snel mogelijk. De oppervlakte maakt me niet zo veel uit, maar natuurlijk het liefst zo groot mogelijk. Prijs: max. 300 euro. Hospita, studentenhuis: maakt niet uit. Ik ben anders heel zielig want dan ben ik 4 uur op een dag kwijt met reizen
Oud 21-06-2003, 17:26
Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Nobody die iets weet?
Oud 21-06-2003, 17:52
Anne
Anne is offline
Kamernet wil nog weleens werken. Verder: advertenties ophangen in de bibliotheek (letteren en algemene bibliotheek zitten aan de Voorstraat), in alle faculteitsgebouwen en in supermarkten. En je vooral inschrijven, al kan dat heel lang duren. En het anderen laten weten, zoveel mogelijk. Zo ben ik ook aan mijn kamer gekomen.
Oud 21-06-2003, 22:57
Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Yup, weet ik. Ik ben al lid van Kamernet. Ik sta ook al ingeschreven. Ik ken ook wel iemand uit Utrecht, die ga ik ook maar eens zeggen dat ze wel rond mag gaan bazuinen dat ik een kamer zoek Voor die briefjes enzo moet ik zelf naar Utrecht, dus dat ga ik binnenkort (lees:maandag) maar eens doen....
Oud 22-06-2003, 08:26
Arun
Arun is offline
Ik woon in Utrecht, zal wel even een beetje rondkijken..
Oud 22-06-2003, 10:40
Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Thanks
Oud 22-06-2003, 10:41
Anne
Anne is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 21-06-2003 @ 23:57:
Voor die briefjes enzo moet ik zelf naar Utrecht, dus dat ga ik binnenkort (lees:maandag) maar eens doen....
Ik wil ook wel voor je rondkijken. En ik weet niet waar je heen gaat, maar ik zou naar Uithof gaan én naar het centrum... dan heb je de meeste kans denk ik.
Oud 22-06-2003, 23:19
Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Ik wil natuurlijk wel de meeste kans hebben Dus als ik naar Utrecht ga hang ik in ieder geval bij beide briefjes op. Alleen ga ik een Letterenstudie doen, dus waarschijnlijk heb ik met die hele Uithof nix te maken. Maarja, in de buurt van de Uithof is in ieder geval dichterbij het centrum als waar ik nu woon (=gat ergens in Overijssel )

PS. Forumbazen, als ik te veel zelf antwoord denken jullie zeker dat ik t expres doe en dan vliegt mijn topic eruit?Dat moet ik namelijk niet hebben
Oud 24-06-2003, 12:48
Anne
Anne is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 23-06-2003 @ 00:19:
Ik wil natuurlijk wel de meeste kans hebben Dus als ik naar Utrecht ga hang ik in ieder geval bij beide briefjes op. Alleen ga ik een Letterenstudie doen, dus waarschijnlijk heb ik met die hele Uithof nix te maken. Maarja, in de buurt van de Uithof is in ieder geval dichterbij het centrum als waar ik nu woon (=gat ergens in Overijssel )

PS. Forumbazen, als ik te veel zelf antwoord denken jullie zeker dat ik t expres doe en dan vliegt mijn topic eruit?Dat moet ik namelijk niet hebben
Zal wel meevallen denk ik.

Heb je al advertenties opgehangen? En ik heb een nummer voor je van iemand die een kamer te huur heeft, maar dat is wel in Zeist (daar woon ik, kun je 's nachts ijsjes eten in het centrum *ervaring* ).
Oud 24-06-2003, 23:24
Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Ben vandaag naar Utrecht geweest. Had prachtige briefjes gemaakt, maar ik ben maar 2 supermarkten tegen gekomen.....Maar ja, daar hangt nu dus wel een prachtig briefje

Ik ga vrijdag weer heen, dan ga ik alle faculteitsgebouwen wel eens bij langs (mag iedereen daar zomaar briefjes ophangen trouwens?).

Heb me ook ingeschreven bij de SJHU en zelfs al gehospiteerd

Wat is trouwens dat nummer, en wat voor soort kamer is het, en hoe duur, en hoe groot et cetera?
Oud 26-06-2003, 13:13
Anne
Anne is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 25-06-2003 @ 00:24:
Ben vandaag naar Utrecht geweest. Had prachtige briefjes gemaakt, maar ik ben maar 2 supermarkten tegen gekomen.....Maar ja, daar hangt nu dus wel een prachtig briefje

Ik ga vrijdag weer heen, dan ga ik alle faculteitsgebouwen wel eens bij langs (mag iedereen daar zomaar briefjes ophangen trouwens?).

Heb me ook ingeschreven bij de SJHU en zelfs al gehospiteerd

Wat is trouwens dat nummer, en wat voor soort kamer is het, en hoe duur, en hoe groot et cetera?
Ik zal het nummer even PMen, maar het ligt nu op mijn kamer en daar heb ik geen internet. Aan het handschrift te zien is het bij een hospita (een ouder iemand) en dus in Zeist, ik weet niet of je daar iets aan hebt.

Maar je mag gewoon overal briefjes ophangen (ze zien vast niet of je wel of niet een student bent ).

Wat ga je studeren?

Regels voor berichten