Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik maar es aardig zal doen en de finale 40% voor feyenoord zijn en 60% voor dortmund.
Als ze winnen zal ik het natuurlijk wel even irritant vinden, maar als AJAX straks de dubbel ![]() Verder krijgt Nederland er natuurlijk een europese prijs bij en dat is goed voor het aanzien Nederlandse competitie. Maar dat laatste interesseert me eigenlijk niet veel. Het gaat me vooral om Ajax, en daarna pas de rest van Nederland. Als Roda of NAC ofzo in de finale zou staan dan zou ik wel duidelijk voor hun zijn, maar feyenoord is toch de rivaal he? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Feyenoord wint met 3-1
v Hooijdonk 1-0 een mof 1-1 Ono 2-1 Bosvelt 3-1 keeper: Zoetebier verdedeging van links naar rechts: Rzasa - Paauwe - van Wonderen - Gyan (en als de kaart wordt ingetrokken Emerton) middeveld l naar r: Ono - Tomasson - Bosvelt aanval: van Persie - v Hooijdonk - Kalou Feyenoord zal gewoon goed druk moeten zetten, en goed gebruik moeten maken van de vleugels. Lijkt me niet dat Dortmund beter is als Inter, maar het blijft Cup-voetbal.
||
![]() |
Citaat:
stel dat feyenoord al in de 2e ronde K.O was, en de rest van de nederlandse clubs ook ... dan zou et nederlands voetbal echt uitgestorven zijn, en krijgen we net zo'n russisch competitie effect, waar de kampioen 2e voorronde champions league (ongeplaatst) speelt, nee das lekker dus laat feyenoord maar lekker de uefa cup winnen, en volgend seizoen de nederlandse clubs weer een rol van betekenis spelen in europa, dan hebben we onze derde CL-ticket zo weer terug verdiend, misschien wel een 4e CL-ticket ![]()
|
![]() |
Ik hoop dat Feyenoord verliest want ik vind Feyenoord, in tegenstelling tot Ajax, werkelijk waar een verachtelijke en agressieve club die de ware geest mist. Hoe harder Feyenoord onderuit gaat, hoe harder ik lach.
Ik denk dat het 2-2 wordt, waarop Borussia na verlenging of penalties wint. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Net of het uitmaakt of feyenoord de UEFA Cup wint of niet wint. Zoveel meer punten zal Nederland er niet mee verdienen. En verder vind ik het niet echt boeiend of we 2 CL + 4 UEFA plaatsen hebben of 3 CL + 3 UEFA. Als een club, die tweede is geworden in de competitie, goed genoeg voor de Champions League denkt te zijn, dan moeten ze het ook maar bewijzen in de voorrondes. Als je in de tweede voorronde van Dinamo Boekarest ofzo verliest, dan verdien je het ook niet om CL te spelen. Denk bijvoorbeeld aan Heerenveen of Willem II. Die hadden totaal niks te zoeken in de CL. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
HALLO WORD eens WAKKER! Feyenoord moet tegen DUITERS. Die winnen dus in de laatste minuut. Dat jullie dat niet weten! DUs word het rond de negentigste minuut 2-1 voor Dordmund
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Zelf denk ik dat eerder een braziliaan zou scoren... Amoroso... Dede... Evanilson.... Ewerton... Anders wel ... Koller.... of die andere Rozidski... (hoe in hemelsnaam schrijf je dat....??) Ik gok trouwens op een 3-1 voor Feyenoord... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Doel: Zoetebier
Verdediging vlnr: Aros, Paauwe, v. Wonderen, Emerton (als hij mag spelen, anders Gyan) Middenveld: Bosvelt, Ono Aanval vlnr: v. Persie, Tomasson (kort achter v. hooijdonk als schaduwspits), v. Hooijdonk en Kalou Soort 4-2-4/4-3-3 opstelling
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]^AmArU^ schreef:
Ik hoop dat Feyenoord verliest want ik vind Feyenoord, in tegenstelling tot Ajax, werkelijk waar een verachtelijke en agressieve club die de ware geest mist. Hoe harder Feyenoord onderuit gaat, hoe harder ik lach. Ik denk dat het 2-2 wordt, waarop Borussia na verlenging of penalties wint. [/QUOTE Ga in Duitsland wonen maf,nee van dat klote Ajax moeten we het hebben in de Europa Cup verliezen van een stel amateurs uit Kopenhagen,tja toen heb ik me effe kapot gelachen |
![]() |
|
Dortmund is een ploeg die je niet mag onderschatten. Spelers zoals Amoroso, Koller, Herrlich, Evanilson, Sunday Oliseh, Rosicky, Ricken & Dede zijn spelers met faam en klasse.
Dortmund is zeg maar dit seizoen het Feyenoord in Duitsland. Met 5 punten achterstand op Leverkusen zullen ze de titel waarschijnlijk net mislopen. Voor hun dus noodzaak om de UEFA Cup binnentehalen. Net als Feyenoord. Ik schat de winkansen van Feyenoord op 60:40 - gezien het "thuisvoordeel".
|
![]() |
||
Citaat:
ono en bosvelt van wonderen paauwe kalou van persie en heel misschien emerton
||
Citaat:
![]() Maar goed...ook al ben ik voor Feyenoord in deze wedstrijd, ik denk toch niet dat ze het redden. Feyenoord redt het nooit tegen Duitsers(remember Stuttgart!) |
![]() |
|
Ik HOOP dat feyenoord wint, maar ik vrees dat ze toch gaan verliezen.. Al moet je denken dat ze een thuisvoordeel hebben.. Hmmz, tis moeilijk te voorspellen.. Euh, laten we het houden bij een 1-1 na 90 min en 1-2 verlies voor feyenoord in de verlengingen..
1-0 eerste helft diep in de tweede helft 1-1 in de eerste verlenging 1-2
||
Citaat:
Als een goede club als Manchester of Barce een slecht seizoen draait, en ze worden in de voorrondes gedumpt, en jouw club loot er tegen, zal je wel anders praten. Bye 3 Miljoen Euro.
|
Naja zal ik me ook maar eens aan een voorspelling wagen
![]() Wedstrijdverloop: 10e minuut: 1-0, Pierre van Hooijdonk 44e minuut: 2-0, Pierre van Hooijdonk 79e minuut: Rood Voor Tomasson 85e minuut: 2-1, Sunday Oliseh 93e minuut: 2-2, Sunday Oliseh Verlengen ![]() 119e minuut: 2-3, Sunday Oliseh ![]() De oud-Ajacied Bezorgt Borussia Dordmund de UefaCup! F-Side laat een Standbeeld maken van Sunday Oliseh en plaatst dit op het Leidseplein ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zou de in de 1e 10 minuten laten weten dat ze uit spelen en Feyenoord thuis.
Dan gaan ze oppassen en ik zou snel een vrije trap uitlokken. Dan zou ik een beetje gas terug nemen door nadrukkelijk de vleugels te zoeken, v Hooijdonk en Tomasson om de beurt laten zakken, zijn ze daar niet gewend. Proberen weer hun organisatie te verwarren, want dat is het moeilijkst. Hopen dat je in die 1e 30 minuten een doelpunt kan afdwingen, als hij niet valt, maar je bent wel de betere ploeg: ook best. Tot de rust het uitspelen en oppassen voor een uitbraak / counter. Na de rust de boel herhalen, maar wel meteen de buitenkanten belasten: veld breed houden voorin: je moet hun verdediging uit elkaar trekken. Rsaza laten opkomen en v Persie vrij laten... iig voor de 70e minuut willen scoren, daarna spelen zij je op conditie uit en krijg je het moeilijk. 1-0 denk ik. Normale opstelling met v Persie en Kalou op de flank.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij Real tegen Barcelona weer zo'n lullige kaart. Tegen die keeper omdat hij w8te op de wissel. Laatst gewijzigd op 25-04-2002 om 13:54. |
![]() |
|
![]() |
jaja lachen jullie maar, jullie weten allemaal niet hoe het is om zo´n sfeer te poeven, ga lekker terug naar jullie miezerige stadionnetjes zoals de aRENa en dat philips-stadion.. allemaal jaloers dat jullie niet in de kuip DE finale mogen spelen. Beetje blij doen met dat schaaltje.. nou stik er maar in. Maar jullie zullen nooit hoog komen in een europeus bekertoernooi en WIJ WEL !! dus hou maa rop met jullie zielige praatjes.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
En stel dat ze de finale winnen, zijn ze dan rechtstreeks geplaatst voor de Uefa Cup van volgend jaar? Of moeten ze naar de 1ste ronde van de CL en dan daar misschien onmiddellijk er uit geshot worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Weet iemand wie de finale van Write Now gewonnen heeft? sojamelk | 12 | 29-06-2009 09:12 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson #3 DE FINALE! Dobomobo | 163 | 02-12-2005 09:51 | |
Lifestyle |
Favoriete Lifestyler DE FINALE! I <3 cock | 96 | 19-07-2004 22:44 | |
Muziek |
Playroll in de finale Rebirth Of Cool | 288 | 21-04-2003 18:23 | |
Muziek |
bandstoernooi 6e ronde: de finale.... Radiohead vs. The Smashing Pumpkins! Verwijderd | 88 | 16-04-2003 18:44 |