Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2002, 14:39
Krugdinho
Krugdinho is offline
wat wordt het op 8 mei in de kuip

Feyenoord Borrusia dortdmund 3-1

edit By Tofke_H:

Enkele toevoegingen aan die topic. Hoe zouden spelers zoals Dudek, die dit seizoen zijn vertrokken zich nu voelen? Zouden ze spijt hebben dat ze vertrokken zijn, nu Feyenoord een Europese finale speelt. Welk 11 tal zou er moeten spelen naar jou mening? Welke tactiek moet er tegen het Duitsgeweld gespeeld worden? Wat is het belangrijkste voor Feyenoord? Europese overwinning of 1ste/2de plaats? enz...

Laatst gewijzigd op 12-04-2002 om 14:59.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2002, 14:42
Verwijderd
Feyenoord- Borussia 3-2 e.t.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 15:06
WolterB
WolterB is offline
Ik denk dat met name Dudek en Connoly het jammer vinden dat ze niet meer bij feyenoord spelen.

In mijn ogen moet feyenoord met de volgende 11 man spelen (er vanuyit gaande dat alleen Emerton door schorsing de wedstrijd mist:

GK: Zoetebier
DL: Rzasa / Aros (ligt eraan wie het meest fit is)
DLC: Paauwe
DRC: Van Wonderen
DR: Gyan
ML: Van Persie
MLC: Ono
MRC: Bosvelt
MR: Kalou
SP: Tomasson
SP: Van Hooydonk

Ik denk dat het een open wedstrijd gaat worden en dat het in de reguliere speeltijd 1-1 blijft. In de verlenging zal feyenoord door het thuisvoordeel de wedstrijd beslissen
Oud 12-04-2002, 16:20
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
WolterB schreef:

GK: Zoetebier
DL: Rzasa / Aros (ligt eraan wie het meest fit is)
DLC: Paauwe
DRC: Van Wonderen
DR: Gyan
ML: Van Persie
MLC: Ono
MRC: Bosvelt
MR: Kalou
SP: Tomasson
SP: Van Hooydonk

Jij bent vast een fan van Championship Manger...
Oud 12-04-2002, 21:33
Verwijderd
Ik denk dat ik maar es aardig zal doen en de finale 40% voor feyenoord zijn en 60% voor dortmund.

Als ze winnen zal ik het natuurlijk wel even irritant vinden, maar als AJAX straks de dubbel wint, dan vind ik het best dat feyenoord de UEFA Cup wint.
Verder krijgt Nederland er natuurlijk een europese prijs bij en dat is goed voor het aanzien Nederlandse competitie. Maar dat laatste interesseert me eigenlijk niet veel. Het gaat me vooral om Ajax, en daarna pas de rest van Nederland. Als Roda of NAC ofzo in de finale zou staan dan zou ik wel duidelijk voor hun zijn, maar feyenoord is toch de rivaal he?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 21:35
Mitros
Mitros is offline
Citaat:
heitinga4ever* schreef:
Ik denk dat ik maar es aardig zal doen en de finale 40% voor feyenoord zijn en 60% voor dortmund.

Als ze winnen zal ik het natuurlijk wel even irritant vinden, maar als AJAX straks de dubbel wint, dan vind ik het best dat feyenoord de UEFA Cup wint.
Verder krijgt Nederland er natuurlijk een europese prijs bij en dat is goed voor het aanzien Nederlandse competitie. Maar dat laatste interesseert me eigenlijk niet veel. Het gaat me vooral om Ajax, en daarna pas de rest van Nederland. Als Roda of NAC ofzo in de finale zou staan dan zou ik wel duidelijk voor hun zijn, maar feyenoord is toch de rivaal he?
Ik sluit me hiermaar bij aan
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 07:50
Firebolt
Firebolt is offline
Feyenoord wint met 3-1
v Hooijdonk 1-0
een mof 1-1
Ono 2-1
Bosvelt 3-1

keeper: Zoetebier
verdedeging van links naar rechts:
Rzasa - Paauwe - van Wonderen - Gyan (en als de kaart wordt ingetrokken Emerton)
middeveld l naar r:
Ono - Tomasson - Bosvelt
aanval:
van Persie - v Hooijdonk - Kalou

Feyenoord zal gewoon goed druk moeten zetten, en goed gebruik moeten maken van de vleugels. Lijkt me niet dat Dortmund beter is als Inter, maar het blijft Cup-voetbal.
Oud 13-04-2002, 10:05
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Citaat:
heitinga4ever* schreef:

dat slaat totaaaaaaallllll nergens op
stel dat feyenoord al in de 2e ronde K.O was, en de rest van de nederlandse clubs ook ...

dan zou et nederlands voetbal echt uitgestorven zijn, en krijgen we net zo'n russisch competitie effect, waar de kampioen 2e voorronde champions league (ongeplaatst) speelt, nee das lekker

dus laat feyenoord maar lekker de uefa cup winnen, en volgend seizoen de nederlandse clubs weer een rol van betekenis spelen in europa, dan hebben we onze derde CL-ticket zo weer terug verdiend, misschien wel een 4e CL-ticket
Oud 13-04-2002, 10:19
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Ik hoop dat Feyenoord verliest want ik vind Feyenoord, in tegenstelling tot Ajax, werkelijk waar een verachtelijke en agressieve club die de ware geest mist. Hoe harder Feyenoord onderuit gaat, hoe harder ik lach.

Ik denk dat het 2-2 wordt, waarop Borussia na verlenging of penalties wint.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:

dat slaat totaaaaaaallllll nergens op
stel dat feyenoord al in de 2e ronde K.O was, en de rest van de nederlandse clubs ook ...

dan zou et nederlands voetbal echt uitgestorven zijn, en krijgen we net zo'n russisch competitie effect, waar de kampioen 2e voorronde champions league (ongeplaatst) speelt, nee das lekker

dus laat feyenoord maar lekker de uefa cup winnen, en volgend seizoen de nederlandse clubs weer een rol van betekenis spelen in europa, dan hebben we onze derde CL-ticket zo weer terug verdiend, misschien wel een 4e CL-ticket
1. De Nederlandse clubs zijn dus helemaal niet allemaal in de 2e ronde er uit gegaan.
2. Net of het uitmaakt of feyenoord de UEFA Cup wint of niet wint. Zoveel meer punten zal Nederland er niet mee verdienen.

En verder vind ik het niet echt boeiend of we 2 CL + 4 UEFA plaatsen hebben of 3 CL + 3 UEFA. Als een club, die tweede is geworden in de competitie, goed genoeg voor de Champions League denkt te zijn, dan moeten ze het ook maar bewijzen in de voorrondes. Als je in de tweede voorronde van Dinamo Boekarest ofzo verliest, dan verdien je het ook niet om CL te spelen. Denk bijvoorbeeld aan Heerenveen of Willem II. Die hadden totaal niks te zoeken in de CL.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Zaagmanz schreef:
wat wordt het op 8 mei in de kuip
De Finale wordt spannend vooral ook omdat Feyenoord gewoon thuis speelt, ik denk dat het bij 1-1 zal blijven en dat Feyenoord in de verlening 2-1 scoort tenminste dat hoop ik vooral Ook al ben ik Ajax-fan. Op het moment wanneer Ajax niet meer mee doet in een europa cup, en een andere Nederlands club die ver komt (zoals Feyenoord nu) dan ben ik gewoon voor die Nederlandse club... Tenzij het misshcien een andree favoritie club zou zijn uit het buitenland, maar goed Dortmund is dat absoluut niet.

Citaat:
edit By Tofke_H:
Hoe zouden spelers zoals Dudek, die dit seizoen zijn vertrokken zich nu voelen? Zouden ze spijt hebben dat ze vertrokken zijn, nu Feyenoord een Europese finale speelt.
Ik denk dat Dudek het feyenoord wel gunt maar hij zal niet balen, aangezien hij het bij Liverpool wel naar zijn zin heeft, jammer wel voor Liverpool dat ze niet door zijn gegaan in de CL

Citaat:
edit By Tofke_H:
Wat is het belangrijkste voor Feyenoord? Europese overwinning of 1ste/2de plaats?
Zelf denk ik dat Feyenoord zich vooral concentreet op de Finale, maar ze zullen ook in de competitie wel eerste willen eindigen. Ik denk zelf dat ze na die zware weken dat niet goed op kunnen brengen en dat ze af zullen zakken naar een derde plaats. De Finale winnen ze dan, zodat ze dan toch een prijs hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 11:59
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
2-2 en Feyenoord wint na penaltys, Zoetebier stopt er 2 en is de gevierde man!
Oud 13-04-2002, 12:08
Verwijderd
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef:

Jij bent vast een fan van Championship Manger...
Dat programma rockt ook Ultimate Soccer Manager was nog cooler (daar zag je ze cool bij spelen en die trok ook niet zo zwaar), maar daar zijn ze bij deel 3 mee gestopt geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 12:38
Dissolute
Dissolute is offline
HALLO WORD eens WAKKER! Feyenoord moet tegen DUITERS. Die winnen dus in de laatste minuut. Dat jullie dat niet weten! DUs word het rond de negentigste minuut 2-1 voor Dordmund
Oud 13-04-2002, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Dissolute schreef:
HALLO WORD eens WAKKER! Feyenoord moet tegen DUITERS. Die winnen dus in de laatste minuut. Dat jullie dat niet weten! DUs word het rond de negentigste minuut 2-1 voor Dordmund
hé hé héé, kan niet altijd feest zijn he voor die duitsers Laat de Nederlanders nou ook maar eens een prijs winnen, de duitsers winnen toch veels te vaak grote prijzen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 16:27
M-King
M-King is offline
Citaat:
Firebolt schreef:

een mof 1-1
Is iedereen bij Dotmund nou een mof????

Zelf denk ik dat eerder een braziliaan zou scoren... Amoroso... Dede... Evanilson.... Ewerton...

Anders wel ... Koller.... of die andere Rozidski... (hoe in hemelsnaam schrijf je dat....??)

Ik gok trouwens op een 3-1 voor Feyenoord...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 17:12
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Ik hoop dat Feyenoord verliest want ik vind Feyenoord, in tegenstelling tot Ajax, werkelijk waar een verachtelijke en agressieve club die de ware geest mist. Hoe harder Feyenoord onderuit gaat, hoe harder ik lach.

HEHE, jij maakt mij egt aan het lachen! Wat kan jij ongelovelijk ignorantlullen! Praat niet zo stom uit je mond, net als al die andere topics die je in het verleden hebt geopend! Ik denk dat Feyenoord met 2-1 gaat winnen! Gewoon omdat het in de eigen kuip is en Feyenoord het meest grootste en fantastische legioen van Nederland heeft!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 21:22
Krugdinho
Krugdinho is offline
opstelling van f,noord

doel:zoetebier
RB:Emerton/Collen/gyan
centrum:van wonderen en paauwe
lb:rzasa
middenveldersno bosvelt
buitenspelers:van persie kalou
voorhoedei-air jd tomasson
Oud 13-04-2002, 21:25
PV
PV is offline
Feyenoord wint wel denk ik... als ze zo spelen als ze tegen PSV en Inter hebben gedaan. Niet die ****** duitsers laten spelen, goed verdedigen, etc.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 08:25
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
opstelling van f,noord

doel:zoetebier
RB:Emerton/Collen/gyan
centrum:van wonderen en paauwe
lb:rzasa
middenveldersno bosvelt
buitenspelers:van persie kalou
voorhoedei-air jd tomasson
komt ervan als je nooit spaties gebruikt
Oud 14-04-2002, 08:29
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Doel: Zoetebier
Verdediging vlnr: Aros, Paauwe, v. Wonderen, Emerton (als hij mag spelen, anders Gyan)
Middenveld: Bosvelt, Ono
Aanval vlnr: v. Persie, Tomasson (kort achter v. hooijdonk als schaduwspits), v. Hooijdonk en Kalou

Soort 4-2-4/4-3-3 opstelling
Oud 14-04-2002, 08:33
Verwijderd
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:
Verdediging vlnr: Aros, Paauwe, v. Wonderen, Emerton (als hij mag spelen, anders Gyan)
Middenveld: Bosvelt, Ono
Aanval vlnr: v. Persie, Tomasson (kort achter v. hooijdonk als schaduwspits), v. Hooijdonk en Kalou

Soort 4-2-4/4-3-3 opstelling
Emerton is geschorst
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 08:37
Verwijderd
Verdediging vlnr: Rasza, v. Wonderen, Paauwe, Gyan
Middenveld vlnr: v. Persie, Bosvelt, Ono, Kalou (v.P en K als aanvallende middevelders.
Aanval vlnr: Tomasson, v. Hooijdonk
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 19:58
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
[QUOTE]^AmArU^ schreef:

[/QUOTE

Ga in Duitsland wonen maf,nee van dat klote Ajax moeten we het hebben in de Europa Cup verliezen van een stel amateurs uit Kopenhagen,tja toen heb ik me effe kapot gelachen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 15:55
Gonzo
Gonzo is offline
Dortmund is een ploeg die je niet mag onderschatten. Spelers zoals Amoroso, Koller, Herrlich, Evanilson, Sunday Oliseh, Rosicky, Ricken & Dede zijn spelers met faam en klasse.
Dortmund is zeg maar dit seizoen het Feyenoord in Duitsland.
Met 5 punten achterstand op Leverkusen zullen ze de titel waarschijnlijk net mislopen. Voor hun dus noodzaak om de UEFA Cup binnentehalen. Net als Feyenoord.

Ik schat de winkansen van Feyenoord op 60:40 - gezien het "thuisvoordeel".
Oud 17-04-2002, 16:03
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Gonzo schreef:
Dortmund is een ploeg die je niet mag onderschatten. Spelers zoals Amoroso, Koller, Herrlich, Evanilson, Sunday Oliseh, Rosicky, Ricken & Dede zijn spelers met faam en klasse.
Dortmund is zeg maar dit seizoen het Feyenoord in Duitsland.
Met 5 punten achterstand op Leverkusen zullen ze de titel waarschijnlijk net mislopen. Voor hun dus noodzaak om de UEFA Cup binnentehalen. Net als Feyenoord.

Ik schat de winkansen van Feyenoord op 60:40 - gezien het "thuisvoordeel".
wij hebben weer van hooijdonk
ono en bosvelt
van wonderen paauwe
kalou van persie
en heel misschien emerton
Oud 17-04-2002, 17:15
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:

wij hebben weer van hooijdonk
ono en bosvelt
van wonderen paauwe
kalou van persie
en heel misschien emerton
Nope,Uefa heeft bekend gemaakt dat Emerton niet mee mag spelen
Stelletje......Grrrr
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 18:02
Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Citaat:
Gothic Queen schreef:

Ga in Duitsland wonen maf,nee van dat klote Ajax moeten we het hebben in de Europa Cup verliezen van een stel amateurs uit Kopenhagen,tja toen heb ik me effe kapot gelachen
Ja bij zo'n uitschakeling mag je erom lachen ja...dat was gewoon te triest voor woorden. Maar laat Feyenoord nu die beker maar winnen, anders hadden ze beter PSV kunnen laten winnen in de kwartfinale

Maar goed...ook al ben ik voor Feyenoord in deze wedstrijd, ik denk toch niet dat ze het redden. Feyenoord redt het nooit tegen Duitsers(remember Stuttgart!)
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 18:16
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Celesta schreef:

Nope,Uefa heeft bekend gemaakt dat Emerton niet mee mag spelen
Stelletje......Grrrr
klootzakken
Oud 17-04-2002, 18:54
tess16
tess16 is offline
1-1 normale speeltijd.
Feijenoord wint na strafschoppen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 07:50
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Feyenoord - Moffen 2-0
Oud 18-04-2002, 07:53
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Feyenoord - Moffen 2-0
zo mag ik het zien
Oud 19-04-2002, 19:23
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik HOOP dat feyenoord wint, maar ik vrees dat ze toch gaan verliezen.. Al moet je denken dat ze een thuisvoordeel hebben.. Hmmz, tis moeilijk te voorspellen.. Euh, laten we het houden bij een 1-1 na 90 min en 1-2 verlies voor feyenoord in de verlengingen..

1-0 eerste helft
diep in de tweede helft 1-1
in de eerste verlenging 1-2
Oud 21-04-2002, 20:38
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
heitinga4ever* schreef:

Als een club, die tweede is geworden in de competitie, goed genoeg voor de Champions League denkt te zijn, dan moeten ze het ook maar bewijzen in de voorrondes. Als je in de tweede voorronde van Dinamo Boekarest ofzo verliest, dan verdien je het ook niet om CL te spelen.
Daar gaat het niet om. Het gaat tegenwoordig allemaal om geld. Geen 1 Nederlandse club gelooft er op het moment in om de CL te winnen, maar als je in de eerste ronde komt krijg je toch al snel een bedrag vanb ongeveer €3,000,000.
Als een goede club als Manchester of Barce een slecht seizoen draait, en ze worden in de voorrondes gedumpt, en jouw club loot er tegen, zal je wel anders praten. Bye 3 Miljoen Euro.
Oud 21-04-2002, 20:47
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:
Maar laat Feyenoord nu die beker maar winnen, anders hadden ze beter PSV kunnen laten winnen in de kwartfinale

Mwah wees eerlijk,Feyenoord verdiende het om door te gaan.
En je weet niet of als Psv was doorgegaan ze ook de finale hadden gehaald hé
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 20:59
Mitros
Mitros is offline
Naja zal ik me ook maar eens aan een voorspelling wagen
Wedstrijdverloop:
10e minuut: 1-0, Pierre van Hooijdonk
44e minuut: 2-0, Pierre van Hooijdonk
79e minuut: Rood Voor Tomasson
85e minuut: 2-1, Sunday Oliseh
93e minuut: 2-2, Sunday Oliseh

Verlengen
119e minuut: 2-3, Sunday Oliseh

De oud-Ajacied Bezorgt Borussia Dordmund de UefaCup!
F-Side laat een Standbeeld maken van Sunday Oliseh en plaatst dit op het Leidseplein
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 22:22
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Mitros schreef:
Naja zal ik me ook maar eens aan een voorspelling wagen
Wedstrijdverloop:
10e minuut: 1-0, Pierre van Hooijdonk
44e minuut: 2-0, Pierre van Hooijdonk
79e minuut: Rood Voor Tomasson
85e minuut: 2-1, Sunday Oliseh
93e minuut: 2-2, Sunday Oliseh

Verlengen
119e minuut: 2-3, Sunday Oliseh

De oud-Ajacied Bezorgt Borussia Dordmund de UefaCup!
F-Side laat een Standbeeld maken van Sunday Oliseh en plaatst dit op het Leidseplein
En toen ging de wekker
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 23:07
Kirk22
Kirk22 is offline
Ik zou de in de 1e 10 minuten laten weten dat ze uit spelen en Feyenoord thuis.
Dan gaan ze oppassen en ik zou snel een vrije trap uitlokken. Dan zou ik een beetje gas terug nemen door nadrukkelijk de vleugels te zoeken, v Hooijdonk en Tomasson om de beurt laten zakken, zijn ze daar niet gewend.
Proberen weer hun organisatie te verwarren, want dat is het moeilijkst.
Hopen dat je in die 1e 30 minuten een doelpunt kan afdwingen, als hij niet valt, maar je bent wel de betere ploeg: ook best.
Tot de rust het uitspelen en oppassen voor een uitbraak / counter.
Na de rust de boel herhalen, maar wel meteen de buitenkanten belasten: veld breed houden voorin: je moet hun verdediging uit elkaar trekken. Rsaza laten opkomen en v Persie vrij laten...
iig voor de 70e minuut willen scoren, daarna spelen zij je op conditie uit en krijg je het moeilijk.

1-0 denk ik.

Normale opstelling met v Persie en Kalou op de flank.
Oud 22-04-2002, 15:53
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Celesta schreef:

En toen ging de wekker
Oud 22-04-2002, 15:54
Krugdinho
Krugdinho is offline
ik denk dat dudek het leuk voor feyenoord vind
Oud 24-04-2002, 20:44
mr Noise
mr Noise is offline
emerton doettiet mee, olee, olee, bemoei me er niet mee, mar emerton doet niet mee olee olee
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 20:47
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
Mr Noise schreef:
emerton doettiet mee, olee, olee, bemoei me er niet mee, mar emerton doet niet mee olee olee
Jij heb zeker ook zo'n Hitler snorretje
Oud 24-04-2002, 23:33
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
mr Noise schreef:
Hoe bedoel je kinderachtig
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Mr Noise schreef:
Feyenoord is overigens in hoger beroep gegaan!
Bij Real tegen Barcelona weer zo'n lullige kaart. Tegen die keeper omdat hij w8te op de wissel.

Laatst gewijzigd op 25-04-2002 om 13:54.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 14:05
Forza_Vak X
Forza_Vak X is offline
jaja lachen jullie maar, jullie weten allemaal niet hoe het is om zo´n sfeer te poeven, ga lekker terug naar jullie miezerige stadionnetjes zoals de aRENa en dat philips-stadion.. allemaal jaloers dat jullie niet in de kuip DE finale mogen spelen. Beetje blij doen met dat schaaltje.. nou stik er maar in. Maar jullie zullen nooit hoog komen in een europeus bekertoernooi en WIJ WEL !! dus hou maa rop met jullie zielige praatjes.
Oud 03-05-2002, 09:57
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
deczo schreef:
ik zelf zal denken dat feyenoord bij de finale van de uefa op 8 mei kans heeft om te winnen, want ze spellen nu misschien wel slecht maar ze concetreren zich meer op de uefa dan de landchapionschapen.
Oud 03-05-2002, 10:05
deczo
deczo is offline
ze maken wel kans omdat ze nu hun best niet in de landkampionschapen maar ze zouden kunnen winnen en als ze winnen 2-1
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 10:30
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Ik denk dat Dudek het feyenoord wel gunt maar hij zal niet balen, aangezien hij het bij Liverpool wel naar zijn zin heeft, jammer wel voor Liverpool dat ze niet door zijn gegaan in de CL
Als ik in zijn plaats zou zijn, dan zou ik enorm balen... Als ik bij Feyenoord was gebleven speelde ik nu een europese finale. En daarover spreken de mensen over een paar jaar nog. Maja, hij verdient nu wel een stukkie meer...

Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Zelf denk ik dat Feyenoord zich vooral concentreet op de Finale, maar ze zullen ook in de competitie wel eerste willen eindigen. Ik denk zelf dat ze na die zware weken dat niet goed op kunnen brengen en dat ze af zullen zakken naar een derde plaats. De Finale winnen ze dan, zodat ze dan toch een prijs hebben.
Naja, maar door de 3de plaats die ze nu gaan behalen in de competitie hebben ze dan nog recht op de voorronde van de CL??? Of is het pas vanaf volgende seizoen dat NL een plaats verliest?
En stel dat ze de finale winnen, zijn ze dan rechtstreeks geplaatst voor de Uefa Cup van volgend jaar? Of moeten ze naar de 1ste ronde van de CL en dan daar misschien onmiddellijk er uit geshot worden.
Oud 03-05-2002, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef:
Naja, maar door de 3de plaats die ze nu gaan behalen in de competitie hebben ze dan nog recht op de voorronde van de CL??? Of is het pas vanaf volgende seizoen dat NL een plaats verliest?
En stel dat ze de finale winnen, zijn ze dan rechtstreeks geplaatst voor de Uefa Cup van volgend jaar? Of moeten ze naar de 1ste ronde van de CL en dan daar misschien onmiddellijk er uit geshot worden.
Vanaf volgend jaar geld dat pas, dat de eerste rechtstreeks doorgaat en de tweede coronde moet spelen. En als de de finale zouden winnen dan moeten ze gewoon nog een voorronde voor de Cl spelen, want als ze dat niet halen gaan ze gewoon naar de Eufa Cup.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 10:48
Verwijderd
Citaat:
jdiezrequejo schreef:

Vanaf volgend jaar geld dat pas, dat de eerste rechtstreeks doorgaat en de tweede coronde moet spelen. En als de de finale zouden winnen dan moeten ze gewoon nog een voorronde voor de Cl spelen, want als ze dat niet halen gaan ze gewoon naar de Eufa Cup.
De eerste 2 zijn rechtstreeks geplaatst.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten