Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja ik heb geen kamer voor je hoor... hier was al een topic over.
Ken je mensen in Nijmegen?? Dat is namelijk erg makkelijk!! Ik was gister in Nijmegen om voor een kamer te kijken, de huisbaas wilde mij graag zien en ja ik heb echt super veel mazzel met mijn gevonden kamer... , maar goed later was ik even bij een vriend van mijn zus op bezoek, en toen was er een jongen daar in huis die even ging babbelen met mij, en toen ging het erover dat ik hier was voor een kamer. Zegt hij o zoek je een kamer, mijn vriendin doet haar kamer ook in onderhuur... dus je mensen in Nijmegen kent das echt handig ![]() En anders als je niemand kent, mss briefjes ophangen dan ofzo ![]() ![]() Suc6 met zoeken!! offtopic, wat ga je eigenlijk volgend jaar in Nijmegen doen?? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ga wel woensdag naar Nijmegen toe, winkelen met een vriendin, maar dan kan ik meteen overal briefjes ophangen en rondkijken enzo. Misschien dat ik zo nog een leuke kamer kan vinden ![]() Hoe ben jij aan je kamer gekomen dan? Ook op die manier? Ik ga Geneeskunde studeren aan de KUN. Behalve als ik uitgeloot word, dan wordt het HBO-V aan de HAN. Jij dan? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Haha, is onzin dat je je schuldig gaat voelen ![]() ![]() ![]() Oh, dat zou wel heel fijn zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kijk je ook wel eens bij www.kamernet.nl of www.studentenkamers.nl? Want wie weet kan je op die manier een kamer vinden... Ik was zaterdag nog in Nijmegen, maar heb verder niks meer van mensen over andere kamers gehoord ![]() Suc6 ermee nog! |
![]() |
||
Citaat:
![]() En kamernet.nl moet je daar niet voor betalen ofzow om een oproep te plaatsen, daar had mijn broer iets over?!
||
Citaat:
xxx Eve |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik moest ookal 2 keer in Nijmegen zijn voor mijn kamer, terwijl een retourtje Nijmegen 27.50 kost ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vorig jaar namelijk ook al ruim 300 euro geinvesteerd, aan krantenadvertenties, inschirjvingen kamerbureaus, bemiddelingskosten, overlappende huur, briefjes enzenz, en nu zit ik nog maar in Beek... 1/2 uur fietsen, uur met de bus van Nijmegen verwijderd... Je moet 't idd van connecties hebben... Alleen een beetje jammer dat ik er nog steeds niet zo gek veel heb, aangezien m'n studie zeer kleinschalig is en bovendien zijn daar een aantal zelf ook nog zoekende van... |
Advertentie |
|
|
|