Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2003, 12:09
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Ik weet het, het is behoorlijk kansloos, maar toch maar proberen.

Ik ben dus op zoek naar een kamer in Nijmegen, of in de buurt er van. Het liefst groter dan 12m2, en niet duurder dan 300 euro (350 is mijn allermaximumste maximum ).
Het aantal huisgenoten of een hospita maakt me niet uit, zolang ze maar een beetje leuk zijn

Nouja, hoewel ik verwacht dat er niet veel reacties zullen volgen..kom maar op!
Advertentie
Oud 28-06-2003, 15:23
Verwijderd
Nou ja ik heb geen kamer voor je hoor... hier was al een topic over.

Ken je mensen in Nijmegen?? Dat is namelijk erg makkelijk!! Ik was gister in Nijmegen om voor een kamer te kijken, de huisbaas wilde mij graag zien en ja ik heb echt super veel mazzel met mijn gevonden kamer... , maar goed later was ik even bij een vriend van mijn zus op bezoek, en toen was er een jongen daar in huis die even ging babbelen met mij, en toen ging het erover dat ik hier was voor een kamer. Zegt hij o zoek je een kamer, mijn vriendin doet haar kamer ook in onderhuur... dus je mensen in Nijmegen kent das echt handig .

En anders als je niemand kent, mss briefjes ophangen dan ofzo of gewoon daar een keer uitgaan en mensen leren kennen

Suc6 met zoeken!!

offtopic, wat ga je eigenlijk volgend jaar in Nijmegen doen??
Oud 28-06-2003, 15:52
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
*zoekt mee naar een kamer in Nijmegen*

En graag zo snel mogelijk, want ik word gek van mijn ouders
Oud 29-06-2003, 17:49
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 28-06-2003 @ 16:23:
Nou ja ik heb geen kamer voor je hoor... hier was al een topic over.

Ken je mensen in Nijmegen?? Dat is namelijk erg makkelijk!! Ik was gister in Nijmegen om voor een kamer te kijken, de huisbaas wilde mij graag zien en ja ik heb echt super veel mazzel met mijn gevonden kamer... , maar goed later was ik even bij een vriend van mijn zus op bezoek, en toen was er een jongen daar in huis die even ging babbelen met mij, en toen ging het erover dat ik hier was voor een kamer. Zegt hij o zoek je een kamer, mijn vriendin doet haar kamer ook in onderhuur... dus je mensen in Nijmegen kent das echt handig .

En anders als je niemand kent, mss briefjes ophangen dan ofzo of gewoon daar een keer uitgaan en mensen leren kennen

Suc6 met zoeken!!

offtopic, wat ga je eigenlijk volgend jaar in Nijmegen doen??
Ja, tis inderdaad handig als je er mensen kent. Ik ken er alleen bijna niemand, dus das minder
Ik ga wel woensdag naar Nijmegen toe, winkelen met een vriendin, maar dan kan ik meteen overal briefjes ophangen en rondkijken enzo. Misschien dat ik zo nog een leuke kamer kan vinden
Hoe ben jij aan je kamer gekomen dan? Ook op die manier?

Ik ga Geneeskunde studeren aan de KUN. Behalve als ik uitgeloot word, dan wordt het HBO-V aan de HAN. Jij dan?
Oud 30-06-2003, 14:32
Verwijderd
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef op 29-06-2003 @ 18:49:
Ja, tis inderdaad handig als je er mensen kent. Ik ken er alleen bijna niemand, dus das minder
Ik ga wel woensdag naar Nijmegen toe, winkelen met een vriendin, maar dan kan ik meteen overal briefjes ophangen en rondkijken enzo. Misschien dat ik zo nog een leuke kamer kan vinden
Hoe ben jij aan je kamer gekomen dan? Ook op die manier?

Ik ga Geneeskunde studeren aan de KUN. Behalve als ik uitgeloot word, dan wordt het HBO-V aan de HAN. Jij dan?
Ik ga (ook) HBO-V doen

En tsjaa ik heb echt super makkelijk een kamer gevonden . Wij hebben 2 goede kennissen waar we vroeger ook altijd mee op vak gingen enzo, en nu ook nog wel eens, en die kinderen studeren bijna allemaal in Nijmegen. Nou heeft dat ene meisje een vriend die het laatste jaar ook mee op vakantie was... Toen we daar laatst op bezoek waren ging het erover dat ik nog een kamer zocht, en zij gingen allemaal voor mij kijken. Die ene jongen, zijn zus, gaat samenwonen, en ik kan in haar kamer, het is wel een soort van onderhuur, als het samenwonen haar niet bevalt dan wil ze haar kamer weer terug, maar goed. De huisbaas weet het ook allemaal, dus het is geen ''illegale'' onderhuur... Maar ik heb er dus echt super veel mzzl mee gehad, en ik voel me er bijna schuldig over dat ik een kamer heb gevonden zonder iets (bijna dan) te hebben gedaan. Maar goed.

Mijn zus studeert ook in Nijmegen, als ik nog eens iets over een kamer hoor, ik zal het je laten weten...
Oud 30-06-2003, 15:30
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 28-06-2003 @ 16:52:
*zoekt mee naar een kamer in Nijmegen*

En graag zo snel mogelijk, want ik word gek van mijn ouders
Oud 30-06-2003, 20:30
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 30-06-2003 @ 15:32:
Ik ga (ook) HBO-V doen

En tsjaa ik heb echt super makkelijk een kamer gevonden . Wij hebben 2 goede kennissen waar we vroeger ook altijd mee op vak gingen enzo, en nu ook nog wel eens, en die kinderen studeren bijna allemaal in Nijmegen. Nou heeft dat ene meisje een vriend die het laatste jaar ook mee op vakantie was... Toen we daar laatst op bezoek waren ging het erover dat ik nog een kamer zocht, en zij gingen allemaal voor mij kijken. Die ene jongen, zijn zus, gaat samenwonen, en ik kan in haar kamer, het is wel een soort van onderhuur, als het samenwonen haar niet bevalt dan wil ze haar kamer weer terug, maar goed. De huisbaas weet het ook allemaal, dus het is geen ''illegale'' onderhuur... Maar ik heb er dus echt super veel mzzl mee gehad, en ik voel me er bijna schuldig over dat ik een kamer heb gevonden zonder iets (bijna dan) te hebben gedaan. Maar goed.

Mijn zus studeert ook in Nijmegen, als ik nog eens iets over een kamer hoor, ik zal het je laten weten...
Leuk!

Haha, is onzin dat je je schuldig gaat voelen Je moet juist hartstikke blij zijn dat je zo snel een kamer hebt gekregen, dat gebeurt namelijk niet bij veel mensen

Oh, dat zou wel heel fijn zijn Dankje!
Oud 04-07-2003, 19:38
jannuhthapannuh
jannuhthapannuh is offline
Mijn broer zoekt ook kamer..en kan er geen vinden..

Ben er sterk over na aan het denken om nu al te gaan zoeken voor als ik over 2,5 jaar op kamers wil..
Oud 04-07-2003, 19:43
Verwijderd
Citaat:
jannuhthapannuh schreef op 04-07-2003 @ 20:38:
Mijn broer zoekt ook kamer..en kan er geen vinden..

Ben er sterk over na aan het denken om nu al te gaan zoeken voor als ik over 2,5 jaar op kamers wil..
Jij hebt dan het geluk dat je broer er woont (als hij tegen die tijd een kamer heeft dan ). Dan is het toch makkelijker om aan een kamer te komen, als je mensen kent in een stad.
Oud 06-07-2003, 13:33
Verwijderd
Ik ben ook vrij hard op zoek, maar kan eveneens nog niet echt wat vinden
Oud 06-07-2003, 21:21
Verwijderd
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef op 29-06-2003 @ 18:49:
Hey, was het eigenlijk nog gelukt woensdag met briefjes? Of heb je mss op een andere manier een kamer gevonden? Ik hoop het voor je .
Kijk je ook wel eens bij www.kamernet.nl of www.studentenkamers.nl? Want wie weet kan je op die manier een kamer vinden...
Ik was zaterdag nog in Nijmegen, maar heb verder niks meer van mensen over andere kamers gehoord .
Suc6 ermee nog!
Oud 06-07-2003, 22:53
jannuhthapannuh
jannuhthapannuh is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 04-07-2003 @ 20:43:
Jij hebt dan het geluk dat je broer er woont (als hij tegen die tijd een kamer heeft dan ). Dan is het toch makkelijker om aan een kamer te komen, als je mensen kent in een stad.
Ja inderdaad..!

En kamernet.nl moet je daar niet voor betalen ofzow om een oproep te plaatsen, daar had mijn broer iets over?!
Oud 07-07-2003, 09:03
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Citaat:
jannuhthapannuh schreef op 06-07-2003 @ 23:53:
Ja inderdaad..!

En kamernet.nl moet je daar niet voor betalen ofzow om een oproep te plaatsen, daar had mijn broer iets over?!
Jah klopt om te mogen reageren moet je geld betalen. Ik heb inmiddels een kamer in Nijmegen, dus je mag mijn reacties wel kopen? Voor 9.95 heb je er 20 !

xxx Eve
Oud 07-07-2003, 09:54
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
DaRealEvE schreef op 07-07-2003 @ 10:03:
Jah klopt om te mogen reageren moet je geld betalen. Ik heb inmiddels een kamer in Nijmegen, dus je mag mijn reacties wel kopen? Voor 9.95 heb je er 20 !

xxx Eve
die van mij mogen ook wel overgekocht worden 7 voor 5 euro.. (Ik had 10 voor 7,95)
Oud 07-07-2003, 15:27
Verwijderd
Citaat:
jannuhthapannuh schreef op 06-07-2003 @ 23:53:
Ja inderdaad..!

Ja uhh je moet er iets voor over hebben om een kamer te vinden he

Ik moest ookal 2 keer in Nijmegen zijn voor mijn kamer, terwijl een retourtje Nijmegen 27.50 kost
Oud 10-07-2003, 18:33
steentje
steentje is offline
IK ZOEK OOK EEN KAMER IN NIJMEGEN!

En volgens mij ist hopeloos! maar we gaan door.....snif snif.....
Oud 11-07-2003, 23:49
Blenderhead
Blenderhead is offline
voor de vrouwen:
ik woon in wijchen en heb een vrij ruim bed...

voor de mannen:
mijn hond voelt zich eenzaam, en zijn mand is groot genoeg
Oud 13-07-2003, 21:39
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Sinds vorige week heb ik er eentje
En vlak daarna/tegelijkertijd hebben ook 4 andere vriendinnen van me die naar Nijmegen gaan een kamer gekregen! Het gaat gezellig worden dus!
Oud 14-07-2003, 17:02
Verwijderd
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef op 13-07-2003 @ 22:39:
Sinds vorige week heb ik er eentje
En vlak daarna/tegelijkertijd hebben ook 4 andere vriendinnen van me die naar Nijmegen gaan een kamer gekregen! Het gaat gezellig worden dus!
Hey cool voor je . Beetje leuke kamer? Hoe ben je eraan gekomen dan??
Oud 15-07-2003, 00:16
*** is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 07-07-2003 @ 16:27:
Ja uhh je moet er iets voor over hebben om een kamer te vinden he

Ik moest ookal 2 keer in Nijmegen zijn voor mijn kamer, terwijl een retourtje Nijmegen 27.50 kost
dat is ook de reden dat ik dit jaar pas vanaf de intro weer actief ga zoeken...
Vorig jaar namelijk ook al ruim 300 euro geinvesteerd, aan krantenadvertenties, inschirjvingen kamerbureaus, bemiddelingskosten, overlappende huur, briefjes enzenz, en nu zit ik nog maar in Beek... 1/2 uur fietsen, uur met de bus van Nijmegen verwijderd...

Je moet 't idd van connecties hebben...
Alleen een beetje jammer dat ik er nog steeds niet zo gek veel heb, aangezien m'n studie zeer kleinschalig is en bovendien zijn daar een aantal zelf ook nog zoekende van...
Advertentie

Regels voor berichten