Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Speel 6 jaar cello (les). Ik probeer wat te tokkellen op de gitaar van m'n broertje (nog best lastig als je 2 snaren minder gewend bent). Oja in een grijs verleden speelde ik blokfluit op school maar dat was omdat ik de kerkgezangen niet wilde zingen. (de laatste 2 stellen niet veel voor)
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
HAHA. ik speel geen instrument, was het maar zo. maar ik ben niet zo muziEkaal. ![]()
|
ja
-speelde vroeger klarinet, ![]() -en speel nu al anderhalf jaar gitaar ofzo -en ik heb 7 maanden gedrumd in een band die toen uit elkaar ging omdat ik moest verhuizen ![]() ben er alleen niet goed in, dus of je me nou een muzikant zou kunnen noemen weet ik niet...
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dus ik heb ook niet meer de behoefte om iets zinnigs tegen je te zeggen, want jij maakt er toch wel weer en nutteloze discussie van of geeft nutteloos commentaar. Nee dus. Jouw nieuwsgierigheid hoef ik niet. Ik laat me liever onderkotsen door een huisvrouw met reuma dan dat ik jou iets laat horen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Aniewee, je verwensingen beginnen toch een beetje aan kracht in te boeten. Het nieuwtje is er nogal vanaf.
||
Citaat:
||
Citaat:
ik geef aan die floatatziggy aan dat ik hem niet serieus neem door zijn posts, en dat ik niet de behoefte voel hem iets te laten horen. Zij het op iets ongenuanceerde wijze.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Opleiding Mbo muzikant/artiest info/ervaring met toelatingseisen Noah.E | 0 | 06-03-2015 01:33 | |
Muziek |
Change Beats zoekt Jonge Muzikanten! changebeats | 11 | 15-01-2010 21:13 | |
Muziek |
Change Beats zoekt Jonge Muzikanten! changebeats | 0 | 15-01-2010 12:29 | |
Muziek |
Muzikanten gezocht voor onderzoek! Music-rooms | 5 | 20-03-2009 21:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Dove muzikant swolha | 2 | 09-04-2007 12:40 | |
Muziek |
wat maakt iemand tot een goede muzikant? Pharmacon | 48 | 07-11-2003 09:24 |