Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2003, 11:26
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik heb vandaag fallout2 maar weer eens geinstalleerd voor weer eens wat ouderwets vermaak. Maar vermaak heb ik er nog niet van gehad.
Het spel speelt prima tot in in 'the Den' aankom (dus vrij vroeg in het spel al)
Nu heb ik een hekel aan het overslaan van bepaalde gebieden dus die optie wil ik werkelijk alleen maar als laatste optie nemen.
Ik kan namelijk wel de stad in. En daarna transition ik naar de 'east side' van de stad.
En zodra ik op welke manier ook weer terugwil naar het west gedeelte (met becky en waar je de auto kunt vinden) dan houd het spel er gewoon mee op (springt zonder foutmelding terug naar windows)

Iemand een idee waar het aan kan liggen?

Specs van deze PC:
P3 1GHz
256MB Ram
Geforce2 MX 32MB
(eventuele andere dingen die hier mee te maken kunnen hebben maar vragen)

Windows XP Professional
Oud 30-06-2003, 13:09
MazeMouse
MazeMouse is offline
even voor de duidelijkheid ook nog. (misschien dat het daar aan ligt)
Ik heb de ELV versie (English Low Violence) en daar zijn geen patches van en die van andere versies van het spel werken de patches niet van dus dat is geen optie (kheb wel van iemand een US versie geleend maar die heeft zelfs met patch hetzelfde probleem)

En ik heb em gewoon allebei de keren legale CD's. (dus geen kopieën)
Oud 30-06-2003, 13:49
Koen
Koen is offline
Je hebt wel alle laatste drivers geinstalleerd? Ook al geprobeerd qua drivers 1 stapje terug te gaan om te kijken of het dan wel werkt?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 13:52
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Koen schreef op 30-06-2003 @ 14:49:
Je hebt wel alle laatste drivers geinstalleerd? Ook al geprobeerd qua drivers 1 stapje terug te gaan om te kijken of het dan wel werkt?
Ook al gedaan.
Ik vind het ook vreemd want de rest van het spel (op nog wat kleine andere nutteloze gebieden) doet het wel gewoon prima.
Oud 30-06-2003, 14:39
Koen
Koen is offline
Dan is de kans erg groot dat 't gewoon een bug in het spel is die alleen met een patch te verhelpen is, die voor jouw versie dus niet bestaat. Zijn er geen fora van dit spel waar mensen met 't zelfde probleem zitten? Je kan niet de enige zijn..
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 14:48
-niels-
-niels- is offline
bij mij werkt ie gewoon..
ik heb thuis een url, dat je de game kan patchen en daarna de ELV wordt gecorrigeerd (iig dat je de kids weer kan zien)
ik post wel als ik vanavond thuis ben...
Oud 30-06-2003, 15:03
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
-niels- schreef op 30-06-2003 @ 15:48:
bij mij werkt ie gewoon..
ik heb thuis een url, dat je de game kan patchen en daarna de ELV wordt gecorrigeerd (iig dat je de kids weer kan zien)
ik post wel als ik vanavond thuis ben...
Ik heb die patch al geprobeerd. Samen zelfs met de 1.04 patch (mod) en de gewone patch en dat hielp niet.

(en ik heb nu die US versie niet zo legaal en zelfs die had GEPATCHED en wel hetzelfde probleem)
Oud 30-06-2003, 17:48
-niels-
-niels- is offline
http://www.nma-fallout.com/files/ind...ion=file&id=29

kids-patch en dan de us patch eroverheen...
werkt bij mij, ik heb 'm ook legaal ELV...
Oud 30-06-2003, 18:01
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
-niels- schreef op 30-06-2003 @ 18:48:
http://www.nma-fallout.com/files/ind...ion=file&id=29

kids-patch en dan de us patch eroverheen...
werkt bij mij, ik heb 'm ook legaal ELV...
Probleem is
Ik heb UK legaal geleend => Zelfde probleem
Ik heb US legaal geleend => Zelfde probleem
Ik heb mijn eigen ELV versie (ik ken NMA) helemaal gepatched => Zelfde probleem

Ik heb het probleem nu ook maar op het NMA forum gedumpt bij Tech Support. Misschien dat hun er iets mee kunnen. (en anders maar uitzoeken how in the hell ik Win98 naast mijn XP kan plakken )
Oud 30-06-2003, 21:02
MazeMouse
MazeMouse is offline
BINGO!
Deze keer kreeg ik een foutmelding.
Nu alleen nog uitvogelen hoe ik die foutmelding achter dat zwarte scherm uithaal.....
Reageren

Regels voor berichten