Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
American Beauty
Absoluut, ik heb er nog niet veel gezien eigenlijk, maar de films dié ik gezien heb, is deze toch de beste... De mooiste, voor mij dan... En dan niet zo zeer de rol die Kevin Spacey vertolkt maar meer de personages die gespeeld worden door Thora Birch en Wes Bentley... Echt top gewoon... Very moving.. *zucht* ![]() ![]()
|
![]() |
Films (en miniseries
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 03-07-2003 om 22:56. |
![]() |
|
Snatch
BTTF trilogie Star Wars 4 t/m 6 The Matrix American Pie 1 en 2 Ocean's Eleven Mission Impossible (en vast nog een paar die me zo niet te binnen schieten)
|
* Schinler's List is de absolute nummer één, maar deze film wordt op de voet gevolgd door:
* In the name of the father * In the name of the rose * Sophie's Choice * Lord of the Ring * Theo en Thea en het tenenkaasmysterie (erg grappig!!! ![]() * Rabbit-Proof Fence Waarschijnlijk vergeet ik nu nog een heleboel geweldige films, maar die komen vast nog wel een keer in me op. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Hellooow'kes WiccaWitchMaga | 9 | 20-07-2011 02:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Lieveling Reynaert | 56 | 19-04-2004 11:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieveling Ieke | 0 | 20-02-2004 09:10 | |
Films, TV & Radio |
Wat is/zijn de laatste film(s) die jij huurde bij de videotheek? Phileine | 127 | 21-07-2003 21:28 | |
Films, TV & Radio |
American history x ambertje | 90 | 21-04-2002 20:14 |