![]() |
|
Verwijderd
|
Hoihoi!
Naja, ik zwerf nu al een tijdje rond op dit forum, maar ik weet niet of het hier hoort, dus verplaats anders maar. Een tijdje geleden werd ik gemaild door een jongen van 21 jaar uit Groningen. Hij had met een meisje gepraat wier opa was overleden aan kanker na een 2-jarig ziekteproces. Nu wil die jongen dus een voetbalwedstrijd organiseren van mensen (jongeren) met kanker of die kanker hebben gehad en mensen die familieleden hebben verloren aan deze ziekte, tegen politici en andere BN-ers. De opbrengst wil hij schenken aan het Nederlandse Kankerfonds. Nu is mijn vraag: wat vinden jullie van dit initatief en denken jullie dat er het mensen zal interesseren? (Hij is trouwens nog op zoek naar 4 mensen die mee willen voetballen. De voorwaarde om mee te kunnen doen is dat je kanker hebt of hebt gehad. (sorry dat t misschien bot klinkt ofzo, alleen weet niet echt anders te formuleren) Ben jij dat en wil je mee doen of ken je iemand die dit misschien zou willen, mail dan even naar Robert20@home.nl of stuur mij een pm dan laat ik het hem wel weten. Voor verdere vragen kun je ook op dat emailadres terecht of mij pmen).... Laatst gewijzigd op 07-07-2003 om 16:39. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je het groot opzet, wat ik gehoord had in eerste instantie, dat het in de Arena misschien zou gehouden worden, moet je gewoon een groot bedrijf inschakelen. Gewoon een brief naar Philips schrijven. Of naar ABN Amro ofzo, of een andere grote bank. Iig een groot bedrijf. Je hele opzet vertellen, dat er BN'ers komen, welke je al rond hebt en wat het doel is. Dat je het groot wil opzetten en of zij intresse hebben om (hoofd)sponsor te worden. Ook de NOS inlichten en de tv eraan verbinden, dan lopen die sponsoren zo binnen. Ik weet dat dit allemaal best lastig is, maar schrijf maar eens een paar brieven, nooit geschoten, altijd mis.
Heel veel succes Mark ![]()
||
Citaat:
Je moet net als snowboarder zegt veel, heel veel mensen informeren en zeker de kankerstichting op de hoogte brengen. Die hebben misschien wel ervaring met dit soort acties en kunnen je dus goed helpen! Succes ermee!!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Initiatief nemen? Verwijderd | 46 | 17-04-2012 21:33 | |
Muziek |
Initiatief voor voor talentvolle artiesten Phil Sessions | 3 | 12-05-2011 19:48 | |
Liefde & Relatie |
Initiatief in een relatie Verwijderd | 30 | 14-07-2005 18:27 | |
Seksualiteit |
Wie neemt het initiatief? marlies | 20 | 13-08-2003 00:09 | |
Liefde & Relatie |
Waarom zouden mannen altijd 't initiatief moeten nemen? Methuselah | 33 | 09-04-2003 13:09 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Initiatief-Neem-Probleem-Topic Orifice | 15 | 27-11-2002 19:51 |