Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2003, 14:47
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
voor 18 miljoen

pleur op, de verdediging van Ajax is nu helemaal niks meer
Oud 08-07-2003, 15:00
Martjin
Martjin is offline
klas het net....fukkkk hij moet niet weg...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 15:03
superpoepdoosje
en wat het nog erger maakt: Frank de Boer...

ook erg sneu voor Lobont
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline

misschien moeten ze nu Frank de Boer proberen binnen te halen. hoewel toen Chivu aan het einde van het seizoen geschorst was, redde de verdedeging het nog best redelijk.
Met citaat reageren
Boogie
Boogie is offline
Jammer voor het Nederlandse voetbal, leuk voor mijn favoriete Italiaanse club. Alleen hebben ze daar al een linksbenige centrale verdediger (maar dat zal hun kennelijk worst wezen).

Als vervanger zijn volgens NOS Teletekst Frank de Boer en Julien Escudé (Rennes) in de race.
Oud 08-07-2003, 15:08
superpoepdoosje
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 08-07-2003 @ 16:03:

misschien moeten ze nu Frank de Boer proberen binnen te halen.
misschien helemaal niet, ik wil echt geen Frank de Boer hoor (niet dat dat iets boeit, MAAR TOCH)
Oud 08-07-2003, 15:10
Bruut
Bruut is offline
laat frank maar komen

maar zwaar kut dat chivu weg is
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 15:12
Riconoscente
Riconoscente is offline
diezelfde Frank de Boer die toen een rechtzaak aanspande om weg te mogen bij Ajax?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 15:15
Bruut
Bruut is offline
hmm dat is waar.. was ik alweer helemaal vergeten

laat hem dan maar oprotten.. laat m maar lekker naar catar gaan!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 15:29
WolterB
WolterB is offline
idd, net gelezen op Teletekst

t is de grootste transfer in de geschiedenis van Ajax

Als mogelijke opvolgers worden Frank de Boer en Julien Escudé (de broer van Nicolas, de tenniser) genoemd

edit:
officiële bericht op NOS-TT
Citaat:
Cristian Chivu verruilt Ajax voor AS Roma.De Amsterdammers zijn inmiddels tot een principe-akkoord gekomen met de Italiaanse club.Ajax wacht nog op een bankgarantie van Roma om de overgang te finaliseren.

Ajax wilde geen mededelingen doen over de transfersom,maar algemeen directeur Arie van Eijden meldde wel dat het om de financieel grootste transfer uit de historie van de club gaat.Naar verluidt levert Chivu zo'n 18 miljoen euro op.

De Roemeense verdediger is sinds 1999 in dienst bij de Amsterdamse club.Als opvolger van de aanvoerder van Ajax worden onder anderen Frank de Boer en Julien Escudé (Rennes) genoemd.

Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 15:35.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 16:18
Kirk22
Kirk22 is offline
LOL! Daag!

ik zou em ook verkopen als ik em niet meer nodig had.

Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 16:21.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 17:16
Verwijderd
Citaat:
superpoepdoosje schreef op 08-07-2003 @ 16:08:
misschien helemaal niet, ik wil echt geen Frank de Boer hoor (niet dat dat iets boeit, MAAR TOCH)
Frank de Boer is een steengoede verdediger met een ervaring waar je U tegen zegt.
Ik denk zelfs dat de Boer beter is voor Ajax dan Chivu, aangezien Chivu toch ernstig veel rode kaarten haalt/haalde.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 17:20
houn
houn is offline
haal Escude maar, ik ken em niet echt maar ManU zat er ook achteraan dus die kan wel iets, en hij is jong, en dat is goed
Oud 08-07-2003, 17:29
superpoepdoosje
steengoede verdediger? vroeger ja, maar nu vind ik het voor Ajax een miskoop
beter dan Chivu voor Ajax?? hahahahaha

niet alleen ik ben er als Ajaxsupporter ontevreden over hoor, toen hij vertrok werd hij door man en macht uitgefloten, dus zo'n terugkomst zal 't niet zijn..
Oud 08-07-2003, 17:36
Martjin
Martjin is offline
idd...haal escude maar...snelsnelsnel
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 18:08
mrhanky
mrhanky is offline
Wat een schijnheilige sukkel, eerst de onschuld spelen van 'ik blijf' en nog geen dag later vertellen dat je weggaat. SODEMIETER dan maar op

[zing]GA WEG, EN KOM NOOIT MEER TRUG[/zing]
Oud 08-07-2003, 18:22
superpoepdoosje
^
dat doen er wel meer
Oud 08-07-2003, 18:25
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
superpoepdoosje schreef op 08-07-2003 @ 19:22:
^
dat doen er wel meer
Dan nog, en dan hoopt ie dat ie nog welkom is ook?

kom op zeg, in 1 dag zo omslaan is wel heel nep
Oud 08-07-2003, 18:28
Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Maar waarom ?!?!?!?!

Ik bedoel AS Roma is toch niet echt DE topclub van Italië. Waarom wil hij zo graag daarheen ?!!?!
Ja oke... geld
Oud 08-07-2003, 18:33
superpoepdoosje
hij zal de Italiaanse competitie wel aantrekkelijk vinden (vraag me niet waarom)
Oud 08-07-2003, 18:41
Verwijderd
Citaat:
houn schreef op 08-07-2003 @ 18:20:
haal Escude maar, ik ken em niet echt maar ManU zat er ook achteraan dus die kan wel iets, en hij is jong, en dat is goed
Dat ManU erachter aan zit zegt niets, die hebben nog nooit een goede verdediger gescout (Rio Ferdinand hoef je niet te scouten, zelfs Stevie Wonder ziet nog dat dat een topverdediger is).

Erg jammer dat Chivu toch weggaat, ik had er een beetje op gerekend dat ie zou blijven en Ajax dit seizoen weer naar minstens kwartfinale CL zou leiden. Trouwens grappig dat een club zonder geld 20 miljoen Euro kan neertellen voor Chivu
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 18:51
Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Ach Ajax heeft iig nu zkr weer geld zat, laat ze er alsjeblieft iets goeds mee doen !!
Oud 08-07-2003, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Freddy Krueger schreef op 08-07-2003 @ 19:51:
Ach Ajax heeft iig nu zkr weer geld zat, laat ze er alsjeblieft iets goeds mee doen !!
D.w.z geen vage buitenlandse pseudo-vedetten als Oliseh, Arveladze etc. kopen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 20:15
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 08-07-2003 @ 19:41:
Dat ManU erachter aan zit zegt niets, die hebben nog nooit een goede verdediger gescout (Rio Ferdinand hoef je niet te scouten, zelfs Stevie Wonder ziet nog dat dat een topverdediger is).

Erg jammer dat Chivu toch weggaat, ik had er een beetje op gerekend dat ie zou blijven en Ajax dit seizoen weer naar minstens kwartfinale CL zou leiden. Trouwens grappig dat een club zonder geld 20 miljoen Euro kan neertellen voor Chivu
hier ben ik het niet mee eens, zij hebben ook Mikaël Silvestre gescout, die als ik me niet vergis ook van Rennes af komt (of Laval, dat weet ik niet zeker)
Advertentie
Oud 08-07-2003, 20:18
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 08-07-2003 @ 21:15:
hier ben ik het niet mee eens, zij hebben ook Mikaël Silvestre gescout, die als ik me niet vergis ook van Rennes af komt (of Laval, dat weet ik niet zeker)
Ik vind Silvestre geen topverdediger.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 20:20
Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 08-07-2003 @ 21:18:
Ik vind Silvestre geen topverdediger.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 20:28
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 08-07-2003 @ 20:58:
Shota maakte er wel meer dan Mido en Zlatan

En dan die schaar
Oud 08-07-2003, 20:31
karamba
karamba is offline
Gelukkig zijn ze weg... Nu Zlatan ook nog bij Chivu in het team en Mido naar Marseille. Ajax moet namelijk nog steeds die twee mensen uit Polen kopen. Dat stond nog 2 week geleden ofzo in de Voetbal International...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 20:50
vreselijke fout
Iemand eigenlijk bekend met de kwaliteiten van Escude?, ik ken alleen de tennisser Escude
Oud 08-07-2003, 20:52
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 08-07-2003 @ 21:28:
Shota maakte er wel meer dan Mido en Zlatan

En dan die schaar
Shota stond er vaker niet dan wel, niet zo'n goede spits als Zlatan kan worden. Ik schat ook Sonck hoger in.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 20:52
Verwijderd
Citaat:
addy schreef op 08-07-2003 @ 21:31:
Gelukkig zijn ze weg... Nu Zlatan ook nog bij Chivu in het team en Mido naar Marseille. Ajax moet namelijk nog steeds die twee mensen uit Polen kopen. Dat stond nog 2 week geleden ofzo in de Voetbal International...
Wie zegt dat die Polen beter zijn?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 20:57
vreselijke fout
Citaat:
Che Guevara schreef op 08-07-2003 @ 21:52:
Shota stond er vaker niet dan wel, niet zo'n goede spits als Zlatan kan worden. Ik schat ook Sonck hoger in.
Dat Zlatan in de toekomst meer mogelijkheden heeft dan Shota ben ik inderdaad wel met je eens
Oud 08-07-2003, 22:31
R-J-N
R-J-N is offline
Die Escudé 'schijnt' samen met Mexés dé talentvolste Franse verdediger te zijn. Ik heb hem wel eens zien spelen, maar niet genoeg om zelf een oordeel te vellen.

Hij zou alleen wel al vorig jaar voor ManU gespeeld hebben als die domme lul z'n voet niet had gebroken met het uitlaten van z'n hond

Maar goed, ik weet op dit moment niet of er nog grote intresse is van ManUtd naar Escudé, anders krijgt Ajax het moeilijk denk ik, niet lullig bedoeld, ik heb zelf het aller beste voor met Ajax en vind ut idd erg kut dat Chivu weg is, al was het wel te voorspellen natuurlijk.

Maar eeuhm, misschien toch ook weer een kans voor meneer Heijtinga???
Oud 08-07-2003, 22:37
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Jinx-Boy schreef op 08-07-2003 @ 23:31:

Maar eeuhm, misschien toch ook weer een kans voor meneer Heijtinga???

Toch ook weer een kans??

Als ie niet het hele seizoen geblesseerd was geweest, had ie al lang in de basis gestaan naast Chivu...

Heitinga is een topper en
Oud 09-07-2003, 09:43
Ketjing
Ketjing is offline
Jammer voor Ajax (of juist niet) maar Konterman kunnen ze niet halen, die gaat al naar Vitesse. En Konterman is goed
Oud 09-07-2003, 10:01
houn
houn is offline

dit wordt dus waarschijnluk de nieuwe verdediger van Ajax

naam: Escude
voornaam: Julien
nationaliteit: frans
leeftijd: 23
geboortedatum: 17-08-79
geboordeplaats:Chartes
lengte: 1.84
gewicht: 76 kg

hojj

Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 10:06.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 10:43
vreselijke fout
Citaat:
vreselijke fout schreef op 08-07-2003 @ 21:50:
Iemand eigenlijk bekend met de kwaliteiten van Escude?, ik ken alleen de tennisser Escude

LoL hoor net dat het nog een broertje is ook
Oud 09-07-2003, 10:54
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 08-07-2003 @ 20:58:
Arveladze was een uitstekende aanvaller

Oliseh had een keihard schot en dat was zijn grootste pluspunt

De Boer terughalen is niet slecht, maar bedenk wel dat dit zijn laatste jaar is. En zo goed als Rijkaard was is hij niet meer. Escude ken ik niet. Heeft Ajax niet genoeg in huis om Chivu op te vangen? Veel talenten Heitinga die weer terug is, Yakubu, misschien Cruz of Walker. Pasanen en Bergdolmo, zelfs Galasek kan je achterin zetten en nog tig meer mogelijkheden..
Oud 09-07-2003, 11:02
Thomas
Thomas is offline
Jammer, maar ze krijgen er een aanzienlijk bedrag voor terug en wie weet wat voor leuks ze daarmee kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 13:02
De Skaaf
De Skaaf is offline
"Frank de Boer keert terug naar Ajax"

de contracten zijn zo goed als rond.
Oud 09-07-2003, 17:19
Verwijderd
[QUOTE]Zaina schreef op 09-07-2003 @ 11:54:

Arveladze was een uitstekende aanvaller

Alleen tegen de kleine clubs, tegen grotere clubs heb ik niet veel van hem gezien.

Oliseh had een keihard schot en dat was zijn grootste pluspunt

Z'n enige pluspunt.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 18:09
Zaina
Zaina is offline
Alleen tegen kleine clubs? Mja om eerlijk te zijn, Ajax speelde toen alleen Uefa cup voetbal en werd snel uitgeschakeld, dus hij heeft niet echt veel tegen grote teams gespeeld ( ook niet met de Rangers of met zijn land ). Maar Arveladze is wel topscorer geweest van Nederland, niet voor niks. En dat van Oliseh is zeker zijn enige pluspunt
Oud 09-07-2003, 18:15
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Toch snap ik de keus van Chivu niet helemaal. Zo'n fantastische club is AS Roma niet en zeker niet op Europees niveau... Maar ik heb Chivu eigenlijk nooit echt goed genoeg gevonden voor een echte Europese topclub. Hij maakt toch nog teveel fouten (denk aan o.a. kwartfinale CL... Door zijn fout kon Inzaghi scoren).
Oud 09-07-2003, 18:18
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 09-07-2003 @ 14:02:
"Frank de Boer keert terug naar Ajax"

de contracten zijn zo goed als rond.
Bron??
Oud 09-07-2003, 18:26
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 09-07-2003 @ 19:18:
Bron??
Citaat:
Ajax wil Frank de Boer terughalen. De transfervrije verdediger kreeg bij het Spaanse Barcelona geen nieuw contract en gaat deze week in gesprek met Ajax.

De Amsterdamse club ziet in De Boer de ideale opvolger van Chivu,die vertrok naar AS Roma (646). Galatasaray (Tur) wil de international ook inlijven. 'Ik kan bij Galatasaray erg veel verdienen, maar Ajax is ook aantrekkelijk' ,aldus De Boer,die in 1999 Ajax verliet en met zijn broer Ronald naar Barcelona ging.
Oud 09-07-2003, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 09-07-2003 @ 19:09:
Alleen tegen kleine clubs? Mja om eerlijk te zijn, Ajax speelde toen alleen Uefa cup voetbal en werd snel uitgeschakeld, dus hij heeft niet echt veel tegen grote teams gespeeld ( ook niet met de Rangers of met zijn land ). Maar Arveladze is wel topscorer geweest van Nederland, niet voor niks. En dat van Oliseh is zeker zijn enige pluspunt
Arveladze was toen misschien een goede spits voor Ajax, maar nu Ajax weer op weg is naar de Europese top heeft het geen behoefte aan dergelijke spelers.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 21:40
superpoepdoosje
Citaat:
vreselijke fout schreef op 09-07-2003 @ 11:43:
LoL hoor net dat het nog een broertje is ook
het stond ook in een van de eerste berichten hier maar och

so , die Escude is niet lelijk

de contracten zijn denk ik nog niet rond, daar gaan ze toch over praten in Amsterdam, of ben ik te voetbal onervaren om te begrijpen dat als wanneer ze zeggen "gaan gesprek voeren" de contracten al rond zijn? (zeg dat ze nog niet rond zijn(zeg dat ze niet rond gaan zijn))

Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 21:44.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 02:12
Souljah
Souljah is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 09-07-2003 @ 19:15:
Toch snap ik de keus van Chivu niet helemaal. Zo'n fantastische club is AS Roma niet en zeker niet op Europees niveau... Maar ik heb Chivu eigenlijk nooit echt goed genoeg gevonden voor een echte Europese topclub. Hij maakt toch nog teveel fouten (denk aan o.a. kwartfinale CL... Door zijn fout kon Inzaghi scoren).
Misschien helpt €16,5 miljoen in 5 jaar het je een beetje begrijpen?
Oud 10-07-2003, 13:33
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 09-07-2003 @ 22:26:
Arveladze was toen misschien een goede spits voor Ajax, maar nu Ajax weer op weg is naar de Europese top heeft het geen behoefte aan dergelijke spelers.
Daar zullen we nooit meer achter komen. Maar ik denk dat hij het wel kon, alleen wisselvallig net zoals Ibrahimovic.

Dat van AS Roma kan ik ook niet echt begrijpen. Het geld is er goed en je speelt in een sterke league, maar sportief valt er niet veel te halen daar. Team is minder dan Ajax en de kans op een hoofdprijs is daar veel kleiner. Maar Chivu kan misschien zo bekijken of hij wel goed genoeg is, zo sterk speelde hij niet altijd bij Ajax.
Reageren

Regels voor berichten