Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
aanrader laat al die "goedkoop" dingen er af.
Als je echt wil modden kost het vaak geld al is het mss een 2euro voor een cooler tot een 50 voor een display als je iets moois wil maken met veel specificaties moet je er veel tijd in steken en vaak ook veel geld. ( wat is veel/goedkoop? Als jij er een plexiglas raam in wil zul je gewon geld neer moeten legen voor de producten. ) ff ontopic: 1. 2 fans, ik heb hiervoor plaats genoeg maar weet niet hoe je tewerk moet gaan. Een fan kan ik al plaatsen in zo’n standaardfan houdertje. Alleen moet ik nog een blowhole maken. blowhole teken je af en zaag je uit met een zaag (of laat je met een lazer uitsnijden). als je een decoupeer zaag hebt gebruik je die met metaal zaagje natuurlijk, heb je het uitgesneden kun je eventueel met een rubber omschuif randje afwerken met een mooie (lasercut) coolergrils. mss zoiets proccooler met deze er tussen. dat geeft zoiets als uitwerking : uitwerking 2 GOEDKOPE fan controller, liefst een die in de voorkant van mijn pc past - fan controller kan al dmv een simpel potmetertje van 1 euro ofzo maar ook door een front speciaal gemaakt voor bijv. 5 fans met ieder 10 standen en met een lampje. 3. window in me kast teken een raam af snij een stuk uit je kast met een ijzerzaag of een decoupeer zaag. gaatjes in je plexiglas boren met potnagels de plaat vast zetten. en je krijgt zoiets : eindproduct 4. afbeelding of cutout in de zijkant van de kast afbeelding kun je een sticker pakken. cutout of graveren kan ook maar daar heb je wel kennis en ervaring voor nodig. Ik ben zelf met deze bezig : draakje 5. (optioneel) GOEDKOPE temperatuur- metertje voor de temp in me kast te meten. als je niet kunt solderen zal dit een duur grapje worden vanaf de 20-30euro voor een klein metertje maar iets van 80euro voor een mooi displaytje met effecten en al. heb je nog vragen gelieven 1 topic te pakken voor al je andere vragen. maar dit is dus een prima link : http://gathering.tweakers.net/forum/...essages/513670 van ice-dive Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 21:06. |
![]() |
||
Je hebt al een topic over hetzelfde onderwerp:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=535066 In dat topic kun je ook lezen: Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Bouw of verbouw je eigen pc. AgenaX | 18 | 05-01-2009 14:35 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Aldi PC hansolo | 34 | 25-03-2004 19:54 | |
Software & Hardware |