Advertentie | |
|
![]() |
|
Over 'phileine zegt sorry'.
Ik vind dat einde prachtig! Hij wil er, volgens mij, echt wel iets mee zeggen! Ik identificeerde mij met phileine, het hele boek door, alleen niet op het einde. Toen dacht ik: misschien moest ik dat ook wel eens doen...sorry zeggen! greetz
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben het met je eens hoor. Ik vind Giphart geweldig, heb zowat zijn hele ouevre (
![]() Bij Phileine zegt sorry, had ik hetzelfde gevoel als dr.Strangelove. Het is zo.. onwaarschijnlijk.. het botte karakter sprak me aan en dat moet dan zo blijven... Snif. Elk boek eindigt zowat met een een rel (lees phileine, de boeken over giph en gala). Da's opzich wel goed, maar dat kots weten we zo langzamerhand ook wel ja. Maarre, vraag t hem, ik wil zijn antwoord welles weten. ![]()
|||
Citaat:
![]() en: Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gezien worden als "beste vriend" Praganonut | 278 | 05-09-2007 12:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Slechte boeken Verwijderd | 64 | 14-01-2007 17:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat is het beste boek dat je ooit gelezen hebt? CrazyIkke | 135 | 15-01-2004 22:25 | |
Psychologie |
Steun aan Literatuur kleinedraak | 21 | 10-05-2003 18:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek gaan wij lezen voor de derde boekbespreking? Vlooienband | 39 | 10-01-2003 14:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Literaire stromingen ThomasG | 2 | 05-01-2002 17:11 |