Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Verschrikkelijk, doe suffe liedjes met die oer-irritante 'beroemde' delay op zijn stem, en ik snap ook niet hoe zo'n drummer dan zulke suffe potten en pannen drums op z'n nummers wil hebben. Bleugh. Hoe ouder de vent, hoe slechter de nummers, die laatste nummers zijn al helemaal van bedroevende kwaliteit. Moet zeggen dat sommige van zijn hitjes, de oude, nog wel 'iets' hebben, maar de meeste zijn gewoon suf, en ook het albumwerk is inslapen geblazen.
Mijn mening, natuurlijk. Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 17:05. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En de jeugd van tegenwoordig loopt er mee weg, getuige het "succes" van Can't Stop Lovin' You! Ik gruwel van Phil Collins met zijn drang om 'nog even te laten zien dat-ie er nog is' met een paar voorgedraaide, compleet ongeinspireerde kutnummers die in de studio klaar voor 'm lagen. Lionel Richie; van hetzelfde laken een pak. Spreekwoordelijk, dan, hè? |
Advertentie |
|
![]() |
|
Phil is über
![]() De leukste nummers vind ik toch wel *You Can't Hurry Love *A Groovy Kind OF Love *Easy Lover *Two Hearts *Sussudio maar de grote favoriet blijft toch wel Something Happened On The Way To Heaven ![]() En het werk dat ie met Genesis deed, vind ik ook heel goed (de beste nummers vind ik Land OF Confusion, Jesus He Knows Me en Strangers Like Me)
|
hij was wel goed...toen k dat liedje van de film tarzan hoorde vond ik het egtwel mooi...maar nu die met een paar van die rappers of wat dan ook een duet heeft gemaakt, waarbij die lui het alleen maar doen om zelf fucking beroemd te worden vind ik het tog egt wel kut
|
MAD RESPECT VOOR PHIL!
Phil Collins is super, ik snap niet dat er hier mensen zijn die uit Rotterdam en omstreken komen die Phil niet diggen, ik dacht dat dat onlosmakelijk met elkaar verbonden was. Favoriete nr: Both Sides Of The Story Phil cd's draaien hier regelmatig rondjes!
|
ik vind Phil Collins een erg goede muzikant.
Mooiste nummers: Land Of Confusion (Genesis) en Against All Odds (solo) Mocht je hem toch nix vinden dan had je eens die special over hem moeten kijken. Die gozer drumt op een drumstel waar zelfs meneer Carey, meneer Bordin etc. van dromen. Hij drumde en zong tegelijk op een manier waar mijn mond toch even bij openviel.... Ik had al wel wat werk van hem hier liggen, zowel Genesis als solo, maar sinds die special heb ik veel meer respect voor hem en zijn muziek gekregen. |
![]() |
|
Zoow... ik heb 1 cd van hem, de verzamelcd... Ik was toen ik 13 was helemaal gek op phil collins...
![]()
|
is nix fouts aan hoor. mensen denken veel teveel in ow is dit wel cool om naar te luisteren? fuck dat toch zeg. je luistert wat je mooi vindt, niet omdat anderen vinden dat dit coole muziek is. merk dit steeds meer om me heen. wordt er een beetje misselijk van eerlijk gezegd. muziek wordt of is al bijna een kledingsmerk: iets om mee rond te lopen en te showen aan de rest:"kijk eens hoe cool ik ben?"
![]() |
![]() |
|
Die gast is gewoon aan een oor helemaal doof en aan zijn andere oor voor 80% doof omdat ie vroeger nooit oordoppen droeg met drummen! En nog steeds maakt ie muziek!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Phil Collins/Genesis medi_lover | 24 | 01-06-2006 18:29 | |
Muziek |
Concert van Phil Collins? Stefanie | 56 | 22-08-2005 18:25 | |
Muziek |