Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En ach, misschien was je in die tijd nog Kinderen voor Kinderen cd's aan het luisteren en weet je niet eens wat ik bedoel. Maakt ook niet uit. Waarschijnlijk dat iemand die me wel begrijpt wel een normaal antwoord kan geven.
|
Thunderdome...
Houd niet van hardcore [ I am 100% trance ![]() Had Thunderdome liever in de RAI. Is dichter bij mijn huis namelijk! |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Ik probeer alleen duidelijk te maken dat het juist niet hetzelfde is. Dat was immers je vraag: Citaat:
Sjies...
||
![]() |
Citaat:
Maar kun je nu misschien antwoord geven? Is de muziek op die feesten vergelijkbaar met die van die dubbelcd's?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Hmm ik ben nog nooit op thudnerdome geweest, kga er dit jaar zeker wel heen
![]() Kortom het lijkt me sterk dat je er op thunderdome niet inkomt want er zijn volgens mij veel beziekers van rond de 16/17 en wat ik altijd hoor zijn er altijd heel veel ''kinderen'' dus de controle zou wel meevallen kun je trouwens in arnhem kaarten kopen,lijkt me wel majah en de entree is iets van 45 euro ofz....?en wie weet wanener de line-up bekend is... hardcore 4life ![]()
||
Citaat:
><><><H4L><><><
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik hoor geruchten over dj tiesto, maar ik neem aan dat id&t toch wel begrijpt dat ze dat niet kunnen maken
![]() En btw vind ik het ook schandalig dat er maar 7 dj's komen voor 45 euro , majah kaartje heb ik al en hopen dat het een kicke feest word
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Tiësto is begonnen met hardcore...
![]() Ik persoonlijk mag die gast gewoon niet na zijn hersenloze uitspraken jegens de gabberscene ![]() Maar draaien ( technisch zeker ) kan die dus echt wel ! Ik zou er geen moeite mee hebben als hij het zou zijn ![]() Wie anders dan hem zou de krant kunnen halen? Denk wel dat hij zijn eigen reputatie schaadt als ie komt draaien op Thunderdome, maar goed, wel respect dan! ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Thunderdome carmen2 | 56 | 27-12-2005 10:09 | |
Muziek |
Trance en Hardstyle livesets Verwijderd | 35 | 27-01-2005 11:43 | |
Muziek |
Thunderdome Y@NOU | 4 | 07-10-2003 14:54 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 | |