| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Gebeurtenis Gedachtes Gevoelens Gedrag Ok, kweet ut rijtje weer
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik ga gewoon beneden zitten en doe alsof er niks is Maybe bel ik morgen wel op naar de kliniek of ik eerder kan komen...kweet nie hoe ik anders de dag door kan komen...Weet jij wat te doen op een doodsaaie zondag wanneer alle winkels dicht zijn en je pas om kwart over zeven weg moet om 8 uur in de kliniek te zijn?Blegh!
|
|
||
|
Citaat:
Wat goed dat je die RET oefening hebt gedaan!, een goede stap ![]() Ik kan het begrijpen dat je niet wou bellen, maar het er eerder heengaan is best een goed idee, al moet je dan wel bellen . Zouden ze het raar vinden als je even een omgeving nodig hebt waarin je, je mogelijk wel naar bepaalde mensen kan uiten(bijvoorbeeld je therapeuten?, ik denk juist dat ze het goed van je zullen vinden dat je op eigen initiatief om hulp vraagt. Op de bank zitten en doen alsof er niets is, is niet de oplossing toch?, al begrijp ik best dat het moeilijk voor je is om die gevoelens te uiten.Tja en wat te doen op een zondag... Wat ik i.g. doe op een zondag is :gewoon-wat-aan-klooien-dag .>In t zonnetje zitten >Videoootje kijken(werkt altijd wel afleidend) >Skeeleren of iets dergelijks >Met vrienden afspreken etc... Maar goed, waarschijnlijk had je dat zelf ook wel bedacht , ik denk alleen dat daar je zin en behoefte op dit moment niet liggen. Je zit met gevoelens, waarmee je niet weet, wat je er goed mee moet doen(correct met if i'm wrong) en dan is het (hoe moeilijk ook), belangrijk dat je dit uit, zodat je er niet in blijft zitten. Bel de kliniek of probeer er met iemand over te praten, anders weet ik het ook niet.Suc6 meiske XMar.
|
|
|
|
kheb de tranen in me ogen staan...
kheb zelf paarden,en zoek er zelf ook vaak steun bij.. ook ik heb een paard zien lijden ook zo'n super mooi paard wat jij omschrijft... tis moeilijk geeft een kutgevoel.... het enige wat ik kan zeggu is.. heel heeel veel sterkte ermee kus smilegirl |
|
|
|
|
|
ooowwww, wat erg.
ik kan me niet eens voorstellen hoe dat zou voelen, zo'n liefie kwijtraken maar ik weet nog wel hoe erg ik in paniek was toen onze pony tot zijn rug in de sloot stond. heeeeel heeeeel veel sterkte!! ik weet niet wat ik anders zou moeten zeggen........
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
thnx allemaal.
Ik ben uiteindelijk toch maar eerder teruggegaan naar mijn afdeling. Keb daar dmv een strak programma mezelf even kunnen redden. Ik ga strakjes weer voor het eerst sinds het ongeval naar de manege en nahjah...*zenuw* Het ongeluk zit nog steeds vers in me, maar ik kan dr mee omgaan. Keb een tekening over het ongeluk boven mn bed gehangen en dat geeft me wel een soort van troost. Ook heb ik de hele week met de hoofdletter F in allerlei sierlijke variaties naast mn oog gelopen om Floortje te 'eren' Liefs Eendje
|
|
|
|
Ik was helemaal stil toen ik je verhaal las...
Zelf ben ik ook helemaal gek van die diertjes en ook van buitenrijden. Een ongeluk zit in zo'n klein hoekje, en vaak kun je er niets maar dan ook niets aan doen! Heel veel sterkte toegewenst! Ik vind het wel erg knap van je dat je toch contact op hebt genomen met die kliniek en dat je ook weer zo snel naar de manege bent gegaan. Petje af!
|
|
||
|
Citaat:
Dat ongeluk zat zeker in een klein hoekje. Floortje is zoooooo mak en braaf buiten, de echte risico paarden waren Jessy en Eclair, maar die deden niks, laat nou net dat makke beestje bang worden van een kleine shetlander...dan kun je echt niks doen en het pad was enorm breed...laat ze nou net te lang achterwaarts lopen
|
|
||
|
Citaat:
Ik ben het op zich eens je dat door de schuld van onervaren ruiters veel ongelukken gebeuren, maar om zo te reageren vind ik toch een beetje bot. |
||
|
|
|
Verwijderd
|
Vreselijk
Heel veel succes - ik heb een paar maanden geleden veulen en moeder zien sterven, veulen een paar dagen na de moeder, dat was ook heel vreselijk. Ondanks de gebeurtenissen wens ik je wel veel plezier verder met Eclaire en alle andere paarden, maak er wat van nu en altijd!
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Gelukkig had ie afgelopen week nachtdienst, haha!*deur gaat voorzichtig open* "Heej, Rhian, kun je niet slapen?" -"nee" "Nah, wel proberen he!" *deur gaat weer bijna dicht* *deur wordt snel weer open geduwd* "Truste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" -"Toedols" *deur gaat weer bijna dicht* *deur wordt snel weer open geduwd* "Moet je knuffel niet bij je in bed?" -"Nee, het is mijn bed, hij slaapt maar op de grond!" *deur gaat weer bijna dicht* *deur wordt snel weer open geduwd* "Als je een vriendje hebt, praat je wel anders." -"Neuh, die dump ik ook uit mn bed, IK wil alle dekens." *deur gaat weer bijna dicht* *deur wordt snel weer open geduwd* "Wat ben ik blij dat jij mijn vriendin niet bent." -"Idemdito!" *deur gaat weer bijna dicht* *deur wordt snel weer open geduwd* *kees steekt tong uit* *kees doet deur weer dicht* *kees verdwijnt* Mhuwhahaha En zo ging het zowat elke nacht![]() Maar hij wilde mij spreken over mijn Plusmarkt reclame poster, die ik van de muur af gehaald heb daar Maybe wilt hij wel een kilo hamlappen van me kopen, mhuwhahaha
|
|
||
|
Citaat:
lolzheb je geen foto van kees ofzo? ik wil m nu wel eens zien
|
||
|
|
|
|
Het is alweer bijna 9 maanden geleden en ik was dus diegene die op het paard zat.
Was is aan het rondneuzen op het forum wat Eend in die periode schreef, toen kwam ik dit verhaal tegen. Heb enorm zitten janken. Denk nog iedere dag aan Floortje. Het paardrijden doe ik nog wel maar nogsteeds met wat minder plezier. De foto van Floortje heb ik pas sinds een maanden in me kamer hangen, kon haar al die tijd niet zien. De manier waarop EEND de gebeurtenis omschreef heeft mij diep geraakt, zo mooi, zo knap, dat ze dat kan... FLOORTJE R.I.P. I miss you every day... Laatst gewijzigd op 12-04-2004 om 14:26. |
|
|
|
||
|
Citaat:
zit met tranen in m n ogen. idd. een ongeluk zit in een klein hoekje en paarden blijven schrikdieren maar toch is het erg naar ![]() ben zo blij dat ik nog nooit een ongeluk met m n paard heb gehad. *klopt af* ben wel vaak gevallen maar dat hoort erbij
![]() |
|
|