Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Een vriend van ons is inmiddels al 33 jaar, omdat we elke keer met uitgaan om 12 uur doen alsof hij jarig is. Compleet met Lang Zal Hij Leven door de DJ. Eerst vond ie het wel grappig. Nu irritant. Vooral als de hele tent hem gaat feliciteren...
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik diss genoeg mensen maar ik stop (meestal) als ik te ver ga.... en ik heb nooit ruzie....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
niet iedereen vindt zoiets lollig alsof in gaybars opeens heel de wereld anders is, behalve dan dat er alleen homofiele mannen en vrouwen komen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ben ik nou de eerste die het woord dissen totaal niet begrijpt, maar die wel uit dit topic kan opmaken dat het een zeer kansloze en kinderachtige bezigheid is????? Zeker geen aandacht genoeg thuis ofzo...
||
Citaat:
![]() maar ik probeer het de laatste tijd wel te beperken. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Connie Palmen - essay de uitvreter | 5 | 06-04-2008 19:06 | |
Liefde & Relatie |
Waarom zijn sommige jongens zo onbereikbaar? MAUT | 12 | 24-11-2003 09:17 | |
De Kantine |
Waar denk je aan bij de naam van een forummer? Anne | 348 | 01-08-2003 20:38 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in… Elka | 17 | 09-10-2002 16:58 | |
Psychologie |
Info over MPS en SCHIZOPHRENIE Droomvlucht | 4 | 28-05-2002 10:59 |